Ovaj tjedan Klubska 3ca vodi vas od šibenskih ulica ispunjenih glazbom, preko gaming i glazbene manifestacije na Kvarneru, do kina pod otvorenim nebom u Zagrebu. Pripremite raspored jer vikend donosi niz prilika za bijeg iz rutine – bilo da ste ljubitelj analognog šarma, digitalne budućnosti ili čarolije animiranog filma pod vedrim nebom.
foto: Nino Šolić – Longplay Day 2023.
Longplay Day @ Azimut, Šibenik
Longplay Day, manifestacija koja ‘slavi’ vinile, glazbu i nezavisnu izdavačku scenu u regiji, održava se od četvrtka do nedjelje na nekoliko lokacija u Šibeniku. Ove godine, LP Day u Šibeniku donosi izložbu fotografija „Straight to R’n’R’“ Anastazije Vržine, koncerte zagrebačkog sastava Ki Klop u petak te RH Space Orkestra i omiškog repera Bepo Bagulin u subotu, zatim sajam vinila te promociju knjige ‘Antologija hrvatske i srpske slam poezije’ Luke Antića. Satnica i svi detalji programa se nalaze ovdje.
Expo Gameri / Slowmotion festival @ Opatija
U produženom vikendu ispred nas, Opatija postaje domaćin novog kvarnerskog festivala suvremene popularne kulture koji objedinjuje dvije manifestacije – Expo Gameri 2025 i Slowmotion Festival. Kako Expo Gameri donosi sajamski, konferencijski i edukativni program široj publici i publici iz industrije videoigara, tako Slowmotion festival povezuje film, glazbu i široko područje suvremene digitalne audiovizualne kulture. Expo Gameri će se održati u dvorani Marino Cvetković, a nudit će gaming zonu s najnovijim videoigrama, zonu hrvatskih proizvođača videoigara, zonu najnovijih VR tehnologija u videoigrama, natjecanje u kostimiranju cosplay, retro zonu i druge sadržaje. Slowmotion festival donosi i dnevni konferencijski program, dok u večernjem dijelu spremaju se koncerti bendova kao što su Buč Kesidi, Nipplepeople, Porto Morto i Svemirko. Sve detalje o Expo Gameru pronađite ovdje, dok se o Slowmotion festivalu informirajte ovdje.
Animafest open-air @ Zrinjevac i Maksimir, Zagreb
Uoči početka Svjetskog festivala animiranog filma, Animafest Zagreb poziva sve građane na veselo filmsko druženje pod vedrim nebom. Prvi open-air event Animafesta 2025, omiljeno crtano-društveno okupljanje na zagrebačkim zelenim površinama u petak na Zrinjevac dovodi malog pekara alergičnog na brašno, njegove slatke prijatelje, ali i najbolje filmove prošlogodišnjeg festivalskog izdanja. Dan kasnije, u subotu u Parku Maksimir kod velike pozornice na drugom open-airu Animafest slavi 100 godina Zoološkog vrta i svevremensku umjetnost animiranog filma uz Oscarom nagrađenu Poplavu. Svi detalji o Animefastovim open-airovima su ovdje.
Kulturni dodatak: Tuškanac u gostima: Sram @ kino Forum, Zagreb
Nakon iznimnog uspjeha na digitalnim platformama, prva sezona “Srama” premijerno će biti prikazana u kino formatu u srijedu u kinu Forum (SD Stjepan Radić). “Sram” je hrvatska inačica e globalno prepoznate norveške uspješnice Skam, koja na suvremen i inkluzivan način obrađuje teme bliske tinejdžerima – od ljubavi, prijateljstva i identiteta do seksualnosti i mentalnog zdravlja. Projekcija počinje u 19 sati prikazivanjem prvih pet epizoda sezone, a nastavlja se u 21 sat s preostalih pet. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje, a ulaznice se preuzimaju na blagajni kina koja se otvara sat vremena prije svake projekcije.
*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske
Iza pulta je prvi put stao sa svega 15 godina, a njegova dugogodišnja strast prema elektroničkoj glazbi pretvorila se u stil koji mu je osigurao poštovanje unutar regionalne underground scene.
