Zadnji album, imenom Silent Shout, izašao je 2006. godine, a tada je zapeo mnogima za uho, pogotovo ekspertima sa Pitchforka koji su ga proglasili najboljim albumom te godine.2010. bacili su se u kolaboracijski projekt, operu Tommorow, in a Year, a ženski vokal Knifea, Karin Dreijer je godinu ranije izdala hvaljeni solo album pod imenom Fever Ray. Ipak, slušatelji koji su se zakačili na the Knife žele upravo njihov novi album.
{youtube}617ANIA5Rqs{/youtube}
I tako, The Knife su konačno najavili da će nasljednik Silent Shouta izaći slijedeće godine. Informacije su šture, dakle jedino što su rekli o nadolazećem albumu jest da će izaći 2012. U međuvremenu, ako ste humanitarno raspoloženi, pridružite se Knifeu i Amnesty Internationalu u njihovoj borbi protiv diskriminacije Roma u Europi.
Prvog dana "closinga" za DJ pult će tako njemački trance DJ Jerome Ismae. Slijede 27.8. The Shapeshifters, 28.8. Pete Dux, Narany i Tomcraft te 29. kolovoza Kalkbrenner Fritz. Još jedina nepoznanica ovog događaja je posljednji dan festivala 30. kolovoza o kojem ćemo Vas izvjestiti vrlo brzo.
Pisali smo početkom prosinca 2010.g. i doznali razloge otkazivanja nastupa Jamesa Zabiele u Sarajevu. Sada smo sigurni da to nije bila slučajnost u šta nas je mjesecima pokušavao mailovima uvjeriti organizator.
Ulaznice su bile prodane a publiku nitko nije obavijestio o tome zašto Zabiela nije mogao nastupiti. Razlozi su bili nepoštivanje ugovornih obaveza o čemu nas je obavjestio menadžment Zabiele. Nakon toga organizator nas je kontaktirao više puta s ciljem da pokuša ukloniti članak s Klubske scene a sve kako se ubuduće ne bi javile negativne konotacije po njegovu organizaciju od strane publike. Zamoljen je da napravi demant ali očito nije imao argumenata za isti.
Nakon Jamesa Zabiele uslijedile su Facebook najave za Axwella i Umeka. Axwella promoviraju već odavno a datumu ni traga. Umek je bio zakazan za 11. ožujka u Zetri međutim pošto se nije prodalo dovoljno ulaznica organizator je odlučio event pomaknuti na drugu, puno manju lokaciju "Basement klub" pritom radeći fatalnu grešku – obavjestivši Umeka i njegov menadžment da je Zetra taj datum zauzeta održavanjem nekakvog sajma.
I ono malo još vjerne publike šta je ostalo došlo je slušati svog omiljenog techno producenta iz Slovenije koji je ostao u hotelu. Nije želio nastupiti jer zbog promjene lokacije organizator je želio postići nižu cijenu od ugovorene a publika je ostala razočarana ne vidjevši za pultom svog favorita.
Koliko puta se treba dogoditi nešto da se nekome stane na kraj. Nastavile se nevolje za sarajevsku publiku i prekjučer, 22. travnja kada je ponovno ugovoren nastup Jamesa Zabiela u Zetri. Možda su i ptice na grani skužile da će opet nešto krenuti po zlu. Party je opet premješten u Basement klub a Zabiela se nije pojavio.
Loše za scenu, za ostale promotore u Sarajevu kao i cjelokupnu BiH ovakvim ponašanjem. Jučer je na službenom facebooku Zabiela objavio kako u Sarajevo nije došao zbog nepoštivanja ugovora. Ispričava se svim ljubiteljima te vjeruje da će jednog dana tamo nastupiti.
Mi Vas ovim putem pozivamo da "pikirate" 20. svibnja u domu mladih Sarajevo kada gostuje Hernan Cattaneo. Organizira ga jedna nova struja ED Booking kojoj treba vjetar u leđa. Momci su se dobro potrudili te im ovakvi nemili događaji samo rade probleme u želji da promoviraju svoj omiljeni zvuk u matičnoj domovini. Ulaznica je 20 KM.
