Skip to main content

Gates of Agartha u Cave Romane stiže s Adriatiqueom, Dixonom, Seth Troxlerom…

Drugo izdanje Gates of Agartha u antičkom kamenolomu Cave Romane u istarskom Vinkuranu je na rasporedu od 7. do 9. lipnja. Glazbena odiseja koja prati mistično kraljevstvo Agarthe označava početak ljetne sezone u Istru stiže sa sedam headlinera – Adriatique, Avangart Tablot, Bedouin, Dixon, Seth Troxler, TSHA i Vintage Culture.

Podršku traženim zvijezdama će pružiti Ace Brothers, Felver, Jamie S, Miguelle & Tons i Yakka. Regionalne ulaznice za Gates of Agartha su dostupne kroz sustav Entrio.

Adrian Shala i Adrian Scweizer, više petnaest godina čine atraktivni švicarski duo Adriatique. Tijekom više od desetljeća zajedničkog rada konstantno razvijaju svoj futuristički zvuk koji se nalazi između housea i techna.

Bedouin čine enigmačini glazbenici Tamer Malki i Rami Abousabe koji svojim zajedničkim projektom dijele soničku viziju. Iako dolaze iz različitih glazbenih pozadina, Abousabe i Malki su spojili svoje raznolikosti u jedan dinstiktivni zvuk koji nadilazi žanrovske granice te osvaja svjetske pozornice.

Iza imena Avangart Tabldot se kriju tri cijeloživona prijatelja Ata, Aytek i Semih koji spajaju svoje multidisciplinarne interese u modi, kinematografiji, slikarstvu, vizualnim umjetnostima i glazbi unutar unutar jednog projekta. Zahvaljujući jedinstvenoj inspiraciji, donose široku glazbenu paletu s jednim pravilom – samo da je groovy.

Malo koji glazbenik može plesati po tankoj liniji prošlosti i budućnosti kao Dixon. Od samog početka svoje glazbene karijere je inovator koji pomiče granice, što se naposljetku danas vidi kroz njegovu cijenjenu eitketu Innervisions.

Seth Troxler je jedno od najprepoznatljivijih elektroničkih imena. Američki umjetnik od sredine 2000-ih na elektroničku scenu donosi osvježenje kroz prizmu suvremenog pogleda na glazbu. Njegov rad je fokusiran na house i techno ritmove, a njegovo ime je neizbježno na svim važnim elektroničkim destinacijama.

TSHA je jedno od najvrućjih talenata britanske elektroničke scene. Bazirana u Londonu, TSHA je u svega nekoliko godina karijere dobila hvalospjeve svojih kolega, ali i glazbenih kritičara. Svojim nastupima diljem svijeta, oživljava bezvremenske house klasike kojima pridodaje vlastite produkcijske uratke.

Vintage Culture je brazilska elektronička zvijezda, 10. DJ na svijetu prema DJ Mag top 100 ljestvici te jedan od najprodavanijih glazbenika na Beatportu. Poznat je po svojim dugometražnim setovima koji često mogu trajati od zalaska do izlaska sunca, ispunjeni houseom, tech-houseom i melodičnim house ritmovima.

Olive Session i Broskva su pokrenuli crowdfunding kampanju za izgradnju skateparka u Istri

Platforma entuzijasta i zaljubljenika u underground elektroničku glazbu Olive Session i koturaljkaški klub BROSKVA su pokrenuli crowdfunding kampanju za izgradnju skateparka u vodnjanskim Fondolama.

“Želimo stvoriti idealno mjesto za alternativce, ljubitelje skejtanja, rolanja i glazbe. Od tamo, planiramo uživo prenositi DJ setove te promovirati naše DJ-eve, a osim njih bit će prilike za gledati skejtere i rolere.” stoji u objavi Olive Sessiona na Instagramu.

Olive Session i BROSKVA su već prikupili jedan dio sredstava, ali kako bi mogli realizirati svoju viziju obratili su se široj javnosti. Mlade istarske entuzijaste možete podržati skenirajući QR kod na posljednjem slideu Instagram objave uz opis plaćanja “skatepark“.

Resident Advisor kritizirao Unesco: “Berlin nije izumio techno”

Sredinom ožujka, berlinska techno kultura je dobila status UNESCO-ve nematerijalne kulturne baštine (ICH) nakon desetljeća lobiranja i rada njemačkih elektroničkih aktera da se postigne taj željeni cilj. Iako je ovu odluku uvelike pozdravila velika večina elektroničke scene, cijenjeni magazin Resident Advisor je objavio poduži osvrt u kojem kritiziraju UNESCO.

Techno je izum kulturnog i glazbenog napretka, pretežno afro-američke mladeži u Detroitu sredinom 80-ih. Tih godina se u Chicagu i New Yorku, rađali house te hip-hop. To su bili novi pokreti, koji su redefinirali popularnu glazbu i noćne klubove krajem 20. stoljeća. Iako je hip-hop svoj najveći utjecaj stekao u Sjevernoj Americi, techno i house su isprva bili objeručke prihvačeni i hvaljeni u Europi” piše novinar RA Tajh Morris koji objašnjava povijest techna te proziva UNESCO što nigdje u službenom priopćenju nisu spomenuli Detroit ili utemeljitelje žanra već samo da se “techno temelji na različitim glazbenim razvojima, da je proistekao iz DJ kulture i da je zvučni zapis optimizma nakon njemačkog ponovnog ujedinjenja”.

