• 3.11.2021.

Legendary Festival oduševio hrvatske trance fanove svojim petim legendarnim izdanjem

Iako je situacija s pandemijom donijela mnogo neizvjesnosti ovog ljeta i jeseni što se tiče glazbenih evenata, Corti Organ, organizatori trance festivala Legendary, koji se održava još od 2018. godine u Hrvatskoj, uspjeli su napraviti i peto, a trance fanovi kažu i najlegendarnije izdanje do sada, i to 15.10. ove godine ponovno u klubu Boogaloo u Zagrebu.

Naime, u line up su uvrstili ni manje ni više nego Giuseppe Ottaviania, talijanskog producenta i sintesajzer maga koji je trenutno najpopularnija i najtraženija trance zvijezda.

Giuseppe je poznat po svojim energičnim nastupima, posebno u live izdanjima (GO 3.0) u kojima svira sve trake te koristi cijeli niz analognih sintesajzera, nastavljajući tradiciju legendarnih trance zvijezda poput Rank 1, M.I.K.E. Pusha i Svenson & Gielena koji su žarili i palili svojim live nastupima na Trance Energyu prije 20-ak godina i koji su bili, kako je Giuseppe sam rekao u jednom nedavnom intervjuu, inspiracija za njegove live nastupe. Ni Giuseppe svakako nije baš od jučer – stariji trance fanovi ga se sjećaju još iz NU NRG, grupe koja se također uvrstila u trance legende, a prije par godina formirao je live duo s britanskim trance producentom Solarstoneom pod nazivom Pure NRG, no čini se da duo više nije aktivan otkad je Giuseppe počeo nastupati solo. Live nastupi su mu doista nešto posebno, a čuva ih samo za velike evente poput ASOT-a, što zbog atraktivnosti festivala, a što i iz tehničkih razloga (jer ipak treba svu tu opremu, koja nije baš jeftina, spakirati, dovesti i odvesti nazad u svoj studio) pa je tako nastupio s najnovijim GO Live 3.0 izdanjem na ASOT 950 festivalu u Utrechtu 2020. godine te ASOT 1000 u Moskvi točno tjedan dana prije Legendary festivala.

Giuseppe je zapravo jedan od rijetkih live izvođača na trance sceni, što je poprilično čudno uzimajući u obzir činjenicu da je trance oduvijek bio žanr koji je privlačio klasično educirane glazbenike koji ujedno vole i elektroničku glazbu. Danas možemo vidjeti možda Airwavea i Rogera Shaha u takvim izdanjima, no Giuseppe je svakako svoj live nastup dignuo na višu razinu, nastupajući po mainstageovima najvećih trance evenata. S druge strane, techno izvođače ćete vrlo često vidjeti live, a već su „ukrali“ popriličan dio trance scene producirajući i puštajući oldschool hard i acid trance.

Najava Giuseppea na Legendary festivalu izazvala je ogromno oduševljenje hrvatskih trance fanova koji su pristigli iz svih krajeva Hrvatske u Zagreb, no pridružili su se i trance fanovi iz Slovenije, kao što je već običaj, ali i ostalih susjednih zemalja. Budući da je bio petak, radni dan, a event je započeo u 17,00 sati, propustila sam, nažalost, nastup našeg Damiena i samih Corti Organ, no uspjela sam uhvatiti set Woodya van Eydena koji je pak ponovno oduševio svojim izborom trance klasika, kao što su Cafe Del Mar od Energy 52 i Out Of The Blue System F-a (Ferry Corstena), a odsvirao je i The Age Of Love, ovaj puta u najnovijem Charlotte de Witte remixu (potvrđujući upravo ovo što sam gore navela o techno sceni).

Uslijedio je Ruben de Ronde, nizozemski producent i DJ, poznatiji kao Armin van Buurenov suvoditelj ASOT-a, kojem je ovo, kao i Giuseppeu, već drugi nastup u Hrvatskoj ove godine (pročitajte intervju koji smo napravili s Rubenom na Senses festivalu). Publiku je rasplesao svojim vokalnim melodičnim setom koji je, što se više približavao Giuseppeov nastup, postajao sve energičniji te se od progresivno melodičnog pretvorio u pravu uplifting trance poslasticu za publiku koja je uživala u brzim ritmovima njegove Lose Yourself u Huem remixu, Bloodstream s Ferryem Corstenom u Ben Goldovom remixu te Wanderlust u remixu Eugenia Tokareva.

