Skip to main content

Anna Moor predstavlja novi singl ‘sutona boje’

Putujući kroz planine prema moru, Anna Moor u novoj pjesmi traži utjehu u bojama sutona kroz lagani drum’n’bass okupan toplim synthevima i prepoznatljivim vokalom. Autorica teksta i glazbe je Anna Moor, a aranžman je nastao u suradnji s Pocket Palmom koji su zaslužni i za produkciju i mastering.

Foto Dinko Šimac – Youtube screenshot

Inspiraciju za ‘sutona boje’ Anna Moor je pronašla u očaravajućoj ljepoti jeseni, koja za nju simbolizira refleksiju i transformaciju. Nakon vrućih ljetnih dana, jesen donosi smiraj, trenutke za promišljanje, opuštanje i nove početke. To je doba kada priroda utihne i prelazi u zlatne, crvene i narančaste nijanse sutona, pružajući osjećaj mira i intimnog jedinstva sa svijetom. Tijekom putovanja na more kroz planine Gorskog kotara, Anna Moor je upijala te promjene i pretočila ih u pjesmu.

– Sjećam se da sam stih ‘Jeseni su čarobne, u studenome idem na more’ napisala na komadiću papira i pjesma je nastala doslovno u sat i pol. Bio je kraj ljeta, baš sam se vratila s mora i već sam se nadala da ću se uskoro opet vratiti. Sve moje pjesme vezane su uz stvarne situacije i događaje. Kad pišem tekstove, uvijek mi je bitno da sama sebi napravim svoj tekstualni soundtrack, nikad nisam napisala nešto što mi se stvarno nije dogodilo i što ne osjećam. Htjela bih svima koji slušaju ‘sutona boje’ prenijeti taj osjećaj kad si sam, kad zatvoriš oči i zamisliš da si na nekom lijepom mjestu ili putuješ na more kroz planine. Želim da te moja pjesma negdje odvede i pruži utjehu, možda kroz predivne boje jesenskog neba, a možda kroz neke druge jesenske krajolike. ‘Sutona boje’ je na neki način moja utješna putopisna drum’n’bass pjesma. – rekla je Anna Moor.

Video spot je snimljen na otoku Krku, a snimatelj i redatelj je Dinko Šimac

Anna Moor je već svojim prvim albumom ‘Plavi avioni’ (2022.) ostvarila značajan uspjeh i veliko priznanje struke osvojivši nominaciju za nagradu Porin u kategoriji najboljeg albuma elektroničke glazbe, dok je za prošlogodišnji radijski hit ‘Tajland’, koji je objavila kao duet s Reperom iz sobe, osvojila nominaciju za nagradu Ambasador u kategoriji najbolje alternativne vokalne izvedbe.

Za svoj posljednji singl ‘omnia‘, koji je objavila u rujnu, Anna Moor je nedavno primila nominaciju za Nagradu Ambasador u kategoriji najbolje alternativne vokalne izvedbe.

Singl ‘sutona boje’ objavio je Intek Music.

Boris Brejcha, Carl Cox Solomun i drugi – kako je Space Riccione obilježio prvu sezonu

“Sezona Space Riccione je završila, a mi već gledamo u budućnost”, poruka je iz kluba nakon prve ljetne sezone odrađene u Italiji.

Foto Space Riccione Facebook

Mnoga događanja, mladi ljudi iz 43 zemlje svijeta i s 3 različita kontinenta koji su sudjelovali u klupskim večerima, a ostvareno je preko 200 milijuna impresija na društvenim mrežama.

Sezona Spacea u Riccioneu , koja je otvorena 2. lipnja, zatvorena je pozitivnim brojkama unatoč tome što je bila pripremljena u kratkom roku, a na tiskovnoj konferenciji s novinarima sumirao se zbroj uspješnog ljeta.

Klub je tijekom ljeta ugostio imena kao što su Carl Cox, Boris Brejcha, Luciano, Solomun, David Guetta, Tale of Us, Andrea Oliva, Martin Garrix…

Suradnja lokalne vlasti i kluba je neminovna pa se tako za 2025. godinu već radi punom parom s ciljem povećanja zabave, povećanjem broja nastupa i suradnjom s nizom važnih turističkih dobara kao što su zračna luka, hotelijeri i lokalne prijevozne usluge. Temeljni aspekt na kojem su nastojali što bolje raditi je stvaranje sigurne zabave uz doprinos uprave, uz mogućnost za budućnost jačanja mjera i odredbi kako bi se zadržao prioritet zdrave zabave.

Rimini Today piše da je Gradonačelnica Riccionea, Daniela Angelini, istaknula “od početka je administracija razmatrala projekat Space kao priliku koja bi zajedno s ostalim postojećim realnostima sigurno obogatila turističku ponudu Riccionea. Nije slučajno što smo uspostavili suradnju koja je trajala tijekom ljeta u pogledu puteva, parkiranja i sigurnosti s ciljem da se garantira prava podrška novom poslu, a da stanovništvu, posebno onima koji žive u blizini, ne smeta ili ne napravi još goru štetu”.

