Skip to main content

Besplatno opuštanje

 
Album “Toy Consumer” jučer je osvanuo na njegovoj SoundCloud stranici, sadrži 15 traka za opuštanje te ga je Jack Hamill ili Space Dimension Controller opisao kao “neizdani ambijentalni album koji sam napravio između 2008. i 2009…kazete i synthevi i belfastski osamnaestogodišnji problemi“.

{youtube}ZiBy1JP8JtE{/youtube}

“Toy Consumer” treće je Irčevo izdanje nakon debitantskog albuma “Unidentified Flying Oscillator’” i  “Welcome To Mikrosector-50”, oba izašla na kultnom labelu R&S Records ranije ove godine, a vi najnoviji album konzumirajte ovdje.
 

Hrvati vole underground glazbu

 
DJ, producent, vlasnik nekoliko labela, noćnog kluba, rapper i učitelj meditacije i kreativne vizualizacije nedavno je izdao svoj album “Smell The Coffee” što je bio povod za naš razgovor s njime. Otkrio nam je detalje o radu na albumu, o tome kamo je bilo stvarati scenu u Londonu, kako je bilo biti članom slavnog The Shamena, ali i datum svoje svirke u Hrvatskoj ovog ljeta.
 
 
Nedavno je izašao tvoj album “Smell The Coffee” na tvom labelu Superfreq – što te nadahnulo i otkud naziv?
Još prije tri godine odlučio sam se vratiti u studio jer sam godišnje izdavao jedan do dva EP-ja pod aliasem Sycophant Slags zajedno s Adultnapperom te remiksirao kao Mr C.  Kada sam snimio album,bio sam veoma zadovoljan njime i odlučio sam ponovno oživjeti svoj label. Album se zove “Smell The Coffee” zato što je riječ o konceptualnome albumu. Podučavam meditaciju i kreativnu vizualizaciju u Los Angelesu, San Franciscu, New Yorku i Londonu te sam pomislio kako i moj album mora širiti pozitivnost. Živimo u svijetu negativnosti i ratovanja, u svijetu u kojem bogata elita plaši siromašne i zato mora postojati ravnoteža. Napravio sam trake koje će ljude potaknuti na promjenu razmišljanja, na pružanje više ljubavi, okrenuti ih ka meditiranju i uzimanju kontrole u vlastite ruke. 

{youtube}6ZiqkwrM5IY{/youtube}

Koliko dugo je trajao rad na samome albumu?
Trebale su mi tri godine da ga dovršim, ali nisam se žurio jer moj je zvuk jedinstven i bezvremenski te trake ne stare. Počeo sam s deset instrumentalnih traka u Londonu zajedno s Danielom Mancinijem, inženjerom koji je započeo karijeru u mom Watershed studiju još u devedesetima. Potom sam s tih deset instrumentalnih traka živio pola godine i tijekom tog razdoblja napisao sam stihove za njih šest. Ujedno sam zamolio i Victoriu Wilson James, dobru prijateljicu još iz faze The Shamena, da i ona napiše jednu. Objasnio sam joj koncept albuma i ona je odabrala traku na kojoj će pjevati, a radi se o “Open Up” koja je ujedno i prvi singl s albuma.
Cijeli album bio je gotov dvije godine nakon početka rada na njemu i tad sam ga poslao u pet izdavačkih kuća koje poštujem i volim. Svi labeli su voljeli pokoju traku, ali ne sve i svakako ne iste. B Pitch Control je bio jedini label koji je smatrao cijeli album dobrim, ali nisu bili sigurni za izdavanje Tad sam ponovno preslušao album i shvatio da mu nedostaje perkusivnih elemenata, tripoidnih melodija i efekata te sam to sve dodao u Dance Spirit Boys studiju u Los Angelesu. Album je bio gotov i ja sam ga izdao na Superfrequ.

