Nakon Zagreba i Istre, vrijeme je da Paul Kalkbrenner osvoji Dalmaciju i nastupi u splitskom klubu Porat 8. kolovoza 2025.
U svijetu elektroničke glazbe Paul Kalkbrenner je institucija
Njegova karijera traje više od dva desetljeća, tijekom kojih je postao sinonim za beskompromisni, emotivni i monumentalni techno zvuk. Njegovi nastupi nisu klasični DJ setovi – svaki Kalkbrennerov live act je audiovizualno putovanje kroz njegovu vlastitu glazbenu viziju, uz setove satkane isključivo od njegovih vlastitih traka.
Svjetsku slavu stekao je kultnim filmom Berlin Calling, u kojem je odigrao glavnu ulogu, dok je soundtrack albuma iznjedrio jednu od najpoznatijih elektroničkih himni svih vremena, Sky & Sand, koja drži rekord za najdugovječniji singl na njemačkim top ljestvicama.
Njegovih osam studijskih albuma i stotine milijuna streamova potvrđuju njegov status umjetnika koji ne slijedi trendove, već ih postavlja. Kalkbrenner je prvi techno izvođač koji je nastupio na glavnoj pozornici Tomorrowlanda, svirao je pred 400.000 ljudi na obilježavanju 25. godišnjice pada Berlinskog zida i rasprodao najveće koncertne prostore u Europi.
Uz njega, atmosferu u Splitu zagrijavat će vodeći domaći techno izvođači
DJ Jock, Roots rezident i osnivač te jedan od najcjenjenijih hrvatskih producenata poznat po izdanjima na prestižnim svjetskim etiketama, a koji na dancefloor uvijek donosi sirovu energiju.
Rezident i organizator clubbing programa Future Scope, Shipe nezaobilazno je ime zagrebačke elektroničke scene, a tu su i Toni Juranović, školovani glazbenik, multi instrumentalist i DJ, te Miro iz Underground Controla koji će otvoriti večer.
Ulaznice su dostupne putem Entrio sustava, a najpovoljnije su early bird u ograničenoj količini po cijeni od 40 eura koje će ugrabiti samo najbrži! Nakon toga cijena raste na 45 eura, a do samog datuma eventa bit će još nekoliko razina cijena. Kupnja ulaznica na vrijeme osigurava najpovoljniju cijenu i mjesto na jednom od najspektakularnijih techno događaja ljeta!
Sean Connery vraća se na veliko platno kroz program ‘Tuškanac u gostima’, dok Muzički biennale Zagreb otvara vrata suvremenog baleta s praizvedbom “Prekinute veze”.
Nedjelja je rezervirana za ‘Luftanje Scene Ribnjak’, gdje nas očekuje spoj kazališta, glazbe i edukativnih programa. Zagrebačka kulturna scena diše punim plućima – pridruži se i ti!
‘Tuškanac u gostima’ prikazuje napete pustolovine Seana Conneryja
‘Tuškanac u gostima’ tijekom travnja prikazuje filmove u kojima je nastupio legendarni Sean Connery, prvi i za mnoge jedini pravi Agent 007. Osim prepoznatljivog šarma, elegancije i autoriteta na ekranu, ovaj ponosni Škot posjedovao je i duboku emocionalnu snagu koja ga je uzdigla izvan okvira akcijskih junaka i učinila globalnim simbolom filmske svestranosti. Više info ovdje.
Subota, 05. travnja
Baleti “Prekinute veze” otvaraju 33. Muzički biennale Zagreb
Praizvedbom trodijelnog baletnog projekta “Prekinute veze”, nastalog u koprodukciji Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i Muzičkog biennala Zagreb (MBZ), otvorit će se u subotu, 5. travnja, trideset i treće izdanje Biennala. Više info ovdje.
Nedjelja, 06. travnja
Drugo ‘Luftanje Scene Ribnjak’ zove na predstave, koncerte, filmove i edukativne programe
Scena Ribnjak i ove godine u travnju nudi raznovrsne izvedbene programe – od kazališta i plesa do filma i glazbe. U programu sudjeluju brojni rezidenti i suradnici Ribnjaka, a publiku očekuju dvije kazališne premijere, nova iteracija prve hrvatske opere za bebe, koncerti hrvatskih i francuskih glazbenika, kazališne i plesne predstave za velike i male, senzorne filmske projekcije Hrvatskog filmskog saveza i edukativni programi. Više info ovdje.
