Skip to main content

Stipendija za profesionalce s elektroničke glazbene scene za trgovačku misiju u Meksiku


Traži se 15 glazbenih profesionalaca koji rade na sceni elektroničke glazbe, koji će sudjelovati u ovoj trgovačkoj misiji u Mexico Cityju koja se sastoji od:

– organiziranih sesija upoznavanja s tržištem
– susreta 1-1 (jedan na jedan)
– grupnih brainstorming susreta
– večeri za umrežavanje
– posjeta lokalnim tvrtkama glazbene industrije
– posjeta velikim lokalnim klubovima i prostorima


Aktivnosti su organizirane zajedno s meksičkim glazbenim profesionalcima koji rade u istim glazbenim žanrovima, uz mnogo mogućnosti umrežavanja.



CILJ
Istražiti mogućnosti glazbenog širenja i izvoza europske glazbe u Meksiko

Odabrani kandidati dobit će 1360 EUR putne stipendije za plaćanje međunarodnog putovanja iz Europe u Meksiko, prijevoza iz zračne luke i jednotjednog smještaja u Mexico Cityju, a sami trebaju planirati pokrivanje ostalih troškova.

EMX je projekt trajanja 22 mjeseca koji financira Europska komisija. Njegov cilj je testiranje novih strategija za razvoj i promicanje izvoza europske glazbe. Ruku pod ruku s mrežama koje predstavljaju europske glazbene profesionalce, umjetnike, glazbenike, autore i skladatelje, opći cilj ovog rada bit će eksperimentiranje s različitim pristupima za jačanje međunarodnog uporišta u glazbenom sektoru EU i stvaranje novih znanja za europski glazbeni izvoz kroz istraživanje i inovativne pilot akcije. Meksička trgovinska misija jedna je od tih pilot akcija.



PRIJAVE – ROK 20.02.2022
Treba imati najmanje 3 godine iskustva u glazbenoj industriji


Radite li u sektoru industrije glazbe uživo, kao umjetnik (ili tekstopisac/producent) menadžer, izdavač, agent ili festivalski producent u ovom glazbenom žanru? Relevantne pozicije uključuju (ali nisu ograničene na) A&R, Sync Agent, Music Supervisor, Digital Marketing (within a record label), Distribution, Publisher, Streaming Manager, Licensing, Product Manager, Project Manager, Promotion Manager.

Opis poziva i prijava
https://www.europeanmusic.eu/trade-mission/

Izvor: Zamp.hr

30 godina Maydaya! Kako je sve krenulo saznajte u ovom sjajnom videu


Top DJ Mag je 1994. emitirao na HRT-u prilog o Maydayu, koji možete pogledati u nastavku. Materijal koji traje nešto manje od 47 minuta prepun je glazbe i video isječaka s prvih pet Maydaya, a tijekom gledanja u edukativnom dijelu možete doznati sve o povijesti ovog ravea.



Mayday rave-ovi pisali su povijesti i utjecali na house i techno scenu kao ni jedna druga priredba. Nedavno je objavljena i kompilacija povodom 30 godina Maydaya na vinylu i CD-u. Ove godine festival bi se trebao održati u Dortmundu 30. travnja, te u Poljskoj 10. studenoga.



Već nakon prvog Maydaya ovaj rave je stekao kultni status, te je drugo izdanje održano u svibnju 1992. pred 10 tisuća posjetitelja u Kölnu. Potom se krajem iste godine održao treći u Dortmundu pred 15 tisuća partijanera. Mayday se do kraja 1996. održavao dva puta godišnje uglavnom u Berlinu u prosincu ili studenom, te u Dortmundu od 1993. (travanj ili svibanj).



Svaki je Mayday imao svoju temu i himnu koja je izlazila kao službeno izdanje na vinylu, a poslije i digitalno. Tu su bile i Mayday kompilacije za trakama njemačkih i svjetskih producenata. Mayday se poslije održavao i u Budimpešti, Frankfurtu, Katowicama, ali nigdje atmosfera nije bila kao u Dortmundu (Westfallenhallen). Na web stranici Maydaya možete zaviriti u povijest pregledavajući plakate, line up i ostale informacije o ovom događaju.

