No čini se sada uz blagoslov Gorea slaže ekipu za novi techno outfit. Partnerska suradnja krenula je nakon što je Clarke remixirao posljednji rad Depeche Modea "Behind The Wheel" koji će uskoro biti van. {youtube}fVUfcJ_8erk{/youtube}
Clarke je navodno mailom obavijestio Gorea da planira napraviti techno album te ga pozvao na suradnju. Gore se sjeća da je to bilo prije nekih 9 mjeseci ali nikada nisu stvarali sebi pritisak oko ove suradnje koja je naposljetku ipak urodila plodom. Tako posljednjih šest mjeseci radi se punom parom na techno produkciji. Ova dva mađioničara tvrde bit će to techno glazba bez vokala i samo sa instrumentalima.
U sred sezone 27. srpnja dogovoren je Valentino Kanzyani iz Slovenije koji nam je nedavno napravio podcast. 31.7. stiže Gramophonedzie tvorac ljetne house himne "Why dont you", a 3. kolovoza na čuvenu plažu stižu Marko Nastić i češka techno princeza La-Di-Da. Na svim partijima domaćin je Toni Juranović iz Makarske.
Njegov nastup bit će potpuno BIG BEACH iskustvo, prvi hrvatski 24-satni open air party. Na događaju se očekuje više od 15 000 fanova iz cijelog svijeta. Grad Novalja i poznati klubovi PAPAYA, AQUARIUS i KALIYPSO globalno su prepoznati kao hit destinacije na Jadranu. Popularnost destinacije je svake godine sve veća, a prvi ovogodišnji BIG BEACH s FATBOY SLIMOM će definitivno dodatno afirmirati plažu Zrće kao nezaobilazno mediteransko party odredište. Za vrijeme trajanja BIG BEACH partya pristup plaži Zrće biti će moguć jedino uz ulaznicu.
BIG BEACH je kick off događaj ljeta na plaži Zrće i organizirat će se svake godine tijekom prvog srpanjskog vikenda. Brojni svjetski mediji najavili su svoj dolazak na najveći open air beach party u Hrvatskoj, uključujući britanski BBC, MixMag, DJ Mag, Ryanair Magazin, The Guardian, People i dr. Britanac FATBOY SLIM u svijetu je postao prepoznatljiv po fascinantnim nastupima pred milijunima fanova širom svijeta. Njegov nastup u Rio de Janeiru, na plaži Flamenco, posjetilo je 360.000 ljudi, a svatko je čuo za njegove legendarne BIG BEACH BOUTIQUE nastupe na plaži u Brightonu ispred 260.000 fanova. Do danas se taj događaj smatra jednim od najboljih ikad u Velikoj Britaniji, a milijuni ljudi širom svijeta pogledali su fotografije i video s lica mjesta.
Norman Cook, poznat kao FATBOY SLIM, na Zrće dolazi nakon nastupa na Big Beach Festivalu u Japanu te brojnih gaža u SAD i Kanadi. Na zadarski aerodrom stiže na sam dan nastupa privatnim zrakoplovom izravno iz Ukrajine. On i njegova prateća ekipa odsjest će u novaljskom hotelu Boškinac, koji je proglašen jednim od najboljih boutique hotela u Hrvatskoj.Na glavnoj pozornici BIG BEACHA produkcija će uključiti ogromne videozaslone, vrhunski zvuk, lasere i svjetlosne efekte kakvi još nikada nisu viđeni u Hrvatskoj. Kao što je tražio, za Normana Cooka će u backstageu u Hrvatskoj biti osigurano sojino mlijeko, organski maslac i organski džem, no organizatori će mu svakako ponuditi i lokalne specijalitete s otoka Paga, kao što su paški sir, masline i janjetina. {youtube}g_OpF4SHw0s{/youtube}
FATBOY SLIM je britanski DJ i producent te pionir elektronske plesne glazbe koja je postigla masovnu popularnost sredinom 90-ih godina, za što definitivno dobar dio zasluga treba pripisati i njemu. Do sada je prodao više od 8 milijuna albuma, a njegova glazba je definirala žanr i promovirala ga u jednog od najboljih svjetskih DJ-a. Njegova diskografija obuhvaća pet samostalnih albuma: Better Living Through Chemistry (1996), You've Come A Long Way, Baby (1998), Halfway Between The Gutter And The Stars (2000), Palookaville (2004) te Greatest Hits – Why Try Harder (2004) (Sony Music/Menart).
Još samo nekoliko tjedana dijeli nas od najuzbudljivijeg vikenda ovog ljeta. U petak, 8. srpnja u klubu Papaya možete zaplesati Arminom Van Buurenom, a subotu, 9. srpnja provesti u 24-satnom programu i maestralnom nastupu brojnih domaćih Dj-a i najveće dance legende Fatboy Slima na plaži Zrće.