Zaključila je da “vjerujemo da ima još mnogo toga za napraviti, ali imamo dužnost realizirati projekte koji će za nekoliko godina učiniti Riccione i uopće ovu regiju ponovo jednom od najtraženijih destinacija u Europi.

Dance Arena na platnu, Artcore showcase u Hangaru: Beograd u rejv modu

Premijera dokumentarnog filma „Dance Arena: Hram elektronske muzike“ i spektakularni No Sleep x Artcore Showcase finale u glavnom Hangaru Luke Beograd spojili su umjetnost, emocije i elektronsku glazbu u nezaboravno iskustvo.

Foto No Sleep festival Facebook

Na premijeru filma stigli smo malo prije 9 i nestrpljivo čekali vidjeti priču o Dance Areni – legendarnoj pozornici EXIT festivala koja već desetljećima piše povijest elektronske glazbe. Svaka scena iz kratkometražnog filma Ivana Đurovića pokazala je da je Dance Arena je mnogo više od stagea – to je simbol zajedništva, mjesto na kojem svake godine tisuće ljudi plešu, slave i povezuju se kroz muziku.

Scene publike u transu, priče svjetskih DJ legendi poput Carla Coxa, Nine Kraviz i Paula Kalkbrennera i magija Petrovaradinske tvrđave bili su pravo putovanje kroz vrijeme. Najviše pažnje privukla je Indira Paganotto koja se nakon projekcije kratko osvrnula na svoje Exit iskustvo, a na premijeri su se pojavili i odlično raspoloženi Talijani Lorenzo Raganzini i Paolo Ferrera. Večer se nastavila b2b setom Lanne i Filipa Fishera iz Inner Sensea koji su atmosferu iz kina pretvorili u pravi mali party – savršeni uvod za ono što je slijedilo.

Malo iza ponoći stigli smo u Hangar koji je bio rasprodan danima prije, a Micyvid i Ivv.Lmtd – članice kolektiva Turbo Bunnies i mlada perpektivna DJ-ica Lunatik su vec dobro zagrijale dupkom puni Hangar. Atmoseferu je do usijanja dovela Marhu – mlada nada belgijske scene, DJ-ica, producentica i Artcore label rezidentica koja je svojim odličnim setom apsolutno izdominirala i oduševila. Meni osobno je to bio najbolji set večeri – energična kombinacija psy trance i techna inspirirana japanskim i indijskim instrumentima. Drugačije, odlično, plesno – vožnjica za poželjeti.

Kulminacija noći je, naravno, stigla s nastupom Indire Paganotto u tri ujutro. Njezin dugo iščekivani Artcore set – fuzija psy techna i sirove energije, bio je nešto drugačiji od onoga što smo od Indire navikli dobivati. Miljenica srpske publike bila je energična i raspoložena, kao i 2022. kada je apsolutno razvalila closing set dvodnevnog izdanja No Sleep festivala i 2023. kada je u ranu zoru pokorila Dance Arenu.

Kada su u 5 ujutro Talijani Paolo Ferrara i Lorenzo Raganzini preuzeli pult, atmosfera je eksplodirala

Iako je atmosfera i ovog puta bila na nivou, njezina emocija sveprisutna, a povezanost s publikom neupitna, dobila sam dojam da se ovaj set ipak nije upisao u povijest kao jedan od njezinih najboljih. Teško je nadmašiti samog sebe kada ljestvicu postaviš tako visoko, u Indirinom slučaju, nakon euforija i ekstaza do kojh je dovodila svojim nastupima po Srbiji, gotovo nemoguće.

Kada su u 5 ujutro Talijani Paolo Ferrara i Lorenzo Raganzini preuzeli pult, atmosfera je eksplodirala. Energični duo i njihov „techno-metal“ zvuk dodali su novu dozu energije i držali 5.000 ljudi na nogama. Brutalno, sirovo, zarazno – u punom Hangaru plesalo se kao da je noć tek počela, iako je vani već izašlo sunce. Nije se stalo do 07 ujutro, apsolutno odličan closing ovogodišnjeg izdanja No Sleep festivala.

Beograd, kao i sve što nam servira EXIT-ov tim, baš nikad ne razočara

Zadnje atome energije odlučili smo potrošiti na afteru u KPTM koji je u 10h ujutro bio pun dobro raspoložene ekipe koja je i dalje neumorno plesala. Plesali bi i mi duže da nismo morali nazad za Zagreb jer su i glazba i ljudi i atmosfera bili za 10+.

Bila je to još jedna u nizu noći koje podsjećaju zašto je Beograd neizostavna točka na mapi svakog ljubitelja elektronske glazbe. Od filma koji je vjerno dočarao magiju Dance Arene, rejva u Hangaru koji je još jednom pokazao zašto je No Sleep među vodećim festivalima u regiji pa sve do odličnog aftera  – imali smo full experience.

