Skip to main content

SHDW predvodio noć Sonusa: -Intenzitet sreće se osjetio u zraku-

Line-up trećeg dana Sonusa nagovještavao je jako dobar provod

Napad je trebala predvoditi poljska kustosica VTSS aka Martyna Maja koja svoj relativno brz uspon na globalnu razinu duguje svojim oštrim produkcijama i neustrašivo intenzivnim DJ setovima. No zbog otežanih opcija putovanja ipak nije uspjela ostvariti svoj debi u Hrvatskoj.



Na njezino mjesto ustupio je neustrašiv SHDW koji je apsolutno izdominirao. Otvorio je set u nešto sporijem tonu, lagano se zagrijavajući. No nakon prvog kontakta s publikom uvidio je da ga publika traži tvrđe i nije se usprotivio. Naprotiv, maestro je dao publici  upravo ono što je htjela. Čini se svjestan neophodnosti ostvarivanja dobre komunikacije s publikom i stvaranja nečega višeg od udarnih nota. Energija između njega i publike bila je opipljiva, stvarno pozitivna i motivirajuća. Od brzih, a opet laganih tonova pa sve do mračnih i žestokih. Intenzitet sreće se osjetio u zraku. SHDW je izmiksao publiku u jednu divljačku cjelinu. Majstorski tečaj ubojitog i brzog, ali dinamičnog i zaigranog DJ-inga.



Richie Hawtin izgradio je tridesetogodišnju karijeru na neutaživoj gladi za eksperimentiranjem, uvijek tražeći novu tehnologiju i nove načine interpretacije techna. Hawtin je uvijek gurao elektroničku glazbu u novim smjerovima. Njegov electro house, vrlo je minimalan, ali duboki basovi ga čine isto tako vrlo plesnim. Richie Hawtin je uistinu original tehnološke avangarde. Kao umjetnik i/ili izvođač, poznat je po tome što neprestano pomiče konceptualne granice techna i podržava ljude s novim idejama i iskustvima koja su se na početku njegove karijere činila čistom znanstvenom fantastikom. Istu inovativnost iznio je tijekom svog seta za Sonus. U izvorne trake je utkao nove stvari tako neprimjetno da se osjeća kao da su oduvijek bili tu. Glazba je samim time bila lakša, pitkija široj publici.

Dax J raspakirao je svoj sirovi zvuk servirajući nam popis tvrdih pjesama i zakucavajući party atmosferu bolesnim dropovima. Techno u posljednje vrijeme postaje brži, tvrđi i zabavniji, a taj utjecaj se definitivno mogao primijetiti u njegovom setu. Takav set je zaista teško slijediti, tako da je sasvim jasno zašto je bio posljednji na line upu za Papayu. Britanski DJ i producent iz Londona odveo nas je pravu pustolovinu. Dax J ostaje vjeran undergroundu sa svojim individualnim stilom. Njegova tehnička vještina bila je očita tijekom samog seta. Zračio je samopouzdanje i točno znao u kojem smjeru ide. Precizna selekcija traka koje pušta rezultirala je odjecima majstorskih zvukova diljem Papaye.

*Stavovi izneseni u tekstu su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Klubska scena





hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života