{youtube}pB7INTDV0fU{/youtube}

Rođen si u Londonu i od sredine osamdesetih uključen u njegovu scenu – kako je bilo u počecima i kako je sada?
U počecima nije bilo ni house ni techno scene ni rave kulture. Bio sam među prvima koji su stvarali scenu organizirajući raveove i producirajući. Do 1988. scena je bila  stvorena i imali smo solidnu underground house i techno ekipu koja je brojala oko 3 000 partijanera. Glazba je dolazila iz New Yorka, Detroita i Chicaga, ali mi smo stvarali kulturu. Partyji su se održavali po skladištima jer tadašnji klubovi nisu imali razumijevanja ni za tu glazbu ni za našu scenu. Ipak, širenjem acid housea diljem Londona, klubovi su shvatili da tu leži novac i uključili su se u priču 1988. godine. Do tad je house i techno bio puštan samo u gay klubovima, a od uključenja komercijalnih klubova ta se glazba proširila diljem svijeta. 
Sada je posve drugačije jer milijuni ljudi slušaju elektronsku glazbu. Postoji niz noćnih klubova specijaliziranih samo za elektroniku, a i zvučni sistemi su bolji, svjetla su bolja pa čak ima i toliko DJ-eva da je to nevjerojatno. Glazbena oprema, software, hardware i uređaji su napredovali, mladi producenti su iznimno talentirani i sve je to dio ljudske evolucije.
 
Kako je bilo u vrijeme The Shamena, megapopularnog benda onomad – što si dobio iz tog iskustva?
Bilo je veoma zabavno. Moj partner Colin Angus genijalan je producent i zajedno smo gurali house, acid i techno u mainstream otkrivajući mladima izvrsnu glazbu. The Shamen je bio prvi acid house ili techno bend koji se probio u mainstream pop svijet i tako otvorio vrata Prodigyju, Orbitalu, Underworldu i Chemical Brothersima i time se veoma ponosimo. Kako smo bili jako uspješni, mogao sam svoj novac ulagati u underground scenu – pokrenuo sam Plink Plonk Records, otvorio Watershed Studio i tako brojnim talentiranim, ali siromašnim, umjetnicima dao njihovu prvu priliku.
Otvorio sam i noćni klub The End, klub koji je postao uzor za sve klubove koji su se kasnije pootvarali u Londonu. The End je promijenio smjer plesne glazbe i clubbinga jer bio je dom tech housea, žanra u kojem sam jedan od začetnika. Pokrenuo sam i End Recordings na kojem smo također puno izdavali, a sve to se zbilo zahvaljujući The Shamenu.

{youtube}pVnQB7ZDQao{/youtube}

Živiš u Los Angelesu – kakvo je tvoje mišljenje o američkom doprinosu elektronskoj glazbi, ali i o EDM pošasti?
Tamo je sve počelo s Detroit technom, Chicago houseom i acidom te New York garageom, a mi smo tu glazbu iskoristili u Londonu da stvorimo rave kulturu. I mada brojni labeli jesu iz Europe, ne smijemo zaboraviti kako puno američkih producenata živi i radi u Europi.
Moje mišljenje o EDM-u je da je većina toga komercijalno smeće. Ipak, veoma je važno da je EDM pokorio Ameriku jer sada klinci slušaju elektroniku umjesto lažnog hip hopa ili umornog rocka. Naravno da će ta djeca odrasti i razviti svoj glazbeni ukus te je samo pitanje vremena kada će se prebaciti na starije pravce elektonike i Amerika će biti odlična za partijanje u budućnosti. 
 
Tko su ti trenutno najdraži producenti, DJ-i te s kim bi volio surađivati?
Ima ih toliko da je stvarno teško nabrojati, svaki tjedan čujem posve nepoznatog producenta koji me oduševi. Najdraži su mi oni na mom labelu –Brett Johnson, Jay Tripwire, Derek Marin, David Scuba, Dance Spirit, Xo Chic, Affie Yusuf, Stark, Jordan Lieb, Adultnapper, Class B Band – ali i brojni drugi. 
Što se tiče suradnje, rado bih nešto s Carlom Craigom i Buschwackom, a volim i Magdu, Marca Houlea, MANDY, Stevea Buga, Ellen Alien, Alexija Delana, Eddieja Richardsa i sa svima bih rado surađivao, 

