Skip to main content

Od DJ natjecanja do etikete – Let’s Mix It! Records


Već nekoliko godina Let’s Mix It! sa svojim DJ natjecanjem i tečajem glazbene produkcije otvara vrata mladim, perspektivnim i neafirmiranim DJ-evima i producentima iz regije. Odnedavno, Let’s Mix It! širi svoje djelovanje rada i otvara dodatan kanal, platformu za prezentiranje budućnosti regionalne elektroničke glazbeetiketu Let’s Mix It! Records.

Više o samoj ideji pokretanja Let’s Mix It! Recordsa, otkrio nam je Marko Milićević poznatiji kao Gramophonedzie koji vodi etiketu. “Let’s Mix It! Records ima za cilj da se naši DJ-evi razvijaju i kao producenti, tako da budu vidljivi svjetskom auditoriju. Pored DJ-inga želimo da se i glazbena produkcija usavršava, jer smo mišljenja da je to neizostavni dio napredovanja i građenja karijere prije svega DJ-eva, ali i same lokalne scene. znamo da je mnogima problem da predstave svoje prvo izdanje, kao i da pronađu odgovarajući label, koji će ih podržati na početku razvijanja osobnog portfolia. Naš tim, kao i do sada želi da na sve načine unaprijedi, podrži i potpomogne mladim kreativcima elektroničke scene.”

Upravo će ekipa Let’s Mix It! Recordsa raditi s mladim producentima i prolaziti kroz sve segmente kreative i menadžmenta izvođača koji streme ka što većoj popularnosti. Što se tiče samih zahtjeva etikete, Let’s Mix It! Records će izdati sve trake za koje smatraju da imaju glazbeni i tehnički potencijal, a otvoreni su za sve žanrove elektroničke glazbe.

Od pokretanja etikete, iako im je inbox zatrpan mailovima, otkrivaju nam da tko god pošalje demo, oni poslušaju traku te daju povratnu informaciju sa smjernicama kako da se poboljša traka i na čemu da se poradi kako bi se u nekom trenutku mogla objaviti ta pjesma upravo na Let’s Mix It! Recordsu.

Na pitanje koliko često izdanja možemo očekivati, Marko Milićević nam ističe da će pokušati održati ritam izdavanja barem jedne trake mjesečno, ali ako ih bude više to je iz razloga što su različitih stilova, a iz Let’s Mix It! Recordsa se trude pokriti sve elektroničke pravce i podžanrove.

U prvom valu objave traka, svoje premijere su imali Lanna, Zira, Dakman, Dakissa, The +, Nadezda D, Baka, Pao Pausto.

Ove godine na Let’s Mix It! Recordsu objavljene trake dosad su imali Daytona, Pao Pausto i Lansky, a njihove trake se nalaze na svim glazbenim platformama.

Iz pozivaju sve mlade, neafirmirane producente da ima pošalju svojedemo trake na [email protected], uz malu napomenu da se file demo trake nazove “ime artista – ime pjesme”.

Petrinjsko gradsko kupalište 15. srpnja postaje oaza najboljeg od elektronske glazbe


Te godine se na Gradskom kupalištu Petrinja održao prvi 53DE, a plesalo se na zvukove lokalnih DJ-eva koji su privukli brojnu publiku.

Na ovogodišnjem 53DE, neopterećenom stilovima i podžanrovima, na lokaciji Gradskog kupališta Petrinja – okruženi prirodom i rijekom Kupom,15. srpnja plesat će se uz zvukove techna, melodic techna, twisted disca, afro house-a i soulful-a – u svim vrstama i felama, a službeni program čine poznata imena hrvatske elektronske glazbe, a to su Petar Dundov, Diskordia, Andlar, Kozlowski i Lana G.

Petar Dundov po svom talentu, glazbenom stažu i diskografiji spada među najplodonosnije hrvatske autore. Iako techno možda ne daje dovoljno pojedinosti o njegovom stilu, Dundov definitivno širi horizonte onoga što publika zna i očekuje od žanra.