Ovaj vikend Zagreb, Zadar i Ljubljana vibriraju u ritmu elektroničkih impulsa – od hipnotičkih analognih eksperimenata KiNK-a, preko sirove vinilne nostalgije Stevea Redheada i Marka Nastića, do moćnog, neukrotivog techno izraza Same’ Abdulhadi.
Depo slavi 11 godina postojanja uz dvodnevni glazbeni maraton, a zadarski Svarog postaje epicentar groovea. Pripremi energiju, jer ples ne staje!
Bugarski techno producent i DJ KiNK gost je sljedećeg izdanja popularnog programa Sequences 4. travnja u Petom Kupeu. Poznat je po dinamičnim, spontanim nastupima uživo tijekom kojih upravlja vojskom analognih sintisajzera i kontrolera u stvarnom vremenu. Ulaznice su dostupne online!
KiNK će nastupiti u live izdanju, a za pultom će mu se energičnim setovima pridružiti jedan od dugogodišnjih navigatora zagrebačke noćne scene Mimi i sve poletniji domaćin Antonio Zuza.
Palestinska techno kraljica i aktivistica Sama’ Abuldhadi je gošća Future Scopea , a za pultom Boogalooa pridružit će joj se još provjerene snage Shipe, DJ Jock i mlada nada Ska. Njen nastup 2018. u Ramali za platformu Boiler Room postao je prekretnica u njezinoj karijeri. Ulaznice su dostupne na Entrio.
Marko Nastić i Steve Redhead donose old school techno na vinylu u Ljubljanu pod okriljem programa Old Kitchen. Vinyl only večer ispunjena je sirovim, autentičnim techno zvukom, a za pultom će im se pridružiti slovenske snage DJ Gumja, Daniel Gloomy, Lexis i Veztax. Ulaznice su dostupne na Entrio.
Dvodnevni minifest povodom 11 godina kluba Depo, Zagreb
U petak vas kroz zvukove zvukove housea, tech-housea i minimala zabavljaju Mate Čeko, Fabian Jakopetz, Hrwo E, Looka, Vedran, Marcela, DJ Armani. Subota je više u bržim ritmovima (od techna i hard techna do hardcorea) a za pultom su F.O.R.M. Live, Teo Harouda, Zoky, Teychee, Yvonne, Pavle Phial, Noizephaser. Depo slovi za jedno od ključnih mjesta domaće elektroničke scene, a 2022. je osvojio nagradu Ambasador za najbolji mali klub.
Subota, 05. travnja
After Ego Chronicles pres. Marko Nastić @ Svarog Bar, Zadar
Zadar pleše na groove Marka Nastića pod okriljem večeri After Ego Chronicles koju je pokrenuo mladi Roberto Brignani. Za pultom Svaroga još su Makarun b2b Rilejt, Chuba b2b Roberto Brignani. Ulaznice na Entrio.
Late Night program Muzičkog bienallea Zagreb
Biennalski klasik Late Night ove godine donosi snažan program u zagrebačkim klubovima, spajajući inovativnu elektroničku i eksperimentalnu glazbu. Program otvara Aïsha Devi u Petom Kupeu, dok se narednih dana nastupi sele u MSU, KONTEJNER i Močvaru, gdje će se predstaviti Bong-Ra, s.a.t.i.n., Nídia & Valentina i drugi. Tomislav Oliver ističe kako Late Night povezuje publiku suvremene i underground scene, eksperimentirajući s koncertnim formatima u klupskom okruženju. Više info ovdje.
*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske
Glazbu mu karakteriziraju energični, pokretački i intenzivni techno ritmovi. Objavio je pjesme na nekim od najprestižnijih techno etiketa, uključujući Mutual Rytm, Frenzy, Primate, Zync, Mankind, Materia, Suara, Compressed, Fine Audio, Session i vlastitu Reda Recordings.
Uoči nastupa u ljubljanskoj Cvetličarni popričali smo o old school vremenima od I Love Techna do evolucije techno glazbe, a posebno je istakao što publika od njega može očekivati na nastupu u petak.
Dio ste techno scene od 90-ih. Kako vidite evoluciju techna od njegovih underground korijena do današnjeg globalnog fenomena?
