• 28.12.2017.

Na krovu zgrade u Puli predstavljen audiovizualni live act benda G-Loop

U srijedu 20. prosinca udruga Seasplash priredila je jedan do sada još neviđen događaj u Puli.

Na krovu zgrade sjedišta Mjesnog odbora Arena u Puli održan je događaj pod nazivom Urban Penetration – VisuaLab/EduSplash presents. Ovim je događajem obilježena treća godišnjica multimedijske platforme za edukaciju i razvoj VisuaLab/EduSplash, a glavna mu je svrha bila snimanje promotivnog video spota uz audiovizualni live act benda G-Loop.

Posebnost benda G-Loop je ta što je sastavljen od pet polaznika trećega stupnja Ableton Lab edukativnog programa EduSplash platforme. Svaki polaznik za ovu je priliku koristio po jedan Ableton Push kontroler spojen na Ableton Live program, a među sobom su bili podijeljeni po instrumentima. Za nastup uživo polaznici su se spremili uz svog voditelja i mentora Marka Grbca Knapića i to sklopu praktičnog dijela edukacija u okviru 11. Seasplash platforme. Osim što je mjesto zbivanja bio krov zgrade na adresi Gabrielle Emo 1, dio vizualnog performansa emitiran je i na zgradu preko puta, a sve to neposredno pored pulske Arene.

G-Loop čine: Alen Paver (drum, beats in Ableton Live, Push Controller), Luka Turkalj (Bass in Ableton Live, Push Controller), Mihael Pušić (Atmosferes in Ableton Live, Push Controller), Michel Camlic (Melody in Ableton Live, Push Controller) i Marko Grbac Knapić (Leads and video in Ableton Live, Push Controller)

Mjesto održavanja ovog događaja nije odabrano slučajno. Urban Penetration ili u prijevodu 'Urbano Prodiranje' je događaj Seasplash platforme kojim udruga Seasplash ulazi u objekte i prostore koji se nalaze u Puli, u kojima nema i do sada nije bilo sličnih kulturno-zabavnih ili sportskih manifestacija te im na par sati, jedan dan ili jednu noć daju drukčiji smisao i funkciju.

Također, prizemlje iste zgrade ima svoju glazbenu povijest. Nekada je ono bilo poznato po izvođenju punk i rock koncerta. Danas svoje prostorije u istoj zgradi ima i udruga antifašista Pule, a u Seasplash kolektivu i dalje ostaje nada i želja da se ovakva i slična mjesta bez funkcije ponovno ožive. Samim time ovo je mjesto bilo idealno za novi Urban Penetration i organizaciju još jednog posebnog događaja. Nakon nastupa, polaznici nisu skrivali oduševljenje, a odličnim nastupom potvrđeno je i uspješno djelovanje multimedijske platforme za edukaciju i razvoj.

Seasplash kolektiv trenutno nastavlja s 11. Seasplash platformom, te do kraja godine možete očekivati i tradicionalni veliki elektronički doček Nove Godine na tri pozornice, Sub Day Zero, koji će se održati u podzemnim tunelima Zerostrasse te nasuprot njima u parku Petra Krešimira IV.

Pogledaj cijelu fotogaleriju ovdje!