U ponedjeljak, 23. ožujka intervju i miks priredio je miljenik osječke publike Pips, DJ i promotor iz Osijeka sa zagrebačkom adresom, vječni student elektrotehnike. Hedonist.
Vrsni poznavatelj tradicionalnih domaćih pića. Interes za glazbu pokazuje još kao klinac kada upisuje osnovnu glazbenu školu i stječe klasičnu glazbenu izobrazbu. 2000. se zaljubljuje u elektroničku plesnu glazbu, te počinje razvijati svoj skill za DJ pultom. Prvi nastup upisan je 2002. i od tada nastupa po klubovima i festivalima diljem regije, pa i šire. Resident je i osnivač Casa programa gdje ispoljava svoju iskrenu ljubav prema 4×4 zvuku. Član je hrvatske Funk delegacije i neumorni istraživač dobrog funka i soula koji tjera na ples.
U srednjoškolskim godinama je počela istraživati i diviti se elektroničkoj glazbi s tamnim i melankoličnim zvukom, stoga su njezini setovi vrlo energični, puni eksperimentalnih i tvrdih techno melodija. U posljednje vrijeme zainteresirala se za break beat i trance zvukove koje možete čuti i u njezinim setovima.
U Sarajevu je započela sa DJ karijerom 2017. godine nakon što je pohađala Modular DJ školu gdje je naučila više o tehnikama sviranja i općenito o samoj glazbi i DJ-ingu. Danas je rezident DJ u klubu Trezor u Sarajevu i dio kolektiva "dance more sleep later".
Lijepi pozdrav za Sarajevo i tebi Nadja, nadamo se da si dobro i hvala na izdvojenom vremenu za intervju i mix.
Pozdrav i tebi, hvala na pozivu.
Kako provodiš dane u gradu na Miljacki, s obzirom na ovu još uvijek nestvarnu situaciju u cijelom svijetu?
Hmm zaista moram priznati da sam se na sekundu zamislila. Nažalost, najviše vremena provodim kući jer kao i ostatak svijeta, radim u home office-u. U slobodno vrijeme se trudim što više biti posvećena sebi i ljudima koje mogu vidjeti. Svoj ispušni ventil nalazim u treniranju kick boxa, preslušavanju novih izadnja sa label-a koje pratim i otkrivanju nove muzike. Trudim se da vrijeme za muziku uvijek nađem. Iako trenutno ne mixam i ne nastupam puno, svoje muzičke selekcije i dalje pravim u nadi da ću to nekada svirati pred publikom.
Uz Sarajevo se naravno veže filmski festival te gastronomija, ali je i elektronička scena doživjela svoju možemo reći renesansu u zadnjih nekoliko godina. Kako ti gledaš na taj razvoj, odnosno što je njemu doprinjelo?
Smatram da je Sarajevo ima potencijal za mnoge stvari, ali ono što me jako raduje jeste to da vidim mnogo mladih ljudi koje elektronska muzika zaista inspiriše. Vjerujem da kao i kod mene, ta ljubav se nekako desi spontano. Uz veliku prednost i činjenicu da nam je danas dostupno sve, mislim da su ljudi u Sarajevu jednostavno vidjeli kako ta elektronska scena izgleda u regiji, pa i šire i jednostavno poželjeli su isto i u svom gradu. Samim time što postoje različiti žanrovi u elektronskoj muzici, tako su se i neke organizacije i ekipe koje rade evente dijelile i formirale po muzičkim pravcima. Dobra stvar je, što se iako možda na prvu tako ne čini, jako puno ekipa međusobno surađuje. Iz svog iskustva defitivno mogu potvrditi da postoji jako puno divnih ljudi u Sarajevu koji pružaju jedni drugima podršku, osjetila sam to na svom ličnom primjeru mnogo puta i mislim da iako su vremena teška, trebamo ići naprijed.
Sigurno je i klub Trezor čiji si ti rezident doneo jačanju "underground" scene,kao i neki ostali eventi u Domu Omladine. Možeš li nam malo više reći o tom klubu ( koji dijeli naziv sa kultnim berlinskim klubom) i koja bi gostovanja istaknula?
Trezor je klub u kojem mnogo volim da sviram. Tu sam po prvi put osjetila to "šta znači biti DJ". Ono što jako volim kada je u pitanju Trezor jeste to što pruža novim ljudima šansu i zaista ljudima daje potpunu slobodu da sviraju ono što žele, a za mene je to izuzetno bitno. Na samim počecima svoje DJ karijere sam često sama sa sobom dolazila u konflikt. Imala sam jaku želju da sviram, ali nisam pristajala na "gaže" koje su isključivale ono zbog čega zaista i jesam DJ. U Trezoru sam se osjećala jako dobrodošlo i prihvaćeno te sam ekipi zbog toga jako zahvalna. Kada su u pitanju moja lična gostovanja, uvijek sam voljela klubske noći koje je vodila moja kolegica i prijateljica Marla Felis. Ono što je posebno kod te klubske noći jeste da gostuju samo ženske DJ-ice koje su i rezidentice u Trezoru.
Streamovi su nam postali jedni način da ostanemo prisutni na sceni, te u kontaktu s publikom.Nedavno si imala priliku sudjelovati u United We Stream Balkan projektu koji je na neki način pružio šansu za promociju artistima sa područja ex/yu.Dali misliš da se teže "probiti" na scenu sa ovog našeg područja i dali imamo istu startnu poziciju kao artisti iz nekih zapadnih europskih zemalja?
