Skip to main content
  • 18.05.2021.

Sve što trebate znati o Ozrenu Kanceljaku i Breakoutu na Yammatu

Donosimo više info o emisiji Breakout na Yammatu (ponedjeljkom u 15.05h) koju vodi i uređuje Ozren Kanceljak.

Piše: 


Na Yammatu u sklopu serijala „Breakout“ (što je isto ime kao i njegove nekadašnje emisije na Radiju 101) predstavlja izvođače, izdanja i projekte iz područja koja ga intimno interesiraju, pri čemu uvijek nastoji kontekstualizirati priče s primjerima ili ilustracijama iz prošlosti ili ekosustava od kuda dolazi neko izdanje.

Vodič kroz sve radijske emisije elektroničke glazbe u HR

Tu ima puno soula, jazza, funka, fusiona kao i glazbe iz cijeloga svijeta; organskog zvuka u kojemu sviraju muzičari, a ne kompjuteri. Ozren Kanceljak se kroz praktički cijeli svoj profesionalni život usporedo bavio glazbom, medijima i komunikacijom.

Počeo je krajem sedamdesetih godina prošlog stoljeća, objavljivati svoje prve tekstove dok je još imao 17 godina u kultnom omladinskom tjedniku „Polet“. Kasnije je bio stalni suradnik magazina Start, Studio, Danas, Svijet te brojnih drugih publikacija poput Vjesnika ili Večernjeg lista.

Tamo je objavio velike intervjue s Herbie Hancockom, Joe Zawinulom, Patom Methenyjem, Stanleyom Clarkeom, Chickom Corea, Milesom Davisom te brojnim drugim protagonistima svjetske jazz i rock scene. Kao diplomirani pravnik, prvi je na tadašnjoj medijskoj sceni, iskazivao interes za poslovnu pozadinu ne samo kompletne zabavne, nego i šire – komunikacijske i medijske industrije. Kasnije je svoju profesionalnu karijeru razvio do menadžerskih pozicija u raznim medijskim i komunikacijskim operacijama, za što je primio i niz međunarodnih nagrada i priznanja.

Ozren je cijelo vrijeme radio i kao suradnik na brojnim radio postajama, kreirajući samostalne autorske emisije. Tako je surađivao na Radio Sljemenu, Trećem programu Radio Zagreba, a najdužu je suradnju ostvario na Radiju 101 te potom kao jedan od dnevnih voditelja Radija 1.

Svoju DJ karijeru je počeo još u srednjoj školi u danas legendarnom gornjogradskom klubu Lapidarij u tzv glazbenim slušaonicama „Komedija zabune“. Osamdesetih je prešao u Kulušić gdje je dugo godina vodio program „Sound of Music“. Istovremeno je gostovao u klubovima Gjuro II, kao i npr rovinjskom Monviu, radio ljetne DJ programe u Karlovcu i po brojnim obilnim klubovima. Početkom devedesetih je prešao u Aquarius gdje je bio i prvi programski direktor te je time udario temeljem jednom od najuspješnijih jarunskih klubova devedesetih.

Kasnije je postao izvršni producent brojnih hrvatskih pop i rock zvijezda koji su, tijekom zajedničke suradnje osvojili preko 40 nagrada Porin te obarali rekorde prodaje svojih nosača zvuka ili rasprodanih velikih dvorana, dok su ljudi još kupovali muziku.

Prije više od 5 godina je odlučio izaći iz glazbenog businessa jer više u Hrvatskoj u njemu nije vidio perspektive. Istovremeno je objavio i knjigu „Milion – Nož u leđa“ koja je pokušala otvoriti neke tabu teme domaće ali i svjetske glazbene industrije.

Oslobodivši se poslovnih obaveza vezanih uz glazbu, samo je intenzivirao svoju strast za slušanjem i istraživanjem žanrova, idioma, stilova i umjetnika koji njemu nešto znače. Na prvom Weekend Media Festivalu je na poziv Tome Ricova sudjelovao u Kulušić reunion partyju i nakon frenetičnog seta shvatio da je ta strast i dalje duboko u njemu. Danas često nastupa sa svojim kombinacijama retro, vintage ali i tzv „organskim“ setovima na raznim manifestacijama i eventima, ali su mu intimno najdraži „vinilni“ setovi koje povremeno upriličuje u KICu ili Boogieu.

defected zagreb mobile
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2