Skip to main content

Preminuo Romanthony

 
Sam uzrok smrti nije poznat dok se kao datum smrti navodi 7. svibanj. Romanthony je najpoznatiji po svojoj suradnji s Daft Punkom  za koje je snimio vokale za stvari „One More Time“ i „Too Long“.

{youtube}FGBhQbmPwH8{/youtube}

Glazbenom se produkcijom počeo baviti u ranim devedesetima kada je i snimio današnje klasike kao što su The Wanderer“ i „Let Me Show You Love“

{youtube}0DI5vWHKaa4{/youtube}

 

Breakbeat producent za kraj Pistolero sezone


Tulumari se na 3 floora a glavni gost je Hedflux. Hedflux dolazi iz engleskog Norwicha i trenutno je najeksponiraniji svjetski breaks producent. Čovjek gura breakbeat zvuk sve dalje u 21. stoljeće sa svojom eklektičnom kombinacijom breakbeata, psy-breaksa, techna i psy-prog-trensa, koju sam voli nazvati psihodelični tech-funk. Produkciju objavljuje na masivnom Broken Robot Recordingsu, a prve ploče su mu izašle na kultnom Sinisteru. Osim toga, Hedflux stvari ili njegovi remiksevi mogu se pronaći i na etiketama kao što su: Digital Structures, LOT49, Dead Famous, AUX, Liquid, Enig'matik, a često surađuje i sa facama kao što su Grouch, Mr. Bill, Neurodriver itd.
{youtube}_CTGCTRDgAw{/youtube}

Na Pistolero dolazi četvrti put, a svi prisutni u Attacku doživjet će jedinstveno audio-vizualno iskustvo brejkbit rasturačine. Podrška su Pistolero rezidenti Kirg i Zmayo na deckovima, te Tanja & 400 Zečeva i Wild Bronco za VJ pultom. U Grey Roomu se pleše na psihodelične psygressive/psy-trance zvukove, a vrte Akira (Pistolero), Winpa (Hypnodelix) i Pelks (MoDem). U Chakkas Roomu grme bassevi u izboru Lindarskog (Pistolero), Dubolika (Dubble) i Vrxa (Digitron Soundsystem). Upad je 30 kn do 23, 40 kn do ponoći, a 50 kn kasnije.

Nagradna igra:
4×1 ulaznica za prva 4 čitatelja koja u FB  komentaru napišu "pistolero".

Depeche Mode afterparty


Zvukovi svemira obrušit će se na vas s pulta za kojim će kroz glazbu govoriti i pokazati vam svijet u njihovim glavama gospodari Cycle programa Examine i Zero. Glasine kruže da je nagrada večeri osjećaj ljubavi kroz selekciju plesne glazbe, a zauzvrat se traži da pustite um da prošeta, a vaše tijelo govori na plesnom podiju. Ljudi su ljudi, ali ovaj dvojac vas neće iznevjeriti i žele da se osjećate dragocjeno.
{youtube}J18CJYHH55U{/youtube}

Iako će večer biti žanrovski raznolika i ispresijecana s Depeche Mode stvarima, Examine je obećao da će isfurati anđeoska krila i makeup kao Martin Gore na nekim koncertima, a Zero će biti vaš osobni Isus kome ćete se moliti da vas blagoslovi sa senzualnim trakama. Zato je samo pitanje vremena kada ćete biti za volanom i krenuti u Masters gdje vas od 23 sata očekuje još jedan Cycle. Upad je 20 kuna prije ponoći, a 30 nakon.

Elektronska glazba je glazba mladih

 
 Američki producent Kevin Saunderson institucija je techna, uz Derricka Maya i Juana Atkinsa čini famoznu Belevillsku trojku zaslužnu za Detroit techno. Nedavno je u razgovoru za traxsource  progovorio o svojim sinovima, koji slijede njega u glazbi,  o sceni, budućim planovima, a mi prenosimo najzanimljivije dijelove. 
 
