Drugo izdanje LMF-a okupilo 25 tisuća ljudi na Jarunu

Festival LMF postavio je Zagreb na glazbenu kartu svijeta uz tri dana slobode, plesa, osmjeha i elegancije

Prošlog vikenda na Jarunu okupilo se fascinantnih 25 tisuća ljubitelja elektroničke glazbe i tri dana stvaralo atmosferu koja se u Zagrebu rijetko događa, euforija je bila opipljiva a neponovljiva energija prenošena daleko u svijet.

LMF festival napravio je nešto što će ostati zapisano u povijesti glavnog grada a trenutačno svjedočimo točnom trenutku kada se Zagreb upisao na listu svjetskih festivalskih metropola.

Foto Todor Milivojević

Znamo da obično osvrti dolaze odmah dan nakon što se nešto događalo. Iskreno, nama je trebalo par dana da slegnemo dojmove i da shvatimo što smo napravili, jer na Jarunu se prošli vikend dogodilo čudo. Čekali smo fotografije i videa, skupljali impresije, pričali s našim posjetiteljima, bilježili sve te trenutke, izmjenjivali dojmove i euforiju, kako bi mogli svijetu i onima koji nisu bili na LMF-u, slikom, tonom i opisom prenijeti što se ta tri dana u Zagrebu događalo.

Dvadeset i pet tisuća ulazaka bilježili smo u tri dana festivala a pozitivne vibracije onih koji su bili na Jarunu još uvijek odzvanjaju! Na našu drugu godinu postojanja, iznenadili smo čak malo sami sebe a naš grad opravdao je povjerenje koje smo mu mi, naši posjetitelji , ali i sami Zagrepčani dali.

'Čestitamo, stvorili ste čudovište! Nadamo se druženju sljedeće godine' – samo su neke od poruka koje zaprimamo iz svjetskih glazbenih agencija, od menadžera najvećih glazbenih imena i samih DJ faca koji su pratili ovogodišnje izdanje. Više tisuća fotografija i videa odjeknulo je društvenim mrežama u svaki kutak svijet, što nam govori da smo napravili veliku stvar i daje naslutiti da će se u Zagrebu kroz sljedeće godine slijevati na desetke tisuća domaćih i stranih turista i ljubitelja festivala iz cijelog svijeta – izjavili su, s ponosom, LMF organizatori.

Kroz šest impresivnih činjenica donosimo priču o ovogodišnjem LMF festivalu a nevjerojatna atmosfera koja se opisuje može se osjetiti kroz fotografije i videa u prilogu tekta.

1) LMF – ZAGREB JE DOBIO SVOJ SVJETSKI GLAZBENI PEČAT
Stvoren tek prošle godine, LMF je najmlađi a ujedno i najveći zagrebački elektronički festival koji je ovaj vikend odjeknuo daleko u svijet! Rijetko koji festival već u drugoj godini stvori toliku euforiju,  povezanost i lojalnost među samim posjetiteljima kako je to uspjelo LMF-u ove godine.  Instagram je tri dana bio zatrpan hashtagovima #lmffestival #letthemusicbefree #jarun #zagreb #party #love uz fotografije i videa nevjerojatnih glazbenih i festivalskih trenutaka koji su odjekivali svijetom. Uz prijašnje ambicije LMF festivala i najave da ciljaju visoko, ozbiljno i dugoročno, reakcije samih posjetitelja, tisuće i tisuće IG storyja, objava lajkova i sherova, te nevjerojatan broj obećanja za druženje sljedeće godine, LMF ponosno može zaključiti kako je svjetsko festivalsko ime stvoreno a Zagreb je dobio pečat kakav mu je, kao metropoli, falio.
Mnogobrojni turisti iz svih dijelova Europe (Francuska, Italija, UK, Austrija, Njemačka, Belgija, Poljska, Mađarska, Meksiko, Češka, Srbija, Slovenija, Španjolska…) ali i posjetitelji iz raznih gradova Hravtske,  sada će prenositi priču o LMF-u i Zagrebu kao posebnom iskustvu s kojim su započeli ljeto i glazbenu avanturu svog putovanja, a naš glavni grad može ponosno nositi svoj najfriškiji opis zanimljive i zabavne destinacije.