THE RAVEONETTES_DK The Raveonettes čine basistica i pjevačica Sharin Foo i gitarist i autor Sune Rose Wagner. Nakon susreta u Copenhagenu, ovaj danski indie rock tandem počinje raditi na prvom EP-u „Whip it on“. Nedugo nakon toga, pridružuju im se gitarist Manoj Ramdas i jazz bubnjar Jakob Hoyer te bukiraju svoju prvu gažu na SPOT festivalu koja se pokazala presudnom za njihovu daljnju karijeru. Naime, tamo ih je zapazio cijenjeni urednik Rolling Stone-a David Fricke koji im je svojom recenzijom priskrbio brojne poslovne ponude. Njihove pjesme kombiniraju strukturnu i harmonijsku jednostavnost rocka 50-tih i 60-tih godina sa žestokim električnim instrumentacijama i često mračnim stihovima čime podsjećaju na The Velvet Underground. Iako je njihov posljednji album Raven in the Grave opisan kao „savršen zimski soundtrack“, ne sumnjamo da će zapaliti posjetitelje svojim nastupom na Terraneu.
DESTROYER_CAN Iako to on nikada ne želi priznati i uvijek nesebično odaje priznanje svojim brojnim suradnicima, možemo reći da je Destroyer solo projekt Daniela Bejara – nezavisnog pjevača/tekstopisca iz Vancouvera. Službeno, bend je osnovan 1995. kada mu se pridružuje John Collins, ali ta suradnja trajala je samo do 2000. godine. Album kojim je Destroyer dobio značajnije internacionalno priznanje je Thief iz 2000. godine. Bejar svoj stil naziva europskim bluesom, a utjecaje nalazi u bendovima kao što su Pavement, Guided by Voices i sličnim indie i shoegazing bendovima. Ono što posebno pobuđuje interes za bendom Destroyer su intrigantni stihovi koje se Bejar ne libi posuditi od kolega umjetnika, kao i politička retorika koja je stalni posjetitelj njegovih pjesama. Posljednji u nizu odličnih uradaka je album Kaputt iz 2011. koji preporučamo proučiti prije dolaska na Terraneo jer nam Destroyer i dolazi u punom osmeročlanom sastavu koji je snimio istoimeni album.
REPETITOR_SRB Gostovanje na festivalu Terraneo potvrdio nam je mladi glazbeni trojac imena Repetitor, alternative rock bend iz Beograda za koji se već jedno vrijeme šuška da je jedan od najistaknutijih bendova tzv. nove srpske scene. Bend su u jesen 2005. osnovali Milena Milutinović (bubnjevi) i Boris Vlastelica (gitara, vokal) koji su jedno vrijeme funkcionirali kao duo, da bi im se kasnije pridružila Ana-Marija Cupin (bas, vokali). Svoje glazbeno putovanje započeli su svirajući u beogradskom klubu Blue Moon, a kasnije na koncertima i festivalima u cijeloj regiji. Njihov prvi (i zasada jedini) album pod nazivom „Sve što vidim je prvi put“ ugledao je svjetlo dana 2008. godine, koji je poznati srbijanski glazbeni kritičar Boris Mladenović opisao kao vjerojatno najautentičniju proslavu povijesti domaćeg rocka. Njihovoj popularnosti svjedoči i podatak da su na prošlogodišnjem izdanju festivala EXIT nastupali na glavnoj pozornici kao i ovogodišnji angažman na Terraneu.