Marko Felinger – Foto: Heidi Samardžić
Kao DJ iza sebe ima brojne projekte te istinski doprinos kulturi progressive zvuka u Hrvatskoj, a veliko priznanje dobio je pozivom da nastupi na ljetnom Balance Croatia festivalu u Tisnom kao i skorašnjem pre-partyu 31. svibnja u The Garden Taproomu.
S Markom smo popričali o glazbenom identitetu, osječkoj sceni, setovima i uzorima, a on je uz to odlučio pokloniti i miks za sve ljubitelje progressive house zvuka:
“Kao i u klubu, tako i sa svakim mixom koji snimim nastojim uvijek ispričati priču koja ima svoju strukturu. Od samog uvoda i polaganog dizanja energije do vrhunca i na kraju odjave uz jedan svježe remiksiran klasik (Z2 – I Want You) koji sam kao dijete toliko često u originalnoj izvedbi slušao. Uživajte, nadam se da će svidjeti onima koji ga odluče poslušati.”
Tvoj glazbeni identitet čvrsto je vezan uz progressive house. Što te privuklo tom zvuku i kako si ga kroz godine oblikovao u nešto što zovemo “Marko Felinger signature”?
Još kao dijete uvijek me privlačila melodija. Kada sam kao osnovnoškolac otkrio elektroničku glazbu na vrhuncu je bila progressive house/trance scena koja je na prijelazu stoljeća meni zaista zvučala impresivno. S takvim zvukom sam prije više od 20 godina i započeo svoju DJ priču te danas primjećujem da su odstupanja od onog izvornog u mom slučaju minimalna.
Mislim da je to kroz godine publika prepoznala i da već zna otprilike što očekivati kada vide moje ime na popisu izvođača. Kakav god da je event u pitanju moj doprinos bio je kroz prepoznatljiv progresivan zvuk i koncept gdje je u prvom planu svojevrsna vožnja ili priča koju treba doživjeti u cijelosti.
Koji klub, prostori i umjetnici su oblikovali osječku scenu za vrijeme tvojeg puta po sceni?
Sada već davne 2002. godine prvi put sam zakoračio u neke od osječkih klubova, prvo kao partijaner, a zatim godinu poslije i u ulozi mladog DJ-a. U to vrijeme bilo je više lokacija i klubova koji su bili dio scene, ali uvijek ću isticati klub Oxygene (koji još uvijek radi) i klub Vega jer sam tamo doživio one trenutke koji su me doveli do odluke da bi i ja volio biti dio te neopisive energije.
U to vrijeme bilo je mnogo DJ-a na sceni, ali meni je najviše odgovarao Loki Masa jer je on svojim progressive repertoarom odskakao od ostalih kolega koji su uglavnom bili posvećeni techno ili house zvuku. Osim toga, u to vrijeme su radijske emisije bile popularne i Loki je vodio legendarnu emisiju “Clubhopping” na Slavonskom radiju.
Od programa koji su tada podigli osječku scenu na zavidnu razinu na prvom mjestu je definitivno Drumatica koju je pokrenuo DJ Sly. To je bio ozbiljan serijal evenata s posebno selektiranim gostovanjima iz cijelog svijeta i zbog toga je Osijek svojevremeno imao zavidan party kalendar.
Osijek ima svoju elektroničku scenu, no često je u sjeni Zagreba i obale. Kako ti vidiš trenutni razvoj scene u Slavoniji i postoji li prostor za veći iskorak?
Unatoč činjenici da je osječka scena u usporedbi sa zagrebačkom zaista malena, nekako je kroz vrijeme Osijek pokazao da ima što za ponuditi te ono još bitnije – da postoji publika. Vjerujem da su za to i zaslužni tragovi urbanog duha koji je Osijek oduvijek imao u sebi. Trenutno se osjeti blagi pad na lokalnoj sceni i prisutna je smjena generacija u kojoj je vidljivo da mladi ipak naginju nekim drugim trendovima i supkulturama.
