Skip to main content

Maestralna završnica 11. Sonus festivala uz Adama Beyera, Dax J-a, Ricarda Villalobosa, Vintage Culturea…

Iza nas je najluđi party tjedan u Europi koji je na plaži Zrće okupio više od 70 svjetskih, regionalnih i domaćih izvođača.

Posljednja festivalska večer, krenula je još u poslijepodnevnim satima s dnevnim programom u Papayji kojeg je otvorila Kali, a trosatnim setom uz zalazak sunca zaključio Reinier Zonneveld u svom live izdanju.

Nešto kasnije, sami večernji program u Papayji je otvorio Shipe, a zatim su se iza njega redale svjetske zvijezde poput NTO-a, Vintage Culturea i Adama Beyera. Nešto dalje, u Aquariusu su se cijelu večer mogli čuti mračni, underground techno ritmovi tako su program otvorili slovenski duo AR:TE, a zatim su se za DJ pultom našli Daria Kolosova, Ellen Allien, Ben Klock u ekskluzivnom b2b setu s Marcelom Dettmannom dok je sami program zaključio Dax J.

“Rumble in the Jungle”, točnije u Kalypsu je krenuo uz Matu Ceka koji je zagrijao plesni podij i pripremio teren za maratonski program. Sve oči posljednje večeri su bile uprte upravo prema Kalypsu jer je to bila destinacija za službene afterhourse ovogodišnjeg Sonus festivala.

Do ponoći se u Kalypsu još plesalo uz Silvie Loto, a zatim je krenuo niz produženih setova. Prvi po redu iza ponoći je bila brazilska senzacija Mochakk, a zatim ga je za pultom zamijenio maestralni Ricardo Villalobos. Elektronička ikona je odvozila četverosatni set te je zaključila službeni festivalski program, a zatim odmah i otvorila afterparty na kojem su još iza svirali Quest i Vintage Culture do nešto malo iza 11 sati ujutro sljedećeg dana kada se stavila “točka na i” 11. izdanja Sonus festivala.

Sonus je već objavio svoje datume za sljedeće ljeto, a festival se vraća u klubove na plaži Zrće od 17. do 21. kolovoza. Predregistracije za najpovoljnije ulaznice su već otvorene na poveznici.

Nakon 18 godina, zatvara se jedan od znamenitih berlinskih klubova – Wilde Renate

Berlinska “bolest clubsterben” ili ti ga u prijevodu smrt klubova, će uskoro odnijeti još jednu žrtvu. Znameniti klub Wilde Renate, također poznat i kao Salon zur Wilden Renate, vjerovatno će biti prisiljen zatvoriti se krajem 2025. godine nakon 18 godina rada, osim ako se ne dogodi neka značajna promjena.

U izjavi za Resident Advisor, tim Wilde Renatea naveo je rastuće troškove i vlasnika zgrade koji im očito onemogućuje produženje najma kao razloge zbog kojih su prisiljeni na ovakav korak. “Unatoč intenzivnim naporima da se pronađe način za produženje ugovora ili neko drugo alternativno rješenje, moramo se suočiti s činjenicom da Renate više neće moći nastaviti djelovati u svom trenutnom obliku” poručuju iz kluba.

foto: Wilde Renate

Tim iza Wilde Renate tvrdi da su vlasnici zgrade ozloglašeni zbog maksimiziranja profita kroz povećanje najamnina što dovodi do “istiskivanja i deložacija”. Među brojnim nekretninama koje ta tvrtka (Padovicz Group) posjeduje u tom području nalazi se i Watergate, još jedna dugogodišnja institucija berlinskog noćnog života.

Istjerivanje Renatea nije izoliran slučaj” napominje ekipa iza kluba te nadalje navode da su “klubovi i druge socio-kulturne institucije u Berlinu ponavljano ugroženi sličnim razvojem događaja” te da su takvi objekti “važna mjesta susreta, razmjene i kreativnog razvoja koja Berlin karakteriziraju na međunarodnoj razini.

Iako ekipa iza Wilde Renatea djeluje poprilično uvjerena da će morati zatvoriti svoja vrata na trenutnoj lokaciji krajem sljedeće godine čini se da nisu potpuno izgubili nadu. “Renate je i ostat će vitalni dio berlinske klupske kulture, i nastavit ćemo se boriti kako bi osigurali da i u budućnosti bude mjesto glazbe, plesa i zajedništva” zaključili su.

Wilde Renate otvoren je 2007. godine u tada napuštenoj stambenoj zgradi. Nudi tri plesna podija uz vanjski prostor, tijekom godina ugostio je brojna etablirana elektronička imena, ali i nekoliko regionalnih DJ-eva Herzela.

foto: Wilde Renate

Riješi anketu! Osječka studentica istražuje značaj promocije elektroničke glazbene scene u medijima

Mlada partijanerica i studentica Odsjeka za kulturu, medije i menadžment Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Karla Močković provodi anketu koja će poslužiti u istraživačkom dijelu njenog diplomskog rada koji je fokusiran na elektroničku glazbu i scenu – “Značaj promocije elektroničke glazbene scene u medijima i javnostima za razvoj turizma grada Osijeka“.

