Abdulhadi je uhićena 28. prosinca nakon što je snimila privatni performans za Beatportovu serijal "Residence" u svetištu proroka Mosesa, lika koji se poštuje u islamu, židovstvu i kršćanstvu.
Prema priopćenju za javnost, događaju je prisustvovalo samo 30 prijatelja, rođaka i članova produkcije koji su radili na produkciji i imali odobrenje Palestinske uprave i Ministarstva turizma.
Internetska peticija kojom se traži njezino puštanje dobila je preko 100 000 potpisa, a podijelili su je istaknuta aktivistica za građanska prava Angela Davis, kao i glazbenici Brian Eno i Roger Waters.
Iako protiv nje nije podignuta optužnica, vodi se optužba za obečašćenje svetog mjesta i vjerskih simbola te kršenje mjera lockdowna uslijed koronavirusa, navodi se u izvješćima. Mogla bi dobiti do dvije godine zatvora.
U međuvremenu će joj biti zabranjeno putovanje izvan palestinskih teritorija. Trenutno ima prebivalište u Europi.
U peticiji koja poziva na njezino puštanje kaže se da "Ministarstvo turizma snosi punu odgovornost za donošenje odluke o dopuštanju održavanja koncerta" te da se Abdulhadi "pretvara u žrtveno janje i odgovara za zločin koji se nije dogodio i koji ona nije počinila."
Abdulhadije u izjavi rekla: „Dobro sam i željela bih zahvaliti svima koji su se založili za moju situaciju i zatražili moje hitno puštanje na slobodu. Preplavljena sam podrškom kolega glazbenika, umjetnika, aktivista i cijele glazbene zajednice. Želim zahvaliti svima koji su me podržali. U ovom trenutku samo želim provoditi vrijeme sa svojom obitelji. "
U izjavi Beatporta, mrežne platforme za elektroničku glazbu koja je organizirala zabavu, kaže se "Abdulhadi je to pismeno odobrio generalni direktor palestinskog Ministarstva turizma." Dodao je da je mjesto redovito dostupno za iznajmljivanje, a u prošlosti je bilo domaćin nekoliko glazbenih događaja.
Not Allowed label je počeo s djelovanjem 2020. i u prvoj godini rada zabilježio je značajan uspjeh, a to je okrunjeno label kompilacijom od 50 traka krajem godine.
Kompilacija okuplja najbolja izdanja 2020.g., a na njoj se nalaze i produkcije domaćih i regionalnih producenata Marka Nastića, Dejana Milićevića i Ane Antonove. Sve produkcije možete poslušati ispod ili na ovom linku.
1.200 vatrometa, 65.000 zastava, 184 lasera, 2.750 svjetala, 1.000 sati prikazivanja, 152 virtualne kamere, 32.000 sati rada, 21.5 sati glazbe, preko 450 ploča i preko 65 neobjavljenih pjesama.
U posljednjih nekoliko mjeseci tim od preko 200 ljudi radio je danonoćno – ukupno otprilike 32.000 sati rada – kako bi tehnike korištene za prošlogodišnji ljetni digitalni festival Tomorrowland Around the World podigli na višu razinu – pročišćavanje i unapređivanje najnovijih tehnologija u 3D dizajnu, video produkciji, nastupima DJa i posebnim efektima. Krajnji rezultat je najveća dvorana za digitalne proslave na planetu NAOZ koja se prvi put koristila za jedinstveni digitalni novogodišnji festival u svih 27 vremenskih zona na svijetu uz nastupe 28 najboljih umjetnika na 4 digitalne pozornice.
Posjetitelji festivala bili su počašćeni impresivnim iskustvom glazbenog festivala, kombinirajući 3D dekor i umjetničke izvedbe sa spektakularnom predstavom sa specijalnim efektima, vatrometom, laserima i realističnim efektima vibe na flooru i zvuka. Digitalni svemir Tomorrowlanda 31.12.2020. sadržavao je preko 950 000 virtualnih posjetitelja koji će imati svoje atribute, uključujući 65 000 virtualnih zastava iz više od 193 različitih zemalja. Angažirano je oko 250 statista u stvarnom životu kako bi se osiguralo da postoje realistični vizualni predmeti i zvukovi, navijanje, pljesak i singlovi – sve tempirano prema postavkama umjetnika – kako bi se dobio još impresivniji efekt.
Tomorrowland je izgradio dva velika studija u Green Screen tehnologiji za snimanje svih umjetničkih nastupa, jedan u Belgiji i jedan u Los Angelesu. Studija su morala biti modificirani kako bi se stvorilo okruženje koje je omogućilo dovoljno prostora za rad kreativnog tima festivala – sa svim ciklorama (beskrajni zidovi) 6 ili više metara, širokim najmanje 8 i dubokim najmanje 8 metara. U studiju je izgrađena DJ kabina u punoj veličini, a oba studija mjerila su potpuno istu postavu. Prije postavljanja kamera, studijski su objekti izvršili tehnički remont kako bi ih pripremili za produkciju proširene stvarnosti.
