Skip to main content

Patrick Mason priča o modi i glazbi, pop obradama i queer zajednici

DJ i plesač Patrick Mason zaslužan je za snažne vibracije i plesnu glazbu visoke energije. Ali to nije uvijek bio slučaj. Prije nego što je počeo svirati na najvećim svjetskim techno festivalima, odrastao je u konzervativnoj Bavarskoj, gdje tvrdi da je “potisnuo sebe” kao zatvorenog gay crnca.

Foto: Stephen van Bokhoven

Naučio je moć vizualizacije i napornog rada kako bi se lansirao u Berlin i slobodu izražavanja koju on predstavlja. U glavnom gradu imao je svoja prva seksualna iskustva i popeo se na ljestvici mode i manekenstva, provodeći vikende u Berghainu i uranjajući u novi svijet techna.

Tijekom karantene uzrokovane Covidom-19 postavili su Masona na put DJ-inga 2020., a od tada je stvorio svoju nišu kao početnik na zabavama poznat po raskošnim odabirima koji prate njegove razrađene plesne rutine.

U ovom intervjuu snimljenom uživo na ADE 2024. razgovara s Chloe Lula, o preprekama koje je svladao kako bi došao do vrha, osobnim traumama i borbama sa samoprihvaćanjem, tjelesnom dismorfijom, depresijom i ponekad nerealnim fizičkim idealima gay muške kulture. Također govori o svojim ambicijama da spoji svijet mode i glazbe te o svojoj viziji autentičnije glazbene industrije.

Novo istraživanje otkriva diskriminaciju u glazbenoj industriji prema izvođačima s invaliditetom

Nedavno istraživanje Musician Uniona i organizacije Help Musicians razotkrilo je prepreke i diskriminaciju s kojima se suočavaju glazbenici s invaliditetom. Temeljeno na iskustvima 2593 sudionika, izvješće otkriva da je 94% glazbenika s invaliditetom koji su doživjeli diskriminaciju izjavilo kako je to negativno utjecalo na njihovu karijeru.

Foto: The Purple Symphony

Ključni nalazi uključuju:

  • Dugovi: 22% glazbenika s invaliditetom je u dugovima, a među neurodivergentnima ta brojka raste na 27%.
  • Seksualno uznemiravanje: 23% prijavilo je seksualno uznemiravanje, u usporedbi s 13% njihovih vršnjaka bez invaliditeta.
  • Rasizam: 27% suočilo se s rasizmom, u usporedbi sa 7% glazbenika bez invaliditeta.
  • Rodna diskriminacija: 51% transglazbenika s invaliditetom doživjelo je rodnu diskriminaciju.
  • Diskriminacija na temelju seksualnosti: 26% LGBTQ+ glazbenika s invaliditetom prijavilo je diskriminaciju.
  • Socioekonomska diskriminacija: 16% glazbenika suočilo se s diskriminacijom zbog svoje pozadine.

Naomi Pohl, glavna tajnica MU-a, istaknula je kako podaci ukazuju na duboko ukorijenjene probleme u industriji: „Dok su poduzeti neki koraci prema većoj pristupačnosti, hitno je potreban napredak u rješavanju diskriminacije i podršci glazbenicima s invaliditetom.

Uz ove izazove, izvješće napominje da gotovo polovica glazbenika u UK-u zarađuje manje od 14.000 funti godišnje, a 51% žena u industriji suočilo se s rodnom diskriminacijom.

Za više informacija posjetite Musician Union.

Stihovi koji su oblikovali house generaciju: Mr. Fingers – Can You Feel It

Larry Heard, američki je DJ, producent i glazbenik koji je snimao pod raznim imenima, od kojih je najpoznatiji Mr. Fingers.

Foto: Vinyl Factory

Nadaleko je poznat kao pionir u house glazbi 1980-ih, a bio je i vođa utjecajne grupe Fingers Inc., čiji je album Another Side iz 1988. bio prvi house LP u punoj formi.

Smatra se pokretačem deep house podžanra, premošćujući jaz između futurizma housea i raskošnog zvuka disca. Njegov znameniti singl iz 1986. “Can You Feel It” izvršit će veliki utjecaj na plesnu glazbu. Njegov seminalni utjecaj na deep house uspoređivan je s “Strings of Life” Derricka Maya na detroit techno.

