Skip to main content

Preminuo Ian Carey – house producent sa preko miljun prodanih ploča


Prodao je više od miljun ploča kao autor ili kao producent; više od 10 puta po prodaji našao se u Top 10 u Velikoj Britaniji i osvojio platinasta priznanja, a mnogi će ga se sjetiti po hitovima "Get Shaky", "Keep on Rising" i "Red Light".



Plesna glazba izgubila je ikonu elektroničke kulture koji je na sceni još od 90-tih. Prvu vijest o smrti Careya objavio je Steve Mac na svom Twitteru, potom su se od njega opraštali redom i Olav Basoski, vlasnik Defecteda Simon Dunmore, Chris Lake, Spinnin` Records itd.



Ian Carey je odrastao u malom gradiću Maryland (USA) samo 2 sata od Washingtona. Stoga, većinu svojih praznika Ian je provodio po turnejama pomažući svojem ocu. Od samog djetinjstva bio je izložen muzici, budući da mu je otac bio tonski tehničar, te je surađivao s poznatim grupama kao (Kool and The Gang, Duke Ellington Orchestra ). Inače kao prosječni učenik osnovne škole, shvatio je da jedini način da se makne iz malog grada, je da se potrudi i upiše fakultet, kao što je i napravio, te je ostvario stipendiju za isti u Balitmore-u, gdje se i otkrio svoju strast za dance muzikom.



Prije house scene, Ian je radio kao Hip-hop dj, te se bavio grafitima. Uskoro upoznaje Jasona Papillona, te njih dvoje stvaraju producentski duo poznatiji kao ''Soul Providers''. Nakon svojih prvih house večeri Ian spoznaje da će ta muzika postati dio njegovog života. Nakon nekog vremena seli se u Europu, te počinje surađivati s Eddie Amadorom, te ostalim velikanima house scene. Bio je resident party-a ''Defected In the House, Ministry of Sound, Hed Kandi'', te je remiksirao neke od najpoznatijh svjetskih DJa.

U Hrvatskoj Ian Careya smo slušali u The Bestu i Galleryu u prošlom desetljeću.



Detalji boat partya i aftera na hard techno ECO festivalu

Boat party se održava u petak, 27. kolovoza, a trosatna vožnja Jadranom koja kreće iz Novalje uključuje i zanimljiv line up: Candy Cox, Manuel Orf aka Viper XXL, Mark Dee, Nitevision NV. Ulaznice možete kupiti ovdje.





After se pak održava u klubu Kalypso 29. kolovoza od 13 do 19h, a za Vas vrte DJ Psiho, Gumja, Kris J., Lilson, Shipe, Veztax.



East Side Connection Podcast + intervju: Szmer

Objavio je mnoge ploče pod tri pseudonima na raznim izdavačkim kućama. Szmerove pjesme izdale su izdavačke kuće poput Dynamic, Reflection, Out of Place, R3volution ili Prophet Recordings. Slušamo njegov dvosatni mix, koji je snimljen na LAS festivalu u Poljskoj. Pozdrav Michal, drago nam je ugostiti te na našem East Side Connection Podcastu.



Što bi savjetovao mladim DJ -ima kako potpisati za bolje izdavačke kuće i koliko je važno poznavati prave ljude?

Usredotočite se na stvaranje što boljih traka i izbjegavajte stvari na društvenim mrežama. Slušajte glazbu svojih idola, radite na svojim vještinama pomoću vodiča i uz savjete iskusnih producenata. Onda, ako je vaša glazba dovoljno dobra, pošaljite ih svojim idolima i DJ -ima za koje želite da pušta vašu glazbu. Stvari bi trebale ići dobro :)


Što misliš o novim festivalima i općenito techno sceni u Poljskoj?

Ne posjećujem toliko nove festivale pa ne mogu odgovoriti na taj dio pitanja. Što se tiče scene, iz moje je perspektive bolje nego prije 7-8 godina. Bolji zvuk, više profesionalaca na sceni. S druge strane, puno je DJ -a više usredotočenih na imidž i društvene mreže nego na jedinstveni stil ili glazbeni odabir i produkciju. Ključ je usredotočiti se na sebe i raditi svoj posao najbolje što možete.



Ukrajina postaje novo party odredište, misliš li da se se približavamo vremenu u kojem će Istočna Europa moći preuzeti techno scenu?

Volio bih da sam prorok! : D Pričekajmo dok zapadna Europa ne otvori klubove. Čuo sam neke vrlo pozitivne riječi o klubovima i festivalima u Ukrajinižžžžžžžžžžžžžžž


Imao si priliku nastupiti po nekoliko europskih zemalja, koje pripadajau Zapadnoj odnosno Istočnoj Europi, koje su po tebi glavne razlike na sceni između ta dva dijela Europe?

Nekoliko sam puta nastupao u Austriji i Berlinu pa ne bih želio biti stručnjak ovdje. Ono što sam primijetio je da je clubbing kultura već narasla na Istoku, i da ima više za ponuditi u smislu line up-a i odlično oraganiziranih evenata.