Beograd, kao i sve što nam servira EXIT-ov tim, baš nikad ne razočara.

“Uživo s Jadrana” – Love International objavio niz mikseva snimljenih u Tisnom prošlog ljeta

Love International i ove godine je objavio niz setova snimljenih na nekoliko pozornica pored Jadranskog mora u sklopu serijala “Live from the Adriatic“. Među snimljenim setovima imate prilike poslušati selekcije Alexisa Le-Tana, Batua u b2b kombinaciji s Leonom Vynehallom, Chezda de Milu s Ellie Stokes, Davea Harveyja, Dr. Bananu u b2b kombinaciji s Lukasom Wigflexom, Dresdena, Frantastic Mana i Tornada Wallacea, Ide Plumesa, Josha Caffea, Massimiliana Pagliare, Or:la, Paule Tape, Sansibara i Sineada s kojima ćemo se bar na kratko zagrijati i zaplesati kao što smo to ljetos radili u The Gardenu.

Naš nagrađivani Greenlight kolektiv također je objavio setove svojih rezidenata koji su ljetos imali prilike nastupiti na Love Internationalu, a u pretrazi SoundClouda pronašli smo još nekoliko setova koje su objavili sami izvođači poput Loulou Ferrari, Palmsa Traxa i Sound Metaphors DJsa.

Love International sljedećeg ljeta slavi svoj deseti rođendan. Prvi val izvođača je otkriven, a organizatori najavljuju da će sljedeće festivalsko izdanje programom odati počast svojim korijenima nizom gostiju koji su bili ključni u formativnim godinama festivala i samog The Gardena.

Ovo su najlegendarniji sampleovi elektroničke glazbe od 1990. do danas

Iako je sempliranje izvorno nastalo u hip-hop kulturi 1980-ih, tehnika sempliranja odavno je prodrla u sve glazbene žanrove, a u elektroničkoj glazbi nalazi svoju primjenu gotovo u svakoj produkciji. Online trgovina sa sampleovima Tracklib istražila je najikoničnije sampleove elektroničke glazbe u razdoblju od 1990. do danas te ih je sažela u jedan video.

Od ranih pionira poput Kraftwerka i eksperimentalnih pristupa 80-ih godina pa sve do hitova koji osvajaju ljestvice u 21. stoljeću, sampleovi su pomogli elektroničkoj glazbi da očuva svoju slojevitost i raznolikost. Rad sa sempleovima omogućuje ne samo citiranje prošlih klasika već i eksperimentiranje s ritmovima, teksturama i efektima koje je teško postići isključivo sa sintesajzerima ili ritam-mašinama.

Metoda sempliranja u okviru elektroničke glazbe od ranih 1990-ih doživjela je brz razvoj te trajno utjecala na žanrove poput housea, techna i drum ‘n’ bassa. Rezultat toga nisu bili samo novi hitovi i inovativne fuzije ideja, već i brojni sporovi između glazbenika, od kojih su neki završili čak i pred Europskim sudom.

No, koji su to zapravo bili najpoznatiji sampleovi iz razdoblja od 1990. do 2024. godine? Provjerite u videu!

Najikoničniji sempleovi prema Tracklibu su:

Deee-Lite – Groove Is in the Heart – 1990.
2 Unlimited – Get Ready For This – 1991.
Snap! – Rhythm Is A Dancer – 1992.
Origin Unknown – Valley Of The Shadows – 1993.
The Bucketheads – The Bombs! – 1994.
Wildchild – Renegade Master – 1995.
The Prodigy – Firestarter – 1996.
The Chemical Brothers – Block Rockin’ Beats – 1997.
Fatboy Slim – Praise Up – 1998.
Moby – Porcelain – 1999.
Modjo – Lady – 2000.
Daft Punk – One More Time – 2001.
Eric Prydz – Call On Me – 2002.
Room 5 – Make Luv – 2003.
The Shapeshifters – Lola’s Theme – 2004.
Daft Punk – Robot Rock – 2005.
Alex Gaudino – Destination Calabria – 2006.
Burial – Archangel 2007.
Paul Kalkbrenner – Aaron – 2008.
Stromae – Alors On Danse – 2009.
Yolanda Be Cool & DCup – We No Speak Americano – 2010.
Skrillex – First Of The Year (Equinox) – 2011.
Flume – Holdin On – 2012.
Disclosure – When A Fire Starts To Burn – 2013.
Jamie xx – Girl – 2014.
Jack Ü & Justin Bieber – Where Are Ü Now – 2015.
KAYTRANADA – GOT IT GOOD – 2016.
Four Tet -Two Thousand And Seventeen – 2017.
DJ Koze – Pick Up – 2018.
Major Lazer – Qué Calor – 2019.
BICEP – Apricots – 2020.
Acraze – Do It To It – 2021.
James Hype – Ferrari – 2022.
Fred Again – leavemealone – 2023.
We never gonna now – 2024.