Nedavno je u Chicagu otkriven novi mural u znak počasti Frankie Knucklesu, house glazbi i kultnoj house etiketi Gherkin Records.
Foto: WTTW News
Umjetnik Max Sansing predstavio je svoj novi rad pod nazivom “Under One Roof” u Uptown Branchu, Chicago Public Library. Otkrivanju su prisustvovali povjerenik javne knjižnice u Chicagu Chris Brown, Frederick Dunson iz Zaklade Frankie Knuckles uz glazbu DJ Purplea.
Mural odaje počast pokojnom, velikom Frankieju Knucklesu i raznolikosti četvrti Uptown i Buena Park, kao i Gherkin Records-u, važnoj izdavačkoj kući iz Chicaga koja se nekoć nalazila preko puta ulice na adresi 916 W. Buena.
Mural je financirao Odjel za kulturna pitanja i posebna događanja grada Chicaga (DCASE), a njime upravlja Chicago Public Art Group.
Duh house glazbe je tako inkluzivan, a ovo susjedstvo ima tako raznolik niz ljudi i kultura. Želio sam da mural uhvati euforiju onoga što house glazba čini kada je slušate
Predstavljen je nakon što je Defected izdao zbirku Knucklesovih klasika i remiksa kao novi set vinyla. Sansingov mural nije samo hommage Knucklesu, već i odraz ujedinjujućeg duha house glazbe. Kako je objasnio, “Duh house glazbe je tako inkluzivan, a ovo susjedstvo ima tako raznolik niz ljudi i kultura. Želio sam da mural uhvati euforiju onoga što house glazba čini kada je slušate.” – prenosi Brian Coney za DJ Mag.
Prošle je godine još jedan javni mural Frankieja Knucklesa u ulici W. Hubbard 815 prebojan nakon opetovanog vandalizma prema njemu i susjednom muralu Juice WRLD-u.
Umjetnik novog murala, Max Sansing je “dobar likovni umjetnik iz Chicaga i jedan od najplodnijih i najtalentiranijih muralista u gradu. Njegova izrazita estetika spaja dinamiku ulične umjetnosti natopljenu bojama s tehničkom elegancijom fotorealizma.“
Njegovi su radovi između ostaloga prikazani na galerijskim izložbama i posebnim događanjima u Chicagu, New Yorku i Miamiju.
Ova pjesma je čisti adrenalinski nalet, puna nezaustavljive rave energije koja će zajamčeno natjerati publiku da žudi za još.
Foto DDH
‘Mom Was On Tequila’ stvara naelektrizirano iskustvo jer se ubojiti techno ritmovi Reiniera Zonnevelda i vrhunske produkcijske vještine susreću s legendarnim Scooter-ovim veselim hardcore vibracijama i nezaboravnim tekstovima. Dinamična pjesma postavlja scenu snažnim i energičnim ritmovima koji slušatelje sigurno vraćaju u srce autentičnog ravea 90-ih, a osjećaj je poseban kada nepogrešivi glas H.P. Baxxtera pobuđuje sve da skaču, vrište i daju sve od sebe.
Suradnja između Reiniera Zonnevelda i Scootera na njihovom debi singlu, ‘Mom Was On Tequila’, označava monumentalni trenutak u elektroničkoj glazbi i šire. Objedinjujući Zonneveldovu vrhunsku techno produkciju i Scooter-ovu legendarnu rave energiju po prvi put, ova pjesma je sraz dviju moćnih sila. To je rijetka fuzija koja povezuje generacije rave kulture, što rezultira savršenom pjesmom za početak klupske sezone i preuzimanje vrhova glazbenih ljestvica diljem svijeta.
Na Youtubeu je objavljena VHS snimka plesa u zadarskoj diskoteci Saturnus, u noći s 2. na 3. travnja 1989.
DJ je tada vrtio poznate svjetske klupske hitove Morya Kantea “Yeke Yeke“; Michaela Jacksona “The Way You Make Me Feel”; Yazz & The Plastic Population “The Only Way is Up”… Neke od ovih pjesama se i danas čuju na partijima u remiksiranim verzijama…
Nakon toga će uslijediti koncerti u mariborskoj Pekarni 25.10. i zagrebačkom klubu Dva Osam 26.10. Za sve nadolazeće koncerte pratite alternativne medije.
Auf Wiedersehen na svoju rave’n’roll turneju kreću s Felverom, poznatim zagrebačkim DJ-em elektroničkog zvuka. Vizualni video i svjetlosni dio ovog ad hoc kolektiva “Complete Chaos Toura” kreirat ċe Izvanredni Bob, posljednji ambasador autentičnog beogradskog šarma i elegancije.
