Reportaža sa Sea Star festivala i izjave Nastića, Milićevića, DJ Jocka i Shipe

SeaStar festival je s preko 40 glazbenih imena raspoređenih na 4 stage-a, ponovno označio početak ljetne i festivalske sezone, a za 5. godišnjicu festivalski tim iznenadio je publiku podizanjem kvalitete produkcije na novu razinu

Tesla Main Stage, najveća i najglasnija pozornica festivala, imala je zavidni razglas iz Exitove Dance Arene; Nautilus Arena, inače ATP teniski teren, ispunjena je LED ekranima koji su upotpunjavali nastupe regionalnih imena elektroničke i trap scene, a Electric Waves stage također je redizajniran i vizualno nadograđen.

Prve večeri headliner je bio Robin Schulz koji je rasplesao mnogobrojnu publiku na glavnoj pozornici, nastup je bio praćen vizualnim spektaklom, a neki od hitova koji su se mogli čuti su „Waves“, „Miss You“, „Turn On The Lights“, „Push Up“, „Sandstorm“…

Ipak, žurila sam dalje kako bih ulovila b2b setove koji su se paralelno odvijali u Nautilus Areni. Prije nastupa, Milićević kaže kako mu je glavni cilj „predstaviti se u najboljem mogućem svjetlu i dati svoj maksimum“, a kolektivni osjećaj zadovoljstva na flooru koji dijele i dj-evi i publika opisuje kao „određeni tribalni momenat“. Nastića već dugo poznaje, te b2b nastupe improviziraju prateći međusobne energije, ubrzavajući jedan za drugim, „dobacujući si lopticu“, što im predstavlja apsolutni užitak.

Nastić primjećuje kako publika SeaStara voli energičnije setove, a njegova „priprema se ne sastoji od planiranja seta već od konstantnog preslušavanja muzike“. Za ovu priliku izvukao je trake koje ni sam nije poznavao, a u Hrvatskoj i Istri se uvijek osjeća dobrodošlo. Uigrani dvojac zagrijao je publiku technom i tech-houseom i pripremio teren za Etapp Kylea i Dariu Kolosovu. Oboje ukrajinski dj-evi koji djeluju u Njemačkoj, često zajedno nastupaju u Berghainu, a taj se sklad osjetio i u njihovom techno setu na SeaStaru. Oko 03:00 h napokon stižem i do Electric Waves stagea gdje me dočekao profinjen house zvuk Ilije Rudmana.

Sljedeća, a i posljednja postaja prve večeri bila je ponovno Nautilus Arena, a iza pulta su bili domaći akteri – Shipe, rezident Future Scope serije evenata čiji je festival je za 2022.g. dobio nagradu Ambasador u kategoriji nagrade publike za najbolji novi festival, te dj Jock, dobitnik nagrade Ambasador u kategorijama nagrade struke za techno izdanje godine. Prije seta, Jock je istaknuo da mu je „najveća želja natjerati ljude da plešu“ i da uvijek prati i osluškuje publiku. Sa Shipetom već dugo radi, a zatvaranje Nautilus Arene na SeaStaru 2019.g. mu je ostalo u sjećanju kao „jedan od boljih nastupa“. Sudeći po publici, želja se ispunila jer su plesači bili neumorni, a ritmovi još brži nego kada sam zadnji put napustila floor.

Subotu sam započela na Tesla Main Stage-u s legendarnom electro-punk grupom The Prodigy. S pozornice su se u mraku vidjeli samo obrisi Liama Howletta i Maxima, a onda je krenuo impresivni light show s laserima. Tijekom nastupa do izražaja je došlo i već spomenuto ozvučenje koje je iskazalo svoj puni potencijal, a Stellom Maris su odzvanjali klasici „Firestarter“, „Breathe“, „Voodoo People“, i drugi.

Na Electric Waves stageu ponovno me dočekala topla atmosfera od prethodnog dana, ovog puta s više plesača. Kali je miksala klasik „Renegade Master“, a osmijesi se nisu skidali s lica. No, brzo sam se vratila na glavni stage kako bih poslušala svjetsku techno divu Indiru Paganotto, poznatu po jedinstvenoj psy-techno kombinaciji. Za SeaStar je odradila trosatni set u svom stilu – upečatljivo, energično, mračno…

Nešto iza 04:00 h se vraćam na Electric Waves gdje me selekcijom traka ugodno iznenađuje slovenski dj Ian F. Oko 5 h se zatvaraju ostali stagevi i sva ekipa dolazi na house. Iza pulta je Marcel koji otvara closing party, a kasnije se uz njega izmjenjuju Bronski, Ian F i Marin Biočić. Sunce je već visoko na nebu, a ja festival napuštam s još jednim izvrsnim ljetnim partijem u sjećanju.

sibold mobile