2) FASCINANTAN BROJ LJUDI I ZANIMLJIV PROFIL POSJETITELJA
Na ulazima su postavljeni brojači posjetitelja pa brojka kojom se LMF ponosi nije proizvoljna. Prvi dan, u petak 3. lipnja, kroz livadu Jaruna prošlo je oko 6 tisuća posjetitelja, subota je brojila impresivnih 11 tisuća ulazaka, dok se u nedjelju brojka s 8 tisuća festivalskih duša zaokružila na nevjerojatnih 25 tisuća posjetitelja koje je LMF2022 na Jarunu, ovog prvog vikenda lipnja, ugostio. Budući da je LMF trajao od popodnevnih sati do 4 ujutro, profil ovogodišnjih posjetitelja toliko je šarolik da su i sami posjetitelji ostali oduševljeni spoju i sinergiji svih prisutnih. Od roditelja s malim bebama, preko tinejdžera, studenata, onih u odijelima, rockera u kožnim jaknama, do šarenih penzionera te najvećeg postotka publike – one u srednjim godinama – Jarunom i Zagrebom širila se energija zajedništva i slobode, glazbe i ljubavi, atmosfere koja je Zagrebu kronično bila potrebna.

3) SVJETSKE  DJ ZVIJEZDE I INDUSTRIJA DANIMA PRIČAJU O LMF-U I ZAGREBU
Fisher, Artbat, Claptone, Gorgon City, Nora En Pure, Solardo, Mark Knight, Sam Divine, Miss Monique, Cercle's Phil & Derek, Eli Brown, Stella Bossi, Technasia predvodili su 40odličnih DJa koji su nastupili na impresivnoj pozornici LMF2022 a u Zagreb su došli između nastupa i iz festivalskih velesila poput Coachelle, Tomorrowlanda, Burning Mana, Ultra Miamija, New Yorka, Ibize, Londona, Las Vegasa, Berlina te drugih prijestolnica zabave i festivala. Oni broje milijarde pregleda na streaming servisima, klubovima diljem svijeta odjekuju njihovi hitovi, milijuni ljudi godišnje pohodi njihove nastupe po cijelom svijetu a društvene mreže dosežu do milijune svakodnevnih pratitelja. Tri dana svjetske mainstream i underground zvijezde na svojim profilima i platformama prenosili su atmosferu LMF festivala, euforiju publike i svoje oduševljenje dočekom i energijom Zagreba što donosi nemjerljiv doseg i prepoznatljivost našeg grada jednom sasvim novom profilu publike i turista.

4) IMPRESIVNA KONSTRUKCIJA MOĆNE POZORNICE HIPNOTIZIRALA SVE PRISUTNE
LMF je tjednima najavljivao impresivnu postavu festivala, ogromnu pozornicu kakvu Zagreb dugo nije vidio, te tone i tone opreme koje će pružiti nezaboravne i hipnotizirajuće trenutke, svjetlosne efekte i razglas dostojan najvećih i najposjećenijih festivala u svijetu. No ono što je dočekalo posjetitelje Jaruna, ostavljalo je bez daha i ne može se lako prepričati. Moćna, ogromna pozornica, svjetlosni efekti, dimni topovi, projekcije, natpisi, slike, laseri, grafike i poruke izmjenjivali su se u toliko dobrom, inspirirajućem, energetski pogođenom nizu i ritmu da su rijetki posjetitelji poželjeli skrenuti pogled a svako malo mogli su se čuti komentari o impresivnosti onoga što prisutni vide i doživljavaju. Konfete, šarene festivalske trake, baloni i šljokice padali su iz topova na publiku koja je svoju sreću i veselje, uz konstantne povike, pljeskanje, osmijehe i zagrljaje dijelila među sobom.