Techno je evoluirao od underground žanra do globalno priznatog glazbenog pokreta. Ono što je nekad započelo u malim klubovima sada je dio mainstream glazbene kulture. Iako je nešto od toga postalo previše komercijalno, mnogi DJ-i i producenti pokušavaju ostati u tom underground duhu. Osobito se čini da se nova generacija techno producenata vraća toj underground kulturi. Sviđa mi se to.
Vaša izdanja za izdavačke kuće kao što su Mutual Rytm, Kombination Research i Red Factory definirala su sirov, beskompromisan zvuk. Kako biste opisali svoj trenutni pristup produkciji u usporedbi s ranim danima?
Moj se pristup produkciji promijenio tijekom godina zbog tehnološkog napretka. Počeo sam producirati 1995. i uglavnom sam radio s hardverom i analognom opremom. Audia i dalje nije bilo nigdje. Od 2000. postaje sve važniji u mom tijeku rada.
Sada skoro koristim samo dodatke s midi kontrolerima. Još uvijek imam nešto analogne opreme kao što je Planet Phatt, Analog four i TD-9. S računalom danas možete učiniti mnogo više što više ne želim mijenjati. Mogućnosti su beskrajne. Međutim, fokus ostaje na sirovom, beskompromisnom zvuku.
Belgija je oduvijek imala jaku techno kulturu. Kako se scena mijenjala tijekom godina i kakvu ulogu ima u globalnom techno pokretu danas?
Belgija je oduvijek igrala veliku ulogu u elektroničkoj glazbi. Poznati smo po novom ritmu. Dok su u Detroitu stvarali početak techna, ovdje je new beat bio vrlo popularan. Bio je to prvi pravi elektronički žanr i bio je vrlo mračan i spor. Ali to je bio početak nečeg mnogo većeg. Ranih 90-ih bili smo središte elektroničke glazbe.
Mislim do 2005-2006 bili smo jedna od vodećih zemalja u technu. Danas je scena postala toliko komercijalna zbog radija i televizije da smo izgubili tu vodeću poziciju. Svi promoviraju hard techno i drugu komercijalnu glazbu. Danas s malo ljubomore gledam na scenu u Nizozemskoj i Njemačkoj. Srećom, još uvijek imamo dobre klubove poput Fusea. Ovaj klub ostaje ikona u technolandu.
Vinil se uvelike vraća, a vi ste dio pokreta koji ga održava na životu. Kakvo je vaše mišljenje o debati digitalno naspram vinila u techno DJ-ingu?
Vinil ima jedinstveni šarm i karakter. Imati svoju glazbu u ruci uvijek je posebno i ima puno više značenja od MP3-a. Ali moram biti iskren, volim se igrati s digitalom. Nema igala koje skaču, nema rezonancije. Nudi fleksibilnost za izvođenje dodatnih trikova s glazbom. Mislim da oboje imaju svoje mjesto na sceni, a u konačnici se radi o glazbenoj umjetnosti.
Old Kitchen Party vraća sirovu energiju klasičnog techna sa setovima samo od vinila. Kakav je osjećaj biti dio događaja koji obuhvaća duh old school techna? Što publika može očekivati od vašeg seta?
Super je vratiti se u Sloveniju! I ovaj put na događaju koji slavi sirovu energiju klasičnog techna koja je još veća! Možete očekivati raw (sirovi, lo-fi, oštri) i energični techno. Neke dobro poznate pjesme i neke manje poznate.
I Love Techno bio je jedan od najpoznatijih festivala u Belgiji i ključni događaj za mnoge ljubitelje techna. Bili ste dio tog doba – kako gledate na to i mislite li da danas još uvijek ima mjesta za tako velike i fokusirane techno festivale?
I Love Techno bio je kultni događaj koji je utjecao na cijelu generaciju. Mnogi mi ljudi i danas govore da su im ti dani bili najbolji u životu. Vidjeti svu techno scenu zajedno na 5 pozornica bilo je neviđeno u to vrijeme. Danas imate mnogo festivala koji to rade. Iako se scena dosta promijenila, još uvijek ima mjesta za fokusirane techno festivale. Na primjer, Stone Techno festival u Njemačkoj i XRDS u Belgiji dobri su primjeri.
Što je sljedeće za Stevea Redheada? Neka nadolazeća izdanja, projekti ili suradnje na koje bismo trebali paziti?