“Can You Feel It” je izvorno objavljen kao instrumental na EP-u “Washing Machine” Mr. Fingersa iz 1986. Pjesma se kasnije pojavila na albumu Another Side grupe Fingers Inc. iz 1988.

In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove

Postoje dvije kombinirane verzije pjesme: jedna koristi govor Chucka Robertsa iz a cappella verzije pjesme “My House” grupe Rhythm Control, a druga koristi govor “I Have a Dream” Martina Luthera Kinga Jr.

Mr. Fingers – Can You Feel It (Chuck D. Mix) Lyrics

In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,

“Let there be house!” and house music was born.

I am, you see,
I am the creator, and this is my house!
And, in my house there is only house music. But, I am not so
selfish because once you enter my house it then becomes OUR house and
OUR house music!” And, you see, no one can own house because
house music is a universal language, spoken and understood by all.

You see, house is a feeling that no one can understand really unless
you’re deep into the vibe of house. House is an uncontrollable
desire to jack your body. And, as I told you before, this is
our house and our house music. And in every house, you
understand, there is a keeper. And, in this house, the keeper
is Jack. Now some of you who might wonder.

Who is Jack, and what is it that Jack does?

Jack is the one who gives you the power to jack your body!
Jack is the one who gives you the power to do the snake.
Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm.
Jack is the one who learns you how to walk your body.
Jack is the one that can bring nations and nations of all
Jackers together under one house.

You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile.
It don’t make difference in our House.

And this is fresh!

Zvuk novog singla Dalton Trance Teleporta odaje počast legendarnoj francuskoj etiketi “F Communications”

Ova skladba donosi savršenu kombinaciju nostalgije i inspiracije, prenoseći slušatelje na ulice Pariza. Naziv pjesme posvećen je crno-bijelom mačku Le Miu, koji simbolizira duh Pariza.

Foto: Marko Dašić

“Le Miu” predstavlja glazbeni most između prošlosti i sadašnjosti, evocirajući slike pariških ulica i emocija koje povezuju umjetnost, glazbu i svakodnevni život.

Ovaj singl savršen je za ljubitelje melodičnih i atmosferičnih elektroničkih skladbi s dušom, a Dalton Trance Teleport još jednom pokazuje svoju kreativnu stranu.

Justice u Hrvatskoj na pozornici pulske Arene

Grammyjem nagrađeni pariški dvojac ostavio je veliki trag u modernoj plesnoj glazbi u gotovo dva desetljeća. Poznati su po tome da uklapaju rock, prog, metala, new wave i indie elemente u svoju glazbu i izričaj, a smatraju ih očevima nu ravea, te jedinim pravim nasljednicima Daft Punka.

Foto: Press – André Chémétoff

Donoseći svoj puni live koncert i audio-vizualni spektakl, Justice dolaze u sklopu europske turneje. Nastup u Puli bit će jedan od rijetkih samostalnih headlinerskih nastupa za koje pomno biraju lokacije. Dvije tisuće godina stari amfiteatar će se tako pridružiti ekskluzivnim prostorima kao što su Hollywood Bowl LA ili Red Rocks u Coloradu.

Od samih početaka 2000-ih Gaspard Augé and Xavier de Rosnay dobivaju priznanja kritike i fanova. Njihov debi “Cross” (“†”) pokupio je Grammy nominaciju za najbolji album dance/elektroničke glazbe, a singl “D.A.N.C.E.” za najbolju dance pjesmu i video. Album je ujedno prodan u zlatnoj nakladi u UK-u, dijamantnoj po Europi, a sve je to označilo put Justicea prema svjetskoj slavi i konstantnom redefiniranju što to znači plesna glazba. Dvojac je u startu nastupio na svim većim festivalima poput Coachelle ili Sonara, a njihov remiks of MGMT-a i singla “Electric Feel” osvojio je Grammyja za najbolji remiks.

Svakim novim albumom postajali su odvažniji

Album “Audio, Video, Disco” nabijen gitarama i riffovima sadržavao je i veliki hit “Civilization”. 2014. uslijedio je album “Woman” na kojem surađuju s London Contemporaty Orchestra i brojnim vokalistima, a zasjeo je vrhove brojnih ljestvica u SAD-u i Europi te je hvaljen zbog uklapanja funk i disco zvuka. Prilagođavajući svoje pjesme za izvedbe uživo, nove verzije su objavili na izdanju “Woman Worldwide” koji je osvojio Grammya za najbolji Dance/Electronic album.

