• 15.09.2022.

Girls Night Special: Epska večer u Depou

Dame su svojim setovima jasno dale do znanja da je Girls Night Special event koji zahtjeva kondicijsku spremnost rejvera i definitivno nije za one krhka srca

Predvodnica isključivo ženskog line-upa večeri bila je Yvone novo, ali sve poznatije ime na sceni. Jedna od sastavnih elemenata Pressure kolektiva čijem večerašnjem nastupu nažalost nisam uspjela svjedočiti iz prve ruke.

No, prema riječima rejvera koju su ju vjerno popratili pomazala je floor tvrdim technom, što se moglo i očekivati s obzirom na to da ova talentirana DJ-ica dijeli istu ljubav prema bržim BPM-ima kao i ostale glazbenice na line-up.

PusMus, DJ-ica i utemeljiteljica tehnokracijske zajednice malih rejvera i sad već dobro znanog Underground d.o.o., odlučno je zagrijala nestrpljive cipelice plesača. Set koji je kreirala PusMus odisao je mističnim psy trance notama poprskanim tu i tamo kojim iznenađujućim kiselim upljevima. Tvrdim melodijama i luđačkim basslineom držala je publiku napetom na samim vrhovima njihovih cipelica.

Je li vam ikada taj mali zločesti beat zapeo u glavi? Da ste bili u petak u Depo klubu imali biste takvih primjera na pretek. Poljska kraljica hard techna Veronique, poznata po svom istančanom ukusu za glazbu, oduševila je publiku repertoarom gadnih, ali istovremeno tako neodoljivih traka. Sudeći po njezinom nastupu jasno je zašto se od Veronique diskografska kuća zove “The Meaning Of Rave”.

Ova majstorica deckova zaista shvaća značenje rave-a i ne samo to, već ga i fenomenalno prenosi na svoju publiku. Silni uspjeh koji je dosegla u svojoj vrlo mladoj dobi i više je nego zaslužen, što se moglo primijetiti po njezinom nepogrešivo dobrom setu koji je ostavio publiku gladnu za još. Ova techno buntovnica nas je odvela na pustolovinu žestokih, dinamičnih i magičnih melodija prepunih brzih, prljavih udaraca bubnjeva.

Epski kraj večeri donijela nam je mlada DJ zvijezda u usponu Teychee koja je ujedno mastermind Girls Night-a. Njezin osebujan stil spaja intenzivan, mračan techno s emocionalnim melodijama čime ostvaruje dinamičnu punoću sirovog zvuka. Snažnim otvaranjem svog seta jasno je pokazala rejverima kako ima namjeru pružiti im nemilosrdno opako zatvaranje, za ovu do tad već izuzetno tvrdu noć. Spajajući energijom nabijene trake u svojim setovima kreirala je set prepun teških i moćnih čekića koji nadahnjuju buntovništvo plesača i otvaraju slobodu čistog buncanja u plesu.

Teychee se definitivno ne boji izazvati svoju publiku, povećati BPM i pojačati bas. Samopouzdanjem kojim odiše za pultom pruža dašak svježine u jedan (da opet ću to ponoviti) jako, jako tvrdi set. U setu je pokazala kako vješto može kreirati pravu party atmosferu i uz sve to manipulirati publikom bez napora. Pomnim odabirom traka pumpala je ekstazu u sve uglove plesnog podija. Dirigentica je vješto potezala sve konce te je svojom muzikom primorala svih na floor. Činilo se kao da su svi rejveri shvatili njen poziv. Jednostavno nisi mogao odoljeti ne osjetiti tu energiju ili ne biti na flooru koliko te muzika privlačila.