Skip to main content

Samo za vaše oči

 
Pravim imenom Enrique Mena, Svreca je šef labela Semantica Records, na kojem i izlazi sama kompilacija, te je iznimno cijenjen u techno zajednici zbog svog specifičnog pristupa DJ-iranju jer majstorski uravnotežuje eksperimentalnost i plesnost zvuka.
{youtube}0ZwMvXkrqUc{/youtube}
 
“For Your Eyes Only” prvi je Svrecin komercijalni miks ikad, izlazi na dva diska te donosi 31 traku među kojima su i one s potpisom Jamesa Ruskina, Skirt, Oscara Mulera, Abdulle Rashima, Donata Dozzyja, Rødhåda, Svrece samog te niza drugih eminentnih techno producenata danas.
{youtube}y1BmwXmAdHc{/youtube}
 
Kao i uvijek, puno je pažnje posvećeno vizualnome identitetu izdanja te tako “For Your Eyes Only” dolazi u metalnoj kutiji sa serijom fotografija, koje potpisuje sam Svreca, koje prikazuju niz različitih soba. “For Your Eyes Only” izlazi 12. listopada i to u tek 50 primjeraka što itekako opravdava naziv kompilacije.
 
{youtube}eBs_fUUoBcY{/youtube}
 
 
Popis traka:
CD1:
01. Recording From Konvent Cal Rosal (Berguedá). Barcelona
02. Svreca / Skirt – Hymen (James Ruskin Remix)
03. Skirt – Tumulto (Shifted Remix Part One)
04. Tadeo – S07
05. Oscar Mulero – Inside The Outside
06. Yuka – Savdi Lim
07. Abdulla Rashim / Svreca – Bondegatan
08. Abdulla Rashim & Axel Hallqvist – Skog
09. DJ Nobu – Sway
10. Imugem Orihasam – Textruct
11. Iori – Floating Matter
12. Giorgio Gigli – Reflections
13. Abdulla Rashim & Axel Hallqvist – Mark
14. Donato Dozzy – Rotary 3
 
CD2:
01. Donor – Untitled
02. Yves De Mey – Double Slit
03. Grischa Lichtenberger – Remel Plus (Svreca Edit)
04. Christian Wünsch – Gamma
05. Svreca – Hagagatan (Rødhåd Remix)
06. Stanislav Tolkachev – Simple As A Miracle
07. Eduardo de la Calle – Skeletalism
08. Staffan Linzatti – Repetition
09. Aiken – Dismal
10. S100 – Ssabron
11. Orphx – Fault Line
12. Juho Kusti – Twin Oaks
13. Alexey Volkov – Run Out
14. Xhin – Else
15. Surgeon – As You Breathe Here Now
16. Recording From Konvent Cal Rosal (Berguedá). Barcelona
17. Svreca – Trance

Lea Dobričić na prvoj obljetnici Technotice

 
Lea Dobričić mlada je Dj-ica i producentica  iz Beograda koja je svojim radom ušla u sami vrh europske glazbene scene, a ovog je ljeta odradila rezidenciju u prestižnom ibiškom klubu Privilegeu te je nastupila i na Elrow partyjima na Ibizi i Barceloni. Dijelila je pult s nekim od najvećih imena elektronske svjetske scene poput Laurenta Garniera, Luciana, Richiejaa Hawtina, Umeka, Dubfirea i još mnogim drugima.
{youtube}N6YDHGy4Zrk{/youtube}
 
Uz gošću na obljetnici Technotice nastupit će i svima dobro poznati Pero Fullhouse i rezidenti projekta, Jolly Joke i Galinac Galinac, a za warm up su zadužena dva splitska DJ-a, Miro i Okac.
{youtube}NoUt7j9YqSU{/youtube}
 
Party se održava u subotu, 19. listopada, u splitskoj Jungli, a upad će vas stajati tek 30 kuna.

{jcal_latest eventid=4453}

Pohlepa Gesaffelsteina

 
Režiju spota potpisuje dvojac Fleur & Manu, koji su režirali i prijašnji “Pursuit”, dok sam spot ilustrira priču o grčkome kralju Midi  poznatome po svojoj pohlepi za zlatom, točnije pojedinčevu ljubav prema materijalnome.
{youtube}m7YSNbq2KcQ{/youtube}
 
Gesaffelsteinov debitantski album “Aleph”  izlazi 28. listopada na njegovom labelu Bromance.
 