United we Stream Balkan je jedan zaista odličan projekat koji stvarno radi pravu promociju elektroničke glazbe. Iako sam mislila da to nije moguće u ovim okolnostima, taj stream me je povezao sa mnogo ljudi sa našeg područja. Ipak, mislim da je ljudima sa Balkana opet dosta teže doći u kontakt i ostvariti suradnje sa nekim ljudima koji su već dugo na sceni. Nekako, imam osjećaj da je kod nas još uvijek to sve u nekom stadiju razvoja. Istu startnu poziciju nemamo defitivno kao neko ko živi recimo u Berlinu. Niko od nas ne živi u gradu u kojem je techno muzika konkretno dio kulture. Ipak mislim da svako ima neki svoj put koji jednostavno treba pratiti i da će se uz dovoljno ljubavi i truda, kao i sve u životu, doći.
Za posljednje pitanje imao kao i za svakog dosadašnjeg gosta, s tim da ćemo tebi dati 2u1 pitanje/odgovor :) Navedi nam 3 artista koje bi voljela predstaviti sarajevskoj publici, te od svakog od njih po jednu traku.
Sada ću možda malo i da maštam, ali ovo su artisti koje ja trenutno najviše pratim.
Anetha
Dyen
DJ fuckoff
Hvala ti puno na odgovorima i mixu, želimo ti svu sreću u daljnjoj karijeri, kada nam se granice otvore dolazimo u Sarajevo na ples ;)
Hvala vama i nadam se da se družimo u nekim ljepšim vremenima :)
Album 3.0 za Bonzai obilježava 30 godina karijere pionira elektroničke glazbe, a što su rekli u intervjuu za CMC TV možete pogledati večeras u 19h unutar CMC vijesti.
Nagradu im je uručio riječki liveact i pionir elektronike Cyborgix 4E75 sa suradnicom Jazzy. Više o Cortexovom novom albumu pisali smo ovdje, a dvojac je nedavno otvorio sasvim novi i potpuno opremljeni studio, a što se tiče albuma uskoro izlazi i na vinylu.
U mnogo čemu je pionir na ovim prostorima koji još uvijek neumorno slijedi svoj san. Prvi je Hrvat koji je nastupio na Love Paradeu i to onom najvećem 1999. godine s preko 1,6 milijuna posjetitelja. Iste godine je nastupio i na pariškom Techno Paradeu. Pokrenuo je prvu techno house etiketu i promotorsku kuću Omega Ritam Records & Events preko koje je doveo više od 150 svjetski poznatih DJ-a u Hrvatsku od kojih mnoge po prvi put.
Organizirao je preko 300 događaja od malih klupskih do festivalskih poput Discotheque Rive i Moondancea Festivala te tako utabao put da Hrvatska postane jedna od vodećih festivalskih zemaljaIako je zaokupljen različitim projektima vezanim za elektroničku glazbu, Pero za sebe tvrdi da je prvenstveno dj pa onda sve ostalo. Nastupio na više od 2000 događaja u zemlji i inozemstvu u nekim od najpoznatijih klubova poput berlinskog Tresora, pariškog Concrete, festivala kao što su Exit, Dimensions, Sea Dance, Ultra Europe… Skeptik je njegov alter ego kojega je pokrenuo 2017. godine da bi izrazio mračniju i eksperimentalniju stranu techna.
Pero je već neko vrijeme svojim originalnim brendom krenuo u pravcu underground housea s različitim elementima dok je Skeptika usmjerio u mračnije techno vode što se pokazalo dobitnom kombinacijom jer kako tvrdi, tako može izraziti svu kompleksnost i širinu svih glazbenih utjecaja koje je upijao od početka karijere Trenutno je najviše zaokupljen Moondance Festivalom koji se ove godine održava po osmi put u trogirskoj kuli Kamerlengo, točnije 30 i 31. 7. Moondance je dobitnik više nagrada Ambasador za najbolji domaći festival te ga je ugledni magazin Forbes uvrstio u listu od 7 europskih festivala koje morate posjetiti. Ako je nastup u Tresoru kruna njegove DJ karijere onda je Moondance Festival kruna njegove promotorske i organizatorske karijere. Za Jezgru Pero je snimio miks malo drugačiji nego smo navikli od njega koji nije strogo namijenjen plesnim podijima. Radi se o selekciji spojenoj u miks koja se kreće od deep do zbrejkanog housea začinjenog elementima funka, jazza, disca i soula.
Iako osobno preferira house glazbu u svojim setovima, u istima se također osjete utjecaji različitih glazbenih stilova.
Kako se na svakom svom nastupu trudi osjetiti publiku i prenijeti svoju prepoznatljivu energiju na njih, njegovi setovi nikad nisu unaprijed pripremljeni već nastaju u trenutku što pridonosi odličnoj atmosferi i oduševljenju publike koja uvijek traži više, a upravo to je ono što ga inspirira da u svom poslu bude još bolji. Glazbu koju prezentira za DJ pultom odabire prvenstveno slijedeći svoje emocije.
I nama je dosadilo više stat doma, nemoš nigdi otić plesat, ispraznit baterije, zato nam je ovaj podcast malo energičniji, sa malo više techna..
Ugostili smo Srkia, Srđana Pujina, bivšeg gitaristu, metalca i ljubitelja tvrđeg zvuka, koji je već par godina i techno DJ, te je suosnivač "Ko klapa?!" dj kolektiva iz Splita.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.