Skip to main content

Elektronska scena kao veliki biznis

Kod nas su elektronsku scenu kao biznis prije shvatili stranci, nego domaći organizatori, naravno iznimke postoje kod onih koji se za tu scenu bore već godinama. Međutim sad kad vlasnici i organizatori uviđaju da su ljetni festivali s bogatim elektronskim line upom vodeći, nastoje dovesti u svoje klubove i objekte dio te elektronske scene i sad žele dio te zarade, iako da ste ih to pitali prošle godine još uvijek bi tvrdili da im takva vrsta publike ne treba.

Koliko je naša regija postala plodno tlo za festivale i velike ljetne partije govori brojka izvođača koji nastupaju i koju zaista više ne možemo izbrojati. Sjećamo se vremena koje i nije bilo tako davno, kad smo imali samo Exit i Valkana Beach festival na raspolaganju. Sad samo na Hideout koji počinje ovaj vikend stiže preko 100 izvođača, dok na pulskom Outlooku nastupa preko 500 izvođača, ako dodamo još Terraneo, Echo festival, Dimensions, Lost Theory, Garden i sve izvođače koji će prodefilirati kroz Novalju, otoke, Istru i Dubrovnik i ostatak lijepe naše, prešli smo odavno 1000. Od ove godine je Hideout odlučio uvrstiti u line up i domaće izvođače, Echo ih je uvrstio par, kao i ostali festivali, dok još uvijek dominiraju strana imena kako poznata tako i nepoznata.

{youtube}bCFfpvsVCms{/youtube}

Ono što očekujemo od biznisa od kojeg sada svi žele dio u nadolazećem vremenu jesu ta velika inozemna imena koja želimo čuti na našem prostoru, želimo čuti i nove nade i izvođače o kojima govore strani mediji, ali želimo i što više domaćih DJ-a koje domaća publika voli i s kojima se povezala kroz godine partijanja. Želimo upoznati bar dva domaća nova imena na sceni po festivalu, kako Britanci guraju svoje, želimo i mi svoje. Želimo čuti naše mlade DJ/producente čije ploče puštaju inozemni izvođači na festivalima po Jadranu i ne želimo da se uvijek na tim listama pojavljuju isti ljudi i da želimo promjenu, pa ćemo sami procijeniti.

U vremenu kad se u cijelom svijetu elektronska scena već vrti oko velikih novaca, mi želimo biti ponosni na svoje, ne rijetko su baš oni bili zaslužni za najbolji dio večeri.

Ludilo na Discotheque Rivi trajat će 24 sata

U kolovozu vas očekuje najspektakularniji događaj na Jadranu: treće izdanje Discotheque Rive! Disko ludnica počinje 10. kolovoza 2012., a organizatori su se pobrinuli za mnoštvo iznenađenja koja će vas držati budnima i čiji ćete ritam pratiti, kako bi ste ovogodišnje izdanje Discotheque Rive pamtili još dugo nakon što se ugase svjetla pozornice.

Discotheque Riva već prve godine održavanja, 2010., najpoznatiju splitsku šetnicu na jednu noć pretvorila je u najveću svjetsku diskoteku na otvorenom u sklopu koje je nastupio Carl Cox. Dvanaest tisuća posjetitelja potvrdit će da je provod bio fantastičan.

Godinu dana kasnije, novi zvukovi svjetski poznatih izvođača poput Faithless Sound Systema, Fedde Le Granda, Felix da Housecata, Jamesa Zabiele, specijalna pozornica, vatromet, jedinstveni laser show, pjena party, oduševili su više od sedamnaest tisuća posjetitelja iz Hrvatske i cijelog svijeta.

{youtube}B8D7syiO-CA{/youtube}

Očekivanja su i ovaj put velika, što za organizatore predstavlja iz godine u godinu sve veći izazov na koji su spremni odgovoriti i zadovoljiti i najzahtjevnije ljubitelje dobre glazbe i vrhunskog provoda. Hrvatska i Split s projektom Discotheque Riva dodaju našoj turističkoj ponudi jednu novu dimenziju.

Ruši se Masters – drugi put

Ove subote 30.lipnja u zagrebačkom klubu Masters ruše se zidovi uz Homeboyja, Pytzeka i gosta iznenađenja koji će to i ostati s obzirom da se radi o o rođendanskom iznenađenju za Homeboyja.

Prošle godine Homeboy i Pytzek tresli su zidove zagrebačkog kluba Masters uz Omara, a svoj pothvat nastavljaju i ove godine u slavljeničkom tonu.

Homeboy slavi okrugli rođendan i poziva vas da mu se pridružite na plesnom podiju uz premijernu svirku novih hitova koji tek očekuju izdanje. Budite prvi koji će čuti novi Homeboyjev sound uz potporu Pytzeka i tajnog inozemnog gosta.
{soundcloud}https://soundcloud.com/houseisok/homeboy-treehouse-hypercolour{/soundcloud}
Nakon uspješnog izdanja za Hypercolour Homeboy pod krilaticom House is OK nastavlja razvijati svoj glazbeni potpis vjeran klasičnoj house školi, uz konstantno ispitivanje temeljnih okvira. I Pytzek ima razloga za slavlje; nakon dva iznimno hvaljena izdanja koja se mjesecima ne skidaju sa set lista Burek donosi i očekivano treće koje je pripalo Vedagoru.  