Kao otac, zasigurno si veoma ponosan što tvoji sinovi slijede tvoje stope te i sami izrastaju u velike glazbenike?
Jesam, ali pomalo me sve to iznenadilo. Čak i kad su djeca oko vas, vi mislite da ne opažaju, ali očito su obratili pozornost – barem u tolikoj mjeri da i sami krenu stvarati. Sjećam se kad sam pokušao producirati traku s Dantiezom kad je on imao 13 ili 14 godina, ali tada mu ti nije bilo napeto. Sada ne može stati, radi na glazbi svakodnevno. Damarii je odrastao igrajući bejzbol i nije se toliko motao oko glazbe. Unovačili su ga u profesionalnu momčad već u srednjoj i nikad nisam ni mislio da je glazba mogućnost. Ponekad se vaši putevi promijene, započnete u jednom smjeru, a završite u drugom. Nadam se kako je ovo njihov pravi put i da će se razvijati, poboljšavati, nadahnjivati ljude oko sebe. Glazba im je u krvi

{youtube}RFTEu0ZS-Xg{/youtube}

 
Jesi li ih ti uveo u produkciju ili su oni sami izrazili zanimanje?
Nisam ja, odustao sam nakon što mi nije uspjelo s Dantiezom u prošlosti, Pustio sam ih da sami nađu jer oni su ti koji to i trebaju naći. Vjerujem kako  nikog ne možete gurati, možete usmjeriti, ohrabriti, ali početni signal mora doći od njih. Jednostavno se dogodilo i oni sad ustraju u tome.
 
Planiraš li ići s njima na turneje ili su oni usmjereni samo na produkciju?
Sigurno ćemo zajedno svirati. Nismo još ništa čvrsto odlučili, ali Dantiez je svirao sa mnom i Derrickom Mayom na  ‘Elektricity’ u Michiganu. Trenutno sam na turneji „Curators of Techno“ započetoj ove godine. Na njoj će nastupiti nekoliko pionira poput mene, ali i predstavnici mlađih generacija. Oni će se svakako uklopiti čim se usavrše u produkciji u i DJ-iranju, ali i kad shvate cijelu scenu. Glazba je nešto na čemu uvijek radim baš kao oni jer mi jednostavno želimo stvarati.

{youtube}KJxJxr9RlKM{/youtube}

 
Tijekom duge karijere vidio si brojne promjene na techno sceni, i iz perspektive produkcije i iz perspektive DJ-iranja. Koje je tvoje mišljenje o trenutnome stanju?
Vidio sam sve od soula preko electra do glazbe koja je formirala techno. Tehnologija je napredovala, internet postoji. Kad sam ja počeo, interneta nije ni bilo. Svijet je postao puno manjim s napretkom tehnologije.  Techno je postao velik tijekom 1988/9. godine u Europi, posebice u Engleskoj, točnije u Londonu. Taj proboj imao je velik utjecaj na nas u Detroitu koji smo još tražili zvuk. Ubrzo sam uspio s Inner Cityjem, krenuo na turneje i otad sam vidio i čuo sjajne stvari.

{youtube}OpvmT1M2TyM{/youtube}

Scena se i dalje kreće, raste, razvija se. Mijenja se u različitim smislovima. Posebno u Americi jer iako smo mi stvorili tu glazbu i ona je potekla iz Amerike, Amerika ju nikad nije shvatila. Istovremeno je u New Yorku nastao i house. I sve to je otišlo u Europu i sad se iz nje vraća u Ameriku. Kod nas su svirali, primjerice, Sasha, John Digweed i Paul Oakenfold i  promovirali svoj stil – neki ga zovu progressive, neki trance. Neki su ga nazvali i technom misleći kako postoji samo jedna vrsta elektronske glazbe. Oni zaista ne znaju techno. Ti isti sigurno ne znaju ni da smo Derrick May, Juan Atkins i ja začetnici techna već misle da je to europski brend. Promotori angažiraju europske DJ-eve, ali ne i američke.
.kevin saunderson
 
