Complete Chaos Tour započeo je 17. listopada u beogradskom klubu Karmakoma, potom su vikend poslije puštali u mariborskoj Pekarni i zagrebačkom Dva Osam.
Foto Klara Šulek (Pekarna – Maribor, 25.10.2024.)
Auf Wiedersehen su na svoju rave’n’roll turneju krenuli s Felverom, poznatim zagrebačkim DJ-em elektroničkog zvuka.
Vizualni video i svjetlosni dio ovog ad hoc kolektiva “Complete Chaos Toura” kreirao je Izvanredni Bob, posljednji ambasador autentičnog beogradskog šarma i elegancije.
Još početkom 90-ih otkrio ih je slavni Gilles Peterson. Braća Shuya i Yoshi Okino bavili su se DJ-anjem, a nakon Petersonovog poticaja, osnovali su duo Kyoto Jazz Massive te postali pioniri japanskog crossovera jazza i klupske glazbe.
Oformivši bend, krenuli su i s live nastupima koji traju do danas. Japanski pioniri objavili su 1994. prvi kompilacijski CD pod nazivom “Kyoto Jazz Massive“, a 2000. i prvi singl “Eclipse“ pod okriljem poznate etikete Compost. Svjetsko priznanje doživio je njihov prvi album „Spirit of the Sun“ iz 2002. godine.
Od 2004. godine kao Kyoto Jazz Massive Live Set nastupaju diljem Europe i Azije
Uz svoje skladbe, stalno izbacuju nove remikseve, što im je priskrbilo reputaciju vrlo traženih producenata. Kao DJ-i redovito sviraju ne samo u Japanu nego i diljem svijeta, posebno u Britaniji, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i SAD-u. Još pamtimo njihove nastupe u 2000-ima u sklopu kultnog programa Kontrapunkt.
Nakon dugog vremena vraćaju se u Zagreb isporučiti uživo svoj vrhunski spoj jazza i elektronike. Ulaznice se već mogu nabaviti online.
Savršeno za ljubitelje techna, početnike ili profesionalce. Ples na techno partyju iskustvo je kao ni jedno drugo. Pulsirajući ritmovi, zajednička energija i osjećaj jedinstva među publikom stvaraju zadivljujuću atmosferu.
Bez obzira na to jeste li veteran scene ili ste tek prvi put zakoračili na pod, nekoliko solidnih plesnih pokreta u vašem arsenalu pomoći će vam da tečete uz glazbu i osjećate se više usklađeno s vibrom.
Umjetnost techno plesa: Nema pravila, samo sloboda
U techno plesu je sve o prepuštanju – nema krutih pravila ili očekivanja. Ljepota techna je u njegovoj spontanosti. Nije vam potrebna formalna plesna obuka da biste uživali. Ključno je zaboraviti na usavršavanje pokreta i jednostavno uroniti u ritam glazbe.
Svladavanje osnova: Pronađite svoj ritam
Prije nego što uskočite u određene poteze, važno je osjetiti ritam. Techno glazba često slijedi obrazac od četiri takta, što olakšava ulazak u groove. Započnite s jednostavnim spuštanjem ramena, njišući kukovima u ritmu — 1, 2, 1, 2. Nakon što vam donji dio tijela bude sinkroniziran, tapkajte stopalima u ritmu, naizmjenično lijevo i desno.
Kako vam bude sve ugodnije, počnite uključivati ruke i gornji dio tijela. Neka se kreću prirodno, vođeni ritmom. Eksperimentirajte s malim pokretima ruku i pustite svoje tijelo da pronađe svoj tok. Neki plesači više vole prepustiti glazbi da vodi njihove pokrete, dopuštajući njihovu tijelu da instinktivno reagira na svaki puls.
Talijansko stupanje: Klasik na plesnom podiju
Omiljen obožavateljima na techno događajima, “Italian Stomp” je visokoenergetski potez koji napumpa publiku. Počnite njihati bokovima s jedne na drugu stranu u ritmu. Zatim, dok osjećate kako se energija povećava, dodajte pokret lupkanja nogama, naizmjenično lijevo i desno. Možete bacati male skokove kako biste odgovarali intenzitetu glazbe.
Kako postajete samopouzdaniji, personalizirajte stupanje dodajući svoj vlastiti štih. Možda da uvedete pljesak ili suptilne pokrete rukama kako biste naglasili ritam i unijeli malo osobnosti u svoju izvedbu.
