Yakka i Del Rodney upravo su izbacili svježi tech house bootleg Madonnine kultne pjesme “Like A Prayer“, koji je dostupan za besplatno preuzimanje i slušanje.
Ova energična interpretacija uz uplifting klupski štih vješto odabranim komadom vokala donosi potpuno novi ugođaj pjesme i služi kao odličan odabir za sve glazbene selektore. Dinamični dvojac Yakka i Del Rodney ovim besplatnim bootlegom najavljuju nova izdanja koja zajedno pripremaju za nekoliko izdavačkih kuća.
Podsjetimo, Yakka je ove godine zavrijedio čak dvije nominacije za nagradu Ambasadori to u kategorijama “DJ godine” i “House izdanje godine” za svoju traku “After”.
Yakkin i Del Rodneyjev “Like A Prayer” bootleg možete slušati na SoundCloudu i YouTubeu, a na Hypedditu ga besplatno preuzeti.
Diskurzivni program Ambasador u subotu 14. prosinca u 15 sati u zagrebačkom co-working hubu Radionica 32 obrađuje važnu temu “Elektronička glazba i mediji – međusobno prepoznavanje“.
Globalna vrijednost industrije elektroničke plesne glazbe iznosi 11.8 milijardi dolara, prenio je ranije ove godine Billboard, citirajući izvještaj prezentiran na poslovnoj konferenciji International Music Summit održanoj na Ibizi. Interes publike za elektronikom povećan je, navodi se, na digitalnim platformama kao što su Facebook, YouTube, TikTok, Instagram i Spotify, a rast broja followera je veći nego u mnogim drugim glazbenim žanrovima. Istovremeno, clubbing i daljedoživljava postpandemijski boom pa tako – i u Hrvatskoj – svjedočimo velikoj posjećenosti klupskih programa i vodećih elektroničkih festivala.
foto: Benny Gasi
Sve je to ohrabrujuće za scenu, ali prepoznaju li mediji taj interes publike i tu kreativnost sudionika scene? Na koji se način elektronička glazba tretira u medijskom okolišu? Kako glazba dolazi na portale domaćeg mainstreama? Zašto je, u okviru sadržaja tiražnih medija, valja tražiti povećalom?
Koji je status scene u radijskom eteru? Koliko je važan PR i kakav bi trebao biti njegov sadržaj? Koja su iskustva iz svijeta i mogu li se ona prenijeti u Hrvatsku? Može li se do medijske pažnje brojkama sa Spotifyja i Instagrama? Koriste li i kako DJ-i i producenti TikTok?
foto: Bloomberg
Odgovore na ta i niz drugih pitanja nude panelisti koji dolaze iz različitih sektora. Iz pogleda DJ-ja, glazbenog producenta i mainstream izvođača, iz kuta radijskog i televizijskog iskustva, i s pristupom diskografa koji će sustavnost pretpostaviti hirovitosti.
Uz zanimljivu panel raspravu, posjetitelji će moći uživati i u besplatnoj degustaciji craft piva partnera The Garden Brewery i energetskog pića Burn Energy.
Ulaz na diskurzivni program Ambasador je besplatan, a panel rasprava “Elektronička glazba i mediji: međusobno prepoznavanje” počinje u 15 sati. Završetkom ove panel rasprave, diskurzivni program Ambsador se nastavlja uz 1 na 1 razgovore s Tom Bugom.
Iza Dr. House večeri stoji tim entuzijasta predvođen Filipom Vrbanom i Jakovom Crnjakom, koji su zaslužni za cjelokupnu organizaciju događaja. Filip Vrban, poznat pod umjetničkim imenom DJ Phillip X, rezident je Dr. House večeri. Svoju DJ karijeru započeo je prije dvije godine, a dosad je nastupao u brojnim klubovima u Zagrebu i Dalmaciji. Podršku za pultom pruža mu DJ Tincha koji je zadužen za warm up i zatvaranje večeri. Svakako treba spomenuti i DJ Zordena, koji, iako dosad nije nastupao na Dr. House večeri, svojim znanjem o glazbenoj produkciji značajno je doprinio događaju.
“Naša misija je stvarati događaje koji spajaju različite dimenzije house glazbe – od afro housea i melodic techna do tech housea i inovativnih mashupova, na način koji poziva na povezivanje i zajedništvo na plesnom podiju. Inspirirani globalnim trendovima koje kreiraju Anyma, Dom Dolla, John Summit, KREAM i Keinemusik. Dr. House donosi modernu interpretaciju house glazbe koja je emotivna, dinamična i uvijek autentična,” koncept večeri približava nam njen tvorac DJ Phillip X.
Slogan večeri je “Energy, Emotion, Music“, a želja tima iza Dr. Housea je da stvore iskustvo koje slavi glazbu i povezuje ljude te da večer bude više od samog partyja.
Dr. House večer svoju premijeru je imala na proljeće u Katranu, a zatim na jesen se još jednom vratila u ovaj zagrebački klub. Prisjećajući se prvih izdanja DJ Phillip X nam kaže: “Dosadašnji događaji u Katranu su bili pravi hit s punim plesnim podijem i odličnom reakcijom publike. Svaka večer je bila nezaboravna,” te dodaje kako je publika stvorila energičnu i intimnu atmosferu.