Neovisno o tome, i dalje postoji interes za elektroničkom glazbom i postoji nekoliko uspješnih serijala koji svojim doprinosom brinu o lokalnoj sceni. Prostora za napredak uvijek ima – smatram da samo kvalitetni programi te upornost, ali i hrabrost organizatora može imati utjecaj na spomenute generacije koje tek dolaze.
Marko Felinger – Foto: Heidi Samardžić
S obzirom da si dugo aktivan što smatraš da nedostaje na slavonskoj sceni što bi u neku ruku pomoglo razvoju iste, većim mogućnostima za mlade DJe, aktualne promotore i kreativce?
Ono što definitivno treba Osijeku je barem još jedna opcija kada su u pitanju party lokacije. Siguran sam da bi još jedan ozbiljan klub u gradu kroz zdravu konkurenciju mogao podići scenu. Za sada smo osuđeni na jedan klub koji kontinuirano radi i improvizirane evente u ostalim prostorima koji često ne ispunjavaju sve potrebne uvjete da bi clubbing bio na razini koju Osijek zaslužuje.
Osim toga, sceni bi pomoglo i da postoji nekoliko manjih mjesta gdje se mogu okupljati svi ljubitelji ove glazbe i umrežavati kada nisu na partyu. Na taj način bi se i pružala prilika mlađim DJ-ima da dođu do izražaja i da se kasnije izbore za veći angažman.
Nastupaš na ovogodišnjem izdanju Balance Croatia festivala u Tisnom. Okupili su ikone progressive house zvuka što je raritet na hrvatskoj festivalskoj mapi. Što za tebe znači biti dio tog line-upa?
Balance Croatia festival je zapravo prvi festival u svijetu koji je na jednom mjestu odlučio okupiti sva značajna imena iz progressive house i melodičnog zvuka. Zaista ne bi mogao nikoga dodati na listu izvođača, a da već nije na popisu.
Velika prašina se podigla oko ovog festivala i mnogi veliki izvođači koji dolaze u Tisno komentiraju kako je cijeli line up nevjerojatan te da je ovo jedinstvena prilika za čuti apsolutno sve koji su značajni na spomenutoj sceni.
Organizaciju festivala potpisuje Balance Music, label koji slavi 25 godina postojanja i za koji mogu reći da je uz legendarni Global Underground i Renaissance najviše doprinjeo razvoju svjetske progressive scene. Biti na popisu izvođača ovog festivala je kruna svega što sam radio u posljednja dva desetljeća i zaista sam zahvalan organizatorima na pruženoj prilici da budem dio ovog impresivnog pothvata.
Prije Tisna, čeka te i Balance Croatia promo party u The Garden Taproomu 31.5. Kakav vibe možemo očekivati od te večeri s obzirom na cjelokupni line up?
Tako je, mali dio onoga što nas čeka ovog ljeta moći ćemo uskoro iskusiti u Zagrebu i to uz Khena, koji je već godinama pri samom svjetskom vrhu kada je u pitanju progressive i melodic house glazba. Za ovaj ambijent siguran sam da su organizatori dobro odabrali headlinera jer je Khen jedan od onih koji nema loših dana; vrhunski je profesionalac i besprijekorno čita publiku ispred sebe.
Uz njega je tu i naš Petar Dundov koji se savršeno uklapa u koncept svojim jedinstvenim melodičnim techno i progressive pristupom. Obojica su izdavali i za iste etikete tako da zaista ne vidim bolji lokalni support od Petra. Na kraju tu je i moja malenkost – moj zadatak bit će zagrijati publiku u prvom dijelu večeri uz zalazak sunca u dvorištu Garden Taprooma i pripremiti sve za nastavak.
Koliko ti nastupi u intimnijim prostorima poput Taprooma znače u odnosu na festivalsku publiku i veliku pozornicu?
Iako festivali znaju biti zabavni i dinamični zbog većeg broja ljudi, umrežavanja s kolegama i nastupima pred većom publikom, više preferiram intimne događaje gdje sam u blizini ljudi. Glavni razlog tomu je doticaj s ljudima i neopisiva energija koja cijelu noć ostaje na podiju dva metra ispred tebe. Volim podići pogled i vidjeti iz neposredne blizine reakcije ljudi, kao i što volim pružiti ruku svima koji su došli do pulta iskazati svoju podršku.
