Skip to main content
  • 29.11.2023.

Minimalist: “Spremam jedan kardio set za iskaljivanje ljutnje na danceflooru plesnim koracima”

Nagrađivani d’n’b DJ i producent, i ove godine je među nominiranima za nagradu Ambasador

Piše: 


Sandro Pataki poznatiji kao Minimalist prominentna je figura hrvatske drum ‘n’ bass scene iza kojeg je uspješna 2023., kako za njega osobno, tako i za njegove Koturaljke. Prije nego što stigne u Zagreb na naš slavljenički Endorphin festival, uhvatili smo Minimalista da rezimiramo godinu.

Razgovarali smo početkom godine, gdje si nam već nagovještavao zaposlenu 2023. Jesi zadovoljan kako je prošla? Što bi posebno izdvojio iz vlastite 2023.?

Pozdrav svima prije svega! Uh, kada sam rekao da će 2023. biti dobra, nisam ni slutio zapravo koliko je dobra godina! Mogu reći da sam obišao 4 države, nastupao na malo više od 30 evenata od kojih bi najviše izdvojio Outlook Festival na kojemu je bilo vrh! Upoznao sam ne znam ni sam koliko ljudi i skupio toliko uspomena da mogu reći da je 2023. najbolja godina do sada!

Glavni si čovjek iza udruge Koturaljke o kojoj si nam više pričao u prošlom intervjuu. 2023. je bila velika godina za Koturaljke. Možeš li nam rezimirati što ste sve odradili u proteklih gotovo dvanaest mjeseci?

Ova godina je bila zaposlena i za Koturaljke definitivno. Organizirali smo 14 evenata ako ne i više, ugostili smo preko 20 izvođača od kojih bi izdvojio ponajviše Disphoniu, nastupali smo i na festivalima kao kolektiv od kojih bi izdvojio Membrain Festival te Davora Dedića koji nam je omogućio da imamo Stage Takeover na kojemu smo ugostili 5 kolektiva koji dolaze iz Austrije, Slovenije, Srbije te Hrvatske gdje smo na jednom eventu ugostili sve kolektive s kojima imamo čvrstu suradnju. Veoma burna godina, no prezadovoljni smo ishodima! Također, pridružio nam se novi član kolektiva, mladi Domagoj ŠpoljarićRonin s kojim smo izrazito zadovoljni tako da nastavljamo sa pojačanjem!

Odličan rad udruge Koturaljke je prepoznat i od strane nagrade Ambasador. Koliko vam svima uključenima to znači za dalje?

Prije svega nam je iznimno drago što je naš rad prepoznat i u drugim dijelovima Hrvatske, a i s Balkana jer se stvarno trudimo povezivati cijelu Balkan regiju (naravno i druge regije). Nominacija nam je samo dala motivacije da nastavimo sa trudom i radom te smatramo ovu godinu kao primjer za nastavak rada, samo ćemo se definitivno još više potruditi!

U prošlom razgovoru si zazivao povratak kategorije za Najboljeg bass DJ-a u sklopu nagrade Ambasador. Kategorija se vratila, odmah si “pokupio” i nominaciju, ali ne samo u njoj već i u kategoriji za Najbolje bass izdanje godine….

Izuzetno mi je drago što je kategorija vraćena! Smatram da je ukidanjem te kategorije preko minimalno 70 Bass DJ-a u Hrvatskoj bilo zakinuto za jednim priznanjem dok naravno ostali podžanrovi imaju prilike za istim. Velik sam borac za Bass glazbu! Od samih početaka mog rada vidim kako se bass scena ‘’zatrpava’’ ostalim podžanrovima, no kako je Drum ‘n’ Bass ove godine dobio izrazitu popularnost preko TikToka, podršku najvećih DJ-a na svijetu poput Deadmau5, Skrillex, James Hypea i ostalih koji u setovima sada redovno puštaju bass glazbu,smatram da se bass glazba vraća i to u najjačem izdanju do sada. Drago mi je što sam nominiran u obje kategorije, naravno nisam zazivao nagradu zbog sebe, nego zbog svih nas, a s obzirom da su također nominirani drugi i mlađi DJ-evi, drago mi je da se primjeti rad te rast bass scene u Hrvatskoj. Nisam se nadao da će “Level Up” biti nominiran, no izuzetno sam ponosan s obzirom da sam ove godine baš zapeo sa produkcijom i ne planiram stati!

Osim trake koja je nominirana za nagradu Ambasador, nedavno si objavio i “Target Destroyed” te “Gamad”. Reci nam nešto više o svom novom snažnom izdanju?

Target Destroyed” i “Gamad koji su izašli na UK etiketi Modular Carnage su moje prvo Neurofunk izdanje. Sam po sebi sam energičan i inspiraciju crpim od svuda tako da je “Target Destroyed” nastao zbog novog Call of Duty serijala u kojemu sam pokušao dočarati kroz glazbu jednu ratnu te agresivnu atmosferu. “Gamad” je nastala prvo kao bootleg Krankšvesterove pjesme Gaber, no kako sam izbacio gotovo sve vokale, ostala je jedna nabrijana neurofunk traka. Zatražio sam dopuštenje za korištenje Settovog vokala prije dropa što mi je odobreno tako da je nastala jedna energična stvar.


Osim što si radio na glazbi kao Minimalist, od nedavno te možemo slušati i pod pseudonimom Blaka Pokos…

Hahah, Blaka Pokos je nastao prvo kao jedan neozbiljan projekt. Projekt kako bi se bass glazba približila mlađim generacijama. Nakon prvog hardbass izdanja “Opel Astra” koju sam napisao za svoj sada bivši auto, više sam to napravio kao neku uspomenu, no pjesma je dobila izrazito dobre reakcije stoga sadaspremam EP koji će izaći nagodinu. Sve što radim kao Blaka Pokos je više radi uspomene na mlade dane, no tko zna, projekt ima podršku stoga možda bude i više nego sam očekivao.

Uskoro dolaziš na naš slavljenički Endorphin festival. Kako ti se sviđa njegova ideja, da na jedno mjesto, u jednu večer okupimo toliko različitih DJ-eva i stilova?

Ideja je odlična! S obzirom da ponekad organiziramo Koturaljke na 2 floora sa drum ‘n’ bassom te nekim drugim žanrom, smatram kako je festival izrazito dobra stvar! Pogotovo zato što je na 3 floora. Za svakog po nešto, a i ekipa na takvim eventima uvijek ‘’kruza’’ po floorovima tako da čuju i nešto što inače ne slušaju. Velika podrška!

Što možemo očekivati od tvog seta u Boogaloou?

Jedan divlji energičan set kao i uvijek! S obzirom da u zadnje vrijeme mješam dosta podžanrova d’n’b glazbe, spremam jedan kardio set za iskaljivanje ljutnje na danceflooru plesnim koracima. Stoga ako imaš loš dan ili nisi otišao/la na trening, spremam ti jedan set nakon kojega ćeš se resetirati! 😀

Minimalist stiže na Endorphin festival 1. prosinca u zagrebačkom Boogaloou i to Serotonin floor gdje će svirati uz DJ-eve poput DMT-a, FrenkyBoyja, Vrha i mnogih drugih koji će drmati na 160-180 BPM-ova. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, a u prodaji su i grupne ulaznice (kupi 4, plati 3).

brejcha 2
sea star mobile
Uspon i pad plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju
brejcha 1
Uspon i pad plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju