Petodnevne ulaznice za ADE koji se održava od 17. – 21. listopada na različitim lokacijama i klubovima u Amsterdamu već su rasprodane, sad je moguće kupovati još samo jednodnevne ulaznice.
Paul van Dyk, John Digweed, Erol Alkan, Dave Clarke, Carl Cox, Richie Hawtin, Adam Beyer, Fatboy Slim, Ben Sims, Dubfire, Joseph Capriati, Cristian Varela, Joel Mull, Loco Dice, Brodinski, Gesaffelstein, Crookers, Para One, Surkin, John Digweed, Sander van Doorn, Hardwell, Sunnery James & Ryan Marciano samo su dio imena koji će nastupiti tijekom pet dana festivala.
{youtube}HwqPQgs1t9Y{/youtube}
Ove godine Klubska Scena je delegat na ADE-u pa ćemo vas sa zadovoljstvom obavještavati o svim novostima, izvještavati izravno iz Amsterdama, omogućiti vam posebne sadržaje i novitete koji će biti prezentirani tijekom konferencije te javljati kakva je zabava tijekom brojnih najavljenih nastupa festivala.
Ovo putovanje nije bilo tako tečno kao, npr. putovanje rijeke čije se čestice, spretno zaobilazeći sve prepreke, kotrljaju s izvora do mora gdje se spajaju sa svim preostalim česticama te divne, inteligentne tekućine – vode!
Dimensions je glazbeno putovanje kroz šarolike svjetove osam pripremljenih floorova i svakodnevnim beach & boat afterima kroz koje su nas vodile najnovije vibracije svjetske glazbene scene, posebno one londonske. Mislim da uopće nije potrebno nabrajati tko je sve nastupio na ovom festivalu jer se o njima već dovoljno pričalo mjesecima unazad. Ono na što je potrebno ukazati jest i ona „negativna“ strana ovakvog zbivanja pošto tijekom promocije nitko o tome ne govori jer potrebno je naglašavati samo „pozitivnu“ stranu kako bi se prodalo što više karata – logično, zar ne?
Press akreditacija koju sam podignuo na main gateu nije uključivala smještaj u kampu jer valjda se podrazumijevalo da domaći fotografi/novinari imaju gdje spavati ili da sami plate smještaj, ali na onaj specifični, balkanski način – kroz divnu, kaotičnu galamu – postigao sam i to da dobijem propusnicu u kamp (jer sve je moguće)!
Nakon što sam prošao kontrolu na ulazu i smjestio se u kampu krenuo sam prema samom centru zbivanja do kojeg se stvarno dugo pješačilo. Između kampa i tvrđave Punta Christo trebalo je proći kroz još dvije kontrolne točke pokraj one na samom ulazu. Na svakoj od njih ponovo su pregledavali da li na ruci imam sve potrebne narukvice (propusnice). Na ruci sam imao običnu narukvicu koja je vrijedila za sve floorove, VIP propusnicu i kamp propusnicu – nikad u životu nisam nosio više narukvica, a opet nisam imao pristup u određene zone, npr. na pozornice koje su fotografu najprivlačnije ako želi napraviti ekskluzivne fotografije artista u njihovim najsvjetlijim trenucima dok rade svoj posao. Sa svim tim narukvicama osjećao sam se označeno kao emancipirani europejac koji slijedi indirektno nametnute gay trendove. Ali kad mi ih djevojka koja priprema smoothie na glavnoj rovinjskoj ulici škarama prerezala, opet sam se osjećao slobodno – kao nekršteni, balkanski divljak kojeg nećete tako lako civilizirati!
Nakon križnog puta konačno sam stigao na tvrđavu čiju su okolicu skoro sravnili sa zemljom kako bi prostor prilagodili potrebama festivala. Zbilja me zanima da li su imali dozvolu da posjeku svu tu šikaru koja je rasla oko tvrđave, ali možda su učinili i uslugu potencijalnim konzervatorima koji bi ovaj objekt možda trebali zaštiti i renovirati s onim istim novcima koji su uplaćeni gradu Puli/Istarskoj županiji/Republici Hrvatskoj za najam istog prostora.
Unutar festivalskog prostora sve je bilo dostupno – što god sam htio dobio sam – od igle do lokomotive, ali po britanskom standardu. Samo su neki štandovi ostali prisebni i imali razumijevanja pa su cijene ostavili pristupačnima i domaćoj publici – svaka čast! Jedan od njih je bio i štand s majicama – Dirt Dog – na čijem sam štandu sjeo nakon napornog hodanja od kampa odmarajući se uz pivo i pripremajući se za probijanje kroz gužvu kako bi zabilježio atraktivne momente na senzoru moga fotoaparata. Zadnja kapljica fermentiranog hmelja iscurila je iz limenke i sva se hrabrost nakupila u mom srcu pa sam samouvjereno krenu u potragu za momentima. U isto vrijeme bio sam u telefonskom kontaktu s prijateljem koji je uskoro trebao stići. Nitko od nas nije znao da se blagajna zatvara u 22.00 h i da poslije toga nitko više ne može ući u festivalski prostor jer nema nikoga da mu oko ruke stavi propusnicu. Tako me prijatelj nazvao oko ponoći tražeći od mene da nađem nekoga tko ga može ipak uvesti unutra. Našao sam jednog Hrvata koji je radio na festivala i jednu Britanku koja mi je dala akreditacije, ali nijedno mi nije moglo pomoći tako da je moj prijatelj nakon što je kartu platio 650 kn ostao čitavu noć vani, a da mu nitko te novce nije vratio, a ni neće. Naravno, on nije bio jedini – najmanje 30-ak ljudi ostalo je vani unatoč tome što su kartu imali, a da ne govorim da su neki od njih kartu plaćali po europskim cijenama od 145 €! Tortura s kontrolnim točkama nije završila čitavu noć jer svaki put kada sam želio čuti što se događa na nekom drugom flooru, morao sam uvijek iznova dokazivati da imam propusnicu na ruci što je bila blaža varijanta jer ispred nekih floorova nerijetko sam čekao i po pola sata red da bi čuo što se unutra zbiva. Zbog tih dodatnih kontrola i željeznih ograda ispred ili oko svakog floora stvarala se nepotrebna gužva. Sva ta kontrola stvarala mi je osjećaj kao da se nalazim u nekom radnom logoru, umjesto da se osjećam opušteno i zaštićeno od svih kapitalističkih pravila koji su nam u svakodnevnom životu nametnuti. Zar tome ne služi jedan party? Zar party ne služi spajanju ljudi u jedno pleme koje se usklađeno giba u ritmu glazbe koju proizvodi guru, u ovom slučaju DJ? Muka s plaćanjem također nije završila s kupnjom ulaznice jer za svaki dodatni sadržaj (kamp, boat ili beach party…) trebalo je izdvojiti dodatnu svotu novaca koja sama po sebi nije bila mala, a kada bi je zbrojili sa cijenom ulaznice dobili bi zbilja abnormalnu sumu. Pivo je koštalo 30 kn, a po okusu nije vrijedilo ni 2 kn. O drugim cijenama, tj. odnosu cijene i kvalitete (value for money) ne želim ni pisati – zamišljajte! Moja nabrijanost za Dimensions prije negoli sam posvjedočio suprotnome dolazila je zbog zbilja genijalnog line upa, ali i iskustava ljudi koji su već ranije posjećivali festivale u engleskoj organizaciji. Oni su mi savjetovali da, ukoliko imam prilike, obavezno posjetim ovo zbivanje pa sam to i učinio. Prema vlastitom iskustvu mogu i ja vama dati jedan savjet: „Dragi moji savjetodavci, preispitajte svoja uvjerenja, poradite na sebi, posebno na samopouzdanju, i nitko neće moći napraviti bolji party od vas samih, a vi ćete biti manje vrijedni samo onoliko koliko dopustite drugome da vas obezvrijeđuje! Vi ste najbolji! Budite kreativni i ne budite lijeni!“
I za kraj bih samo htio pohvaliti neke od umjetnika čije sam nastupe s pozornošću odslušao od početka do kraja i koji su me svojom glazbom neumorno, energično pokretali. Posebno bih izdvojio Surgeon, Andrew Weatherall, Blawan, Roman Flugel i Cassy. Cassy me oduševila svojom vedrinom i lepršavom lakoćom kojom se prezentira javnosti. Surgeon je doslovno rasturio Moat Stage te izmamio milijun odobravajućih uzvika publike dok su Blawan i Roman Flugel prikazali svoj specifični stil kroz nevjerojatnu virtuoznost i improvizaciju! Hvala umjetnicima na odaslanoj energiji i vibracijama!
