Bilo na TikToku, na top listama ili analogno na rejvovima: Generacija Z je ovisna o rejvu. Arte-ov serijal kratkog dokumentarnog filma “Tracks” upoznaje repera Ski Aggua i DJ-e Thama i Alvu i pita što sav taj hype znači za techno scenu.
“Otkrili smo da je manja vjerojatnost da će stariji korisnici koristiti emojije i da se osjećaju manje samouvjereno oko toga kako tumače emojije“, rekla je glavna autorica studije Isabelle Boutet. Istraživanje, koje se smatra prvim sveobuhvatnim istraživanjem međugeneracijske upotrebe emotikona, objavljeno je ovog mjeseca u časopisu Computers in Human Behavior Reports.
Foto: freepik.com
Studija je uočila i da je popularnost emotikona počela u SAD-u 2011. kada je Apple dodao službenu emoji tipkovnicu u iOS-u. 700 milijuna emotikona dnevno koristi se na Facebooku, a polovica komentara na Instagramu sadrži emoji, pokazuju statistike. Tim iz Ottawe posebno je istraživao osam emotikona – tri usredotočena na sreću, dva na tugu, dva na iznenađenje i jedan na ljutnju.
Koji emotikoni ih najviše zbunjuju?
Okupili su 240 odraslih osoba u dobi od 18 do 80 godina i pokazali im tih osam emotikona, nasumičnim redoslijedom. Sudionici su ocjenjivali intenzitet kojim su emotikoni prenosili svaku emociju. Studija je otkrila da je najteži emotikon za starije odrasle osobe bio iznenađeni emoji raširenih očiju, s rumenim licem i podignutim obrvama.
Začudo, druga najteža kategorija bili su im “sretni emotikoni”. “Ovi rezultati navode nas na zaključak da stariji korisnici imaju motivaciju i sposobnost za korištenje emojija, ali im nedostaje samopouzdanje i opća tehnološka stručnost potrebna za prilagodbu ovom načinu komunikacije”, zaključili su istraživači.
Tim vjeruje da je važno promicati korištenje emotikona za starije osobe kako bi im olakšali međugeneracijsku interakciju, piše Index.hr
Vlasnik Siwilai Radical Cluba doveo je tri imena da pomognu u stvaranju središta ‘diskoteka i restorana’ Thonglor – indonezijske arhitekte Sidarta i Sandjaja, Space Available Studio sa sjedištem na Baliju – stručnjaka za recikliranje plastike, te MORE – tajlandskog proizvođača održivih materijala.
Sva otpadna plastika dolazi iz cijelog Tajlanda, s ciljem ‘pojačavanja cirkularnosti u Bangkoku koristeći kulturu kao sredstvo promjene‘, kaže Space Available Studio. Komprimirani industrijski plastični otpad korišten je za stvaranje hazardno-narančastog eksterijera Siwilai Radical Cluba – koji se odnosi na boje diskoteka iz ere 70-ih – i za uređenje interijera od 500 kvadratnih metara u istu živopisnu nijansu. Dio namještaja također se izrađuje od otpadnog materijala.
Plastični otpad dobiva drugi život na šarenom mjestu
Siwilai Radical Club okupljalište je iz dana u noć: klub je otvoren danju za hladne kave, sendviče za doručak i tajlandsku hranu novog doba. Od srijede do subote posjetitelji se mogu uputiti ravno na plesni podij i slušati DJ-e disco, hip hop i house glazbe.
U pravom stilu 70-ih, ogromna disco kugla okrunjuje noćni klub opremljen zvučnim sustavom iz norveškog zvučnog studija NNNN i zvučnicima Devona Turnbulla iz New Yorka, zvanog Ojas.
U međuvremenu, blagovaonica ima mekšu estetiku, s toplim drvetom i svijetlim tonovima – i samo natruhom narančaste. Također ima svoj jedinstveni zvuk, proizveden od JBL4350.
Tajland je značajno odredište za međunarodnu trgovinu plastičnim otpadom, uvozeći oko 250 000 tona plastičnog otpada godišnje iz bogatih zapadnih zemalja poput Njemačke, SAD-a i Velike Britanije. Ovaj oblik ‘kolonijalizma otpada’ ima razoran učinak na lokalne ekosustave, plaže i zdravlje građana. Praksa će biti zabranjena u Tajlandu od 2025.
