No prijelaz s plesnog podija za pult se dogodio u njenim zlatnim godinama, kad je naišla na problem da svi partyji kreću u kasne noćne sate za nju. “Nije bilo mjesta gdje bih mogla otići na ples. Staja sam u redu s 20-godišnjacima, ispred ulaza u klub, a vrata se otvaraju tek u 23h. To je vrijeme kada želim spavati.”
Tako se rodila ideja da ona krene sama puštati muziku kao DJ-ica. Njene klupske večeri održavaju se jednom mjesečno u Stockholmu, ali često gostuje i u drugim švedskim gradovima. S obzirom da u 23 sata planira spavati, njeni partyji kreću već u 18 sati, a u njega smiju doći samo stariji od 50 godina. Prije nego što krene njen nastup, DJ Gloria svima jasno kaže da nema vremena za gubljenje.
“Ja ću puštati muziku četiri sata u komadu. To znači da možete u komadu plesati puna četiri sata. Prihvatite to jednostavno. I kući ćete otići sretni i veseli, i to s 20 tisuća pređenih koraka na vašem pametnom telefonu.” poručuje DJ Gloria vremešnim partijanerima.
Iako je na pragu 80-te, Madeleinne pomišlja na kraj DJ karijere jer kako kaže jednostavno voli muziku i divno joj je kada može usrećiti druge ljude.
Njemački javni servis Deutsche Welle je posjetio jedan od prvih partyja koje je DJ Gloria održala ove godine, a reakcije svih prisutnih te atmosferu s plesnog podija pogledajte u prilogu.
Film “Turn Up The Bass” prati osnivača kolektiva, gluhog DJ-a Troija Leeja, i njegov tim producenata, DJ-a, MC-a, znakovitih pjevača i plesača iz zajednice gluhih u Velikoj Britaniji. Kroz 20 godina, povijest kolektiva prepričava se u dokumentarcu, slaveći ključne trenutke za Deaf Rave, uključujući vrijeme na Glastonbury festivalu i događaj obljetnice.
Troi Lee dijeli uvid u to kako je osnovao kolektiv i stvorio prilike za gluhe umjetnike dok se borio protiv predrasuda. Kratki dokumentarac napravljen je kroz Netflix Documentary Talent Fund i sada je dostupan za gledanje na YouTubeu.
Svoj dugo očekivani koncert u Japanu nakon pet godina stanke održali su 1., 2. i 3. veljače 2024. u Tokyo Garden Theater.
Foto The Chemical Brothers Web
Kao duo s jakom vezom s Japanom, zahvaljujući rezidenciji u Liquid Roomu 90-ih i čestim suradnjama s japanskim umjetnicima — nedavno Nene iz Yurufuwa Ganga dva od tri koncerta bila su unaprijed rasprodana.
Jedan od najdominantnijih košarkaša ikad, od ulaska u NBA bavi se glazbom, a za pultom se nalazi 30-ak godina. Prvi koraci su bili usmjereni prema rapu i hip-hopu, a zatim 2017. se fokusira na bass glazbu, točnije na bass, dubstep i trap kao DJ Diesel. Iako je u mirovini, veći dio godine provodi radeći na televiziji kao analitičar NBA-a, no svoj ljetni odmor provodi putujući i nastupajući diljem svijeta pa ga tako gotovo svakog ljeta možemo uhvatiti i u Hrvatskoj.
Usain Bolt
Najbrži čovjek na svijetu, kada nebi postavljao svjetske rekorde, moglo ga se uhvatiti za pultom. Početkom 2010-ih se uhvatio DJ-inga, svoje prve korake je radio svirajući reggae setove, a jedan od prvih nastupa je odradio u Parizu. Sredinom 2010-ih je otkrio EDM te se fokusirao u tom pravcu, a posljednjih godina s uhvatio nekih novih žanrova te glazbene produkcije. Na svojim društvenim mrežama često objavi fotke iz studija.
Američko-lebanonski košarkaš bio je jedan od prvih internacionalnih košarkaša koji su ostavili traga u NBA-u. Odradio je i više nego respektabilnu karijeru u NBA te je osvojio Svjetsko prvenstvo. Uz košarku, od svoje rane mladosti gaio je ljubav prema glazbi, a prvi put za DJ pultom se našao s 14 godina u Grčkoj. Završetkom svoje sportske karijere, Rony Seikaly u potpunosti se uhvatio elektroničke glazbe te već gotovo dva desetljeća putuje svijetom svirajući house ritmove.
Jedan od najpoznatijih australskih DJ-eva, kao i tvorac nekih od najvećih komercijalnih tech-house hitova, prije nego što se upustio u izrazito uspješnu glazbenu karijeru, dugi niz godina je bio profesionalni surfer. Godinama se natjecao u WSL Qualifying Series natjecanju s nadom da uđe u elitni rang surfanja, no svoju sreću je našao za DJ pultom.
Peterostruki svjetski prvak u speedwayju i dalje je aktivan u svojoj sportskoj karijeri, ali svaku slobodnu minutu provodi za DJ pultom. Jednom prilikom u pauzi između sezona, Tai Woffinden je otišao na festivale u australiji gdje je upoznao Fishera koji je bio profesionalni surfer te je odmah nakon toga krenuo u školu DJ-inga kako bi savladao novu vještinu. Uhvatio se i produciranja te je u posljednjih godinu dana objavio nekoliko singlova. Ljetni odmor koristi za nastupe pa je tako prošlog srpnja gostovao na sjeveru Hrvatske na Forestlandu.
foto: Marin Mack
Rob Gronkowski
Četverostrukog osvajača Super Bowla, tijekom cijele karijere ga se moglo uhvatiti na partyjima. No u svojim posljednjim godinama karijerei, kao i sada u mirovini, “Gronka” se može uhvatiti u ulozi promotora i organizatora partyja diljem Amerike koji nerijetko dijeli pult s nekim od najpopularnijih svjetskih DJ-eva.