U svom daljnjem osvrtu UNESCO-ove odluke, novinar RA spominje kako su afro-amerikanci i afrička dijaspora zaslužni za najveći dio glazbenih inovacija 20. stoljeća, ali da to nikad nebi znali ako se pogleda lista kulturne baštine. Ipak, napominje kako dio problema leži u tome da Sjedinjene Američke Države nisu ratificirale UNESCO-ovu konvenciju o materijalnoj baštini iz 2003. te da se SAD ponovno pridružio UNESCO-ou tek 2023. Što naposljetku znači, sve dok političari u Washingtonu ne potpišu konvenciju, detroitski techno možda nikad neće biti priznat od strane UNESCO-a.

Kako novinar Tajh Morris tvrdi, nespominjanje Detroita u priopćenju UNESCO-a i njemačke komisije je nepravda, koja nije izolirani incident jer su i drugi mediji poput BBC-a zaboravili na Detroit i njegove osnivače. Nadalje, u osvrtu provlači se teza negiranja korijena brojnih žanrova, među kojima je i techna jer mnogi ljudi tvrde da on nebi preživio bez Europe.

Na samom kraju osvrta na Resident Advisoru, stoji zaključak. “Gdje bi bio berlinski techno da nije bilo Underground Resistancea, Mikea Huckabyja ili Jeff Millsa? Kako se tako očigledno zanemarivanje afričkog čovječanstva može prikazati u imenu kulturnog središta poput Berlina? Zašto je tako teško za Europljane da budu empatični i daju zasluge tamo gdje treba?

MYUZ se vraća u Podmornicu s poznatim beogradskim dvojcem Dakmanom i Dakissom

U subotu 30. ožujka, MYUZ se vraća u zagrebačku Podmornicu “Penetrator” M5-72 s novim izdanjem svoje večeri na koju dovode poznati beogradski dvojac Dakman i Dakissa. Zanimljiv beogradski b2b tandem će za pultom dočekati članovi MYUZ-a: Hudi, Sicillio i Yakka.

Dakman i Dakissa su osnivači Mindless organizacije te pobjednici Let’s Mix It DJ natjecanja, na kojem su privukli pažnju šire publike. Kako solo, tako i zajedno nastupaju u svim važnim klubovima diljem Srbije te na vodećim regionalnim festivalima poput Central Dance Eventa, Exita, Lovefesta gdje su predstavili svoj house zvuk iz podzemlja Beograda. Pult su dosad imali prilike dijeliti s Wiliamom Djokom, Loco Diceo, Josephom Capriatiam, Sethom Troxlerom i drugima.

Upad iznosi 10€.

FB EVENT: MYUZ w. Dakman & Dakissa @ Podmornica, Katran

Peti Kupe je omiljena destinacija clubbera. Ovako se slavio drugi rođendan!

Prošle subote Peti Kupe je ugostio Gerd Jansona i Sedef Adasi, dok su domaćini bili Pepi Jogarde i Antonio Zuza. Uoči drugog rođendana kluba popričali smo i sa Pepi Jogarde, a evo kako se plesalo na flooru omiljene zagrebačke clubbing destinacije.

Ovog vikenda očekuje nas Konstantin Sibold u organizaciji One Drop Music večeri. Travanj donosi 8. rođendan Dobrog Housea uz Dam Swindle, gostovanje Ellen Allien, zatim Lutona & Šćepe, pa Rødhåda. Detaljnije u našem kalendaru!

Konstantin Sibold – ekološko osviješteni glazbenik između žanrova koji uživa u tišini

Njemački DJ i producent svoju karijeru je krenuo graditi u rodnome gradu Stuttgartu gdje je dobio priliku za prvu rezidenciju u klubu Rocker 33 sa svega 21 godinom. Rezidencija mu je uvelike pomogla u formiranju karijere, ali i zvuka, jer ga je tjerala da konstantno bude među raznim žanrovima i zvukovima te da energiju podiže na visoku razinu. Upravo vođem tim postulatima s početka svoje karijere, danas gura granice i predvodi melodične žanrove do kojih je evoluirao.

U većini intervjua, na pitanje kako bi se žanrovski svrstao, Konstantin Sibold je odgovarao kako je prilagodljiv za pultom, ali to ne znači da gubi svoj glazbeni identitet jer se kako kaže nalazi između techna i housea. Svoj identitet dugi niz godina gradi kroz vlastitu produkciju, ali i kroz pregršt obrada koje je ima u rukavu.

No ono što je posebno zanimljivo kod njemačkog umjetnika je izvor njegove inspiracije, a kako on tvrdi dolazi iz tišine. Kako bi napravio kvalitetan balans, vrijeme kada nije na turneji provodi u miru i spokoju. Tišina, priroda i životinje su mu ispušni ventil i način za smirivanje od užurbanog naćina života s kojim se svakodnevno suočava. Iako gaji veliku strast prema tehnologiji, Sibold voli provoditi vrijeme na farmi, a kako kaže nema ništa ljepšeg od druženja s kravama, ovcama, kozama…

Upravo kako gaji veliku strast prema ekologiji, koliko god može izbjegava putovati avionom te se fokusira na održive načine putovanja poput vlaka. Kako bi smanjio barem svoj “ugljični otisak” na svijetu, jer ipak na neke svjetske destinacije mora ići avionom, trudi se podignuti svijesnost o ekologiji i tome što čovjek može učiniti kako bi smanjio. Tako je tijekom posljednjih godina između ostalog, Konstantin Sibold zarade s gaža, ali od prodanih pjesama donirao UNICEF-u te drugim udrugama.

Konstantina Sibolda i njegovu glazbenu viziju će zagrebačka publika imati prilike otkriti ovog petka, na melodičnom spektaklu u Petom Kupeu na kojeg još stiže i francuski duo Abstraal te domaća snaga BSSIDE. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entiro.