Uskoro će stići puno novih stvari. Pjesme i remiksi. Na primjer, napravio sam remix za izdavačku kuću Techsturbation Records od Gumje. Također radim na novom Mutual Rytmu i pjesmi za Perc Trax. A za 2 tjedna ćemo snimiti studijski masterclass za Sinee koji će inače izaći u lipnju. Dakle, tamo ćete moći vidjeti moj tijek rada iz studija!
Old Kitchen donosi vinyl only večer ispunjenu sirovim, autentičnim techno zvukom, a osim Redheada na gramofonima će iste večeri puštati Marko Nastić, Gumja, Lexis, Daniel Gloomy i Veztax.
Osigurajte svoje ulaznice na vrijeme po povoljnijoj cijeni na Entrio.
To zna svatko tko na neki način radi u kreativnoj industriji. Izuzetno je velik broj kreativaca koji su prisutni na glazbenoj sceni u Hrvatskoj ali su iz brojnih razloga ostali anonimni jer njihov rad, ma koliko bio hvaljen nije ih učinio popularnima.
Foto: Aleksandar Selak
Štoviše, izuzetno velik broj tih istih kreativaca godinama vodi bitku da se dokaže i da počnu živjeti od svoje umjetnosti. Brojni glazbeni festivali kojima Hrvatska doista obiluje, sjajan su poligon za sve te kreativce da se dokažu i pokažu svu svoju kreativnost.
Uz same glazbenike, koji nakon prestanka pandemije izazvane COVIDOM-19 žive svoje zlatno koncertno doba jer nikada nije bilo više mjesta za nastupe kao i festivala na kojima mogu nastupati, brojni VJ-i, scenografi, redatelji, grafički dizajneri, inženjeri zvuka, dizajneri svjetla itd. i na taj način doći do izražaja, te pokazati svu svoju kreativnost. I to pred izuzetno brojnom publikom a nerijetko i međunarodnom. Savršena platforma za prezentiranje vlastite kreativnosti.
Tako će na primjer ovogodišnji Muzički biennale Zagreb, koje se održava od 5. do 12. travnja ugostiti više od 230 izvođača i izvođačica iz preko 30 zemalja sa šest kontinenata a biti će izvedeno više od 20 programa s čak 28 praizvedbi novih skladbi.
Ove godine program su osmislila čak tri umjetnička direktora MBZ-a; Davor Branimir Vincze, Ivan Josip Skender i Tomislav Oliver koji je u intervjuu za Nacional istaknuo kako su „duboko svjesni da se neke od najzanimljivijih stvari u današnjoj glazbi događaju upravo u undergroundu i na klupskoj sceni“.
Za malu zemlju poput Hrvatske financiranje suvremene umjetnosti nije samo važno, ono je presudno…
U istom tekstu Davor Vincze stavio je naglasak upravo na kreativce, te rekao: „Za malu zemlju poput Hrvatske financiranje suvremene umjetnosti nije samo važno, ono je presudno. Želimo graditi narativ koji ne počiva samo na prošlosti i dostignućima naših prethodnika, već na onome što smo mi danas. Jedino suvremena umjetnost gleda u budućnost.“
Dodavši ovome da je umjetnost dugoročna investicija koja ne donosi trenutačne povrate, ali kada ih donese, njezin utjecaj traje stoljećima jer jedno remek-djelo može oblikovati nacionalni identitet za generacije koje dolaze.“ I to upravo od strane brojnih kreativnih pojedinaca bez obzira na kojem se polju umjetnosti izražavaju.
Na jednoj od prvih Međunarodnih autorskih kreativnih konferencija (MAKK) koje se u organizaciji stručne službe ZAMP Hrvatskog društva skladatelja i Hrvatskog društva za autorsko pravo svake godine održavaju u Zagrebu, prije desetak godina su predstavljeni rezultati kreativne industrije u svijetu uz impresivne brojke poput podatka da kreativne industrije ostvaruju 2,25 milijardi dolara prihoda godišnje i čak tri posto svjetskog BDP-a, te da je više od 30 milijuna ljudi zaposleno u tim industrijama.
Na fotografiji Robert Martinović (inženjer zvuka)
Također da u Europskoj uniji od svog kreativnog posla živi sedam milijuna ljudi koji donose prihod od 536 milijardi eura prihoda. I to su podaci stari više od deset godina.