 
Za kraj uvijek tražimo od gosta 3 trake. Možeš li nam dati po jednu pjesmu od tvoja 3 omiljena techno producenta?
 
Naravno!
 
Jeff Mills i PAS vrhunski su producenti za mene ex aequo, ali trake Luke Slater-a puštam znatno češće.

Planetary Assault Systems – Arc


 
Naravno da sam zaljubljen u "The Bells", ali i ova je izvanredna.


 Jeff Mills ‎- The Extremist ( Retro Mix )



Volim VIL i sve ostale članove HAYES -a. Izvrsne trake i vrhunski dizajn zvuka. Gledajući popise traka, čini se da oni preuzimaju scenu!

VIL – Cargo [BAO075]



Veliko hvala na ugodnom razgovoru I odličnom mixu, želimo ti puno sreće u nastavku karijere!

 

Southsoniks predstavlja reinterpretaciju klasika Diabla


Švicarski producent Southsoniks sa zadovoljstvom nam predstavlja reinterpretaciju klasika Diable (heavenly mix) od Funk D'Voida.

"Predstavio sam mu ga prvi put na njegovom twitch kanalu i od tada mi je Funk ukazao čast da ga odsviram nekoliko puta. (Made Me Do It Southsoniks RMX)."



Laurent Garnier je remiks preuzeo i pustio prije 18 mjeseci. Zahvaljujući Funku i Somi pjesma se može preslušati i preuzeti s Bandcampa. Southsoniks je gostovao u splitskom Mastersu i vodičkom Nightu prije 15 i više godina na Omegaritam partijima.



Southsoniks proizvodi snažan zvuk inspiriran ne samo Detroit technom, već i melodičnom i elektro glazbom europskih korijena, stvarajući to na unikatan način. Njegova filozofija sastavljena je s dvije rečenice: "glazba za tijelo i dušu" i "per aspera, ad astra" (preko trnja do zvijezda)

Berghain pretvoren u digitalnu instalaciju izgubljenih i postojećih prirodnih svjetova


Od svog osnutka u bivšoj zgradi elektrane 2004. godine, berlinski Berghain postao je najpoznatiji noćni klub u Europi, preuzimajući neslužbenu titulu "svjetske prijestolnice techna". Njegova su vrata stalno otvorena za javnost od subote navečer do ponedjeljka ujutro, ugošćujući razinu razvrata koja je postala karakteristična za noćni život grada (prije pandemije). Možete vidjeti gotovo sve što se događa na plesnim podijima u Berghainu (ako možete ući, klub je notorno teško dostupan), ali kao posjetitelj ne možete očekivati ​​jednu stvar, to je prostor za mir i razmišljanje.


Foto © Timo Ohler

Čuveni berlinski noćni klub Berghain pretvara se u hipnotičke slike krajolika

Berl-Berl je prva velika izložba ovog umjetnika u Europi koji je transformirao legendarni klub u ogromnu digitalnu instalaciju izgubljenih i postojećih prirodnih svjetova. Umjetnik tako pretvara Halle am Berghain u močvaru, istražujući njezinu ekologiju i mitologiju. Impresivna instalacija vodi do podrijetla Berlina kao močvare koju čini ledenjačka dolina stara preko 10.000 godina. 'Berl', staroslavenska riječ za močvaru, smatra se podrijetlom riječi 'Berlin' te je tako i nastalo samo ime izložbe.





Radeći na spajanju umjetnosti i tehnologije, Kudsk Steensen poznat je po stvaranju inovativnih projekata koji kombiniraju opsežna terenska istraživanja s najnovijim digitalnim tehnologijama; umjetnik gradi sva svoja djela unutar svog svijeta (koristi softver za igre i zvuk umjetnika Matta McCorklea i Arce kako bi ubrizgali u prostor zvuk drugog svijeta), nestvarno.


Foto © Timo Ohler

Posjetitelji će doživjeti putovanje kroz virtualno močvarno područje koje će pokriti Berghain-ovu kvadraturu od 1.435 četvornih metara i predstaviti kombinaciju trenutnih berlinskih močvara, izumrlih vrsta i drevnih močvarnih mitologija. Izložba uključuje ​​i virtualno iskustvo na Internetu, smješteno na web stranici LAS-a.





Meditirajući tijekom rada, Kudsk Steensen počeo je gledati Berghain kao neku vrstu katedrale. Onaj u kojem je od ljudskog glasa bilo potrebno da skladno spoji djelo. Stoga je zatražio pomoć venezuelanskog glazbenika Arce, čiji se glas stapa sa sirovim zvukovima okoline, uključujući zvukove vodozemaca koje je snimio Kudsk Steensen.





"Berl-Berl" je istraživanje vremena – cilj njegovanja određenog okruženja prije nego što ono uvene. Za Berl-Berl, LAS-u se pridružila Emma Enderby, glavna kustosica njujorškog The Shed-a, koja je pohvalila iznimno eksperimentalan pristup organizacije prikazivanju umjetnosti.