Boys Noize za Fabric

 
Pravim imenom Alex Ridha, Boys Noize jedan je od značajnijih predstavnika electro housea baš kao Justice ili Digitalism.  Posljednjih godina kontinuirano izdaje na vlastitome labelu Boysnoize Records,  a surađivao je s imenima kao što su Snoop Dogg ili Skrillex. Njegov pak Fabriclive miks zorno dokazuje kako nije ograničen žanrevskim odrednicama jer u njemu su trake s potpisom Davea Clarkea, Four Teta, DJ Deeona, Jimmyja Edgara ili Anthonyja Naplesa.{youtube}GsRXnj3cux8{/youtube}
 
“Pokušao sam sažeti svoj trosatni set u 70 minuta, otkriva Boys Noize pojašnjavajući kako njegovi setovi sadrže brojne  stilove i u nekim trenucima miksa izrazito brzo. “Sviram jackin’house i techno da bih potom prešao na reducirani dub ili čak klasični electro i breakove.”
{youtube}KTD_OoayhuQ{/youtube}
 
Fabriclive izlazi 18. studenog na fabricu.
 
Popis traka:
01. Mr Oizo feat. Marilyn Manson – Solid
02. Boys Noize – Starwin
03. Costello – Pegasus 
04. Jimmy Edgar – Shout
05. Surkin – Warehouse
06. Feadz – Go On Girl 
07. Pilo – Ghettocoder
08. Kingdom – Femme Litre
09. Gingy & Bordello – All Day (Robert Hood Remix) 
10. Four Tet – For These Times 
11. Randomer – Meat & Dancing
12. Kowton – TFB
13. Boys Noize – Anoid (Demo Version)
14. Craze – Selekta (Valentino Khan Remix) 
15. Dog Blood – Chella Ride 
16. Worthy & Eats Everything – Tric Trac
17. Djedjotronic – Kaiko
18. Gesaffelstein – Aufstand
19. Aden – Luft
20. Special Request – Wall To Wall
21. Anthony Naples – P O T 
22. DJ Deeon – Work This MF 
23. Tracques – Motor 
24. Dave Clarke – The Compass 
25. Tom Rowlands – Nothing But Pleasure (Boys Noize Pressure Fix)
26. Alesia – Andrea
27. The Chain – Maje
28. Boys Noize – XTC (The Chemical Brothers Remix)+ Spank Rock – DTF DADT (Acapella) 
29. I-F – Space Invaders Are Smoking Grass 
30. Kölsch – Goldfisch + Boys Noize – XTC (Acapella)
31. Apparat – Arcadia (Boys Noize Reprise) 

Dvodnevno otvaranje novog kluba na krovu Zagreba

 
Tijekom dva dana, 31. listopada  i 1. studenog, iznad  bana Jelačića na 16. katu odigrat će se veliko glazbeno/vizualno/gastronomsko i tematsko otvorenje.
 
Halloween
Pre opening party održava se na Halloween i u skladu s time dočekat će vas posebne dekoracije uz video projekcije, raznoliku klupsku glazbu koju će birati DJ KanDee, službeni Red Bull selektor i rezident poznatog rnb/hip hop/funk Crowns kluba u Munchenu, a društvo će mu praviti Papaya rezident DJ Jurki (Frankie Headfors), house/electro/mashup DJ. Ulazi se samo s kostimima, a poslužuje se i maštovito pripremljen finger food. Sve u stilu kako i doliči Noći vještica.
 