Danas bi se te brojke mogle vjerojatno uvišetručiti. Istom prilikom je rečeno da kreativne i kulturne industrije u Hrvatskoj stvaraju više od dva posto BDP-a sa šest milijardi kuna prihoda godišnje i da u tim industrijama radi 42.000 zaposlenih, što čini tri posto ukupno zaposlenih u Hrvatskoj, te da kultura mora biti neovisna i slobodna i da je to najbolja pozivnica koju možemo poslati svijetu jer je kultura najjači proizvod Europe, pa je i nama ključna za konkurentnost jer otvara velike šanse za razvoj Hrvatske.
Zašto su onda svi ti kreativci u čijim radovima i kreacijama neprimjetni i gotovo anonimni?
Jesu li, kako neki vole istaknuti krivi oni sami jer se ne znaju izboriti za svoje mjesto pod suncem ili dio krivice ipak leži na novinarima i njihovim urednicima koji nisu u stanju prepoznati njihov veliki kreativni potencijal, te ih predstaviti široj populaciji.
Nažalost, velik broj urednika u Hrvatskoj (bez obzira radi li se o dnevnim novinama, tjednicima, internetskim portalima, televizijskim emisijama ili radio stanicama, još uvijek nije svjesno svoje funkcije otkrivanja i predstavljanja novih imena čija kreativnost na polju u kojem djeluju zaslužuje pažnju javnosti.
Najčešće se na njih obrati pažnja ako su si sami složili neki dobar PR ili pak platili nekoj agenciji da ih barem učini vidljivijima.
Dakako, što su vidljiviji i ‘popularniji’ lakše će do novog posla a da nije u pitanju povlačenje za rukav i rođačke veze. Jednako je tako neobično da u Hrvatskoj, pa čak i u cijelog regiji nije zaživio posao agenta koji prodaje umjetnost svojih klijenata.
Posao koji širom svijeta obavlja mala vojska ljudi/agenata bez koji gotovo da niti jedan umjetnik ne traži novi angažman jer oni su ti koji sklapaju posao a umjetnici su ti koji svojom maštom i kreativnim zahvatima stvaraju umjetnost.
Na službenim internetskim stranicama Europske unije istaknuta je važnost kulturnih i kreativnih sektora jer su „važni za kontinuirani razvoj društava, a posebno za kreativno gospodarstvo. Također stoji i da je još važnije, da su ti sektori neophodni za stvaranje zajedničkog osjećaja europskog identiteta, kulture i vrijednosti kao i da u gospodarskom smislu ostvaruju iznadprosječan rast i stvaraju nova radna mjesta, osobito za mlade, i pritom jačaju socijalnu koheziju.“
Možda bi trebalo početi razlikovati vrhunske majstore svjetla i zvuka od prosječnih koji to rade bez volje
Također piše i da je „glazba ključna za kulturnu raznolikost Europe, te da europska komisija smatra da je glazbeni sektor ključan za očuvanje kulturne raznolikosti Europe i jačanje njezine konkurentnosti jer je glazba je univerzalni jezik čovječanstva i ima jedinstvenu moć da probudi kreativnost i ujedini društva i pojedince. Isto je tako od velike gospodarske važnosti. Glazbeni sektor treći je najveći poslodavac u kulturnim i kreativnim industrijama u EU-u. Europski glazbeni sektor, koji se temelji na malim i srednjim poduzećima, vrlo je dinamičan i inovativan te ima važan potencijal za rast.“
Upravo zbog svega nabrojanog svi oni kreativci spomenuti na početku teksta i sav njihov kreativni rad i te kako je važan ali još uvijek slabo ili nikako priznat i vrednovan. Da je riječ o doista velikim novcima koji se vrte kroz glazbene festivale u Hrvatskoj govore i slijedeći podaci.
Na fotografiji: Gana Elez
Poznato je da se zbog održavanja najvećeg hrvatskog open air festival INmusic festival svake godine u Zagrebu ostvari oko 100.000 noćenja, te da Zagreb generira oko 10 milijuna eura turističkog prihoda. Split je tako zahvaljujući festivalu Ultra Europe prošle godine ostvario 200.000 noćenja, te oko 80 milijuna eura dodatne potrošnje.