Ruben je pustio i svoje dvije nove stvari sa svog predstojećeg albuma, od kojih je jedna suradnja sa sve popularnijom vokalisticom Dianom Miro. Novi album je trebao izaći ovaj mjesec, no na redovitim Rubenovim streamovima na Twitchu saznali smo da je odgođen. Ruben je dan prije imao vrlo naporan i izazovan dan jer je s Arminom vodio ASOT 1038 emisiju posvećenu Amsterdam Dance Eventu (ADE), a koja je trajala oko 8 sati, s raznim gostima u studiju kao što su Solarstone, Cubicore, Rub!k, Estiva itd., zatim je trčao do AFAS kluba odsvirati set te opet natrag u studio. No, njegov umor uopće nismo zamijetili, štoviše, set je bio odličan, a Ruben raspoložen za interakciju s fanovima pa kako je stage smješten blizu podija i ograda je blizu, često ga se moglo vidjeti kako se pozdravlja i razgovara s njima.

Oduševljen nastupom, slike s Legendary festivala je objavio i na svojem instagramu:

Nakon Rubena je uslijedio Giuseppe koji je, kad je izašao na stage, izazvao potpunu histeriju te je užario Boogaloo i svirao puna dva sata (set je bio hibridni live / DJ set), a svakako izdvajamo njegove Till The Sunrise, Only A Heartbeat Away s Triciom Mc Teague, Be The Angel s Lucid Blue i Magico, stvar koju je napravio zajedno s Arminom, a koja se našla na nedavno izdanom albumu ASOT Forever i koja je veliki ovogodišnji favorit trance fanova i potencijalni osvajač titule hit godine / Tune Of The Year 2021 ASOT showa.

Nakon fenomenalnog seta, fanovi su naprosto pohrlili na stage, ali i backstage uloviti pokoju fotku sa svojom omiljenom zvijezdom, a Giuseppe, inače vrlo pristupačan i skroman te prezadovoljan setom i publikom (što je kasnije i sam napisao na svom instagramu) nije nikoga odbijao, a mi smo mu (isto kao i Rubenu) poklonili, ispred Trance Family Croatia, personalizirani Dinamov dres.

Budući da se klub zatvorio u ponoć, neformalni after party se održao ispred kluba gdje su u nečijem autu svirale Giuseppeove trake, a trance fanove nije omela ni hladnoća niti uobičajena zagrebačka jesenska magla. Pozdravljajući se s prijateljima i čekajući taksi, na licu mi je stajao ogroman osmijeh jer ovo je scena koja je postala nažalost neuobičajena na zagrebačkim ulicama  – obično možemo samo čuti kako iz bijesnih automobila trešte cajke.

Inače, i Giuseppe je najavio novi album pod imenom Horizons koji će izaći u siječnju iduće godine, a prvi singl s albuma With You s Monikom Santucci izdan je nedavno. Giuseppe je rekao kako se radi o nešto drukčijem, kreativnijem albumu i trakama koje je stvarao za vrijeme lockdowna, a koje su napravljene pod utjecajem mnogih stilova i izvođača te koji neće slijediti njegov uobičajeni stil.

Ni dečki iz Corti Organ nisu bili bez inspiracije te su točno na dan održavanja Legendary festivala izdali svoj najnoviji singl Dr. Chaos u suradnji s Heatbeatom koji je, isto kao i njihov hit The Joker, oduševio Armina i Rubena te su ga odsvirali u zadnjoj ASOT 1040 emisiji:

Dečki su odmah nakon festivala najavili i novo izdanje Legendary festivala te s nestrpljenjem čekamo vidjeti koga će nam sljedećeg puta dovesti!

Autorica: Suzana Curavic / Trance Family Croatia