Skip to main content
  • 29.11.2023.

Petra Vranić priča nam o brendu Linija koji je inspiriran uličnom kulturom

Linija je kao brend ulične mode osnovana u Rijeci 2020. godine. Kroz svoje tri godine postojanja izlazi iz modnih okvira i širi se na umjetničke izložbe radova i organizaciju evenata elektroničke glazbe


Linija je većinu svojih događaja realizirala uz pomoć Greenlightovih DJ-eva, a od nedavno ima i svoje rezidente: Sven Kraljić (ČK) i Pacho (ZG). Od značajnijih evenata koji su organizirani u suradnji s Greenlight kolektivom valja istaknuti one na koje su doveli Kassian (UK) i Keplera (UK). Kada govorimo o odjeći, iza Linije je 8 modnih kolekcija, a zimska inačica posljednje pod nazivom “A Little Bit Funkier” bit će predstavljena na dodjeli nagrade Ambasador.

S obzirom da se radi o brendu koji je inspiriran uličnom kulturom, Linija odijeva nekolicinu mladih freestyle sportaša, a rado se odazove i kao sponzor na plesnim natjecanjima. Upravo se kroz takve suradnje brend približio plesačima i onima koji prate takvu umjetnost, stoga nije neobično da će se brend predstaviti plesom u izvedbi plesača skupine Flame, s koreografijom kreiranom pod Lumbrela agencijom uz koreografa Dominika Valića.

1.    Kako si došla na ideju pokretanja modnog brenda?

Linija je nastala tako što sam svoje slike s platna prenijela na dizajn majica. Inicijalna ideja bila je da to budu majice za moje prijatelje i poznanike i s vremenom se priča proširila.

2. Kod Linije je zanimljivo što se osim modom, bavi i praćenjem rada sportaša i sportašica, plesnih skupina, organizira izložbe i partije elektroničke glazbe. Kako je došlo do povezivanja Linije s organizacijom evenata elektroničke glazbe i drugim spomenutim aktivnostima?

Elektronička glazba bila je ono na što sam i sama izlazila, pa smo tako jednom prilikom Ian Staraj, koji je sada dio dua Phonophobes, i ja odlučili napraviti prvi event pred skoro dvije godine. Nismo imali nikakva očekivanja, ali publika je dobro prihvatila taj prvi party i nakon njega su se samo nizali. Što se tiče suradnji i sponzorstava freestyle sportaša i plesača/ plesnih skupina, to je također krenulo dosta spontano– znala sam par ljudi u tim aktivnostima koji su dalje širili dobru sliku o Liniji i donosili nova poznanstva. Sve je krenulo od photoshootinga u snow parku na Platku početkom 2021. Godine kad sam izbacila prve fotke s borderima. Nakon toga sam pokrenula “talent hunt” na Linijinom Instagramu gdje su ljudi mogli nominirati talentirane prijatelje koji zaslužuju sponzorstvo. Od tad surađujem s nekolicinom mladih sportaša i sportašica te plesača i plesačica iz Rijeke i Zagreba. Drago mi je podržati mlade ljude koji se trude biti uspješni u nekom sportu jer smatram da često taj trud na našem području ostane nezamijećen.

3. Možeš li nam više reći o tome kako je Linija aktivna na riječkoj sceni elektroničke glazbe? S kime surađujete, koje događaje organizirate?

Kroz Liniju sam krenula s organizacijom partija 2022. godine u suradnji s Phonophobesima. Kasnije, kad se oformio Greenlight kolektiv, počelo je nas šestero zajedno raditi evente. Do sad smo imali dva gostovanja iz Velike Britanije (Kepler i Kassian) u klubu Crkva, a dečki iz Greenlighta nastupali su i na Linijinim događajima u Nemo Klubu, Nemo Pubu i Manualu (u kojem je održan naš prvi party). Osim toga, Linija surađuje s Nemo Klubom u organizaciji njihovog programa pod nazivom Makijato. Na Makijatu su do sada nastupali Pepi Jogarde, Paolo Barbato i Rotor Motor uz podršku lokalnih DJ-a. Linija odnedavno ima i dva residenta- Pacho (Zg) i Sven Kraljić (Čk), a prosinac za Liniju donosi i prvi party izvan Hrvatske jer 08.12. plešemo u ljubljanskom Publika Bar klubu s Grencom, Phonophobesima, Svenom Kraljićem i Balenom (SLO).

4. Osmišljavaš li sama sve kolekcije i čime su one obično inspirirane?

Sama osmišljavam svoje kolekcije, a većina ih je inspirirana upravo klupskom kulturom i elektroničkom glazbom. Zato su dvije kolekcije dobile naziv prema poznatim trakama (Who Loves The Sun i A Little Bit Funkier). Ljudi, Linija majice vole nositi u izlasku i zanimljivo je vidjeti te dizajne na nečijim leđima, u gužvi, na plesnom podiju. Kako bi se podsjetili iz čega Linija crpi inspiraciju, jedan dio nove kolekcije koja se predstavlja na Ambasadoru prikazuje fotografije s fotoaparata na film koje su snimljene na Linijinom prvom eventu, a drugi dio svijetli u mraku.

5. Je li brend usmjeren samo na Rijeku ili se proizvodi mogu dostaviti i u druge gradove?

Linijini proizvodi mogu se kupiti u cijeloj Europi, pa sam tako do sad majice slala u gradove poput Pariza, Amsterdama, Kelna i Rotterdama.

6. Uskoro će se Linija predstaviti u Zagrebu na dodjeli nagrade Ambasador. Je li ovo prvo gostovanje izvan Rijeke i hoće li ih biti još?

Veselim se Ambasadoru i prvom predstavljanju Linije u vidu plesnog nastupa. Prvi Linijin “izlet” u Zagreb bio je 2022. godine kad smo radili event u Mojo Baru u Martićevoj ulici. Hoće li biti još gostovanja u Zagrebu ne znam, ali se nadam da hoće.

7. Koje su tvoje želje vezane uz budući rad Linije?

Želja mi je da u budućnosti plešemo na lokacijama izvan klubova i barova. Nadam se da će proljeće 2024. donijeti naš prvi open-air event. Kada govorimo o dizajnima, voljela bih u budućnosti imati više vremena eksperimentirati s različitim vrstama printa i materijala.

Petra Vranić stoji iza brenda Linija, studentica je diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Rijeci te osnivačica i voditeljica programa elektroničke glazbe srijedom (Ssrijeda) u riječkom Rakhia Baru. Pokrenula je Liniju u 2020. godini tako što je svoje slike u single line izvedbi s platna prenijela na odjeću. Iz takve tehnike slikanja bez podizanja kista proizlazi i samo ime brenda jer je sve jedna linija. Ssrijedu je pokrenula kao projekt oživljavanja centra grada Rijeke srijedom uz ritmove elektroničke glazbe. Program  je počeo u lipnju 2023. i od tada je sa preko 15 izdanja ugostio 10 mladih DJ-a i DJ-ica. Osim toga, Petra je sa koreografom i plesačem Dominikom Valićem nedavno pokrenula agenciju Lumbrela koja se bavi kreativnim rješenjima u poslovanju (marketing, organizacija zabavnih manifestacija i slično).

sven desk
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu