Skip to main content

Cortex Thrill vraća se svom duhovnom domu Bonzai Recordsu s novim izdanjem “Continuum”

Cortex Thrill vratio se na Bonzai Records s izdanjem “Continuum“. U povratku ka svom duhovnom domu, Ivi i Robertu pridružio se bivši član Cortex Thrilla – Sven Gleđa. Na novom izdanju pridružio im se i Dimitri Cooman, ključna figura legendarnog belgijskog kluba i brenda Cherry Moon, koji je složio remix.

Originalni mix trake donosi uranjajuće sonično putovanje, vođeno snažnim bas linijama i udarnim kickovima. Osnova je obogaćena hipnotizirajućim synthovima koji se provlače kroz miks, stvarajući duboku atmosferu. Klasični vokali dodaju sablastan, ritmičan puls, dok mekani melodijski elementi pružaju eterični kontrast tvrdim rubovima. Oštre 303 acid linije režu kroz zvučnu kulisu, dajući traci sirov i oštar ugođaj, obavijen kozmičkom aurom.

Remix Dimitrija Coomana nudi neumoljiv, energičan zvuk s čvrstim, udarnim kickovima koji vode ritam uz pulsirajuće bas linije. Sanjivi, eterični vokali lebde preko miksa dodajući sablasni kontrast intenzitetu. Prodiruća 303 acid linija prolazi s oštrom, surovom rezonancijom, donoseći sirovu energiju u pjesmu. Hipnotički break uvodi lebdeće melodijske elemente, stvarajući trenutak trance-smirenja prije nego što se snažni drop ponovno vrati.

Lightning mix nudi savršen spoj intenziteta i elegancije, s dubokim, rezonantnim kickovima u kombinaciji s pulsirajućim bas linijama koje održavaju visoku energiju. Sonarni odjek dodaje ritmičku teksturu, dok složene 303 linije donose prepoznatljiv acid groove. Tijekom breaka, razigrane melodije preuzimaju glavnu ulogu, pružajući lagani, uzdižući kontrast tvrđim elementima, dok slojeviti synthovi stvaraju groove s velikom dubinom što ovu verziju čini savršenom za plesne podije.

Novo izdanje Cortex ThrillaContinuum” dostupno je na svim streaming platformama.

Održano jubilarno 5. izdanje BLEMC-a: Novi trendovi u produkciji i utjecaj festivala na clubbing

Jubilarna 5. godina konferencije BLEMC, jedinog konferencijskog događaja o elektroničkoj glazbi u Bosni i Hercegovini, ponovo je okupila najznačajnije regionalne organizatore glazbenih festivala s elektroničkom glazbom, ali i najznačajnije sudionike kreativne industrije, koji su u vezi s regionalnom elektroničkom scenom.

Kao i dosad, banjalučka konferencija o elektroničkoj glazbi kroz više je segmenta stavila naglasak na nove trendove u glazbenoj produkciji. Na dnevnom redu kroz zanimljivu panel diskusiju postavila je i najznačajnije teme koje prodiru u suštinu svjetskog i regionalnog elektroničkog pokreta.

Program konferencije počeo je u petak 1. studenog uz održavanje događaja na dvije kultne banjalučke lokacije: u barovima Hogwarts i Funky House uz nastupe izvođača: Alen Vilendecic, Yodda, Red Nine, Wade Newhouse, DaVinči, Jan Frost, Vuk. Bila je ovo odlična prilika da se polaznici respektabilne Atomic DJ akademije, pod vodstvom jednog od najznačajnijih produkcijskih i DJ imena u BiH Mladena Tomića, predstave publici.

Banjalučki Dom omladine u subotu, 2. studenog je bio u znaku BLEMC-a, odnosno tu je održana panel diskusija pod nazivom: “Utjecaj festivala na clubbing“. Pod palicom moderatora Danijela Dakića panel je okupio neke od najvažnijih organizatora elektroničkih festivala, a razmatrani su različiti utjecaji i posljedice u korelaciji regionalne i svjetske clubbing scene i glazbenih festivala. Sudionici panela bili su: LMF Festival, Hrvatska / Damir Lovrić, Freshwave Festival, BiH / Strahinja Grahovac, Garden of Dreams Festival, BiH / Renad Čelik, Imperium Fest, BiH / Inis Bahić, Mladen Tomić, BiH / DJ, producent i vlasnik izdavačke kuće.

Nakon panela uslijedila je radionica pod nazivom „Produkcija elektroničke glazbe – Ableton“, koju je držao Marko Miličević / Gramophonedzie, dobro poznato regionalno DJ i produkcijsko ime, a konferencija se završila drugom večeri nastupa u barovima Hogwarts i Funky House i to uz nastupe: Gramophonedzie, Machad, Cortez Junior, Jimmy, Surrender Discipline, Mekhu, Aljoša.

Kao i dosad, svi su sadržaji BLEMC-a bili potpuno besplatni, a značaj konferencije prepoznala je regionalna publika. „Vidimo se i sljedeće godine na BLEMC-u!”, poručuju organizatori.

Future Shock slavi velikih 30 godina uz šest kultnih gostiju koji su stvarali temelje rave pokreta

Prošlo je trideset godina od prvog izdanja Future Shocka koji se održavao od 1994. do 2002. godine, a povodom toga se sprema proslava velikog jubileja u subotu 14. prosinca u zagrebačkom Boogaloou uz šest kultnih gostiju. Westbam, Tanith, Mario De Bellis, Mr. C, Beamish i MC Vitamin K e tijekom večeri partijanere vratiti u prošlost te probuditi osjetila kroz bezvremenske ritmove.

Pripremite se za noć u kojoj će srce Zagreba kucati u starom rave duhu“, ističu iz Future Shocka.

Na dva floora, pod svjetlom lasera i dubokim, hipnotičkim basovima, nastupaju pioniri koji su stvarali temelje rave pokreta – Westbam, Tanith, Mario De Bellis, Mr. C, Beamish i MC Vitamin K, legende koje su 1994. i 1995. zatresle Zagreb na prvim izdanjima Future Shocka. Lineupu se pridružuju domaći majstori Kiki i Seraphim Codex kao lokalna Future Shock podrška. 

Boogaloo priprema spektakularnu produkciju s vrhunskim soundom, impresivnom rasvjetom i vizualnim efektima te postaje katedrala zvuka spremna za valove elektroničke nostalgije, pretvarajući prostor u svetište rave energije. Naša tijela, duh i sjećanja postat će jedno, u ritmu koji nas vodi kroz vrijeme, uz vibracije koje nas podsjećaju na ono što smo bili, što jesmo i što ćemo zauvijek ostati“, zaključuju iz Future Shocka

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: FUTURE SHOCK / 30 YRS TRIBUTE w. Westbam / Mr. C / Tanith / Mario De Bellis / Beamish / MC Vitamin K

Plastikman’s Musik — izdanje povodom 30. godišnjice

Album, izvorno objavljen preko NovaMute / Plus 8, uslijedio je nakon albuma Sheet One iz 1993. i podigao Hawtina na novu razinu međunarodnog uspjeha.

Na svom prvom izdanju, u studenom 1994., Hawtin je bio središnji dio rastuće underground scene u Detroitu, a album, koji se proširuje na njegov jedinstveni i inovativni minimal techno svijet, lansiran je Plastikmanovim prvim nastupom uživo u kolovozu 1994. – u napuštenoj Tvornici Packard u Detroitu, u prostoriji umotanoj u crne plastične ploče.

Richie Hawtin kao Plastikman tijekom 90-ih

Prije nego što se cijeli album pojavio na policama, ‘Plastique‘, postavio je temelje za album koji je više naklonjen plesnom podiju, iako s uznemirujućom i zlokobnom stranom.

Musik, koji je sadržavao trake kao što su ‘Freek‘, ‘Kriket‘ (koju je Raf Simons koristio ranije ove godine u reviji Prada Men proljeće/ljeto 2025.), ‘Fuk‘ i ‘Marbles‘, ubrzo je čula mnogo šira publika. Plastikmanovi nastupi uživo na Glastonburyju, Tribal Gatheringu i glavno mjesto na Megadogu uslijedili su ubrzo nakon toga, što je natjeralo NME da proglasi Plastikmana žešćim od Orbitala, zabavnijim od Prodigyja i nezasitnije plesnim od bilo čega drugog“.

Album, koji je The Guardian opisao kao “glazbu kakvu nikada prije niste čuli“, a The Wire, koji ga je proglasio jednim od svojih albuma godine, kao “… remek-djelo“, definirao je trenutak u technu koji još uvijek odjekuje danas.

Sada, 30 godina kasnije, kako bi obilježili svoju godišnjicu, album je remasteriran s originalnih vrpci, podsjećajući nas zašto je Plastikman ime koje još uvijek odjekuje i da intenzitet albuma – na plesnom podiju i izvan njega – nije izgubio na svojoj moći u međugodinama.

Proizvedeno u ekološki osviještenoj ambalaži, prešano na biovinilu.

U/Offu – program koji briše granice i ruši žanrovske predrasude

Ta ideja se nekoliko mjeseci “kontemplirala u ladici” DJ Grumena prije nego što je U/Offu dobio svoju potpunu formu i kontekst. U razgovoru perspektivni šibensko-zagrebački DJ Grumen nam otkriva samu ideju programa.

Ideja je od starta predstavljati publici ono što je napeto na lokalnoj i globalnoj glazbenoj sceni, kao i dovesti u naše krajeve neke od progresivnih DJ-eva današnjice za koje držim da zahtijevaju pozornost te mogu inspirirati lokalnu scenu na ekspanziju, kao i stvoriti safe space kako za publiku, tako i za same DJ-eve koji će tek posjetiti zagrebačke klubove.

DJ Grumen u akciji za pultom

Svojim radom kroz U/Offu, njegovi tvorci stavljaju naglasak na inkluziju i oživljavanje glazbene scene, debitantske nastupe nekih od globalno priznatih imena elektroničke scene, umrežavanje s kolektivima koji dijele iste ciljeve te promoviranje novih glazbenih formi nastalih spajanjem različitih utjecaja.

Na U/Offu partyjima možete očekivati beskompromisnu blendu suvremene elektroničke glazbe i propitivanje granica bassa, electra, post cluba, latino derivacija i techna, kao i stapanje svega navedenog u jednu cjelinu.

Tvorci U/Offa su također imali ideju da se program održava u Šibeniku i Zagrebu s tendencijom širenja i u druge gradove “lijepe naše”. Shodno tome se prvi U/Offu događaj održao u travnju 2022. godine u Krešimirovom gradu, a zatim ovaj party serijal posjećuje zagrebačke klubove kao što su AKC Attack, Masters i nedavno zatvoreni Željezničar.

Kako nam Grumen priča, jedna od odluka koje se drže od samog starta U/Offu programa jest inkluzija kolega sa scene i odbacivanje ustaljenih rezidenata na događajima. Umjesto toga se trude spariti lokalne snage s internacionalnim gostima po njihovoj kompatibilnosti. Potaknuti tom odlukom, tijekom protekle dvije godine uz niz zanimljivih gostujućih DJ-eva poput Aloka, Bluetoofa, braće Galaskin, Gamma Intela, NVST-a svirali su mnogobrojni domaći akteri poput Allana, Chofa, El Commanda, Fabiana, Iggy Dopea, Kommode, Korneta, Mimija, Oberana i drugih. 

Osvrćući se na održane večeri, Grumen nam ističe da sve njihove dosadašnje događaje smatra uspješnima shodno da sama scena u periodu od početka U/Offa, kao ni danas u Zagrebu nije na nivou na kojem bi trebala biti. 

Izdvojio bih možda gostovanje genijalnog rotterdamskog DJ-a i producenta Gamma Intela koji je definicija glazbe koju želimo predstaviti. Moto njegovog labela kojeg je osnovao s još jednom nizozemskom legendom Identified Patientom govori sve – ‘Anksiozna glazba za nemirne umove.’ Taj će se party pamtiti dugo zbog glazbe tijekom cijele večeri, zbog vizualnog dojma, posjećenosti te same atmosfere u Red Roomu nažalost odnedavnog zatvorenog kluba Željezničar. Sve je bilo top. Ja sam svirao za uvertiru u samu večer te prepustio kormilo Gamma Intelu koji se izvrsno poigrao s dupko punim floorom, a poslije njega za pult su stali Allan i Carnero u b2b formaciji koji su zatvorili večer i ostavili pun floor želja nastavka, nakon što smo već produžili party za dobrih pola sata. Naravno treba zahvaliti čestitim scenografsko-vizualnim suradnicima Monici Milas i Vlaji aka A’ jitaam D’aa koji su sam klub te večeri pretvorili u potpuno drugi prostor.

Kako nam Grumen priča, sljedeći U/Offu party se već uvelike sprema za kraj studenog u Mastersu kada im u goste dolazi iznimno interesantan gost kojem se jako vesele. O kome je riječ i kada će se party održati, ekipa iza U/Offu će otkriti uskoro na društvenim mrežama.

Jedini DJ Masterclass u Hrvatskoj nakon Splita stiže i u Zagreb. Evo što sve trebate znati o njemu

Od samog početka podršku DJ Masterclassu pružaju zastupnici i distributeri Pioneer DJ opreme tvrtke; Helikop i Amadeus II – DJ shop, a od prošle godine uključio se i Pioneer Pro Audio.

Kako je nastao DJ Masterclass by DJ Matthew Bee?

DJ Masterclass rodio se u Splitu prije 5 godina iz čiste potrebe da svoje iskustvo i znanje o DJ-ingu prenesem na druge, onako kako ga ja doživljavam, onako kako ga ja vidim i onako kako ja radim. Moj masterclass je prenošenje mog osobnog iskustva u DJ-ingu, te prenošenje stanovitih profesionalnih vještina i znanja na kandidate koji se imaju želju okušati u poslu DJ-inga. 

DJ Masterclass je podijeljen na dva dijela, zatvoreni dio koji traje dva dana od 10 do 16h na kojem osobno radim s maksimalno 3 kandidata te na kojem obrađujem teoretski dio, povijest DJ-inga, glazbene pravce, strukturu pjesme, itd. Drugi dan je praktični dio gdje se intenzivno vježba mixanje od beatmatchinga, harmonijskog mixanja itd. do stvaranja vlastitih mixeva koji se onda objavljuju na MixCloud. Ovdje se kandidati susreću s profesionalnom opremom i svaki od kandidata ima svoj potpuno opremljen DJ setup na kojem radi. 

U drugom dijelu DJ Masterclassa, tj. na kraju drugog dana imamo radionice i predavanja otvorene za javnost gdje se održavaju zanimljiva predavanja na kojima uvijek pozivamo odabrane predavače iz područja glazbe sa naglaskom na elektroničku glazbu.

Do sada su nam predavači bili: DJ/Producent DJ Jock, DJ/Producent Lomax (Švicarska), DJ/Producent Ante Jakir, Music Selector,  kao i organizator velikog festivala elektroničke glazbe Sensation White, Wish Oudoor, itd. gdin. Massimo Fregnani (Italija). Osim DJ-evea zanimljivo predavanje na svakom Masterclassu ima predavač Ivan Boban – Social Media Expert, Music Selector – Željko Martić sa svojom prezentacijom Radio DJ-a, kao i moje predavanje koje se odnosi na prezentaciju novih Pioneer DJ i audio proizvoda.

Da li se Masterclass održava i u drugim gradovima te koliko često?

Od ove jeseni po prvi put organiziram DJ Masterclass u Zagrebu. Sretan sam što se DJ Masterclass gotovo uvijek popuni i prije nego se službeno objavi datum, što mi na neki način daje potvrdu da ovo što radim ima pozitivan učinak. Masterclass organiziram uvijek dva puta godišnje, u proljeće i na jesen tako da se već sada potencijalni kandidati mogu prijaviti za sljedeća predavanja u proljeće 2025. gdje nam je za Split ostalo samo još jedno slobodno mjesto.

Koji je benefit koji polaznici Masterclassa dobivaju?

Svi polaznici dobivanju od naših sponzora vrijedne poklone u vrijednosti od cca. 200€ uz naravno znanje koje im prenosim ja kao mentor kao i ostali predavači. Nadalje, upoznaju se sa profesionalnom DJ opremom i to cijelom paletom proizvoda od najjednostavnijih kontrolera pa sve do festivalske opreme poput Pioneer DJ TourOne. Smisao DJ Masterclassa je taj da svi polaznici imaju priliku postati dio DJ booking agencije Cosmic Production te da im se na neki način daje “carte blanche”  da po ubrzanoj proceduri krenu raditi i postanu dio DJ scene. Naravno uvijek sve ovisi o želji i interesu svakog pojedinca koliko će sebe “dati” u ovaj predivan posao te da li će stečena znanja koristiti kao hobi ili za javne nastupe gdje će graditi profesionalnu karijeru. Ono što bi ja rekao da je najvažniji aspekt DJ Masterclassa je networking gdje kandidati upoznaju ljude iz DJ industrije koji im sutra mogu biti od velike pomoći u karijeri.

Poruka za kraj!

Pozivam sve zainteresirane na besplatna predavanja u Zagrebu 10. studenog u Hotelu Art’otel, Petrinjska 7 od 16 do 18h gdje Vas očekuju fantastični predavači, susret s profesionalnom DJ opremom i dobra atmosfera.