Cijena ulaznice je 30,00 kn.

Iglu od zvučnika

 

Naime Alexis O’Hara svoju je kućicu napravio od zvučnika, točnije napravio je iglu, zvučnu skulputuru u kojoj je uz pomoć mikrofona i zvučnika moguće od vlastitih glasova stvarati zvukove i posebnu atmosferu u njoj. Njegovo stanište je za sve uzraste koji vole slušati jeku svog glasa kao da se nalazite u prirodi, mikrofone nakon puštanja glasa prislanjate na različite zvučnike i dobijate cijelu zvučnu kulisu od jednog glasa.

{youtube}gPGO8atpm6Y{/youtube}

Sve je izrađeno od reciklirajućeg materijala, a ovom brzom konzumerskom svijetu njegova instalacija predstavlja sklonište u meditaciju različitih formi i jačine tonova, kreativno i zanimljivo.

Dugo crveno ljeto s Tiestom

Ljubljana, 2012/06/25 – Kraljevi Red Summer partija i  organizacije Black Pony, ovaj put u suradnji s orginalnim uređenjem i mnoštvom specijalnih efekata, bili su jedni od najtraženijih glazbenika na planetu, Calvin Harris i legendarni Tiesto. Potonji s nove glazbene metamorfoze upoznat je s publikom koja voli zvuk Pache s Ibize, kao i velike gužve na festivalima. Domaća slovenska publika, pojačana brojnim hrvatskim, talijanskim i austrijskim fanovima, ponovno je Tiestu jela iz ruke.

Tiesto, koji je multimilijunaš i ima celebrity status, unatoč svemu tome konstantno zadivljuje svojom jednostavnošću i opuštenošću. Budući da je njegova nedjelja večer u Ljubljani podudara s intenzivnim utakmicama Eura 2012, navijalo za Rooneya i kolege…

{youtube}nzrr4FdWXRU{/youtube}

Pronašli smo ljubav kada je na pozornicu Arene došao puno sramežljiviji Calvin Harris, koji je za razliku od rječitog Nizozemca nije strastveni navijač, a ni ljubitelj medija. Ali se zato u potpunosti opravdao statusom glazbe i izvrsnim smislom za miksanjem, uz pirotehnički show, pokazao je da je doista jedan od najboljih i najsvestranijih glazbenika u elektronskoj sceni, koji vlada pop ljestvicama. Vrhunac njegovog seta bio megahit "We found love", koji je snimljen s Rihannom.

{youtube}vsVGIrs2_XY{/youtube}

Nakon Calvin Harrisa na pozornicu je izašao Tiësto u 2,12h. i napravio uvod u stilu svoje kompilacije "Club Life" s koje je izabrao najnoviju produkciju, a zatim su došli na red klasici poput "Lethal Industry" i "Silence". Iako je nedavno puritanski trancer optužen da se kreće previše prema houseu, Tiësto je opet pokazao kako ima nevjerojatan osjećaj za igranje s emocijama na plesnom podiju, bez obzira gdje ga svrstavali. I ovaj put je stvarno pokušao završiti nastup u predviđena dva sata koja su se pretvorila u gotovo tri sata. Za završni dio su opet bili odgovorni Beltek i Alex, koji su stvorili odgovarajuću atmosferu divljih noći, a Tiesto je uspio pohvaliti Beltekovu novu pjesmu, dok je bio zarobljen tijekom intervjua u debele zidove stoženskih katakombi.

{youtube}jtaVP2iVi7s{/youtube}

Ove godine održat će se još jedan Red Party, ali više o tome nakon ljeta.

Samo ne puštajte svaku večer isti set

Ovo je A-trak poručio DJ-ima na svom tweeteru i ono što bi svakako dodali ako ste DJ zašto bi htjeli uopće publiku koja može slušati isti set svaki put, samo zato što je to donekle prolazilo nekim DJ-ima koji su među onima koji najviše zarađuju, osvrnimo se, njihov zvijezdani status je toliko isprazan da ni sami ne znaju koji je smisao njihove glazbe. Složiti set od top 10 pjesama na Beatportovoj ljestvici singlova s neizbježnim hitom Gotye to može svatko. Slobodno riskirajte, ne budite predvidivi, odaberite raznoliku glazbu i budite orginalni.
{youtube}pCjJVZct7ts{/youtube}
Uzor ne trebaju biti velike face koji zvuče na stageu toliko slično, puštaju svima znane hitove, pa se već neko vrijeme čini kao da imamo deja vu. Kako kaže Armin van Buuren: „Učio sam od velikana kao što su Sasha i Digweed, Carl Cox, Judge Jules, Paul Oakenfold, njihovi veliki setovi se grade i grade, pretpostavljam da ljudi danas više nemaju strpljenja za to, prebrzo se živi pa su i setovi proizvod tog brzog vremena.