• 27.12.2022.

Riječki DJ-evi otvorili Portun

Rijeka se može pohvaliti s nekoliko klubova usmjerenih na elektroničku glazbu, a publika je pokazala da interesa itekako ima, pa ju je u ovo blagdansko doba zasluženo razveselila vijest o otvaranju novog kluba u centru grada

Portun se smjestio pored Kosog tornja, u prostoru nekadašnje Teute koja se također pamti po clubbingu. Prostor je sam po sebi zanimljiv, sastoji se od prizemlja s DJ pultom i floorom i kata na kojem se nalazi chillout zona.

Na dan otvorenja, 23.12., pripremljen je raznovrsni program, pa je publika imala priliku čuti zvukove bassa, duba, techna i housea. Večer je otvorio Mecena, jedan od trojice zaslužnih što je Portun otvorio svoja vrata, a posjetitelje je dočekao toplim i melodičnim houseom. Pokretač riječkog Basshausa redovno tijekom svojih nastupa predstavlja publici britanske zvukove kakve inače nemamo priliku često čuti, a ni ova večer nije bila iznimka.

Oko ponoći se prostor počinje puniti i pult preuzima Lorens u čijem se setu mogla čuti njezina ljubav prema dub-u, ali i prema technu i bržim ritmovima kojima je zagrijala plesače na podiju. Sljedeći je puštao Makarun koji je odličnim nastupom podigao atmosferu na novu razinu. U njegovom setu je dominirao electro, a među trakama koje je miksao našao se i klasik „You're In My System“.

Posljednji su miksali b2b Samo Tako i Marin Brx. Samo Tako je vlasnik Innerspace etikete, a Brx također jedan od voditelja Portuna, inače i audiofil koji se ne boji eksperimentirati s fuzijom žanrova. Nastavili su s electrom, a pred jutro su se okrenuli i nešto mračnijim techno zvukovima.

Manji prostor, s crvenim i zelenim svjetlima iza pulta i bez reflektora, doprinijeli su toplijoj, intimnijoj atmosferi i većoj povezanosti u publici, a istovremeno je selekcija glazbe s brzim ritmovima dobro razgibala plesače. Rekla bih da se zbog ove kombinacije underground vibre i topline Portun razlikuje od ostalih riječkih klubova, potencijala za uspjeh definitivno ima. Očekivanja i kriteriji su upravo narasli pa se veselimo vidjeti i čuti što nam Portun sprema za 2023.g.

Pogledajte video isječke iz Portuna koje je napravila naša suradnica Katerina Zulijani.