5) NI JEDAN INCIDENT, FENOMENALNE REAKCIJE ZAGREPČANA
Na samom festivalu nije zabilježen niti jedan incident ili iole kritična situacija, svi ulazi bili su prohodni, šankovi protočni, svi kutovi festivala iskorišteni, ležaljke popunjene, s dovoljno prostora da publika uživa nesmetano, no ipak dovoljno gusto da se energija mogla prenositi s čovjeka na čovjeka. Nastavno na opis publike i posjetitelja LMF-a, nemoguće je ne osvrnuti se na reakcije samih Zagrepčana, koji su se pokazali kao pravi domaćini svjetskog kalibra. Kroz tri dana glasnih i vibrirajućih ritmova te nevjerojatnih svjetlosnih efekata, na društvenim mrežama većinom se moglo iščitati veselje, razumijevanje i podrška, a ulicama grada strani jezici te festivalska euforija dočekani su sa simpatijama i ponosom. Oni koji su glazbu osjetili u svim dijelovima Zagreba, javljali su se pretežno veselim reakcijama i pozitivnim dojmovima a takva reakcija i podrška Zagrepčana ključna je u želji da LMF i Zagreb postanu prepoznatljivo ime među najboljim festivalskim domaćinima svijeta.

6) ŠTO ČINI LMF TOLIKO ZANIMLJIVIM
Oslobođenje. Svi koji su kroz život prošli rockerske, hiphop, metal ili pop stadione, Arene, velike ljetne pozornice ili svjetske glazbene metrople, na LMF- su mogli shvatiti zašto je ovaj žanr toliko omiljen, zašto se DJi obožavaju kao glazbeni idoli a milijuni posjetitelja putuju po svijetu kako bi iznova doživjeli tu jedinstvenu energiju koju elektronička glazba pruža. Gledati kako svaki šaroliki pojedinac pleše u svom ritmu a nitko nikoga ne gleda čudno, nego dapače uz osmijeh, razumijevanje i podršku, bilo to skakanje od euforije ili robot-dance, samo gibanje u ritmu, ili najenergičniji ples koji ste ikad vidjeli, sve to na jednom mjestu poveže se u takav niz optimizma i sreće, koji je nemoguće zaboraviti, jer pruža osjećaj slobode koju je teško ponoviti. Oslobođenje od glazbenih stereotipa, pravila, određenih ritmova i pokreta, ograničenja ili bilo čega što čovjeka sputava, uz svjesno miksanje raznih žanrova elektroničke glazbe, što je nit vodilja LMF festivala, pokazalo se kao pun pogodak jer je stvorilo jednu toliko smislenu cjelinu i povezalo one koji nisu mislili da je to moguće. LMF se ove godine upisao u srca bar 20 tisuća duša, a skoro svi su poručili: vidimo se sljedeće godine!

LMF FESTIVAL – GLAZBA JE OSOLOBOĐENA, NOVA POVIJEST JE STVORENA
Elektronička glazba je ovog prvog vikenda lipnja oslobođena a nova zagrebačka festivalska povijest je stvorena. Neizmjerno smo zahvalni medijima, prijateljima i suradnicima festivala, gradu Zagrebu i Zagrepčanima kao domaćinima, prijateljskom pristupu Turističke zajednice Grada Zagreba te baš svakom posjetitelju i svakom našem radniku na nevjerojatnoj podršci, stavu, razumijevanju i pomoći u stvaranju ovog festivala. LMF je sveukupna zajednička energija baš svakog pojedinca kojeg je festival dotakao a ta energija je neizmjerno lijepa! Već krećemo s planovima za sljedeću godinu, plan je, naravno, nadmašiti svaku prethodnu – zaključuje Marijan Gagulić iz LMF organizacije.

hardbeats mobile
dam swindle deskstop