Nakon prošlogodišnjeg 53DE, inspirativni Andlar i techno duo Diskordia kojeg čine Darko Veble i Mario Vrbanac, se ponovno vraćaju na kupsku obalu gdje će publici uživo predstaviti nove materijale. Duet Diskordia, baziran u Amsterdamu, uvijek je plesnan i ekstatičan, dok je Andlarova glazba karakteristična po deep melodičnoj produkciji koju razvija i predstavlja isključivo kroz live setove koju su ujedno alternativa konvencionalnoj mas-produkciji elektronske glazbe.

Atmosferični Kozlowski koji je na elektronskoj sceni prisutan kao producent, organizator, promotor i DJ, poznat po eksperimentiranju s novim zvukovima, koncentrirano određuje koncepciju svog seta koji je uvijek pozitivno iznenađenje za plesače, dok iz kolektiva Soulectors čija je i osnivačica Lana G ovogodišnjem programu donosi tračak razigranosti afričke kulture koji će zagrijati plesni podij i zaljuljati riječne valove zvukovima latino, afro, vocal & soulful house-a.

Ako ste se zaželjeli dobre elektronske glazbe, a imate spremne svoje plesne cipele – ovaj spoj svježine rijeke i prirode te pulsirajuće atmosfere velikog podija ispred state-of-the-art soundsystema  pravo je mjesto za vas ovo ljeto!

Facebook page

 

Kultnom briselskom klubu Fuse prijeti zatvaranje


Početkom siječnja iz Bruxellesa je odjeknula vijest o zatvaranju kultnog kluba Fuse nakon 29 godina. Razlog zatvaranja su bile žalbe susjeda koji su se godinama tužili na buku iz kluba. Iako je klub kroz godine ulagao u infrastrukturu, izolaciju i prihvatio zahtjev za stišavanje glazbe, u tom trenutku ipak nije bilo rješenja te se klub zatvorio.


Foto © Kiany Moykens

Nekoliko tjedana kasnije nakon velikog pritiska partijanera, Vijeća briselskog noćnog života i ostalih važnih aktera s belgijske scene, Fuse je ponovno mogao otvoriti vrata no pod posebnim uvjetima. Klub ima dopuštenje za rad po dva dana tjedno sljedeće dvije godine te se treba preseliti na novu lokaciju ukoliko se u potpunosti ne riješi problem s glasnoćom u susjedstvu.


Foto Antoine Grenez

Iako posljednje vrijeme Fuse radi po novom režimu, iz Vijeća briselskog noćnog života i dalje skreću pažnju na problem u kojem se klub nalazi te predlaže niz mjera kako bi se osigurao dugoročni opstanak kultnog kluba. Jedan od najzanimljivijih prijedloga je zaštita kluba Fuse kao nematerijalne baštine po uzoru na “Rave the Planet” koji je predložio UNESCO-u zaštitu berlinske techno scene.

Jedan od najstarijih DJa na planeti svoj prvi set odradio sa 67 godina u Berlinu

 

Robert Bennet poznatiji kao Robot Bennet je južnoafrikanac koji od 70-ih godina prošlog stoljeća Berlin naziva svojim domom. Iako dugi niz godina živi u europskom glavnom gradu techna, svoj prvi doticaj s kontrolerom i miksanjem glazbe je imao tek u svom šestom desetljeću života, a elektroničku glazbu je otkrio preko svog sina.

U jednom intervjuu, Robot Bennet je otkrio kako je njegov sin bio DJ i cijelo vrijeme puštao jednu te istu glazbu, koja mu je išla na živce, no nakon nekog vremena je osjetio da mu se ukus krenuo mijenjati te da mu se takva “kompjuterska glazba” sviđa. S elektroničkom glazbom je osjetio povezanost, kao što je u mladosti imao s psihodeličnim rockom.