Utrka We run Zagreb tradicionalno okuplja tisuće trkača 29.rujna, čime se Zagreb priduržuje svjetskoj We Run serijii koja spaja 395,500 trkača iz 34 grada. Putovanje je počelo 1. rujna u Pragu i završiti će 15. prosinca s utrkama u Rio de Janeiro, Brazil i Santiagu. Zagrebačka utrka završit će pak velikim after partyem uz nastup Klaxonsa.
{youtube}e6sQTvLt4NQ{/youtube}
Klaxons su dobitnici mnogih prestižnih priznanja poput NME nagrade za najbolji bend 2007. i najbolji novi album 2008. Uz titulu najboljeg benda, u 2008. godini New Musical Express najboljim je proglasio i album “Myths of the Near Future”, što su upotpunili prestižnom Mercury nagradom za album godine, u konkurenciji sa Amy Winehouse i Artic Monkeys. Članovi benda Jamie Reynolds, James Righton, and Simon Taylor svoju glazbu vole nazivati i acid-rave sci-fi punk-funk, a kako su potpuno svoji kategorizacije nisu potrebne. O dodatnim detaljima koncerta i utrke We Run Zagreb uskoro.
S više vrsta droge proteklog je četvrtka u kasnim večernjim satima uhvaćen Francuz, a plavci su odmah uhitili i Britanca s kojim je u Štinjanu dijelio apartman. Dvojac je zatečen s više paketića s ukupno 61 tabletom ecstasya, više PVC vrećica s ukupno 11,7 grama methadrona, više PVC vrećica s ukupno 18,25 grama ketamina, više PVC vrećica s ukupno 26,4 grama droge MDMA i 0,35 grama marihuane.
Budući je postojala sumnja da dvojica u apartmanu, kojeg su iznajmili zajedno s još dvoje državljana Velike Britanije, imaju još droge, policijski službenici pretražili su ga na temelju ishodovanog naloga za pretragu.
U apartmanu je pronađeno više vrsta droga, i to 422 tablete ecstasya, 227,35 grama ketamina, 165,05 grama droge MDMA, 13,5 grama marihuane, 12,65 grama mefedroina, 18 LSD-a. Osim droge, policijski službenici pronašli su i jednu preciznu vagu te veću količinu novca u raznim valutama.
Ukupno im je dakle zaplijenjeno 245,6 grama ketamina, 191,45 grama droge MDMA, 13,4 grama marihuane, 12,65 grama mefedroina, 11,7 grama methadrona, 483 tablete ecstasja i 18 komada LSD-a.
Zbog sumnje da su posjedovali drogu radi daljnje prodaje te da su je prodavali na festivalima na području Štinjana, Francuz i Britanci predani su u pritvorsku jedinicu Policijske uprave istarske, a kriminalističko istraživanje ovog slučaja se nastavlja.
Festivalske ulaznice za belgijski bajkoviti Tomorrowland 2012 rasprodane u rekordnom roku, dok je dva milijuna ljudi čekalo u virtualnom redu kako bi kupili ulaznice on-line. Stoga ove godine pratite naše objave i u svom kalendaru rezervirajte 26.-28. srpanj 2013. Zašto? Vrlo jednostavno pogledajte after movie Tomorrowlanda 2012. i sve će vam biti jasno.
{youtube}UWb5Qc-fBvk{/youtube} After movie Tomorrowlanda 2011. pogledalo je preko 50 milijuna ljudi što ga čini jedinstvenim u svijetu baš kao i festival koji predstavlja. Klubska Scena Travel namjerava omogućiti organizirani prijevoz na ovaj festival, stoga držite oči otvorene. O detaljima više uskoro.
Atoms for Peace osim Yorkea čine Flea iz Red Hot Chilli Peppersa i dugogodišnji Radioheadov producent Nigel Godrich, a danas je objavljena stvar „Default“ koja će biti dio njihovog novog albuma koji izlazi sljedeće godine.
{youtube}yxWBd840E9g{/youtube}
Kako su ovaj vikend Atoms for Peace odradili i DJ set u Quennsu osim pjesme „Default“ izvedena je još jedna nova pjesma koju su fanovi uspjeli zabilježiti pa poslušajte.
{youtube}F20LbnYu660{/youtube}
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.