Kako biraš glazbu za set? Vodiš li se emocijom, publikom, trenutačnim raspoloženjem ili strožim konceptom?
Prije svakog nastupa nastojim se pripremiti na najbolji mogući način. Postupak je godinama isti – trudim se biti u toku s najnovijim izdanjima jer ne želim ništa propustiti. Danas je to poprilično velik izazov zbog neopisivo velike količine novih izdanja koja svakodnevno izlaze tako da je selekcija i filtriranje ključna stvar. Ovisno o terminu nastupa i eventu prilagođavam svoju okvirnu selekciju i za svaki nastup imam širi izbor glazbe koji planiram prezentirati. Kod kraćih nastupa više se držim koncepta koji je uvijek sklon prilagodbama, dok za duže ili all-night nastupe isključivo bude improvizacija uz praćenje energije na podiju.
Imaš li uzore ili mentore koji su utjecali na tvoj razvoj kao DJ-a?
Kada je u pitanju DJ-ing, u mom slučaju vještine koje sam stekao bile su rezultat nebrojenih sati vježbanja za gramofonima u svojoj sobi dok sam još bio mladi tinejdžer. Učio sam najviše tako što sam neprestano slušao DJ setove i albume svojih omiljenih izvođača. Najviše me impresionirao engleski progressive/trance zvuk koji su bez kompromisa afirmirali Sasha, John Digweed i Paul Oakenfold. S druge strane, nešto tvrđi zvuk koji sam također volio predvodila je njemačka scena i meni godinama omiljeni Paul van Dyk i Timo Maas.
Sashu i Digweeda i danas smatram inspiracijom i uzorima jer su nakon više od 30 godina i dalje vjerni svom zvuku. Kroz godine često sam ih slušao uživo i nakon svakog njihovog nastupa još uvijek ostanem zatečen. Stoga, nastupati isti dan s njima na Balance Croatia festivalu biti će jedan od onih dana koji ću sigurno pamtiti do kraja života.
___
Marko Felinger nastupa ove subote 31.05. u The Garden Taproomu na pre-partyu Balance Croatia. Za pultom su još Khen i Petar Dundov, a ulaznice se mogu kupiti pretprodaji na Entrio.
Tracklist:
E-Mantra – Moon Ritual
Soul Button – Noxic
George X – Uncensored Feeling
Anton MAKe – Hologram
Eichenbaum – Transcender (EMPHI Remix)
Mind Echoes – Unsafe Numbers (Tonaco & Tomas Garcia Remix)
Sea Star uspješno je otvorio festivalsku sezonu, a koncerte održane od 22. do 25. svibnja obilježili su epski nastupi eurovizijske senzacije i miljenika hrvatske publike Tommyja Casha, švedske glazbene ikone Loreen koja je u Hrvatskoj održala jedan od najvećih pop koncerata godine te vlasnika milijarderskih ljetnih hitova Lost Frequencies.
Foto: Marko Edge
EXIT-ove su pozornice u glazbeni raj pretvorili Indira Paganotto, Patrick Mason, Paolo Ferrara, Senidah, Voyage, KUKU$ x Buntai, Marko Louis, DJ Jock te brojni drugi. Čarobna umaška laguna Stella Maris po sedmi je put postala dom najvećih svjetskih i regionalnih zvijezda te pružila utočište prepuno dobre energije, ludih beatova i nezaboravnih uspomena 44.000 posjetitelja.
U rajskom pejzažu uz more glazba je ujedinila 44.000 duša iz regije i cijele Europe, brišući sve razlike i sve granice, dokazujući još jednom da je EXIT-ov Sea Star više od festivala – to je jedinstveno iskustvo koje ispunjava srce. Svaki takt, svaka melodija i glasovi iz publike nosili su iskrenu strast i povezanost, stvarajući nezaboravne trenutke koji pišu povijest i stvaraju bolju budućnost. Sea Star je ponovno pokazao da je simbol slobode, glazbe i snage zajednice.
Valovi emocija nosili su publiku, ali i izvođače kroz sve dane Sea Stara koji je nosio posebnu posvetu Ivani Kovačević. Iznimno su emotivne trenutke stvorile neponovljive žene festivala koje su na poseban način dotaknule publiku odajući počast najhrabrijoj i najsnažnijoj od svih – Ivani. Indira Paganotto, Senidah i Loreen svojim su joj nastupima odale počast. Dok je Indira u tik zore i izlazak sunca svoju posljednju pjesmu posvetila Ivani, Loreen joj je počast odala pjesmom “Euphoria”. Senidah je za Ivanu, Majku Sea Stara i EXIT-a izvela “Replay” uz emotivan govor kroz suze.
U prvu večer festivala publiku je uveo je neponovljivi Marko Louis, koji je svojim snažnim i emotivnim nastupom povezao sve prisutne – tijekom nastupa spustio se u publiku te zajedno s bendom zasvirao među vjernim fanovima. Vrhunac njegova nastupa bila je pjesma “Vatra u mraku”, koja je postala himnom studenata u Srbiji te su mu se za ovu jedinstvenu i rijetko viđenu priliku na pozornici pridružili Marčelo i Nensi. Atmosferu je zatim zapalila pop princeza Miach brojnim hitovima, a euforiju su izazvala i brojna gostovanja na njenom nastupu. Uzavrelu atmosferu predala je u sigurne ruke KUKU$A i Buntaija, a na stageu im se pridružio i miljenik publike Baby Lasagna. Posjetitelji su na Nautilus stageu uživali u nastupima izvrsno uigranih lidera nove trap scene Baksa, Pekija, 30zone te Špira i Teja. Publika je ispred glavnog stagea plesala do zore uz očaravajuće nastupe techno giganta: ekstravagantnog Patricka Masona i moćne Indire Paganotto.
Drugi središnji dan festivala obilježili su trenutno najveći izvođači iz regije, ali i cijelog svijeta. Večer je svojim setom na Tesla Main Stageu otvorio Thicc Boi, nakon čega je publiku svojim nastupom potpuno raspametio mladi beogradski glazbenik Voyage. Princ estrade i miljenik nove generacije publiku je bacio u delirij, nakon čega je na scenu stupila božica regionalne scene i redovna izvođačica na glavnoj pozornici Sea Stara Senidah te pjesmama “Slađana”, “Behute”, “Level”, “Replay” i “Senida” atmosferu u laguni podigla do razine ključanja.
Show je zatim napravio Tommy Cash – brončani dobitnik Eurovizije, ‘’Kanye East”, estonska zvijezda koja je svojim hitom “Espresso Macchiato” osvojila društvene mreže te izazvala velike kontroverze u Italiji. Tommy je od početka bio tajnim favoritom ovogodišnje Eurovizije, a hrvatska je publika najviše glasova dala upravo njemu. Reper i umjetnik, čiji su nastup pratili provokativni vizuali i upečatljivi plesni koraci, tim se povodom obratio hrvatskoj publici: “Umag, it’s so good to be here! Umag, Croatia, thank you so much for voting for us at Eurovision! I will never forget that, I will always remember that – thank you so much!”
Lost Frequencies – Foto: Marko Edge
Nakon ovogodišnjeg favorita, na pozornicu je stigla žena koja je ušla u povijest Eurovizije – Loreen. Vlasnica hitova “Euphoria” i “Tattoo” u posebnom se metalik kostimu i scenografiji koja oduzima dah pojavila na pozornici i odradila pop koncert godine. Svojom je autentičnom emocijom i moćnim vokalom potpuno osvojila posjetitelje Sea Stara te ih transcedentirala u novu dimenziju glazbe, a set je, znakovito, završila riječima “Thank you! I love you Croatia!”.