THE BAMBI MOLESTERS_HR Jedan od naših glavnih izvoznih glazbenih proizvoda bez sumnje je sisački surf rock bend The Bambi Molesters koji već gotovo 18 godina žari i pali koliko domaćom, toliko i internacionalnom glazbenom scenom. Osnovani 1995., aktivno su sudjelovali u oživljavanju surf rock žanra 1960-tih, a i dan danas nastavljaju doprinositi njegovom razvoju. Stvarana prvenstveno pod utjecajima garažnih i surf klasika 1960-ih, njihova glazba je osvojila underground rock publiku već prvim albumom „Dumb Loud Hollow Twang“ izdanom 1997. godine. Teško ćete ih uloviti prekriženih ruku, jer ovaj suvremeni surf rock bend non-stop nastupa po Hrvatskoj i Europi. The Bambi Molesters su, kao šlag na njihovu uspješnu karijeru nedavno dodali koncertni film i live album koji su snimili u Teatru &TD u ožujku ove godine. Članovi benda: Lada Furlan Zaborac (bas gitara), Hrvoje Zabora (bubnjevi), Dalibor Pavičić (gitara) i Dinko Tomljanović (gitara).
FESTIVALSKE ULAZNICE: _prvi paket festivalskih ulaznica po nevjerojatnoj cijeni od 260kn u prodaji je do 01. svibnja! Nakon 01. svibnja cijena ulaznica biti će 320kn.
KAMP ULAZNICE: _cijena petodnevne kamp ulaznice ostaje 100kn i neće se mijenjati do početka festivala. U sustavu Eventima moguće je kupiti samo kamp ulaznicu po cijeni od 100kn. Ovako kupljena ulaznica vrijedi samo uz predočenje festivalske ulaznice na ulazu u festival.
DNEVNE ULAZNICE: _uz festivalske, postojati će i dnevne ulaznice koje će varirati cijenom ovisno o programu dana za koji se kupuju. Dnevne ulaznice biti će u prodaji samo za vrijeme trajanja festivala a njihove cijene biti će objavljene u srpnju uz detaljan raspored programa po danima.
Ulaznice za Terraneo možete kupiti u Dirty Old Shopu_Zagreb, klubu Purgeraj_Zagreb, Dallas Music Shopu_Šibenik te u svim prodajnim mjestima u sustavu Eventima (u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BIH, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Slovačkoj) kao i putem interneta na www.eventim.hr!
Osim vlastitih radova tu su i suradnje s imenima Shonky, Waker Bernard, Ed Davenport, Beaner koji su mu i osobni prijatelji a iz inozemstva je uvijek bio podržan od većine. Tako su ga "supportali" Richie Hawtin, Seth Troxler, Loco Dice, Ben Klock, Luciano, Joris Voorn, Magda, Laurent Garnier, Sven Väth i Adam Beyer.
Agaric – Who Made Up The Rules (Ovum Rec.) Posebnu je pozornost na njega bacio osnivač Ovum Recordingsa – Josh Wink ponudivši mu izdanje na Ovumu. Agaric je svoju inspiraciju pronašao vrlo brzo a razlog više je sigurno bio i ugovor s respektabilnom kućom. Nakon 100 izdanih vinyla u prošlosti ovako trenutno izgledaju činjenice iz karijere ovog producenta: imao je hard techno projekt na vlastitoj Native Diffusion etiketi, izdanja za Synewave, Loop i još mnoge druge zaboravljene underground etikete iz 90-tih godina pa sve do ranih 2000-tih.