Bio je to još jedan u nizu Omegaritam partya koje je organizirao Pero-Fullhouse, a tada se vrtilo isključivo na vinylu. Unutrašnji floor Aurore je u zimskim mjesecima redovno bio pun, a po potrebi znala su raditi još 2 floora poput onoga na samom ulazu i dodatno postavljenog šatora na vanjskoj terasi.
Zanimljivo je vidjeti i kakve su šarene odjevne kombinacije, frizure i rekviziti bili u modi na partijima diljem Hrvatske. Dobar dio tih partijanera s dudama imao je naziv “techno vjeverice“, a njima smo posvetili i posebnu galeriju iz kultne Ambasade Gavioli.
Ponovno je objavljena 2023. na Groovin Recordings. Jako sam sretan što Groovin Recordings radi reizdajući neke od najvećih pjesama iz prošlosti. Respect!
Puštam ovu pjesmu otkad je objavljena, a ovo je moja druga kopija jer je prva s remiksom Stevea Lawlera izgubljena…
When I walk I walk my line And I take I take what’s mine And I ain’t so high That I can’t fall And I ain’t so low That I can crawl Life’s too short to throw it all away, yea yea Your love is too high a price to pay, yea yea When you talk Just say you’re mine And I know, cause I feel, that it’s true You let your love light shine And I ain’t so high That I can’t fall And I ain’t so low That I can crawl Down my way (Right on, keep on!) Believe in me! You can do anything you wanna Be what you wanna be Time’s too short to throw it all away, yea yea Your love is too high a price to pay, oh Life’s too short to throw it all away, yea yea Your love is too high a price to pay, yea yea Keep on! Right on! Keep on! Right on!
Uz vodstvo mentora, istražit će se širok spektar aplikacija, alata i tehnika koje omogućuju pretvaranje vašeg mobilnog uređaja u sve, od sintesajzera do ritam mašine, štimera ili metronoma do DJ pulta. Bilo da ste iskusni glazbenik ili tek početnik, ova radionica nudi priliku za eksperimentiranje, učenje i stvaranje uz pomoć tehnologije koja je uvijek na dohvat ruke.
Područje stvaranja glazbe zadnjih se godina proširilo izvan studijskih okruženja u smjeru portabilnosti. S pojavom snažnih mobilnih uređaja, stvaranje glazbe postalo je pristupačnije i praktičnije nego ikad prije. Bilo da ste iskusni glazbenik ili amaterski entuzijast, mobilni uređaji nude mnoštvo alata i aplikacija za oslobađanje vaše kreativnosti i proizvodnju glazbe profesionalne kvalitete u pokretu.
Radionica je besplatna
Jedna od najznačajnijih prednosti stvaranja glazbe na mobilnim uređajima je prenosivost koju oni pružaju. Naoružani samo pametnim telefonom ili tabletom, glazbenici mogu skladati, snimati i miksati pjesme gdje god im dođe inspiracija. Ova fleksibilnost omogućuje umjetnicima da zabilježe prolazne trenutke kreativnosti i pretvore ih u kompozicije bez striktne vezanosti za fizičko studijsko okruženje.
Prijave do 1.4. u 12h
Prijaviti se možete do ponedjeljka, 1. travnja 2024. točno u podne preko ove poveznice.
Hrvoje Radnić, samouki je glazbenik i ton majstor koji se u glazbu zaljubio još u djetinjstvu, gledajući tv dokumentarce Jacquesa Cousteaua. Utjecaj koji su na njega ostavili podmorski kadrovi Calypsove ronilačke ekipe, popraćeni izvrsnom ambijentalnom glazbom i zvučnim efektima, izlazi na površinu tek u kasnijoj adolescenciji, kada dolazi u posjed svog prvog pravog glazbenog instrumenta, a zatim i prvoj uređaja za višekratno snimanje glazbe. Od tada, tak hobi postupno pretvara u svakodnevni posao koji se i danas kreće na relaciji glazba – zvuk. Član je glazbene skupine Šumovi protiv valova. Kontinuira istražuje uređaje i nerijetko izrađuje sam svoje glazbene instrumente, semplere i različite zvučne kutije.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.