{youtube}xpGJVfY2eZw{/youtube}
 
Skylight / 16th floor sessions
Večer poslije slijedi i službeno otvorenje te početak klupskog programa Skylight / 16th floor sessions. Po najavama organizatora, za vas će klupski zvuk birati neki od najboljih mladih producenata i DJ-eva iz raznih zemalja, a planirana su i internacionalno priznata DJ imena i live nastupi. Zbog specifičnog prostora ovi partyji namijenjeni su za samo 200 gostiju, ali bit će omogućen i livestream za praćenje cijelog događaja. Dobro je zabilježiti kako program kreće u 21 sat, a mogućnost ulaska u lift do kluba traje do 23 sata dok program može potrajati možda i do svitanja.
{youtube}Qz7n7OqnSaA{/youtube}
 
DJs (Berlin/Vienna)
Na najvišem zagrebačkom plesnom podiju za prvi 16th  floor sessions sedam perspektivnih i talentiranih DJ-eva i producenata iz Njemačke i Austrije – cijenjeni house dvojac FlicFlac koji radi edite od Empire of the Sun, Cocorosie, Bon Iver, Parov Stelar ili Lykke Li pjesama, zatim njemački house producent Florian Paetzold sa svojim melodičnim deep zvukom u koji je zapakirao i Breacha, Neila Younga, Flight Facilities te Ellie Goulding, bečki mračniji deep tech duet  Xander & Niederreiter te Bono Goldbaum iz bečkog kolektiva Instinkt i, zadnji, ali ne nužno na kraju, berlinski house/techno DJ Ben-E.
{youtube}o36RoZob8gs{/youtube}
 
Bilo da odlučite ići kostimirani na Halloween ili, ako želite, opet kostimirani, na 16th floor session nemojte dugo razmišljati jer klub je ograničenog kapaciteta. Svoje ulaznice za ovu jedinstvenu i spektakularnu lokaciju na krovu Zagreba osigurajte na vrijeme ovdje, a nove vijesti iz kluba uhvatite na FB stranici ili službenoj stranici kluba.

{jcal_latest eventid=4516}
{jcal_latest eventid=4517}

Klub ne čini prostor

 
U razgovoru nam je otkrio  kako je započela njegova karijera, koncept i novitete u klubu, ali i podijelio svoja mišljenja o festivalima te što klub čini klubom.
 
S 15 godina dobio si prvu dnevnicu u klubu te se otada baviš samo tim poslom. Možeš nam malo više reći o počecima svoje karijere?
Kao klinac sam bio dio veselog društva kreativaca koja se okupljala oko kultnog kluba Quorum Colours, kasnije Fun Academy, inače prvog house kluba u široj riječkoj regiji. To je društvo zapravo bio prototip kasnije nastalih ‘’crewova’’ promotora. Bavili smo se kostimografijom, scenografijom, dizajnom flyera i promocijom, a imali smo i radio emisiju i plesnu skupinu. Svoju prvu dnevnicu dobio sam upravo kao član te plesne skupine.
 
Sirupu si se priključio kao vanjski suradnik,  a nakon četiri godine postao voditelj i nositelj čitavog projekta. Kako se razvijala čitava priča? 
Moj rad u Sirupu zapravo je počeo gotovo s prvim danom mog preseljenja u Zagreb, u siječnju 2010., a prvi party na kojem sam nastupio kao DJ bio je ujedno i moj rođendan. Sergej, s kojim sam i prijašnjih godina uspješno surađivao, pozvao me i ponudio mi posao u klubu, a u početku sam, osim kao DJ, radio i kao tehničar da bi do kraja sezone preuzeo kreiranje promotivnih materijala, pisanje najavnih tekstova i komuniciranje s novinarima, portalima i forumima. Iduće sezone sam već preuzeo dobar dio menadžmenta i programsku koordinaciju što je postalo i formalno nakon što je Pytzek počeo raditi isključivo za Burek, a pogotovo nakon što se Sergej odlučio fokusirati na akademsku karijeru, vlastio i DJ-iranje i Home Made etiketu.
{youtube}vJZoFLypG8U{/youtube}
 
Da li novi prostor Kluba donosi i novu viziju, odnosno ima li noviteta u konceptu rada kluba? 
Sirup se od svog otvaranja 2009. isprofilirao kao brend, a moj stav je oduvijek bio da prostor ne čini klub. Vremena disko klubova i generacija koje su se uz njih vezale su davno iza nas, a klub novog milenija najmanje je vezan uz prostor. Sirup će tako i u Paromlinu nastaviti sa svojim programskim konceptom i predstavljanjem svega onoga u plesnoj elektroničkoj glazbi. Inovacija je da će Sirup raditi i kroz tjedan te nuditi razne zabavno-edukativne sadržaje.
 