Stage je nakon Loreen preuzeo DJ Lost Frequencies, jedan od najvećih hitmakera današnjice, čiji je ljetni zvuk bio upotpunjen morskom atmosferom koja ispunjava Sea Star čiji su posjetitelji imali priliku uživati u novim pjesmama, ali i u najvećim hitovima kojima je podario novo ruho. Publika je neumorno plesala, a osim u svježim beatovima, uživali su i u nezaboravnim vizualima, konfetima i vatrometu. Program na glavnoj pozornici zatvorili su ekscentrični duo One People te Divolly & Markward koji su se pobrinuli za to da publika dočeka zoru uz dozu afrohousea.
Nautilus Arena odzvanjala je tvrdim beatovima, a njome je u drugoj večeri festivala besprijekorno vladao Paolo Ferrara. Svojim moćnim technometal setom napunio je arenu i uz fuziju najvećih metal hitova s techno beatovima publiku bacio u apsolutni trans. Prije njega arenu su zagrijali Juno, Purple Mash i Gumja, a zatvorio ju je favorit publike, voljeni DJ Jock i u jutro ispratio sve fanove kvalitetne elektronike.
Electric Waves pozornicu na finalnom su danu Sea Stara obilježili setovi najjačih lokalnih i regionalnih izvođača. Na pozornici uz more izredali su se Minolta, Laseech, Antonio Zuza, Makarun b2b Rilejt, one n i Marcel.
Sedmo izdanje Sea Star Festivala kroz četiri je dana ujedinilo je preko 44.000 posjetitelja iz preko 40 zemalja u glazbi na samoj obali Jadranskog mora. Uz zvjezdani lineup i nikad impresivniju produkciju, EXIT-ov Sea Star službeno je otvorio još jednu ljetnu festivalsku sezonu.
Ovogodišnji Sea Star Festival realiziran je uz podršku Hrvatske turističke zajednice, Istarske županije, Grada Umaga, Turističke zajednice Grada Umaga, Turističke zajednice Istarske županije i Plave lagune.
Foto: Matija BorbeljFoto: Matija BorbeljFoto: Jovana SemizFoto: Marko EdgeFoto: Matija BorbeljFoto: ErvinkovacFoto: Matija BorbeljFoto: Matija BorbeljFoto: Marko EdgeFoto: Ervinkovac
Ovo čarobno mjesto u srcu Gorskog kotara nudi više od još jednog ljetnog partyja. Ove godine lineup spaja pionire scene i nove snage, stvarajući glazbeni most između generacija i stilova.
Na glavnu pozornicu stiže DJ Lemm, riječka tech-house ikona čiji se eventi već smatraju simbolima ljeta na Kvarneru. Uz njega, očekuju nas i energični setovi od strane Face Offa, čije su trake osvajale svjetske top liste, te Pacca, istinske legende hrvatske elektroničke glazbe s više od 100 izdanja iza sebe.
Svojom nepredvidivom selekcijom i zaraznom energijom, Hella briše granice između stilova i vodi vas na čisto plesno putovanje. Tu su i Tomi Rollo, istarska konstanta već četvrt stoljeća, te Whooso, novo ime koje donosi svježinu i beskompromisni groove.
Final Destination 2025 nije samo festival već uistinu i povratak bajci pod zvjezdanim nebom, gdje ritam ne staje, a zajedništvo se osjeća u svakom tonu.
Nova je snaga hrvatske elektroničke scene s fokusom na tech-house, house i techno zvukove. Posljednjih 15 godina predano istražuje i dijeli elektroničku glazbu – bilo kao DJ, organizator ili jednostavno kao zaljubljenik koji nesebično prenosi svoju strast na istomišljenike, glazbenike, plesače i sve umjetničke duše koje vibriraju na istoj frekvenciji.
Publiku je prvi put službeno počastio svojim setom 2022. godine, na brodu Kamelija, u sklopu nezaboravnog partyja “Sunset to Sunrise” – simboličnog početka glazbenog putovanja od zalaska do svitanja.
DJ Lemm je organizator događanja u Astronomskom centru Galileo, gdje stoji iza konceptualnih partyja “Sunset Rooftop” i “Masters Odyssey”, koji su brzo postali nezaobilazna točka ljeta u Rijeci. Također je suorganizator festivala “Final Destination 2025” u Lokvama – događaja koji spaja glazbu, prirodu i zajedništvo.