Arnaud Rebotini potpisuje soundtrack za film Daria Argenta -Dark Glasses-

Ovo je dovoljno da se jednom zauvijek demantira glasina da će Daft Punk producirati soundtrack za novi film talijanskog redatelja Daria Argenta. Ta će uloga doista biti povjerena Arnaudu Rebotiniju, a upravo je on to prije nekoliko dana i potvrdio francuskim medijima.



Dario Argento definirao je žanr, između horora i fantazije 70-ih

Rebotiniu, kao velikom maestru techna i elektronike uživo ovo nije prvi pokušaj u kinu. Godine 2019. dobio je César za najbolju originalnu glazbu za film "120 otkucaja  u minuti" Robina Campilla, prije nego što je surađivao s INA-om (Nacionalnim audiovizualnim institutom) na nekoliko naslova popraćenih arhivskim isječcima, te na dva nezavisna filma, "The Wind" i "Curiosa".

Za Dark Glasses, Arnaud Rebotini potvrđuje da će soundtrack biti „mračan i opak, pomalo bombastičan electro s teškom metal, gotičkom i techno stranom". Odvažan izbor u skladu s estetikom Daria Argenta, talijanskog majstora horor filmova i autora kultnih filmova Suspiria, Tenebres, Inferno, Phenomena.



“Čim sam pročitao scenarij, došao sam na ideju o glavnoj temi i ta je tema uvjerila Darija Argenta. Zatim, producirao sam puno glazbe jer je to film koji puno ostavlja glazbi. Trudio sam se pratiti glazbu Argentovih filmova. Zamišljao sam što je Goblin mogao učiniti 2022.".

Radnja njegovog sljedećeg filma ispričat će priču o grabežljivom serijskom ubojici prostitutki u Rimu, a usredotočena je na susret slijepe prostitutke i malog dječaka kineskog podrijetla. Datum izlaska filma još nije objavljen. Do tada pooslušajte Rebotinijev soundtrack za film "120 otkucaja u minuti".

Ovaj tjedan vraća se radio emisija Worries in the dance


Nakon zimske stanke, Worries in the dance 27.1. (četvrtak) u 21h se vraćaju na Radio Rožu i nastavljaju sa svojom misijom supporta ex-Yu sceni. Upravo zato novi ciklus započinje gostovanjem Reggae Fevera, radijske reggae emisije koju trenutno emitira Radio Aparat. Očekuje nas 2 sata reggae selekcija oba urednika te razgovor dva voditelja




No, to nije sve od novosti iz Worries in the dance tabora

Za slušatelje je najvažnije da će reggae ritmove na valovima Radio Rože moći slušati svakog drugog četvrtka, u poznatom terminu (21h). No, ni to nije sve, jer ako pročitate do kraja, na poklon dobivate paket Worries in the dance jingleova ili nešto puno korisnije. Npr informaciju da se Worries in the dance tim širi te se (uz Mileta i Dominica) emisiji priključuju Lorens i Euripid.



Lorens se Worries in the dance showu priključuje u ulozi selektorice te ćete tako često moći slušati njene mixeve četvrtkom u 21h. Lorens je dugi niz godina bila redoviti posjetitelj plesnih podija raznih partyja, no tek je krajem 2011. godine odlučila upisati Spiritovu DJ radionicu kako bi naučila osnovne tehnike miksanja i povezala se s ekipom koja ima slične interese. Početkom 2015. god. pridružuje se kolektivu Innerspace, na inicijativu prijatelja, producenta i dj-a Samo Tako. Osim glazbom, bavi se grafičkim dizajnom i šivanjem torbica i modnih dodataka za vlastiti brend Pera Virens. Najčešće kombinira različite žanrove, s velikom sklonošću prema trakama duboke i mračne atmosfere.