Karte za BIG BEACH po cijeni od od 27,5 EUR, odnosno 200 kuna mogu se naći u prodajnoj mreži Eventima, www.eventim.hr. Beck's je za najbrže fanove pripremio kontingent od 500 karata po cijeni od 20,5 EUR, odnosno 150 kuna, a dostupne su u Eventimu od 16.06. Za više informacija o događanju, posjetite www.bigbeach24.com
Nagrađujemo 3 čitatelja sa po dvije ulaznice a Vaš je zadatak slijedeći: – u komentar ispod članka napisati u jednoj rečenici poruku na engleskom jeziku Fatboy Slimu šta može očekivati od atmosfere na plaži Zrće te pozvati što veći broj Vaših frendova da lajkaju isti – svaki komentar prolazi kontrolu redakcije Klubske Scene te ćemo nakon pomnog proučavanja izvući sretne dobitnike i objaviti ih ovdje 8. srpnja.
Tako će Vas na 3 različita floora dočekati najbolji predstavnici poznatih kultnih programa Perfection, Hard Work, Kraljevstvo, Body&Soul, Stereo Studio, Astralis, Liquid, F-Scope, Old School… Ovom prilikom iznimno na 3.flooru možete očekivati i trance/dub step/drum'n'bass stilove! Vrlo rijetka je prilika vidjeti i ćuti ovakvu ekipu zajedno na jednom mjestu, stoga ne propustite ovaj vrhunski događaj, i podržite domaće dj snage na partiju za pamćenje- REUNION IV!
'Atlantis za 5' je inicijativa kojom festival odlične učenike srednjih škola želi upoznati sa širokim spektrom glazbe i urbane kulture. Preko ove akcije, Atlantis Festival svim učenicima splitskih srednjih škola koji su ovu godinu zaključili sa odličnim uspjehom omogućuje besplatne karte za ovogodišnji festival. Akcija se koordinira u suradnji sa ravnateljima 26 gradskih srednjih škola. Kao dio predstavljanja akcije i ovogodišnjeg festivalskog programa, Atlantis u suradnji s Muzika.hr vam poklanja koncert Leut Magnetika u predvorju Galerije umjetnina, ovog ponedjeljka u 22 sata. Nakon višegodišnje pauze, Leut Magnetik sada se vraćaju na glazbenu scenu, što su najavili svježim singlom 'Arhitekt'. Dok su pjesma i videospot u režiji mlade umjetnice Branke Valjin priskrbili brojne pohvale, Leuti su na YouTubeu objavili svoje stare pjesme u novim aranžmanima.
Zadnji put viđeni uživo prije tri godine na Atlantis Festivalu u Splitu, kao predgrupa bendu Zoot Woman, Leut Magnetik dolaze natrag prvim koncertom u rodnom gradu nakon dugo vremena, a svirka je zakazana za ponedjeljak, 20. lipnja u 22 sata, u predvorju Galerije umjetnina, na predstavljanju ovogodišnjeg festivalskog programa. Leuti će na koncertu premijerno predstaviti materijal s novog albuma, nove verzije starijih pjesama, te novosti u bendu: od sada Leut Magnetik broji sedmero članova, što uključuje gitaristu Mišu Komendu i gudački trio.
Novost za Galeriju umjetnina je vrsta svirke; ova lokacija navikla je isključivo na klasične i akustične koncerte, tako da će ovo biti prvi put da se pop zvuk čuje tim prostorima.
Nakon koncerta i predstavljanja kompletnog programa Atlantis Festivala za ovu godinu, zabava se nastavlja na Rivi, ispred kavane Ćakula. Ove godine, Atlantis Festival traje od 19. do 23. srpnja, sa glazbenim programom na Tvrđavi Gripe, te sportskim programom u Parku Đardin. Cijena dvodnevne ulaznice iznosi 140kn, a iste možete nabaviti na svim prodajnim mjestima Eventima. Do sada su objavljeni izvođači Uffie, Gold Panda, Tesla Boy i Overflow, a za kompletnu objavu pridružite nam se ovog ponedjeljka u 22 sata ispred splitske Galerije umjetnina. Za daljnje najave, pratite Atlantis Festival i službenom Facebook Fan Pageu.
Velikanima DJ scene pridružit će se i pobjednik hrvatskog DJ battlea, Aldo Morro, koji je zasjao kao najbolji DJ višemjesečnog natjecanja u organizaciji Otvorenog radija. U vrhunskom line up-u su i eminentni slovenski Dj-i, Sylvain i Mannix. Podsjećamo da party počinje već u 13 sati pa takvo cjelodnevno house druženje ljubitelji plesne glazbe ne bi smjeli propustiti, pogotovo ako su u blizini osvježavajući kokteli i bazeni kao što je to u Termama Čatež! Svi koji će kupiti ulaznicu za bazen i party ( 35 eur; www.eventim.hr ), na bazene mogu ući već od 8 ujutro, a oni koji će kupiti ulaznicu isključivo za party ( 26,50; eur www.eventim.hr ), mogu ući od 20:00 sati. Ulaznice možete kupiti i na ulazu u Terme Čatež.
Ovaj vikend idealan je za party na bazenima stoga ga provedite uz svjetske zvijezde koje dovodimo u vaše susjedstvo. Kupnja VINJETE nije nužna ukoliko ne idete autoputom.
Prvih dvoje čitatelja koji se jave na [email protected] osvajaju po jednu ulaznicu. Ulaznice su osvojili Kristian Dvoršak i Ivan Lukačević.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.