Iako nije stručan s društvenim mrežama, savladao je Ableton tako da osim što miksa, Robot Bennet producira i radi vlastite edite traka. Svoj prvi set je odradio sa 67 godina u Rummels Bucht klubu, a nakon toga su počeli stizati pozivi s drugih lokacija i klubova. Do svog 70. rođendana nastupio je u berlinskim institucijama poput Gretchen, Jonny Knüppel, Keller, Mensch Meier i Rummels Bucht.

Posjetio je brojne festivale, plesao je na Loveparadeu kao i u berlinskim klubovima, skladištima i podrumima. Stoga, iskustvo koje je dobio kao partijaner, koristi ga u svojim setovima koji su pretežito u mračnim, tvrdim ritmovima techna s ponekom trakom iz naftalina. No iako se Robot Bennet u svojim “zlatnim” godinama pronašao u elektroničkoj glazbi i technu, on i dalje daje pažnju glazbi svoje mladosti koje također vrti na posebnim eventovima po Berlinu.

Ulaskom u sedmo desetljeće života, Robot Bennet je stasao u vještog techno DJ-a koji ima samo jednu stvar za poručiti, a to je “bukiraj te me prije nego što umrem”.





Navijači Crystal Palacea pripremili koreografiju u čast pokojnog frontmana Faithlessa


Na posljednjoj utakmici sezone protiv Nottingham Foresta, navijači Crystal Palacea poznatiji kao Holmesdale Fanatics pripremili su koreografiju preko dvije tribine u čast pokojnog frontmena Faithlessa, Maxija Jazza koji je bio veliki navijač londonskog kluba.


Foto: cpfc.co.uk

Za vrijeme podizanja koreografije i u trenutku izlaska nogometaša na travnjak, sa razglasa se mogao čuti bezvremenski hit Faithlessa God Is A DJ”. Sister Bliss iz Faithlessa je došla na utakmicu te je rekla da nitko nije mogao ostati ravnodušan u tom trenutku te dodala “Hvala navijačima Crystal Palacea na nevjerojatnoj počasti za Maxija. Stvarno smo dirnuti sa svom ljubavi i brigom. Hvala svima koji su bili uključeni u ovo. Nema tko nije zasuzio na tribinama.”

 







Dalton Trance Teleport ima novi singl i sprema se za turneju


Dalton Trance Teleport objavio je prvi singl u ovoj godini “Modul Sub 2” koji dolazi kao nastavak na njegovu prošlogodišnju traku “Modul Sub”. Traka je objavljena na Blue Tunes Chillout etiketi, a kroz gotovo 7 i pol minuta trajanja koja donosi apstraktni osjećaj uz tehničke dodire.

Modul Sub 2” se nedugo nakon objave našao na Beatportovim top ljestvicama, gdje su se već nalazile trake s posljednjeg EP-ja poput “Desert Hope” za koju je zavrijedio nagradu Ambasador u kategoriji ambijentalno izdanje godine.

Prvak trance kulture i zvuka s naših prostora, osim objave novog singla, nedavno je proslavio 50. rođendan s nastupom u Zentralschweizu nedaleko od Luzerna u Švicarskoj. Nakon još nekoliko nastupa po Austriji, Njemačkoj i Hrvatskoj, došlo je vrijeme da Dalton Trance Teleport otkrije svoju veliku turneju u nastavku godine.

Turneju otvara večeras s nastupom na petom rođendanu Forestationa u Zagrebu, zatim nastavlja u Me Gusta beach baru gdje je već imao prilike pružiti vrhunski party u Kostreni. U srpnju Dalton Trance Teleport ide do Malte, Švicarske i ponovno se vraća u Hrvatsku, a svakako vrijedi izdvojiti nastup na Malti gdje će odraditi trosatni set na Sensi Beach Lidu.



Po Europi će biti prilike za uhvatiti DJ-a i producenta s kostrenskom adresom i u kolovozu, rujnu te listopadu kada će nastupati po Švicarskoj, Grčkoj i Malti.

Što od Dalton Trance Teleporta možemo očekivati u nastavku godine na turneji, možemo provjeriti u njegovom posljednjem objavljenom setu iz beogradskog KPTM-a.