Cilj istraživanja je analizirati navike i stavove javnosti u vezi s elektroničkom glazbom te pripadajućom scenom, sadržajima i događajima. Također, želi se ispitati uloga medija i promocije u njezinoj uspješnosti te analizirati njihovo stanje i potencijal u gradu Osijeku. Anketa se provodi na razini Hrvatske, usmjerena prema ispitanicima koji nisu iz grada Osijeka.

Kako nam autorica istraživanja otkriva, ispunjavanje traje oko 7 minuta, a anketa je u potpunosti anonima i svi podaci će bit korišteni isključivo u svrhu ovog istraživanja.

Anketu možete ispuniti na poveznici do ponedjeljka.

Carl Cox je zavrtio traku našeg Matrode u Italiji i raspametio partijanere

Proteklih nekoliko dana, Carl Cox je proveo nastupajući diljem Italije, a svoju mini-turneju Apeninskim poluotokom je završio u Palermu. Tijekom svojih nekoliko dana u Italiji, legendarni britanski DJ je nastupio u Phi Beachu, Space Riccioneu, na Panorama Festivalu i Unlocked Music Festivalu.

Na samom početku svoje mini turneje na velikom partyju na plaži u Phi Beachu na sjeveru Sardinije, legendarni britanski DJ je zavrtio i remix hrvatskog DJ-a i producenta Matrode za traku “Let’s Go Dancing” koju su u originalu napravili Tiga i Audion.

Video Coxa kako je raspametio partijanere u Italiji s obradom našeg DJ-a i producenta pogledajte na trećem slajdu Instagram objave.

Što se tiče same obrade, Matroda je svoju verziju “Let’s Go Dancing” objavio početkom godine te se često može čuti u njegovim setovima. Osim što je remix “amenovan” od strane velikog Coxa, partijaneri diljem svijeta imaju pozitivne reakcije na njega pa je tako Matroda s njim otvorio svoj veliki set na EDC Las Vegasu nešto ranije ove godine te ju je uključio i u svom debiju na Ultra Europeu.

Završilo deseto izdanje festivala elektroničke glazbe Thru The Bushes

Prošlog vikenda, u uvali Jablanova u Baškoj poznatijoj kao “Kutak za mutak”, održano je posljednje izdanje festivala elektroničke glazbe Thru The Bushes na ovoj lokaciji. Više od 500 posjetitelja okupilo se kako bi svjedočili završetku desetogodišnjeg ciklusa ovog festivala, koji je stekao status jednog od omiljenih ljetnih događaja na sjevernom Jadranu.

Deseto izdanje Thru The Bushes bilo je obilježeno jedinstvenom atmosferom, naglašenom emotivnim rastankom s lokacijom koja je godinama pružala utočište ljubiteljima elektronike. Program je započeo nastupom Kell Klesingera, mladog talenta kvarnerske scene. Klesingerov energičan nastup privukao je pažnju publike i stvorio čvrstu podlogu za sljedeće izvođače. Sven Nalis, pionir hrvatske broken beat scene, nastavio je s energičnim i raznovrsnim setom, što je dodatno potvrdilo njegov status jednog od vodećih imena na sceni. One n, član renomiranog RNDM kolektiva, također je ostavio značajan utisak, a njegov nastup bio je poseban i zbog činjenice da je sudjelovao i na prvom izdanju festivala 2014. godine, što je dodatno naglasilo njegovu dugogodišnju povezanost s ovim događajem.

Vrhunac večeri bio je nastup talijanske house legende Paola Barbata, čiji je set oduševio i najzahtjevnije posjetitelje, a posebno su uživali stariji posjetitelji koji pamte njegove legendarne nastupe kao rezidenta Ambasade Gavioli. Večer je zaključila Ana Antonova, koja je svojim setom ostavila publiku u ekstazi. Vizualni aspekt festivala sjajno je upotpunio umjetnik Damjan Šporčić, poznat kao OBLIK 3.

Iako je ovo bio oproštaj s uvalom Jablanova, organizatori najavljuju nove projekte na drugim lokacijama. “Thru The Bushes završio je jedno poglavlje, ali njegova priča se nastavlja, pa već sad možemo najaviti da ćemo kod publike nastaviti graditi neke nove uspomene, doduše na nekom novom mjestu. No svakako, još uvijek, kao jedno od najistaknutijih ljetnih događanja elektroničke glazbe na Kvarneru”, kazao je organizator festivala Marko Jovanović.