Na pitanje što budućnost nosi za Dr. House, DJ Phillip X nam otkriva da u planu imaju još niz događaja, kako na nekim drugim zagrebačkim plesnim podijima, tako i u ostatku Hrvatske.
Jednodnevna konferencija i ovoga puta će u fokusu imati aktualne teme vezane za digitalnu distribuciju glazbe, korištenje novih tehnologija i digitalnih alata, umjetnu inteligenciju i njezino etičko korištenje u glazbenoj industriji, nove načine ostvarivanja prihoda od glazbe, uz zanimljive prezentacije i radionice.
O aktualnim streaming reformama Spotifya, Deezera, Applea i njihovom utjecaju na nezavisne izdavače i izvođače, osobito na manjim teritorijima poput Hrvatske, te najnovijim trendovima u digitalnoj distribuciji glazbe razgovarat će se na panelu koji će moderirati Kees van Weijen, veteran glazbene industrije koji ove godine obilježava 50 godina karijere, te Božena Heim, direktorica kompanije PIAS Poljska, Tena Lovrić (Scardona), Dimitrisz Topuzidisz ispred Believea, vodećeg digitalnog distributera u regiji, i Chris Cooke, osnivač kompanije Complete Music Update, posvećene praćenju globalne glazbene industrije. Poznat po sjajnim prezentacijama na konferencijama ovog će nam puta Chris u sklopu konferencije predstaviti i prezentaciju o odnosu i utjecaju društvenih mreža na streaming servise i obrnuto, koja će sasvim sigurno izazvati veliki interes delegata. Baš kao i prezentacija o odnosu radijskog emitiranja glazbe s trendovima na streaming servisima, oko čega se stalno vode polemike. Kako funkcioniraju ovi “paralelni svjetovi” objasnit će nam iskusni radijski profesionalci Goran Komerički (HR2, Airplay Radio Chart, HDU) i Vladimir Mušicki (AdMaster/Radio 105).
Desk Kreativne Europe, Ministarstva kulture i medija RH, predstavit će nam najbolje primjere uspješnih europskih projekata i najaviti one pozive koji dolaze, a koji su aktualni za glazbenu industriju. O samoodrživosti nezavisne glazbene scene pričat će Vedran Meniga (PDV Records), Helena Hraščanec (Intek Records), Miran Rusjan (Moonlee Records) i Pavle Eftimovski (Glitch Records) uz moderiranje Željkice Makanec (Menart), a o mogućnostima i najboljim inicijativama za promoviranje izvođača i izdanja lokalno i globalno razgovarat će Rory Brown (Impala), Thomas Ligstaed (PIAS Njemačka), Ruth Koleva (ANMIP / SoAlive Conference) i Davor Franjić (Dallas Records).
U centru pozornosti biti će i panel na kojem će se razgovarati o budućnosti hrvatske glazbene industrije, odnosno o potrebi donošenja sveobuhvatne strategije koja će omogućiti ne samo opstanak nego i korak naprijed za sve koji se profesionalno bave glazbom. Uz moderiranje Maje Vidmar Klarić (HDU-Zapraf) na ovu temu govorit će Nenad Marčec (HDS-Zamp), Jasminka Martinović (HUP), Dražen Baljak (HGU/We Move Croatia) i Dario Draštata (Runda, HDU, Impala).
Na konferenciji, koja će i ove godine Zagreb u prosincu na jedan dan učiniti središtem regionalne i europske glazbene industrije, očekuje se više od 100 delegata.
Klubu Manual prijeti zatvaranje, a kako do toga ne bi došlo obratili su se svojim pratiteljima na društvenim mrežama da im pomognu u prikupljanju 1312€, koliko im iznosi dugovanje prema gradu Rijeci.
Za one koji nisu upoznati s klubom Manual, vrijedi istaknuti da je on neprofitnog karaktera, a to potvrđuje činjenica da nemaju vlastiti bar te da iza njega stoji nekolicina zaljubljenika u elektroničku glazbu. Klub funkcionira preko članstva kako bi svoj društveni prostor učinio što sigurnijim okruženjem. Članovi ostvaruju besplatan ulazak na sve događaje, dok ostali posjetitelji plaćaju punu cijenu ulaznice. Više o članstvu Manuala možete otkriti ovdje.
“Kako to inače ide, nakon vruće finske saune slijedi hladan tuš. Ovo smo planirali komunicirati isključivo s članovima/članicama, ali možda nije na odmet da objavimo i javno. Kako grad Rijeka u zadnje vrijeme nema osjećaja za alternativnu scenu zaprijetili su nam izbacivanjem zbog, čak i ne toliko velikog dugovanja. Ako si član/članica sve smo opisali u newsletteru koji smo ti ga poslali. Potraži ga u inboxu. Ako si samo follower i stalo ti je da Manual opstane i nastavi se razvijati, i ti možeš pomoći,” priopćili su iz kluba na Instagram Storyju.
Pomoći Manualu u prikupljanju potrebnih sredstava možete koristeći PayPal preko ovog linka.
*Manual prikuplja donacije koristeći PayPal jer im je to najbrži naćin za prebaciti novac na račun s kojeg mogu podmiriti dugovanje.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.