Napadač Dinama i povremeni reprezentativac Švicarske se s glazbom i DJ-ingom pobliže upoznato za vrijeme pandemije koronavirusa. Pod svojim umjetničkim imenom Magi, ima objavljena tri singla u ljetnim ritmovima komercijalnijeg deep house zvuka, dok je s nastupima najaktivniji u Rijeci i na Kvarneru.
Legenda Uniteda, u svojoj sportskoj mirovini je jako aktivan u raznim poljima. Najčešće ga se može vidjeti kao analitičara Premier Lige, no svoje slobodne dane će uskoro provoditi za DJ pultom. Gary Neville je potvrđen za b2b set s frontmenom grupe The Charlatants – Tim Burgessom za nastup na Kendal Calling festivalu koji okuplja preko 40 tisuća posjetitelja.
Zvijezda Manchester Cityja je poznata po svom razuzdanom noćnom životu, kao i “odmorima” na Ibizi. U jednom intervjuu je izjavo, da nije uspio kao nogometaš, radio bio u svijetu clubbinga. Tijekom 2022. se uhvatio savladavanja vještina za DJ pultom, a u svibnju prošle godine je debitirao za pultom s Oliverom Heldensom u b2b setu kao DJ Grealo.
DJ Grealo's debut…
Together with @OKX, @OliverHeldens and I are holding my first ever DJ set in the #OKXCollective metaverse. You won’t want to miss this 🪩 #ad
Eco-friendly kolektiv poznat po svojim hard techno, trance i groovie đuskicama, Underground d.o.o početkom veljače se zaputio za Beograd, gdje su gostovali u klubu Drugstore. U čuvenom beogradskom klubu, udružili su snage s neorave pokretom “TnT” te su doveli francuski live act DICA.
Dojmove s prvog gostovanja u Beogradu te svirki u Main te Dark roomu su prenijeli na svojim društvenim mrežama. U svom redovnom post-party izvještaju, ekipa Underground d.o.o je poručila kako su zajedno s partijanerima zapalili svaki metar Drugstorea svojim neprestanim cupkanjem i stompiranjem do jutra.
“Hvala vam što ste nas prihvatili kao da smo vaši i ugostili nas tako lijepim komentarima i pohvalama, ne možemo vam opisati kakvo poštovanje imamo prema vašoj sceni te koliko nam je drago sto smo u suradnji s TnT-om mogli istoj i pridonijeti. Hvala vam jer ste obukli najluđe odjelo i stavili najširi osmjeh na lice jer plesati s vama i gledati vas dok žurka traje bilo je neprocijenjivo te se nadamo kako se uskoro ponovno vidimo!” poručili su iz kolektiva u svom rezimeu debija u Beogradu.
Za mladi hrvatski kolektiv nema odmora, jer sa svojim nastupima nastavljaju već ovog vikenda u zagrebačkom AKC Attacku uz gostovanje DKN-a, dok ih u ostatku godine čekaju nastupi po Hrvatskoj, kao i gostovanja van granice u Sloveniji, Austriji, Italiji i Mađarskoj.
Goruće momente iz beogradskog Drugstorea, svojim objektivom je uhvatila Enora Paola.
Marko Nastić je pokrenuo svoju novu radijsku emisiju “NSTC Podcast” koja će se emitirati jednom mjesečno na Radio D59B.
Predstavljajući svoj novi projekt na društvenim mrežama, Nastić je poručio kako je NSTC prvobitno pokrenut kao glazbeno-modni brend koji je izrastao 2021. u podcast serijal, ali da mu je trebalo neko vrijeme da otkrije što želi s njim.
Sada kaže, da je napokon našao način da predstavi svoju drugu umjetničku stranu: “Svirajući svakog vikenda u “prime time” terminima, uz poneki all-nighter, ostaje mi brojna nikad svirana glazba. Budući da sam strastveni selektor i kolekcionar, oduvijek sam čeznuo za platformom gdje bih mogao podjeli glazbu iz svoje opsežne kolekcije.”
Svakog prvog četvrtka u mjesecuod 22 sata, prekaljena regionalna zvijezda će pripremiti četverosatni mix koji će biti nešto drugačiji od onoga što se inaće može čuti na njegovim nastupima, a osim njegovih glazbenih odabira, svaka emisija će imati i posebnog gosta.
“Nastojat ću vam predstaviti pjesme koje osobno slušam kod kuće, uključujući i neke B strane vinyla, kao i razne elektroničke žanrove u kojima uživam.” objašnjava Marko Nastić.
Premijeru “NSTC Podcasta” na Radio D59B će biti 7. ožujka, kada će Nastić iz arhive izvući originalni podcast iz 2021. kako bi predstavio korijene koncepta. Osim toga, poznati su i prvi posebni gosti. U travnju će to biti Stojche Cvetanovski, u svibnju Borut Cvajner, a u lipnju UMEK sa svojim pseudonimom Zeta Reticula.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.