SeaStar festival u Umagu svake godine ostvari oko 50.000 dodatnih noćenja, te je od 2017. godine do danas Hrvatskoj omogućio zaradu veću od 30 milijuna eura. Ukratko, nema sumnje da glazbeni festivali kao i svi kreativci na ovaj ili onaj način uključeni u realizaciju tih istih festivala i festivalskog programa i te kako pridonose ekonomiji i respektabilnoj zaradi države.
Svi ti festivali koje volimo zbog glazbenika čiju glazbu obožavamo ili DJ-a koji znaju pogoditi onaj pravi groove u najboljem trenutku predstavljajući pritom svu svoju kreativnost stvaranja elektroničke glazbe ili pak fenomenalne svjetlosne efekte, savršenu scenografiju itd.
Foto: Dino Ninkovic (na fotografiji su Monika Milas, Robert Fenrich i Dan Ibrahimović)
Niz kreativnih pojedinaca čiji rad vidimo i volimo ali ne znamo tko su oni jer ih gotovo nitko ili rijetko tko želi predstaviti kao kreativce koji su i te kako zaslužni za provod koji ćemo pamtiti.
Možda bi se ti razni urednici trebali okrenuti povremeno oko sebe i zapitati se zašto je rasvjeta na ovom koncertu tako dobra a zvuk savršen dok gledaju neku svoju omiljenu grupu ili plešu uz glazbu svog omiljenog DJ-a.
Možda bi trebalo početi razlikovati vrhunske majstore svjetla i zvuka od prosječnih koji to rade bez volje. Tek za osrednji honorar.
Možda bi ih trebalo predstaviti i dati im prikladnu pažnju zbog njihove kreativnosti i truda koji toliko često ostaje u sjeni nekih drugih događaja i umjetnih zvijezda. Jer možda samo jedan od njih postane svjetski cijenjeni umjetnik čiji kreativan rad se cijeni u svijetu pa će nam svima poslije biti žao kada s razlogom napusti Hrvatsku.
*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske
Sonus Croatia vraća se na plažu Zrće od 17. – 21. kolovoza 2025. godine, a dosad najveće izdanje omiljenog festivala jednostavno ne želite propustiti!
Foto: Marko Edge
Limitirani broj povoljnijih festivalskih Sonus Croatia ulaznica za nezaboravnih 5 dana je u prodaji. Najpovoljnije ulaznice samo što nisu rasprodane pa se pobrinite da kupite svoju prije nego poskupe!
Već je gotovo 60 poznatih svjetskih izvođača potvrdilo svoj dolazak, a na tebi je da im se pridružiš što prije i osiguraš si još jedno ljeto za pamćenje!
12. izdanje Sonusa uključivat će čak 4 kluba – Noa Beach Club, Aquarius, Papaya i Kalypso, ali i prvi put pružiti iskustvo plesanja na samoj plaži Zrće na Noa Beach Stageu.
Do sad otkriveni lineup Sonusa ponosno prikazuje svoju prepoznatljivu fuziju novih zvijezda, legendi i trendsetera, pojačanu elementima avanturističkog putovanja koja ovaj događaj čini jednim od najpoznatijih destinacijskih festivala na svijetu, a novi partner festivala – američki organizator događanja Insomniac, pridonosi svojim bogatim iskustvom produkcije kako bi nastavio uzdizati kvalitetu Sonusa.
Sonus Croatia 2025 program 2. val izvođača (A-Z)
Ahmed Spins Andrea Oliva Chris Liebing Deniz Bul DJ Gigola Elli Acula Enzo Siragusa Joseph Capriati b2b Seth Troxler Josh Baker Julian Wassermann live Klangkuenstler Lilly Palmer Marco Faraone Moritz Hofbauer live Oden & Fatzo (Live) Sweely Tijana T
1.val izvođača (A-Z) Adam Beyer Adriatique Alex Wann ALISHA Anetha ARTBAT Bedouin Ben Hemsley Ben Klock Ben Sterling Boris Brejcha Deborah De Luca Dennis Cruz DJ Heartstring Fatima Hajji FJAAK Fleur Shore Funk Tribu B2B Bad Boombox Gordo Indira Paganotto Jan Blomqvist live Joseph Capriati KI/KI Loco Dice LOVEFOXY Mau P Miss Monique Nico Moreno Ogazón ØTTA Partiboi69 Patrick Mason Reinier Zonneveld live Ricardo Villalobos Richie Hawtin Seth Troxler Shimza Sven Väth Trym Vintage Culture WhoMadeWho (Hybrid DJ Set)
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.