Kraljevski Brexit Drop: Poletan i odvažan
“Royal Brexit Drop” zabavan je, skakutav pokret koji je savršen za oslobađanje vašeg unutarnjeg plesača. Započnite pronalaženjem ritma i nježnim kimanjem glavom u ritmu bokova. Podignite ruke iznad glave i počnite ih pumpati u ritmu glazbe.
Dok vam se ruke pomiču, lagano odskočite na nožnim prstima, dopuštajući koljenima da se savijaju pri svakom odskoku. Za dodatni štih, možete izvesti razigrani udarac ili naglasiti pad savijanjem koljena malo dublje na određenim ritmovima. Svrha ovog poteza je zabava i dopuštanje glazbi da vodi vaše pokrete, prenosi Darius za Techno Airlines.
Glazbeni festival Time Warp održao se 25. i 26. listopada 2024., a svaki je DJ imao dvosatni set. Prvog je dana Cassy započela festival puštajući uglavnom house glazbu, nakon čega su uslijedili Rampa &ME, članovi Keinemusik.
Foto Marko Edge
Veći broj ljudi stigao je neposredno prije nego što su se na pozornici pojavili Rampa &Me, prilično poznati po showu koji su priredili zajedno sa svojim jedinstvenim stilom odijevanja, svirajući afro house glazbu na Ibizi, u južnoj Francuskoj, i diljem svijeta. Mogli ste vidjeti ljubav prema Keinemusiku u očima publike. U ponoć, tijekom seta Rampa &ME, Sven Väth je s publikom proslavio svoj 60. rođendan, a svi su mu zajedno otpjevali sretan rođendan.
Nakon što je Rampa &ME završio, Sven Väth je započeo svoj set krećući se od afro housea do techna, bilo je tako nevjerojatno i vrlo poticajno. Slijedila je Nina Kraviz, zatim Charlotte de Witte i njezin suprug Enrico Sanguiliano, svirali su b2b, vrlo moderne pjesme, moglo se vidjeti kako je publika bila zaljubljena u par koji svira zajedno, set je bio apsolutno prekrasan.
Foto Marko Edge
Dan 2 Time Warp je bio vrlo zanimljiv što se tiče postave. Bile su dvije pozornice s mnogo zanimljivih starih i novih talenata, uključujući velika imena poput legende techna Adama Beyera.
Drugi je dan bio više orijentiran na techno i melodični techno
Novi talenti bili su prilično iznimni, Miss Monique je bila posebna, ima izvanredan talent za vrlo dobro čitanje publike i udovoljavanje njihovim željama. Deborah de Luca je svirala prekrasan melodični techno, mogli ste osjetiti njenu vrlo posebnu žensku energiju i unutarnju ljepotu kroz cijeli set. Vintage Culture također je bio sjajan, način na koji je miksao pjesme i glatko se kretao kroz set.
Ozvučenje je bilo sve, uz posebnu rasvjetu
Veliko hvala organizatorima, inženjerima zvuka i rasvjete što su iskustvo učinili nevjerojatnim i nezaboravnim, jedva čekamo sljedeću rundu Time Warpa, piše Veronika Blažkova za Loudlife.
Inače, 60 – godišnji Sven Väth 16. studenoga nastupa u sklopu Future Scopea u Boogaloo, a ulaznice možete potražiti na Entrio.
Kompletnu fotogaleriju Marka Edge sa Time Warpa možete pogledati ovdje.
Zavod za eksperimentalni zvuk (ZEZ) i studio-galerija KLET najavljuju 9. izdanje Izložbe zvuka te pozivaju domaće i regionalne umjetnike_ce da prijave svoj audio(vizualni) rad, zvučnu instalaciju, performans te ostale medijske i eksperimentalne radove koji se ostvaraju kroz zvuk ili oko njega.
Organizatori očekuju inovativne i kreativne zvučne radove, instalacije te izvedbe umjetnika_ca koji su fascinirani zvukom u svoj njegovoj širini. Prihvaćaju se stari, novi i radovi u nastajanju svih vrsta, forme i stila, a pozdravljaju se i radovi koji koriste zvuk kao tek jedan od gradivnih elemenata.
Na javni poziv se mogu prijaviti svi umjetnici_ce i umjetnički kolektivi aktivni na području Hrvatske i/ili zemalja bivše Jugoslavije, a prijave se šalju preko online obrasca.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.