Elektro r’n’r zvuk, vrišteće feedback gitare, zarazni groove i svjetlosne instalacije prilagođene su svakom pojedinačnom koncertnom prostoru
Ovo je jedinstvena prilika da na jednom mjestu čujete i vidite najbolje iz rave’n’roll underground sfere na ovim prostorima. Elektro r’n’r zvuk, vrišteće feedback gitare, zarazni groove i svjetlosne instalacije prilagođene su svakom pojedinačnom koncertnom prostoru. Garantiran vrhunski umjetnički i klupski doživljaj. Sladokusci, dobro došli!
“Zelena soba je bila baš na pravom mjestu! Nadam se da ćete uživati u setu jednako kao i ja. GGWP“, na društvenim mrežama napisao je Cosmic G nakon novog nastupa u popularnom berlinskom HÖR podcastu.
Za svoj povratak u HÖR talentirani je beogradski DJ pripremio selekciju traka koje su varirale od neobjavljenih dragulja pa sve do klasika iz 90-ih, a mjesta je bilo i za neke njegove omiljene ljetne odabire.
Kako zvuči set kojeg Cosmic G opisuje kao set ispunjen s “trancey atmosferom, house ritmom i UKG grooveom” poslušajte na YouTubeu.
U proteklih desetak mjeseci, berlinski HÖR je ugostio nekolicinu hrvatskih i regionalnih aktera poput Commissara Laga, Dee Dvornik, Glije i Runyja koji su imali prilike predstaviti svoju glazbenu selekciju.
Riječ je o brendu Glazbena kuhinja kojeg vode Matija Sindičić i Andro Babić, koji kroz njega kuhaju probrani spoj housea, funka, disca, ali i puno toga još.
Matija se bavi ugostiteljstvom te je osmislio neke od barova u Zagrebu koji su popularni među alternativnom i urbanom publikom poput Papagaja na Ribnjaku, Rockstara u Preradovićevoj i Tres Chic u Vlaškoj, a DJ-ingom se bavi već dugi niz godina. S druge strane, Andro se po danu bavi PR-om, dok je po noći DJ i producent s nešto kraćom glazbenom karijerom.
Matija i Andro su udružili snage i pokrenuli Glazbenu kuhinju 2022. godine kao odgovor na izazove u organizaciji i promociji tuluma na koje svaki DJ nailazi u svom profesionalnom razvoju. Kako nam zagrebački dvojac otkriva, tematika kuhanja je obojici bliska, a u prenesenom značenju oni na svakom tulumu nešto kuhanju, no njihovi sastojci nisu oni kulinarski već glazba, ljudi, prostor i atmosfera koja se stvara u trenutku.
Inicijalna ideja je bila da naprave brendirani party s kojim će se predstaviti publici. Matija i Andro su svoju priču kao Glazbena kuhinja započeli kao putujući party koji je gostovao u barovima, klubovima i eventima po Zagrebu, ali im nije dugo trebao da se projekt razvije u puno kompleksniju priču. Kako nam objašnjavaju, Glazbena kuhinja se danas bavi širokim spektrom djelatnosti koje uključuju: micro-label aktivnosti poput produkcije i promocije naših remixeva i edita, organizacijske angažmane bukiranja i osmišljavanja glazbenih programa, rad s tehnikom, ozvučenjem i opremom te gostovanja i DJ nastupe diljem Hrvatske, ali i šire. ”Gradeći priču na prvotnom konceptu, sve naše aktivnosti povezujemo u jedan brend s jasno definiranim narativom i identitetom.”
Kad su krenuli s projektom, Matija i Andro su prve zajedničke korake napravili u sada, nažalost, zatvorenom Rockstaru, a među prvima ih je ugostio kulturni hub Super Klet. Glazbena kuhinja je skuhala svoje odabire i u KIC-u, Vintageu, Art Parku, A’e-u u Radićevoj, a tu su i legendarni Aquarius te Katran. Dečki su se pobrinuli da i publika diljem Hrvatske može čuti što kuha Glazbena kuhinja. Ljetos su imali rezidenciju u Kalavanda baru na otoku Hvaru, a dva do tri puta ljeti se pojave i u prekrasnoj Alaviji na otoku Silbi gdje naprave party uz more. Odnedavno su uspostavili suradnju s Apotheca barom u Rijeci pa će imati priliku bolje upoznati i primorsku publiku.