S kojim ćete promotorima nastaviti suradnju te kako ste osmislili programsku shemu u ovoj klupskoj sezoni?
Vrata kluba su, kao i uvijek, otvorena za sve, a zasigurno ćemo nastojati nastaviti suradnje a svima s kojima smo uspješno radili i prijašnjih godina. Kao stalni suradnik u klubu će biti prisutna iskusna ekipa Pozitivnog Ritma, koja će i preuzeti dio poslovanja, a s kojom najduže surađujemo na klupskim i festivalskim događanjima.
 
S obzirom na tvoje iskustvo, što misliš kojih je pet najvažnijih stvari da klub bude klub ?
Glazba (i kako se ona čuje), ljudi (i kako plešu), osoblje, networking i naravno pozitivna energija kao neopipljiva sila koja će sve to vezatii stvoriti harmoniju. Mehanizmi kojim bi se ta harmonija izazvala naočigled ne postoje, no kad se desi, tad ljudi ujutro sretno idu kući ili na after.
 
Imamo veliki broj ljetnih festivala preko ljeta, međutim isto tako vidimo smanjen broj klubova po jadranskoj obali. Koje su po tebi glavne razlike između kluba i festivala?
Hrvatska je ovog ljeta definitivno potvrdila status top festivalske destinacije što je svakako pozitivno za našu kulturu i scenu. Festivalsko iskustvo je avantura, pogotovo za mlađu publiku i na taj se način generira i opstanak scene, no konzekvence su gašenje manjih evenata i klubova jer je konkurencija inozemnih mašinerija jednostavno prejaka. Na velikom se broju tih festivala ta  ‘’zdrpi i briši’’ mašinerija osjeti i iz perspektive posjetitelja, posebno kod onih s viškom plesnih sati na podijima. Glazbeni identitet, čast izuzecima, ne postoji kod mnogih, bukira se ono što će prodati ulaznice i u toj se priči gubi dio senzibiliteta kojeg pruža klub. 
Naravno da je to utopijsko razmišljanje i da nitko ne može zabraniti DJ-ima da pune stadione ako to mogu, no jedan dio zaljubljenika u elektroniku uvijek time će se uvijek osjećati pomalo iznevjereno. Primjer su i paradoksalne situacije kod DJ-a koji bi idealno zvučali u intimnom klubu, no njihova cijena je takva da si ih mogu priuštiti samo veliki festivali i mega-klubovi. 
 
Vođenje kluba oduzima puno vremena, a ti si i DJ koji, kako čujemo, raspleše svaki floor – kako balansiraš te dvije aktivnosti?
Hvala na lijepim riječima… Zapravo, kombinacija je jednostavna, jer sam kao voditelj kluba ujedno i jedan od rezidenata pa mi DJ-iranje spada u opis radnog mjesta. Činjenica je da glazbu slušam znatno manje nego prije dok sam imao manje obaveza, no stvar je i u optimiziranju lastitog slobodnog vremena pa tako primjerice umjesto gledanja humoristične serije preslušavam glazbene novitete. Jedino što angažman u klubu nerijetko znači manje gaža izvan Zagreba, no ne bih rekao da mi DJ karijera pati.
{youtube}N09DHf-l-wU{/youtube}
 
S obzirom na to da Sirup radi s promotorima pojedinIh noći, koje su po tebi glavne odgovornosti kluba, a koje odgovornosti promotora?
Uspješna suradnja s promo crewovima u svakom slučaju leži u timskom radu i uzajamnom nadopunjavanju. Klub je tu da osigura potrebnu infrastrukturu i profesionalno osoblje, a crew tu bazu nadograđuje svojom glazbom, vizualnim identitetom i publikom. Da bi se to formiralo u uspješnu klupsku noć preduvjet je međusobna kompatibilnost pa taj odnos u tom smislu pomalo liči na romantičnu vezu. Usponi i padovi dio su tog odnosa, no loše su situacije kad crew u nedostatku adekvatnog prostora radi bilo gdje, odnosno kad klub zbog lošeg poslovanja prima bilo koga…