Od 2005.g. je pokrenuo projekt Agaric koji ga veže više s nešto dubljim zvukovima. Agaric je do sada izdavao na Drumcodeu, Truesoul, Mad Eye, Raum Musik, Sunset Diskos, Nummer, Kontra Musik, Treibstoff i Liebe Detail. 2007.g. se seli u Berlin koji mu je sigurno bio dio inspiracije za nadolazeća izdanja kao Agaric. Album "Who Made Up The Rules" je inspiriran klasičnim Chicago i Detroit vožnjama na što se nadopunjavaju vožnje u švedskom technu. U nastavku donosimo preslušavanje novog albuma, a ispod je tracklista i svježi promotivni mix. Agaric – Who Made Up The Rules (Album shorts) – Ovum / OVM9011-2 by PullProxy
Tracks: 1. Star Core 2. Who Made Up The Rules 3. Nahua 4. No Way I Know I Feel 5. Run (Ostern Jam) 6. Ebisu Interlude 7. Métro 8. Inside My Head 9. Shot By Light 10. Drifter
BRIAN ENO Legendarni britanski glazbenik i teoretičar Brian Eno pripremio je svoje drugo album izdanje "Drums between The Bells" za Warp Records 4. srpnja. Jedan od uradaka sa ovog albuma "Glitch" već je poslan svuda na preslušavanje a mi donosimo stream na dnu članka. Na izdanju se nalazi materijal od 2003.g. do danas a dio toga napravljen je u suradnji s Rick Hollandom koji je dao i svoj glas za neke produkcije. Brian Eno svoju glazbenu enciklopediju na 2 CD-a upotpunjuje i knjigom na 44 stranice. Drugi disk ovog studijskog albuma su instrumentalne verzije svih pjesama s prvog CD-a. Također izaći će i dva 12" vinyla koji na sebi imaju "download code" za eventualni skidanje u mp3 formatu. Brian Eno – glitch (taken from Drums Between The Bells) by Warp Records
Drums Between The Bells – tracklisting: 1. bless this space 2. glitch 3. dreambirds 4. pour it out 5. seedpods 6. the real 7. the airman 8. fierce aisles of light 9. as if your eyes were partly closed as if you honed the swirl within them and offered me … the world 10. a title 11. sounds alien 12. dow 13. multimedia 14. cloud 4 Silence 15. breath of crows
Gregor Tresher – Lights from the Inside Treshera smo imali prilike slušati u veljači prilikom gostovanja na United Electronic Soundu u Zagrebu a čini se kako nas u lipnju očekuje njegov novi studijski album za Break New Soil izdavačku kuću.
Tracklist 01. Shadow Layers 02. Lights from the Inside 03. Kingdom of Light 04. Frontline 05. Black to Zero 06. Leaving 07. If Only 08. Echelon 09. Through the Shadow Glass 10. Breaking Routines 11. As Days Go By 12. Destroy Gregor Tresher – Moving Islands (Ovum) by gregortresher
Paul Kalkbrenner – Icke Wieder Još jedan vrsni njemački producent a ponekad i glumac u filmovima o elektronskoj glazbi priprema peti studijski album također u lipnju. Kalkbrenner je ove godine rasprodan a gledat ćemo ga između ostaloga i na festivalima Sonar, Melt, Exit ili detroitskom Movementu.
Tracklist: 01. Böxig Leise 02. Gutes Nitzwerk 03. Jestrüpp 04. Schnakeln 05. Kleines Bubu 06. Des Stabes Reuse 07. Sagte Der Bär 08. Kruppzeug 09. Schmökelung 10. Der Breuzen Remix for Moby – Paul Kalkbrenner by PaulKalkbrenner
Barem debuts – After the Storm Argentinski producent s trenutnim prebivalištem u Njemačkoj izdaje radove od 2006.g. Minus i Richie Hawtin prepoznali njegov potencijal te ga uzeli pod svoje te je od tada njegova karijera krenula uzlaznom putanjom. U lipnju izbacuje svoj debi studijski album. 10 zanimljivih radova koji dolaze na CD-u, vinylu i digitalno zvuče klasično u stilu Barema – s mnogo udaraljki i sličnih elemenata. Barem je na ljeto 2009.g. svirao u Poratu.
Uz ovakvu četu producenata, morate očekivati visoko kvalitetan rezultat. Ova pjesma debelo semplira hit Major Lazera Pon De Floor. To je pro-ženski orijentirana traka, dizajnirana kako bi se svidjela ljubiteljima Beyoncinih stvari tipa Get Me Bodied i Signle Ladies.
Girls (Who Run The World) možete downloadati preko sajta the Fader ili poslušati streaming na Huffington Post-u.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.