{youtube}uHc1O9csZyo{/youtube}

Bio si već nekoliko puta u Hrvatskoj – što misliš o našoj sceni i kad te opet možemo čuti i vidjeti?
Uvijek se odlično provedem u Hrvatskoj  i volim se vraćati. Prvi put sam bio tijekom rata i tada su svi mislili da sam lud što idem u Zagreb, ali bilo je to nezaboravno iskustvo. Ljudi su trebali bijeg od stvarnosti i energija je bila fantastična. Hrvati su topli i prijateljski ljudi koji vole underground glazbu. Čini se da su se  mladi u posljednje vrijeme malo pogubili slušajući smeće poput turbofolka, ali uvijek postoji underground ekipa koja cijeni kvalitetan house i techno.
Trenutno promoviram svoj album diljem svijeta te krećem na američku turneju od četiri tjedna. Nakon tog sam u Europi šest tjedana, a u Hrvatskoj sam na Moondance festivalu 2. kolovoza.
 

 

Podcast 056: Mr. C (UK)


Ovaj zaista inspirativni mix i intervju su poklon svim fanovima u zemlji i regiji nakon nedavno objavljenog albuma "Smell the coffee".

Tracklist:
1.    Untitled 2 from Lost at Sea by Terrence Dixon on  Surface
2.    Urn by Lovers Rights on High Sheen
3.    More is not enough (Heaven or Hell) by Roman Flügel from the Lifesaver
4.    Untitled Love by Adesse on Prime Numbers
5.    DTB by Loshea on Seaghdha
6.    Whale Song by OCH on Trelik
7.    Hechizo by Mr.C on Get Physical
8.    Late (Alexi Delano’s Get Out remix) by Xo Chic on Superfreq
9.    Automation by Mathew Jonson on Crostownrebels
10.    Go for what hurts by Henrik Bergquist on Aniara
11.    Open up (Just Be remix) by Mr.C ft Victoria Wilson James on Superfreq
12.    The Future by Mr.C on Superfreq
13.    House (Affie dub) – Indigo Kidz – Superfreq
14.    Lights & Buttons (Mr.C remix) by Joint Custody on Superfreq
15.    Perc Redux from A is for Acid by Matt Whitehead on Perc trax
16.    Dathank by David Scuba on Superfreq
17.    I like that Freq by Derek Marin on Superfreq

{enclose Croatia_Podcast_2013_MrC.mp3}

DOWNLOAD MIX
(desni klik, save link as)

Najmanji DJ mikser na svijetu

 
Kontrol Z1 kompatibilan je s Traktor DJ-em te s  iOS DJ softwareom s potpisom Native Instrumentsa  dajući korisnicima tableta i mobitela fadere, filtere, 3-bandni ekvilajzer, slušalice i zvuk klupske kvalitete.

{youtube}QXaD3KZ_2T0{/youtube}

Z1 ima 24-bitnu zvučnu karticu, a jedinica će ujedno i puniti vaš iOS uređaj dok je uključen. Korisnici laptopa koji koriste Traktor Pro 2 moći će koristiti Z1 zajedno s većim Z2
Datum početka prodaje još se ne zna, ali cijena će se kretati oko 199 eura.

                                                                                                                              

 

 

                                                                                                                              

 

Najveći line up do sada

 
Tako su popisu izvođača pridodani tech house DJ Sebo K i berlinski dvojac Session Victim te je time zaključen najveći line up do sada. Na tom se popisu već nalaze imena kao što Steve Bug, T. Williams, Midland, Ame&Dixon, John Talabot i niz drugih eminentnih producenata i DJ-a svjetske scene.
 
Stop Making Sense obitelji ovog se ljeta pridružuju i Danza Macabra iz Slovenije te ruski Plusplusplus, a kao domaćini večeri na Wood stageu predstavljaju Seba K. Londonski Trouble Vision na brodskim zabavama predstavljaju teškaše Session Victim, dok se John Talabot drži kopna. CRACK Magazine daju dobrodošlicu Radio Slave u svoju momčad, FACT su tu sa Steveom Bugom, a T.Williamsa predstavljaju zajedno s Braidenom i Lindstromom, te Orlandom Boomom i Kiwijem.