Scena je postala rascjepkanom jer samo je nekoliko stilova prolazilo kod ljudi u početku. Prošli smo kroz niz stadija – trance je postao velik, pa se komercijalizirao i opet nestao jer zanimanje mlade publike je kratkog vijeka. Ali elektronska glazba jest glazba mladih. Postala je u neku ruku  njihov pop, svi žele čuti techno, trance, dubstep, trap i niz drugih žanreva.  Ali sada je ustuknuo hip-hop koji je bio u punom zamahu dok smo mi započinjali. Scena je postala komercijalnijom, ali je istovremeno pružila nove mogućnosti istraživanja undergrounda. Mislite da znate što volite i onda odete na festival i otkrijete vama novu, a dobru glazbu. Mislim da je naš festival u Detroitu itekako zaslužan za stvaranje scene u Detroitu i otkrivanje gomile talentiranih producenata.

{youtube}k5PLu4kWGSs{/youtube}

Otkrij nam nešto što ne znamo o tebi?
Volim ribolov, posebno na mirnome jezeru okružen tišinom. Dignem se ujutro, prije zore – volim svoj spokoj. Ne znam koliko je to zanimljivo, ali je svakako čista suprotnost mojim  uobičajenim aktivnostima. Ujedno sam i poduzetnik – sa svojom suprugom i sa svojom sestrom pokrenuo sam franšizu „The Weave Shop“ koja se bavi prodajom umetaka za kosu. Mnogi nas pokušavaju kopirati jer smo prvi baš kao što smo bili prvi i s technom.
 
 

 

Otkazan party u Labinu

 
Evo što piše u medijskoj objavi povodom otkazivanja partyja:
“Labin Art Express XXI obavještava javnost da se party Digni glas – glas za zrak koji se trebao održati u KuC-u Lamparni ove subote u znak potpore Građanskoj inicijativi mladih za referendum o izgradnji TE Plomin 3 i Građanskom forumu TE Plomin 3, povodom završetka potpisivanja Predstavke upućene Vladi RH kojom se od nje traži raspisivanje referenduma o izgradnji TE Plomin C, otkazuje zato što se poklopilo s vremenom održavanja manifestacije  „Točno u centar“  koja se pak zbog lošeg vremena prebacila s petka na subotu.”
 
U obavijesti o otkazivanju navodi se i kako se  party Digni glas – glas za zrak financira isključivo od ulaznica dok je  manifestacija Točno u centar  besplatna i pod pokroviteljstvom, te uz potporu grada Labina, a obje manifestacije uglavnom računaju na istu publiku.  „S obzirom na činjenicu da će svi caffe barovi na Zelenicama u subotu raditi do jutra, kako ne bi pretrpjeli veliki financijski gubitak kojeg nemamo odakle pokriti, bili smo prisiljeni otkazati subotnji party u Lamparni.“
Otkazivanje partyja u ovom slučaju je svakako mudra odluka, ali se nameće pitanje zašto nije bilo sluha za party od ovakve važnosti za Labin i njegove stanovnike.

Utjeha Maye Jane Coles

 
Album naziva „Comfort“  donosi 12 traka,  Maya ga je producirala, miksala, dizajnirala, a ujedno potpisuje vokale na dvjema trakama.  Što se tiče suradnika, producentica iz Kenta  odabrala je svoje sestre po houseu –Miss Kittin, Kim Ann Foxman, Catherine Pockson i Karin Park. Coles na albumu ima i legendu trip hopa, Trickyja, koji potpisuje vokale u stvari „Wait For You“,  a šuška se i da sam Tricky sprema povratnički album. 
 
Album izlazi 28. lipnja na I/AM/ME, labelu Maye Jane Coles, a vrijeme do izlaska  prekratite gledajući video za “Everything” na kojem surađuje s Karin Park.
{youtube}4OvpiEilNbs{/youtube}
 
Popis traka:
1. Comfort 
2. Easier To Hide
3. Burning Bright (featuring Kim Ann Foxman)
4. Dreamer
5. Blame (featuring Nadine Shah)
6. Stranger 
7. Everything (featuring Karin Park)
8. Fall From Grace (featuring Catherine Pockson of Alpines)
9. Wait For You (featuring Tricky)
10. When I’m In Love (featuring Thomas Knights)
11. Take A Ride (featuring Miss Kittin)
12. Come Home