Dokumentarac koji će trajati čak 4 sata očekuje se u lipnju, a o njemu se priča već od 2011. godine no očito je nešto krenulo po zlu, vjerojatno manjak novca za posprodukciju ili štogod. Tada se pričalo o imenu Modular: The documentary, a sada se ipak govori oI Dream Of Wires: Hardcore edition. {youtube}GCyiDaM3boc{/youtube}
IDOW je nezavisan dokumentarac koji govori od povijesti, do oživljavanja upotrebe modularnih sintesajzera, strasti, opsesiji i snovima ljudi koji su svoj život na ovaj ili onaj način povezali s ovim instrumentom, ili mašinom.
U filmu se pojavljuju brojna poznata imena elektronske scene – šef Planet E-a Carl Craig, Trent Reznor, Vince Clarke, Chris Carter, Legowelt, John Tejada, Container, James Holden, Deadmau5, Factory Floor‘s Dominic Butler i osnivač Mute-a Daniel Miller.
Solvent je zadužen za soundtrack filma, a osim ovog gornjeg, možete pogledati i 12-ominutni trailer OVDJE.
Ove godine, četrvti put u Tisnom će se od 24. do 30. srpnja održati SunceBeat festival predvođen live nastupima i legendarnim imenima poput Moodymanna, Mark Farine, Gilles Petersona, Derrick Cartera i Onsulade.
{youtube}zQ_1RUI62ZA{/youtube}
Southport Weekender javlja da se kao i prošle godine ovaj sunčani festival održava u uvali Rastovac kod Tisnog te u klubu Barbarella u Pirovcu, a cijena ulaznice iznosi 120 funti u koju su uključeni i upadi u klub.
Line up SunceBeat 2013: Moodymann Mark Farina Gilles Peterson Derrick Carter Motor City Drum Ensemble Timmy Regisford Joe Clausell Osunlade Kerri Chandler Karizma Kerri Chandler Kenny Dope Nicholas Jimpster Mad Mats Atjazz Lay-Far Plus residents… SuncéBeat Live Gregory Porter (Live in Concert)
Skrillex je prvo uzeo nagradu za ''Remixed Recording”, a potom i u kategoriji “Dance Recording” i “Dance/Electronica Album” za njegov EP Bangarang.
{youtube}YJVmu6yttiw{/youtube}
'Inspiracija za album bio je Petar Pan koji nikad ne odrasta i Izgubljeni dječak koji nikad ne odrasta', rekao je Skrillex, pored kojeg je bila i Sirah, vokalistica koja se pojavljuje na Bangaragu, a o kojoj se sve više priča u EDM krugovima.
Pretpostavlja se da je Moore uzeo 15ak milijuna dolara prošle godine, i tako se smjestio na drugo mjesto Forbeseve ljestvice najbolje plaćenih DJ-a, a odnijevši Grammya pobjedio je svoje kolege Stevea Aokia, Deadmau5 i Kaskadea, koji su također među Top 10 iste ljestvice.
Kako je Kaskade objasnio poslije ceremonije, drago mu je da je akademija napokon odlučila posvetiti više pažnje EDM umjetnicima, umjesto da nagradu za najbolji album elektronike odnese netko poput Rihanne, što se desilo prijašnje godine.
„Blacklash“ je izdan za domaću etiketu Home Made, a remiksirali su ga riječki producent s prebivaštem u Stuttgartu Farfan i bosanski producent Nenad Todić. S Darkom je povodom novog izdanja porazgovarao vlasnik etikete Home Made Sergej Snooze pa saznajte kako Darko gleda na trendove i koju bi pjesmu pustio Tiestu.
1. Utvojoj biografiji piše da si se sa 12 godina "navukao na elektroniku" – kako se to dogodilo i što te to točno privuklo?
Išlo je postepeno. Bilo je to sa 13-14 godina, to sa dvanaest sam izvalio otprilike kad su mi pisali biografiju koju je i dalje uporno copy pejstam…Više mi je tad bio hip hop u centru pažnje dok su se neke elektronskije trake samo povremeno pojavljivale na repertoaru. Sjećam se npr. kad sam prvi put na radiju čuo Sonic Empire oko '97, totalno me oduševila tad kao klinca od 10-11 iako nisam imao pojma što je to. Na tome je ostalo neko vrijeme. Par godina kasnije je znatiželja preuzela kontrolu i tamo oko '99-2000 sa onim valom popularnog trancea i mene zahvatilo pa je to ubrzo prešlo na techno i house sa prvim partijima. Klub bio u susjedstvu tako da se i sa 14 moglo ući. Kad sam otkrio da postoji još ogroman spektar žanrova i stilova pored toga, samo sam se utopio u svemu.
2. Koja je bila reakcija roditelja kada im djete od 12 godina počne slušati apstraktnu i repetitivnu glazbu?
Ništa spektakularno. Primjetili su, ali i prije je drmala raznorazna muzika iz sobe. Samo eto, malo se tad promijenila, ubrzala.
3. Jedno stručno pitanje, smatra li da elektronska glazba treba inovaciju u formi, ili je ova forma koju sada konzumiramo dovoljna da ju zadrži zanimljivom sljedećih 20 godina?
Mislim da živi od inovacije, da će postojat sve dok se bude razvijala i u formi i sadržaju. Preživjet će i ovaj cijeli komercijalni hype kao što je preživila i prijašnje. Tako i sa digitalizacijom. Ima to svojih negativnih strana ali globalno gledajući zbog lake dostupnosti žanrovski krajolik je postao jako interesantan i isprepleten. Manje prepiranja oko loše muzike na tržištu, više usmjeravanja energije na istraživanje nepoznatog i sve će biti ok. Internet je pun dobre glazbe.
