Jeff Mills će na Amsterdam Dance Eventu koji se održava od 17-21.listopada, izmiksati live sundtrack za nijemi film iz 1928. „Die Frau im Mond“ ( Žena na mjesecu) njemačkog redatelja i entuzijasta Fritz Langa i kao što naziv filma kaže radi se tematici koja već dugo zaokuplja Millsov duh, misli i glazbu i dokazuje kako bi izgledalo raketno putovanje po prvi put prikazano na filmu.
Millsov live techno soundtrack trebao bi odlično popratiti ovaj nijemi fim, jer on u svojoj osebujnoj karijeri ima i takvih iskustava. Sjetimo se da je 1996. radio techno soundtrack za sci-fi klasik „Fantastic Voyage“.
{youtube}yFWceKUkNJU{/youtube}
Millsov futuristički soundtrack mix bit će izveden i snimljen 17.listopada u EYE Films, novom filmskom muzeju u Amsterdamu. Ako ste tada tamo, ovdje možete kupiti ulaznice za taj jedinstveni događaj.
Iako se većina posjetitelja uputila u Ambasadu Gavioli kako bi poslušali Chris Leibinga, nažalost on je u zadnji tren otkazao svoj nastup zbog viroze, jer mu je liječnik savjetovao strogo mirovanje i zabranio bilo kakvo putovanje zbog virusa koji mu je napao organizam.
Iz Ambasade javljaju da se novi datum već dogovara, a sinoć su posjetitelji svejedno uživali u nastupu Valentina Kanzijanija što možete provjeriti u našoj galeriji. Kanzyanijev EP za Cadenza Recordings "Love&gratitude" upravo je dostupan za prodaju, pa ga poslušajte u nastavku.
Azari & III čiji nam hitovi „Hungry for the power“, „Manic“, „Reckless (With Your Love)“ nikako ne mogu dosaditi ni mjesecima nakon prvog slušanja, potpisali su za Steve Aokijev Dim Mak label.
Ono što je čudno u toj priči je to što su svoje istoimeno izdanje odlučili izdati za Steve Aokijev Dim Mak label, iako je izdanje već mjesecima vani putem Modulara i objavljeno u Kanadi preko Tiginog Turbo labela.
Kako bi proslavili izdanje kvartet kreće na turneju po Americi vjerojatno u društvu ostalih članova Aokijevog labela poput recimo Booka Shade, ali teško ih možemo zamisliti u društvu Infected Mushroom, no na drugu stranu danas su sve kombinacije moguće. {youtube}gA7LhaJMKRQ{/youtube}
Za sve koji nisu upoznati s likom i djelom Antona Corbijna, treba napomenuti da je on oblikovao cijelu jednu generaciju, a njegovi radovi popularizirali su neke od najvećih glazbenih imena današnjice. Sada je o njemu napravljen i dokumentarac…
80-minutni dokumentarac je režirala Klaartje Quirijns, a film portretira život ovog radoholičara fotografa, režisera i filmotvorca, koji je svojim radom obilježio i oblikovao cijelu jednu generaciju ljudi i glazbenih zvijezda, kao i drugih poznatih celebova – U2, Depeche Mode, REM, Clint Eastwood, …, . James Hattfield iz Metallice za njega je rekao kako pred Corbijnovim objektivom 'svi ispadaju cool'.
"Inside Out" je uvid u Corbijnovu personu, i njegovu konstantnu motivaciju i ravnotežu u radu s umjetnicima, i glazbenicima, njegovom samonametnutom samotnom životu, te težnji da iz te samoće pobjegne. Za samoga sebe kaže da je iznimno sretna osoba.
{youtube}MmhdI655Dis{/youtube}
U filmu se pojavljuju mnoge zvijezde s kojima je Corbijn surađivao, Bono, George Clooney, ekipa iz DM-a, Arcade Fire, Lou Reed, i dr., kao i njegova obitelj, te nas glavni akter vodi u svoj dom, studio, u kojem nam pokazuje svoje radove, i objašnjava gdje i kako crpi inspiraciju; mjesta na kojima je odrastao, a pokazuje nam i što ga tjera naprijed te otkriva neke od vlastitih demona.
Zanimljivo je da u jednom dijelu sam Corbijn intervjuira svoju majku, koja mu otkriva da je u nekom trenutku života s njegovim ocem bila zaljubljena u drugog čovjeka, te je brak s njegovim ocem bio nužno zlo iz kojeg je htjela otići. S druge strane, Corbijn otvoreno priča o svom pokojnom ocu, čije odobravanje za posao koji radi nikad nije dobio.
DVD izlazi 17. rujna, a osim što se u dokmunetarcu pojavljuju brojne zvijezde, također je odličan i soundtrack za dokumentarac koji uključuje glazbene brojeve Joy Divisiona, Nirvane, U2, DM, kao i originalne skladbe Gavina Fridaya.
Naime, stream za slušanje novog albuma poslan je na samo jednu adresu, a onda se pratilo njegov trag kada je krenulo dijeljenje…
Malo za promjenu, marketinški stručnjaci iz firme Beggars Group napravili su zanimljiv pokus, marketinšku shemu, ili kako god to odlučili nazvati, pustivši stream novog albuma grupe The XX – Coexist na preslušavanje samo jednom jedinom fanu u UK-u, 3. rujna, i onda gledali kako se muzika dijeli diljem svijeta. Zapravo, bilo tko je mogao gledati. Kao da gledamo kuda se može letjeti nekom avionskom kompanijom, rekli bi.
S obzirom da su XXovci prvi album, iz 2009. godine, takoreć promovirali od 'usta do usta' (word-of-mouth) i malo po malo dosegli ogroman uspjeh, marketinški stručnjaci iz Beggarsa su htjeli ponoviti istu stvar, al malo brže. Nakon samo 24 sata poslije slanja streama nasumično izabranom super fanu, stranica se urušila jer su milijuni ljudi pokušali poslušati novi album XX-a, a u prosjeku su na stranici ostajali 2,1 sat.
Kako to izgleda, te želite li i Vi sami poslušati novi album The XX "Coexist" i sudjelovati u mapiranju, možete na ovdje.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.