Na stropu je postavljena velika mreža infracrvenih reflektora kako bi uređaji za praćenje mogli izmjeriti točan položaj svake glave kamere. Svi ostali parametri fotoaparata i leća prenosili su se uživo na poslužitelje koji su snimali podatke i prikazivali verziju virtualnog svijeta s niskom rezolucijom za operatore kamera i režisere. Povrh 17 4K ultra-HD kamera stvorene su 152 virtualne kamere, što je rezultiralo s ukupno 160 sati snimke. Svaka faza imala je različitu tehničku postavku, slično premještanju vanjskog kamiona s jedne faze na drugu, konfiguracija kamiona mijenjala se iz jedne faze u drugu. Zajedno s tehničkim postavkama, osvjetljenje umjetnika mijenjalo se prema mjestu pozornice i dobu dana tijekom emitiranja.
Na kraju uvoze se 3D faze koje je dizajnirao kreativni tim Tomorrowlanda i dodaju se slojevi prikazanih elemenata, uključujući svjetla, lasere, vizuale, atribute i okoliš. Spreman dočekati milijune ljudi iz cijelog svijeta, Tomorrowland kako bi stvorio nezaboravnu zabavu krajem godine, koristi 1.200 virtualnih vatrometa, 184 virtualna lasera, 2.750 virtualnih svjetala i 40.000 svjetlosnih znakova. Svi tehnički elementi koji čine predstavu programirani su i kontrolirani na isti način i od strane iskusnog tima koji to čini za stvarna izdanja Tomorrowlanda, što rezultira realističnom slikom s naznakama na kultne scenografije iz prošlosti.
Tomorrowland 31.12.2020 u činjenicama i brojkama
21,5 sati glazbe Preko 450 različitih pjesama Više od 65 neobjavljenih pjesama 28 umjetnika svjetske klase 4 digitalne faze 27 različitih vremenskih zona Više od 200 zaposlenih 32.000 sati rada 2 studija sa Green Screen tehnologijom 17 4K ultra-HD kamera 152 virtualne kamere 1.200 virtualnih vatrometa 2.750 virtualnih svjetala 184 virtualna lasera 40.000 svjetlosnih znakova 950.000 virtualnih posjetitelja 65.000 virtualnih zastava preko 193 različitih zemalja 250 statista u stvarnom životu 160 sati snimke 120 računala 30 render motora 1.000 renderiranja
Izvorno snimljena i objavljena tijekom jednogodišnjeg razdoblja, mjesečna izdanja Concept 1 sadržavala su godinu zvučnog eksperimentiranja. Svaki mjesec snimao je što više glazbe uz strog i ograničen izbor tehnologije.
Nestala je tipična "Hawtin" kombinacija TR808, TR909 i TB303, koja je pokretala techno pjesme po kojima je postao poznat pod svojim F.U.S.E. i Plastikman aliasima.
Sve je to zamijenjeno izborom usredotočenim oko tri Doepfer MAQ 16/3 sekvencera i 5 panela Serge modularnih nosača. Ovaj jednogodišnji eksperiment na kraju je započeo novu minimalističku fazu i postavio temelje Plastikman Consumedu, desetljeću minimala i dao ton mojoj etiketi MINUS.
"Gledajući unatrag, Concept 1 je bio moje najžešće neovisno izdanje, preuzimajući punu kontrolu nad svim aspektima projekta, od umjetničkih djela, izgleda i dizajna do ograničene distribucije i modela pretplate, pa čak i prešanje svih zapisa u vlastitoj tvornici vinyla. (Prije revolucije digitalne distribucije 1999., John Acquaviva i ja bili smo partneri u jedinom kanadskom pogonu za prešanje vinila u Torontu, ACME Vinyl Corp!)."
Sve je to razlog zašto objava Concept 1 na Bandcampu ima savršenog smisla. Platforma koja više od bilo koje druge platforme danas poštuje i umjetnike i etikete i kako ovu domaću industriju treba održavati poštenim ponudama koje mogu pomoći u njegovanju umjetničke kreativnosti. Concept 1 naći ćete ekskluzivno na Bandcampu tijekom cijelog siječnja, a zatim od veljače na svim ostalim platformama.
Nakon njihovog nedavnog izdanja na Dubfireovom Sci + Tec, Gregor Tresher i Petar Dundov vraćaju se u svoju bazu GTO s potpuno novim izdanjem s tri pjesme.
Dokumentarac je prvotno objavljen 2017. godine, samo šest mjeseci prije njegove smrti. Film redatelja Levana Tsikurishvilija koji je četiri godine pratio švedskog DJ-a širom svijeta.
Arhivirane snimke govore o Aviciijevoj karijeri, kao i o pogledu na njegov osobni život, zdravstvene poteškoće, kreativni proces i neizdrživ raspored turneja. Film sadrži intervjue s prijateljima i glazbenicima, uključujući Davida Guettu, Tiësta, Wyclefa Jeana, Nilea Rodgersa i druge. Tsikurishvili je opisao cilj svog projekta:
“Htio sam snimiti brutalno iskren film o Timu kao osobi, a ne samo o Aviciiju. Svi poznaju Aviciija, ali vrlo malo ljudi poznaje Tima. Mislim da ovaj dokumentarac zaista pokazuje Timovu borbu i snagu karaktera. Biti svjetski umjetnik superzvijezda nije tako lako kao što izgleda na Instagramu."
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.