U Rijeci je nastupao u kultnom klubu Manuel, a njegovi setovi odišu energijom, toplinom i istinskom povezanošću s publikom. Bez obzira nastupa li na intimnoj lokaciji ili pred većom publikom, Lemm ostaje vjeran svom cilju: dijeliti glazbu koja pomiče granice, širi pozitivnu energiju i spaja ljude.
Pacco je jedan od pionira elektroničke glazbe u Hrvatskoj od ranih 90-ih. Bio je resident DJ na Valkana Beach festivalima, Rabac Summer Festival. 2006. skupa sa Rudy B. počinju producirati svoju glazbu, a dvojac se može pohvaliti sa preko 100 izdanja.
Njihove trake Coral Castle, Space Walk, Lemuria su bile više puta u Top 100 na Beatport i na play listama DJ-a kao što su: Eelke Kleijn, Hernán Cattáneo, SOS (Demi, Desyn Masiello, Omid 16B), Henry Saiz, Miss Nine, Paul Hazendonk…
Hella dolazi bez ograničenja, ne priznaje granice, etikete, ni stroge žanrovske okvire. Za nju postoji samo jedno mjerilo: groove koji tjera na ples. Glazbena selektorica koja zna kada groove pogodi, tijelo pleše samo.
Nema pravila, samo beat, energija i ples. Na nagovor partnera upustila se u svijet glazbe, te danas “koketira” sa različitim stilovima od tech housea, progressivea, techno trancea, uvijek s puno plesnog ritma i neodoljive energije. Hella vas vodi tamo gdje beat postaje pokret, a noć čista magija.
Tomi Rollo zadnjih je 25 godina neizostavno ime istarske elektronske scene. Osim po brojnim nastupima u hrvatskim i slovenskim klubovima poznat je i po svojim nastupima na “Midnight Lunch” serijalu partija te Valkana Beach festivalu. Njegov zvuk kombinacija je techousea, progressiva i techna. Njegovi nastupi danas su rjeđi, ali i dalje odišu energijom i grooveom koji tjeraju na ples.
Face Off – riječki DJ i producent Adnan Bajrami umjetničkog imena Face Off, glazbu je po raznim klubovima počeo puštati još 90-tih godina. Produkcijom se počeo baviti 2009., a trake su mu vrtili poznati svjetski DJ-i poput Erick Morilla, Mark Knighta, Matthias Tanzmanna, Davida Squillacea, Prok & Fitch. Neki od radova su bili u Top 100 poput “Pa rap pa pa” i “The Power” koja je bila na prvom mjestu Traxsourcea.
Iz underground korijena Whooso se brzo uzdigao i postao pionirska snaga na lokalnoj sceni. S nezasitnom ljubavlju prema tech houseu i technu, ovaj enigmatični umjetnik otkrio je strast prema ritmičnim zvučnim pejzažima u ranoj dobi. Dolazeći iz živahnog grada Rijeke, Whoosova glazbena karijera započela je početkom ove godine kada je stao iza gramofona i poveo publiku na putovanje svojim energičnim i soulful beatovima. Pripremite se za prijenos u carstvo pulsirajućih bas linija, snažnih ritmova i eteričnog vokala dok Whoosovi miksevi pletu tapiseriju zvučne euforije.
Pridruži se 12. srpnja na Lokvarskom jezeru i postani dio ove glazbene priče pod otvorenim nebom!
Naziv “Kayoibako” potječe od japanskog izraza za transportne kutije koje se mogu prilagoditi različitim vrstama tereta, što odražava prilagodljivost ovog vozila.
Toyota Kayoibako – Foto: Toyota Global Web
S duljinom od 399 cm, Kayoibako je kompaktno vozilo koje pruža fleksibilnu platformu za različite namjene. Njegov dizajn omogućuje jednostavnu prilagodbu unutrašnjosti, čineći ga pogodnim za prijevoz robe, kao mikro-shuttle ili kao mobilnu trgovinu. Električni pogon osigurava ekološku prihvatljivost i tihu vožnju, dok softverski upravljana arhitektura vozila omogućuje personalizaciju prema potrebama korisnika.