Euripid kao dio Radio Roža kolektiva redovito sudjeluje u njihovim nastupima te selektira u emisiji S.o.U.N.d. Kao i svaki zaljubljenik u dub glazbu i soundsystem kulturu, redovito pohodi festivale i sessione. Sada se priključuje Worries in the dance timu u ulozi voditelja i selektora.



Očekuje nas zanimljivo proljeće na valovima Radio Rože. Zato budite uz Worries in the dance!

Worries in the dance, svakog drugog četvrtka na radio-roza.org

Worries in the dance slušajte u sljedećim terminima:
Radio Roža – svaki drugi četvrtak u 21h – radio-roza.org
KLFM – svaka druga nedjelja u 23h – klfm.org
Radio Nula (u obliku 1h sessiona) – prvi petak u mjesecu u 18h – https://radionula.com/

50 godina Rolanda: Otkrijte sve o kultnim instrumentima od 70-tih do danas


Kako bi proslavio svoju 50. godišnjicu, poznati japanski brend Roland upravo je objavio novu impresivnu web stranicu koja značajno prati razvoj svojih kultnih i najpoznatijih instrumenata od 70-tih do danas. Uz kronološke opise možete poslušati glazbu koja je stvorena Rolandovim instrumentima, pročitati zanimljive članke iz povijesti, kao i pogledati tutoriale.



1972: Roland je osnovan u Osaki (Japan), i razvija svoje prve instrumente, TR-33, 55 i 77. Pola stoljeća odnosno 50 godina kasnije, 2021. obilježeno je izdavanjem FP-90X, VERSELAB MV-1 i ZENTRACKER, ili čak elektroničku gitaru BOSS EURUS GS-1. Između toga, Roland je oživio stotine instrumenata istaknutih na novoj web stranici koju je brand upravo predstavio.


Foto: Roland (prvi instrumenti u 70-tim godinama prošlog stoljeća)

“Čast nam je i privilegija proizvoditi alate koje su umjetnici odabrali za stvaranje ove glazbe koju slušaju diljem svijeta. Jedva čekamo čuti što ćete stvarati… u sljedećih 50 godina!", piše Roland na svojoj stranici.


Foto: Roland TR-909 ritam mašina

Od 80-ih s dolaskom TR-808, kraljice acida TB-303, TR-606 ili TR-909 ritam mašina, sintisajzera Juno-6, SH-101 i Juno 60 do modula, instrumenata, Roland predstavlja ovo impresivno sučelje kako bi ponovno otkrio njihovu povijest. Odjeljak "blog" također vam omogućuje da se vratite u njegovu povijest s suradnicima legendarnog brenda i sadržajem kreiranim s amblematskim umjetnicima elektroničke scene.



Roland kaže da će tijekom cijele godine slaviti svoju godišnjicu, uključujući "50. model koji će biti predstavljen ove godine 18. travnja, na datum kada je Roland osnovan 1972. godine." Sve informacije možete pronaći na web stranici Rolanda ovdje.



Njemačka studija: Festivali nisu identificirani kao pokretači infekcije


Kako bi istražili rizik koji proizlazi iz takvih događaja, Potsdam Harding Center for Risk Competence i Medicinska škola Theodor Fontane iz Brandenburga proveli su studiju prošlog ljeta zajedno s brandenburškim Ministarstvom gospodarstva Njemačke.



Nation of Gondwana i Festival Back to the Roots promatrani su tijekom četiri vikenda, a oba su se odvijala prema principu “tvrdih vrata”. To znači da dok je pristup događaju bio podložan rigoroznoj i strogoj strategiji testiranja, ograničenja na licu mjesta bila su relativno lagana. U skladu s tim zahtjevima, Harding centar je došao do sljedećeg zaključka: "Festivali nisu identificirani kao pokretači infekcije."

Više info ovdje.

Izvješće o projektu možete preuzeti ovdje.

U pripremi je publikacija s postupkom znanstvenog ocjenjivanja.