Outlook festival na slavljeničkoj je torti otpuhao 10 svijećica.

Rujan je rezerviran za Pulu koja iz godine u godine plijeni sve veću pozornost, za koju je impresivan podatak da je tokom Outlooka ugostila preko 12 tisuća gostiju.

Smjestivši se u šumskom okruženju tvrđave Punta Christo festival je nakon četiri dana održavanja zaokružio svoje jubilarno dvoznamenkasto izdanje. Prije samog početka, stigla je pohvala za ovaj renomirani glazbeni događaj koji je uvršten u deset najboljih svjetskih festivala. Želite li svoju ljetnu avanturu završiti na najbolji način, a i ljubitelji ste bass glazbe, onda je Outlook najbolji odabir za vas.

Fanovi iz raznih dijelova svijeta, gdje naravno dominiraju Britanci, prvo su bili počašćeni spektakularnim otvorenjem u povijesnom amfiteatru. DJ Shadow i Dizze Rascal zapalili su publiku dok je novost festivala bio Outlook Orchestra, bend koji je okupio 20 najcijenjenijih Britanskih izvođača kojima su društvo na pozornici radili vokalisti i MCevi te odsvirali cijeli spektar žanrova koji je specifičan za Outlook.

Kroz tvrđavu Punta Christo u četiri dana održavnja prošetalo se preko 300 izvođača na 11 podija. Jaka imena poput Goldiea i Frictiona zagospodarili su Clearingom i zatresli tlo pod nogama svojim drum'n'bassom. S jedne strane su prštali zvukovi Foreign Beggarsa, Giggsa, Ninea, Ghostface Killaha, a sa druge strane pod zvijezdanim nebom moćne basseve ispuštali su Dub Phizix, Ivy Lab, Shy Fx, Zed Bias i David Rodigan.

Poseban doživljaj Outlooku daje i The Beach gdje gledate u zalazak Sunca i promatrate prelijevanje boja na nebu dok vam u ušima zuje zvukovi Roots Manuve, DJ Markya, IAMDBB, Jorje Smith i Princess Nokie. Outlook je ujedno prilika da strane goste pobliže upozna sa domaćim i regionalnim izvođačima, a to se sve odvijalo na pozornici Arije u sklopu Seasplash takeovera. Majka rapa, Edo Maajka imao je svoj premijerni nastup na Outlooku i taman odličnu priliku da publici predstavi svoj novi album. Tu su mu društvo pravile i već dobro poznate snage poput Filipa Motovunskog, Rahmaneea, Kali Fat Dub, DubDiggerza, Sapleoa, 207 i Bamwisea.

Outlook brine za svoju publiku do te mjere da ih želi i naučiti mnogim stvarima pa tako  kao i na Dimensionsu za sve fanove tu je Knowledge Arena. Njoj je cilj okupiti nekoliko predstavnika bass glazbe koji će sjesti za mikrofon i ispričati svoje viđenje glazbene scene, djeliti savjete, raspravljati o emocijama koje ih vežu za Outlook. Tako su se Zed Bias, Mala, General Levy i Adrian Sherwood našli u foteljama i vodili ugodne razgovore.

Outlook festival pruža vam jedinstvenu priliku da stanete u arenu staru 2000 godina i pruži vam povijesni ugođaj dok uživate u besprijekornom zvuku, prije nego li vas uvuče duboko u šumu gdje će vam dodatno rasplamsati osjećaje zadovoljstva sa najboljim izvođačima bass glazbe uz najbolji sound system.

Za kraj imamo i riječi hvale gradonačelnika Pule: "Festival Outlook stigao je do svog desetog jubileja i ovo je osmi put da se održava u našem gradu. Festival je tijekom svih ovih godina ispunio i premašio sva očekivanja i postao prepoznatljiva manifestacija zbog čega je ove godine festivalu dodijeljeno posebno priznanje Grad za osobit doprinos promociji i razvitku Pule"

DIo fotogreafija sa Outlooka možete vidjeti ovdje.

(foto: Danijel Bartolić, Marko Obradović, Dan Medhurst)

disco fever mobile