Posljedni album “Hyperdrama” bendu je donio Grammy nominacije za najbolji dance/electronic album, a veliki hit “Neverender”, na kojem surađuju s Tame Impalom, za najbolju pjesmu. Na hvaljenom albumu dodaju techno zvuk svojim disco i funk korijenima, a hvaljeni album sadrži i singlove “One Night/All Night”, “Generator” ili “Saturnine”.

Justice je surađivao s brojnim glazbenicima, radio remikseve za primjerice U2, Lenyja Kravitza, Daft Punk, soundtrack za filmove, a njihova glazba se pojavljivala u brojim reklamama i radu s brendovima. Sa svakim novim izdanjem Justice pomiču granice žanrova i stvaraju svoj glazbeni svijet.

Njihovi nastupi su jednako posebni i vizualno dojmljivi, a svaki album prati turneja s drugačijim postavom. Kao jedno od najznačajnijih inozemnih gostovanja ovog ljeta Justice će u pulskoj Areni odsvirati cjelovečernji nastup uz veliki audio-vizualni spektakl. Bit će to prilika doživjeti hitove koji su obilježili modernu plesnu glazbu zadnja dva desetljeća.

Ulaznice će u prodaju krenuti u ponedjeljak, 13. siječnja, od 10:00 sati putem sustava Core Event. Ulaznica za parter stajanje iznosi 53 eura, za tribinu slobodno sjedenje 62 eura, dok je za poziciju trava gore slobodno stajanje potrebno izdvojiti 45 eura.

Svjetske zvijezde Pan-Pot vraćaju se u Zagreb na još jedan We Love Sound spektakl

U Zagreb se nakon četiri godine vraća svjetski poznati njemački dvojac Pan-Pot, koji će 17. siječnja rasplesati posjetitelje kluba Boogaloo na još jednom spektakularnom događaju u organizaciji We Love Sound ekipe. Pripremite se za večer ispunjenu energijom, vrhunskim ritmovima i atmosferom koja će vas osvojiti.

Pan-Pot, duo koji već dva desetljeća vlada globalnom elektroničkom scenom, poznat je po svojim majstorskim izvedbama koje spajaju techno, house i sve što se nalazi između. Nakon nastupa na najvećim europskim festivalima poput Awakeningsa, Time Warpa, Sonusa i Creamfieldsa, sada donose svoj jedinstveni zvuk u zagrebački techno hram – Boogaloo.

Njihova povezanost s We Love Soundom i Sonusom traje od samih početaka, nezaboravnim nastupom na We Love Sound Open Air događaju 2021. god na zagrebačkom Jarunu i brojnim nastupima na Sonus Croatia festivalu dok je svaki njihov nastup na ovim događajima obilježila zaista posebna energija koju je domaća publika dočekala uz ovacije. Povratak Pan-Pota u Zagreb očekuje se s velikim uzbuđenjem, a publika će imati priliku uživati u njihovom besprijekornom glazbenom izričaju koji osvaja plesne podije diljem svijeta.

Ova zabavna večer bit će dodatno obogaćena nastupima domaćih snaga. DJ koji je na ovogodišnjim Ambasador nagradama osvojio titulu Najboljeg DJa Hrvatske 2024. godine, producenta čiju glazbu “puštaju” svjetska imena poput Carl Coxa, Adam Beyera, Joseph Capriatija i Amelie Lens, i koji je već dugi niz godina poznat puno dalje od granica naše regije – DJ Jock. U petak, 17. siječnja nastupit će i rezident Future Scope evenata i kluba Boogaloo koji više od decenije poznat po svojim techno ritmovima – DJ Shipe. Kombinacija svjetski poznatih DJ zvijezda i predstavnika kvalitetne domaće scene obećava nezaboravnu večer u kojoj će svaki ritam držati plesni podij užarenim.

Osigurajte svoje mjesto na jednoj od najuzbudljivijih noći ove zime. Ulaznice se mogu kupiti na: https://we-love-sound.com/we-love-sound ili Entrio prodajnim mjestima.

Pratite @welovesound na Instagramu za sve detalje.