• andrew weatherall
  • 5.12.2012.

Andrew Weatherall kao The Asphodells

Miljenik hrvatske publike, čovjek koji svake godine svira na barem jednom od festivala koji su se održavali u Petrčanima, a sada u Tisnom, kao i u Zagrebu, uskoro izdaje novi album pod projektom The Asphodells.

Andrew Weatherall

Weatheralla smo navikli slušati pod raznoraznim monikerima, i projektima, a sada nam dolazi pod imenom The Asphodells, projektom koji radi s Timothyem J Fairplayom (pravim imenom Antoine Rouge), producentom iz UK-a, i svojim inženjerom zvuka, s kojim je prijatelj još od Fairplayove karijere kao gitariste benda Battant. Sada su zajedno u londonskom studiju gdje dovršavaju album koji bi trebao izaći u siječnju.

Ovaj projekt smo dosad mogli čuti jedino u naznakama na trostrukoj Weatherallovoj kompilaciji Mastermind za Ministry Of Sound, a sada će izaći kao album od 10 traka nazvan Ruled By Passion, Destroyed By Lust, a kako su dolazili do nekih od zvukova za album objašnjava upravo Fairplay: 'Nedavno nismo mogli dobiti dovoljno bubbly zvuk jedne synth dionice, pa je Andrew uzeo slamku i puhao u kriglu vode.'
{youtube}LsVD5x1iSL8{/youtube}

Ruled By Passion, Destroyed By Lust biti će zapravo prvi album na kojem je Weatherall direktno uključen od albuma iz 2009. godine, Pox On The Pioneers, a kao i dva albuma prije tog, karakterističnog rockabilly zvuka. No, čudno je također što Weatherall, koji trenutno drži večer ispod 120BPM-a A Love From Outer Space s DJ partnerom Seanom Johnstonom, izdaje album koji bi, kako kažu, trebao reflektirati “purer electronics of the Kraftwerk-inflected Two Lone Swordsmen but without the sparse introspection that characterised those times”.

The Asphodells

Tracklisting:

1. Beglammered