Skip to main content

Funk D`Void uskoro u Zagrebu

 

Čovjek koji je svojom impozantnom karijerom dugom preko 20 godina, promijenio stilove i pravce, te utjecao na ukuse mnogih mlađih (i starijih) kolega, te ostao dosljedan svojoj glazbenoj širini i karizmi. Nakon više od 20 godina iskustva kao DJ i dva nastupa na DMC natjecanju, Funk D’Void je postao sinonim za odličnog producenta i DJ-a.

Lars je odrastao u muzičkoj obitelji, majka je koncertna pijanistica; prošao je razdoblje hip-hopa i electra, a DJ karijera započinje mu 1988. godine. Sedam godina je radio u “Fopp Records” dućanu s pločama gdje je bio zaokupljen jazzom, funkom i soulom. Uzore je pronalazio u Detroit techno sceni, a Derrick May (“Nude Photo”) ostavio je na njega najveći utjecaj. Povezavši se s Richard Brownom, managerom SOMA Records labela, izdao je veliki hit “Jack Me Off”. Larsov prvi solo projekt, Funk D’Void je rođen, a hit je postao instant klasik.

Fokusira se više na techno, i osniva svoj vlastiti Outpost label. Jedan je od najzaposlenijih dj-a današnjice, i posljenje dekade općenito. Opširnije.

Kako bi Vam dočarali njegov nastup naišli smo na zanimljiv video iz Tokya 2007.g.
{seyretpic id=62 align=center}

→ FUNK D`VOID
Club: “BOOGALOO” – Zagreb
Main Floor: Funk D`Void (SCO), Toxic, Mary
Small Floor: Matya, Kid
Cijena: 50 kn do ponoći, 60 kn poslije

OTKAZANO! – James Zabiela u Sarajevu



Zabiela svoju strast za muzikom razvija uz svog oca koji je radio u prodavaonici ploča i donosio kući rana acid house i techno izdanja. „Imao sam samo 12 godina, ali i dalje čujem tutnjavu kroz pod svoje spavaće sobe“, prisjeća se djetinjstva slavni DJ. Već sa 15 godina i sam postaje jedan od urednika ponude ploča u toj istoj prodavaonici, zahvaljujući čemu i sam postaje vlasnik izuzetne kolekcije koju ubrzo počinje i da koristi u prvim DJ nastupima po sjeveru Engleske.

U to vrijeme, Zabielin muzički radar podešavaju njegovi prvi pravi uzori, superzvjezdani tandem Sasha i John Digweed. Kroz poznanstva koja mu je prodavaonica ploča donijela, dobija prve rezidencije u klubovima, ali njegova želja za ozbiljnijim muzičkim izrazom ga vodi sve do pobjede na prestižnom „Bedroom Bedlam“ natjecanju magazina „Muzik“.

Nošen uspjehom, iz rodnog Sauthemptona stiže do Londona i Digweedove etikete „Bedrock“ gdje ga prvi primjećuje Lee Burridge i oduševljen stilom i nevjerovatnim tehničkim sposobnostima mladog Zabiele, nudi mu seriju nastupa sa najvećim imenima svjetske DJ arene. Ubrzo ga primjećuje i sam Digweed koji ga uključuje u serijal „Bedrock“ partya, a Sasha ide korak dalje i potpisuje Zabielu u ponudu svoje booking agencije. Ibiza je bila spremna za novu zvijezdu.

Ugodno nedjeljno poslijepodne provedite uz mix Nathan Colesa

 

Prošlo je više od 16 godina od kada je Terry Francis započeo organizirati Wiggle partije čime je započeo tech-house movement kojemu su se ubrzo priključili Nils Hess, Eddie Richards i Nathan Coles.

Drifting Mix najava je nadolazećeg novogodišnjeg partija koji će se održati na lokaciji Paramount u Londonu. Sviraju Nathan Coles, Terry Francis i Evil Eddie Richards.

U svom radu kao DJ, a jednako tako i kroz svoj producentski rad, Nathan Coles isfurava pomalo funky tech-house. Inače koristi se mnogim pseudonimima pa ako naletite na The Delinquents, Two Right Wrongans, Mashupheadz i Housey Doingz, znajte da su to sve shortcutevi koji vode do Nathana, a ponekad i drugih s kojima radi. Osim što se zajedno sa Asad Rizvijem, Terry Francisom i mnogima drugima bavi producentskim poslom, vodi i dva labela, Wiggle Records i Wrong Records. Nathan je, uz Terry Francisa, zaslužan za Wiggle club nights, gdje je kroz protekle godine izgrađen image kvalitetne glazbe i skupljeno mnoštvo sljedbenika.

Nathan Coles Drifting 2010 mix poslušajte ovdje.

Ponovno izlaze klasici Derrick Maya iz 1992.g.

 

Nizozemska etiketa nedavno je objavila limitiranu 12″ verziju vinyla na kojoj se nalaze četiri produkcije Derrick Maya iz 1992. Pjesme su uzete s njegove kompilacije Relics – A Transmat Compilation is spomenute godine.

Ovi radovi napravljeni su pod Derrickovim alias-ima Rhythim Is Rhythim, Long Ago, Long Long Ago i Longer Than Long Ago. Vinyl naslovljen “Relics Sampler” izašao je u samo 1000 primjeraka. Stilski sadrži Detroit techno uz mnogo tužnih synth melodija, zazivajućih bass linija te vragolastih bubnjeva.

Tracklist:
1. Rhythim Is Rhythim – MS 6
2. Long Ago – A Relic
3. Long Long Ago – Another Relic
4. Longer Than Long Ago – A Relic

{seyretpic id=524 align=center}

Derrick May – ukratko
Jedan je od trojice najzaslužnijih ljudi svjetskog techno pokreta koji su isprobavali granice duha elektronske plesne glazbe te istoj dali novi oblik i ime. Njegov ugled, kao začetnika, ostao je vrlo visok unatoč višegodišnjoj neaktivnosti što se tiče produciranja novih stvari.

Dok se na Juana Atkinsa s pravom gledalo kao na čovjeka koji je technu dao ime (‘godfather of techno’), počevši svoju snimateljsku karijeru ranih osamdesetih u doba electro scene, kada je stvorio neke od najinspirativnijih stvari elektronske plesne glazbe danas, a na Kevina Saundersona kao na detroitskog producenta koji je postigao najveći ‘mainstream’ uspjeh surađujući sa vokalisticom Paris Gray na projektu ‘Inner City’ (najveći hitovi: ‘Big Fun’ i ‘Good Life’), Derrickov položaj producenta u devedesetima pomalo pada zahvaljujući neobjašnjivom pomanjkanju aktivnosti.

Koliko god utjecaj vrijedi kao dio izjednačavanja sa drugima, May snima pjesme koje su najbolji producenti plesne glazbe ocjenili kao najutjecajnije i najizvornije. Klasičan zvuk Derricka Maya je pametna ravnoteža između prirodnih zvukova udaraljki (percussion), teških zvuènih kaskada sa sampleovima žičanih instrumenata (strings), topline zvuka koju je dobio za vremena provedenog u Chicagu te izbrazdanosti neophodnim ‘grooveom’ DJ-a poput Rona Hardya i Frankiea Knucklesa. Opširnije ovdje.