{youtube}aRbTETclGNg{/youtube}

Londonski label Electric Minds domaćin je Manu Le Toughu, dok Will Saul, Midland i Appleblim predstavljaju AUS kolektiv. Zagrebački kolektiv Croatia Calling je suradnja između nekih od najboljih hrvatskih klupskih kolektiva te oni preuzimaju festival u četvrtak s najboljom domaćom glazbom.

{youtube}6rLo4IgEk8s{/youtube}

Kada se radi o Stop Making Sense festivalu riječ je o suncu, ljudima, glazbi, bijegu, a ovaj nepretenciozni glazbeni festival pun je topline i snažnog osjećaja za zajednicu. Glazba se neprekidno pušta od podneva do 1 sat ujutro, a festival ima svoju privatnu plažu, plesni podij uz more, zabave na brodu, vinske i koktel barove te štandove s hranom.
 
Ovogodišnje zabave na brodovima su veće nego ikada, stoga zgrabite svoju ulaznicu. Na njih ćete se moći ukrcati dvaput dnevno, a ulaznice za ove četverosatne zabave na suncu prodavat će se u pretprodaji po 15 funti.

{youtube}5aobMrf0p2w{/youtube}

Od ponoći do 6 ujutro zabava se sa Stop Making Sense festivala premješta u open-air klub pored mora, Barbarellu. Jedan od ključnih dijelova Stop Making Sense iskustva može se mjeriti s klubovima na Ibizi, a line up slaže SMS ekipa. Četvrtak je rezerviran za Love Fever, Session Victim i San Soda. Petak donosi FACT sa Steveom Bugom, T. Williamsom i Bradenom. Subota je prilika da zasja Orlando Boom, kao i Lindstrom i Kiwi dok se nedjelja zatvara nastupom Warma i Ame & Dixona.

{youtube}B0r2fx_byQQ{/youtube}
 
Za stanovnike naše regije osigurane su EX YU cijene ulaznica s popustom od 50% za Early bird ulaznice za koju ćete izdvojiti  kunsku protuvrijednost 60 funti  s time da ulaznice uključuju i sve Barbarella partyje. Za sve ostale pojedinosti, uputite se na službenu festivalsku stranicu, a ujedno preslušajte i najnoviji miks Seba K.

{jcal_latest eventid=877}

Spoj klasike i elektronike

 
"Now What" sinergija je klasične glazbe, improvizacije, videa, suvremenog plesa i uživo izvođene elektroakustičke glazbe. Tako klasični repertoar u izvedbi venezuelanskog pijanista Marka Ivića obuhvaća djela za violinu i klavir estonskog skladatelja Arva Pärta i venezuelanskog skladatelja Gerarda Gerulewicza. 

{youtube}KvsN0uFE0Zk{/youtube}

Dok se u pozadini prikazuje kratkometražni film video umjetnika Michaela Labarca, glazba izvedena na sceni intereagira s vizualnim poljem gledatelja. Elektronička obrada improvizacija na akustičnom glasoviru pod vodstvom dizajnera zvuka, producenta i DJ-a elektroničke glazbe Sergeja Snoozea, stvara novu zvučnu dimenziju koju prate koreografski segmenti suvremenog plesa ruske koreografkinje Ksenije Krutove u izvedbi plesača Danielea Romea. Za scenografiju zaslužna je venezuelanska umjetnica Lizzania Sánchez dok klavirsku izvedbu Marka Ivića na violini prati Zagrepčanka Marta Bratković

{youtube}KZfFpr73Ixg{/youtube}

Svrha projekta je osuvremeniti identitet akademske glazbe i potaknuti mlado slušateljstvo na sudjelovanje u glazbenoj aprecijaciji umjetničke vrijednosti, pritom ostavljajući za sobom sve formalnosti i predrasude te otvarajući vrata uživanju u zvučnim, vizualnim i plesnim aspektima.
 
Hoće li se svrha projekta ispuniti, uvjerite se na vlastite oči i uši u petak, 14. lipnja, u Zagrebačkom kazalištu lutaka za 50 kuna s time da za taj novac dobivate i CD „from within“ na poklon.

{jcal_latest eventid=2928}