Zbog obiteljskih obaveza Marusha nastupa puno manje nego prije, te pomno bira svoje nastupe, zato je i ovo gostovanje svojevrsna "privilegija" za zagrebačku publiku, stoga joj uzvratimo gostoprimstvom!
Ne propustite vidjeti legendarnu Marushu, i osjetiti pravi duh LOVE PARADE-a, u klubu Boogaloo, 27.2.!
Za ljubitelje ove dive iz Slavonije, Marusha svira na We Love Music partiju u osječkom Bastionu 26. veljače.
EROL ALKAN Čuli smo da je on izmislio mash-up! Onda smo čuli da je upravo on ponovno udahnuo život gitarskoj glazbi. A onda su nam rekli da je uskrsnuo i elektronsku glazbu. I reggae! I psihodeliju! I disko! Priča se da je jednim pogledom oživio umrlu Rolandovu 303jku. To su sve čuli i Daft Punk, Franz Ferdinand, Chemical Brothers te su zato za suradnju zvali baš njega. E da, MixMag ga je 2006. godine proglasio naboljim svjetskim DJ-em. I mi im vjerujemo! On je Erol Alkan i morali smo ga dovesti na Harteru. Iako baš ne voli letjeti!
FUCK BUTTONS Postoji glazba koja jednostavno nudi više. Ako je elektronska zovemo je inteligent dance music i stvara je Aphex Twin. Ako je gitarska zovemo je post rock i sviraju je Mogwai. Ako takva katarzična glazba objedinjuje oba svijeta, stvaraju je na zaboravljenim dječjim igračkama dva manijaka iz Bristola kojima se klanja kritika ali i sljedba koja nalikuje kultu, onda se nedvojbeno radi o Fuck Buttons. Među njihove fanove svrstava se čak i ekipa iz Poritisheada. Ne vole svirati festivale pa će njihovo ukazanje u Rijeci predstavljati čistu ekskluzivu jer su, uz Harteru, zasad potvrdili još samo nastupe na Primaveri u Barceloni i ATP New Yorku čiji je kreativni direktor ove godine glavom i bradom Jim Jarmusch.
DUKE DUMONT Ovaj je momak brzo po pojavljivanju na sceni postao "tražena roba". Remiksirao je Skunk Anansie, Missy Eliott, Lilly Allen i Mystery Jetse. Odvrtio je neke od najdinamičnijih techno i fidget house setova na svijetu na koje svi vole plesati. A isti set nikad nije odvrtio dvaput i kune se da će tako i ostati! Kaže da će ove godine izbaciti i novi LP i novi single, a posebno je ponosan na činjenicu da je slaganje legendarnog 51. izdanja Fabriclivea povjereno upravo njemu. I što još reći osim da ga jedva čekamo ugostiti na Harteri!
Cijena dvodnevne ulaznice do 01.03. iznosi 160 kuna i može se nabaviti u sustavu Eventima. Nove informacije o izvođačima očekujte uskoro! ;)
Ovog mjeseca u sklopu istih organizira se niz zanimljivih partija uz interesantne DJ goste. Kako su u grad naišle stotine tisuća novih posjetitelja i turista, klubovi zadovoljno trljaju ruke pa su neki od njih odlučili pozvati vodeće DJe da zabavljaju publiku. Tako su svoje nastupe obilježili ili će tek imati Paul van Dyk, Armin Van Buuren, Benny Benassi, Marcus Schulz, Steve Angello, Deadmau5, Stanton Warriors, Lee Burridge, Danny Howells, Calvin Harris, Gareth Emery i mnogi drugi.
Zanimljivo, Vancouver je poznat kao mirni grad s lijepim prizorima i snježnim zimama. Iako je u prošlosti obilježen kao grad bez dobre zabave, ZOI su učinile svoje. Aktivnosti s gostovanjima DJ-a započele su 11. veljače nastupom Stanton Warriorsa na festivalu Whistler i trajale su svakodnevno sve do 18. veljače kada je događaj zatvorio Deadmau5, kanadski trenutno najtraženiji DJ i producent. Naravno, to nije sve, tijekom ZOI-a svaki dan postoje klubovi koji će raditi gostovanja.
Gradska uprava donosi novi urbanistički plan, a tvrtka Oakmayne za zemljište nasuprot kluba ima drukčije planove. Ta tvrtka poslala je svoj plan gradnje te im je cilj sagraditi stambene objekte nasuprot Ministry of Sounda čime bi se mogla ugroziti licenca za rad kluba.
Ministry of Sound je nezaobilazna figura na elektronskoj sceni posebno u Velikoj Britaniji. Svim klubovima, izdavačkom kućom i multimedijskim sadržajem upravlja se iz južnog Londona gdje je sjedište.
Već 18 godina kuca srce ove institucije na adresi 103 Gaunt Street gdje se nalazi legendarni noćni klub, glavni uredi gdje radi 200 osoba. Klub priredi godišnje oko 200 događaja a broj posjetitelja prelazi 300,000.
Predsjednik uprave Oakmaynea ustvrdio je kako noćni klubovi odlaze i dolaze na što su u Ministryu bili jako ljuti. Predstavnik MoS-a, Lohan Presencer zgrozio se ovom izjavom. Smatra da MoS nije samo klub. To je najslavniji svjetski noćni klub, srce zabave i biznisa. Misli da investitori nemaju srca prema lokalnom stanovništvu i gradu Londonu. Preostaje nam svima samo nadati se da MoS ne izgubi licencu jer radi se zaista klubu za pamćenje, šta možemo potvrditi i iz vlastitog iskustva.
Ovim izdanjem korisnici programa za produkciju Logic, Ableton i Reason imaju razloga za zadovoljstvo jer će uživati i producirati radeći pritom s bass loopovima, bubnjevima, perkuzijama, izlomljenim ritmovima, fx efektima, atmosferičnim dionicama te s preko 300 jednokratnih zvukova čime ova kolekcija predstavlja jedinstvenu glazbenu biblioteku.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.