Osim nastupa u barovima i klubovima, Glazbena kuhinja nam se pohvalila kako su nastupili na InMusic festivalu 2022. godine, Flora Art festivalu te da redovito podržavaju Picigin fest u Baškoj na otoku Krku i festival Bita i Graffita u Vodicama, dok nam svirku na Zlarin Street Music Festivalu ovog ljeta izdvajaju po tome što će ga pamtiti zbog maratonskog seta koji je trajao od ponoći do osam ujutro.
Ono što su dečki iz Glazbene kuhinje kroz svoj rad primijetili je interes van standardnih lokacija na kojima netko zamišlja DJ-a. “Kroz svoj rad primijetili smo značajan porast u potražnji za DJ angažmanima u okruženjima izvan standardnih klubova, festivala i barova”, ističu Matija i Andro te nabrajaju kako su svirali jedno vrijeme intenzivno po restoranima. Odradili su niz korporativnih događaja i svadbi, a uspješno su se snašli i na sportskim događajima koji su uvijek zanimljivi. “Bilo je tu još puno upečatljivih trenutaka, poput snowboard sessiona na snježnom sljemenskom partyju za B-Zona snowboard klub, kada nam se potpuno smrznula oprema.”
S obzirom na pregršt odrađenih gaža, nekad je teško odabrati najdražu, ali iz Glazbene kuhinje imaju svoje favorite. Kao svoju najdražu svirku Matija izdvaja nastup na InMusicu jer kaže da su napravili pravi mali rave u šumici na Jarunu. Andro pak naglašava da mu je jedan od dražih tuluma bio na Silbi, kada je Glazbena kuhinja radila afterparty za TBF u organizaciji Silba Vibre: “U jednom se trenutku pola publike popelo na binu, a tonac je panično krenuo skupljati opremu da ju razulareni partijaneri ne oštete.”
Trenutno Glazbenu kuhinju zagrebačka publika može često čuti u barovima Ro&Do, Regular i Tres Chic, gdje se pojavljuju na mjesečnoj bazi.
Glazbena kuhinja, uz svoj gust raspored nastupa te ostale poslovne i privatne obveze, razvija i vlastiti zvuk. Produkciju, u obliku obrada i edita potpisuje Andro, koji kaže da je u produciranju muzike pronašao kreativni ispušni ventil za sve životne frustracije. Do sada je Glazbena kuhinja objavila 7 remixeva, od kojih je većinom riječ o editima hrvatskih ili ex-YU pjesama.
“Puno pjesama koje rado slušamo ima kulturni značaj i predstavlja duh nekog vremena, ali na dobrom ozvučenju zvuče flach i ne pozivaju na ples. Kako bi novoj publici predstavili neke stare groovove i melodije, radimo edite s idejom da zanimljive domaće i strane pjesme transformiramo u klupske bangere koji će pokrenuti i najtromije.”
U odabiru pjesama s kojima će “kuhati”, za Andra ulogu igra i obiteljska povijest, naime prvi remixevi koje je napravio bile su šansone iz šezdesetih u kojima je njegov djed, poznati glumac Relja Bašić, davao svoj glas. Gradeći izričaj na kulturnoj ostavštini svoje obitelji, Andro je napravio dva remixa pjesama svojeg djeda, jednu u drum ‘n’ bass varijanti, a drugu u deep house verziji. U produkcijskom sazrijevanju Glazbene kuhinje veliku je mentorsku ulogu imao Filip Motovunski, DJ, producent i majstor za mastering zvuka.
U planu su, tvrdi Andro, dvije zanimljive kolaboracije s popularnim predstavnicima domaće indie scene, koje će zasigurno zaintrigirati ljubitelje elektroničke glazbe. Posljednji remix sarajevskog benda Rezonansa –” Mirno idem krivim putem” i playlistu edita Glazbene kuhinje možete poslušati na poveznici.
Na pitanje što budućnost nosi za Glazbenu kuhinju osim nastupa i novih produkcijskih umijeća, dečki nam ponosno otkrivaju: “Potaknuti nedavnim zatvaranjem niza kultnih barova, lokala, klubova i alternativnih lokacija u Zagrebu, odlučili smo pokrenuti novi zajednički projekt u prostorima nekadašnjeg Tomata u Tkalčićevoj. Ponosni smo što za Klubsku Scenu možemo premijerno najaviti da ćemo tamo dogodine otvoriti Koncept Bar, na čijem uređenju sada radimo. Koncept će imati bogati glazbeni program s fokusom na DJ-eve, ali i živu glazbu, kojim ćemo unijeti dašak svježine u zagrebački noćni život.”
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.