4. Do sada si dobio odličan feedback od velikih faca, možeš li izdvojiti nekoga tko ti je pristupio malo osobnije od drugih i to ti je rekao?
Neznam koga bi tu posebno izdvojio. Recimo da su dečki iz Audiojacka jedini malo osobnije pristupili i sa porukama i upitima o novim trakama. Iako "DL for R. Hawtin" je isto ok.
5. Obzirom da si sve popularniji, i imaš obožavateljice diljem Hrvatske i svijeta, dobijaš li neke obnažene fotografije djevojaka s nemoralnim ponudama?
Mislim baš zaposlit nekog od povjerenja da se brine o sortiranju i užoj selekciji. Ko će izać na kraj sa svim tim.
6. Pustimo maštu da radi, te da sviraš na Velebitu za Tiesta, i na Kornatima za Derrick Cartera s kojim pjesmama bi otvorio DJ setove?
Ajde recimo da je to na Velebitu dok je toplo na nekoj izoliranoj lokaciji, max. 200 ljudi gdje se Tiesto našao igrom slučaja bježeći od medvjeda tijekom kampiranja na obližnjoj livadi. Ako se uzme u obzir nadmorska visina te niska koncentracija kisika (nije pametno puno skakat jel) i po mogućnosti minimalno osvjetljenje pogodno savršenoj vidljivosti zvjezdanog neba, probao bih sa "Solar Wind" od Acos CoolKAs {youtube}K6cIanGMv24{/youtube}
Kornati… proljeće/ljeto, popodnevna svirka, Derika privukla Tiestova anegdota o kampiranju na Velebitu, tj. oni dijelovi koje mu kombinacija domaće žestice i manjka kisika nije izbila do jutra iz glave. Kad bi ju ikad uspio završit (ali maštamo još uvijek) vjerojatno bi to bila ova:
7. Kako bi izgledao tvoj set up iz mašte za tvoj live nastup. Da nema ograničen budget i da možeš koristiti opremu koju želiš?
Nisam razmišljao do sada o tome. Daleko sam još od live setup-a. U svakom slučaju ništa pretjerano. Jednostavno i pregledno bi moralo bit. Manje programiranja, više live-a.
Koliko smo se puta uvjerili kako glazbe ne poznaje granica i da talent i strast prema glazbi mogu učiniti čuda. U Južnoafričkoj Republici i gradu Johannesburgu elektronska glazba, ritam i melodija imaju itekako dublji smisao, a nakon što pogledate dokumentarac koji je objavio Resident Advisor shvatit ćete da toliko malo poznajemo zemlju u kojoj se u elektronskoj glazbi toliko uživa. Elektronska scena u životima ovih ljudi nije scena u manjini nego svakodnevnica. Poprilično inspirativno!
{youtube}Ykt2f6o7-e8{/youtube}
Nažalost Južnoafrička Republika nije tolika povezana sa svijetom kad je o elektronskoj glazbi riječ, pa će se prvi put u sklopu internacionalnog neprofitnog projekta "Bridges For Music" kao njihov ambasador u tu zemlju uputiti Richie Hawtin. Nakon CNTRL: Beyond EDM turneje po Americi u kojoj je Amerikancima htio pibližiti autentičnu elektronsku glazbu i pružiti im alternativu od EDM-a kojem su izloženi, Richie je zajedno s najpopularnijim domaćim DJ-em Black Coffee krenuo u još jednu hvale vrijednu akciju.
Cilj projekta Bridges For Music je pružiti nerazvijenim zemljama kulturne i kreativne razmjene pomoću glazbe kao sredstva kojim će se premostiti jaz između lokalnih i međunarodnih ikona. Osim što će održati kreativne radionice koje su potrebne mladeži Južnoafričke Republike kako bi došli do potrebnih socijalnih promjena, Richie će nastupiti i na drugom po redu godišnjem Cape Town Electronic Music Festivalu 15.veljače 2013, a iduću noć u klubu Truth u Johanesburgu. Prihod od ulaznica na oba događaja ide u korist udruge.
Richie vjeruje da glazba može uvelike podići svijest o socijalnim problemima te da je on kao glazbenik dužan učiniti nešto po tom pitanju. Svaka čast! {youtube}YSanimnaMOo{/youtube}
Samom događaju prisustvovali su članovi novovalnog britanskog benda Orchestral Manoeuvres In The Dark – Andy McCluskey i Paul Humphreys, koji su uvelike utjecani od strane kraftwerkovaca.
Kako oni kažu, a koji su ih gledali već nekoliko puta, Kraftwerk u 3D dvosatnom izdanju izgledaju nevjerojatno. 'Zapanjujuće je da su i nakon 40 godina karijere i dalje relevantni.' Također, hvala njihovo premještanje iz koncertnih dvorana u muzejski prostor, jer su, kako kažu, oduvijek bili performans. {youtube}_AU5aMAx80Q{/youtube}
Također, kako saznajemo, Kraftwerk su promijenili dosta toga u izvođenju svojih 8 albuma, pa je tako stvar Radioactivity postala stvar usmjerena anti radioaktivnost, Ralf pjeva na japanskom, a promijenili su i neke riječi u Man Machine, čineći stvar više negativnom. {youtube}BSTjpUbopd8{/youtube}
Na kraju, OMD dodaju kako neki tvrde da su Beatlesi najviše utjecali na razvoj moderne glazbe, ali oni misle kako su to upravo Kraftwerk.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.