Unutrašnjost Kayoibaka može se konfigurirati za različite svrhe, uključujući i kao mikro-kamper za avanturiste. Primjerice, stražnji dio može biti opremljen prostorom za sjedenje i stolom koji se mogu pretvoriti u ležaj za spavanje. Stakleni krov pruža dodatnu svjetlost i osjećaj prostranosti, što je posebno korisno tijekom kampiranja.
Toyota Kayoibako predstavlja viziju budućnosti u kojoj su vozila prilagodljiva, ekološki prihvatljiva i multifunkcionalna, pružajući korisnicima mogućnost da ih oblikuju prema vlastitim potrebama, bilo za posao, prijevoz ili slobodno vrijeme.
Jedan od najoriginalnijih kantautora regionalne scene, J.R. August, stiže na pozornicu Zagreb Music Festa na zagrebačkom Jarunu u subotu 7. lipnja, gdje će uz Pocket Palmu otvoriti večer za austrijskog electro swing velikana Parova Stelara.
J.R. August iza sebe ima desetljeće stvaralaštva, brojne nagrade i koncertne dvorane ispunjene publikom koja vjerno prati njegovu glazbu. Na Zagreb Music Fest dolazi s posebno oblikovanim festivalskim setom, koji će se razlikovati od njegovih uobičajenih klupskih nastupa.
„Na festivalima i open-air pozornicama rijetko nastupamo, zato smo posebno uzbuđeni. Ova vrsta koncerta traži drugačiji pristup – kraći, kompaktniji nastup s više energije. I to ćemo isporučiti“, poručuje J.R. August, koji trenutačno promovira svoj najnoviji live album “Live at Peti Kupe”.
Iako publika njegovu glazbu često doživljava kao intimnu i introspektivnu, njegov autorski potpis podjednako dobro funkcionira i u većim prostorima. Svaki njegov koncert je drugačiji – pjesme se mijenjaju s vremenom, a setlista nikada nije statična. I na Jarunu će, kaže, pustiti trenutku da vodi priču, kao što to čini na svakom nastupu.
Njegov zvuk je teško jednoznačno opisati – kombinacija pijanističke elegancije, americana utjecaja, filmske atmosfere i vokalne snage – sve to čini ga jedinstvenim u domaćem kontekstu. Iako piše na engleskom jeziku, emocija koju prenosi ne poznaje jezične granice.
Upravo zato iznenađuje najava da je već dovršio album na hrvatskom jeziku, prvi takve vrste u njegovoj karijeri. „Nisam planirao raditi album na materinjem jeziku, ali sad kad je gotov – postao mi je jedan od najdražih koje sam ikad snimio“, otkriva. Planirani izlazak albuma očekuje se krajem sljedeće godine.
J.R. August je i autor čiju glazbu sve češće traže vizualni mediji – od kazališta do filma i serija. Njegove pjesme nedavno su se našle i u seriji SRAM, a suradnje s redateljima i dramaturzima doživljava kao prirodno širenje svog izraza. Iako nikad nije striktno definirao svoj glazbeni stil, ono što mu je najvažnije jest autentičnost i emotivna snaga svakog tona.
Uoči nastupa na Zagreb Music Festu, publika može očekivati i nove verzije njegovih najpoznatijih pjesama – posebno adaptirane za ovu priliku. Na pozornici će mu se pridružiti bend koji već godinama diše kao jedno, a glazbeni crescendo, kao i obično, čuvat će za sam kraj.
„Publika može očekivati dobru zabavu i dobru energiju i jaku emociju s naše strane. Ako nas niste još imali prilike čuti uživo – ovo je sjajna prilika da to ispravite. Ne događa se često da sviramo ovakve festivale i ovakve pozornice“, poručuje za kraj.
Zagreb Music Fest održava se 7. lipnja na zagrebačkom Jarunu, a drugi festivalski dan predvodi Parov Stelar uz nastupe J.R. Augusta, Pocket Palme, El Siciliana i DJ Frxa – program počinje u 18h, a J.R. August nastupa u 19:30 sati! Ulaznice su dostupne putem Entrio sustava.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.