Skip to main content

Avicii otvara hotel

Kako dodatne informacije vezane uz ovu objavu nisu objavljene, nije poznato radi li se zaista o stvarnom hotelu ili o projektu nazvanom „The Avicii Hotel“ kojeg švedski DJ i producent priprema za Miami Music Week 2013. Njegov menadžer Ash Pournouri samo je natukno da će informacije o službenoj stranici i sobama u hotelu biti ponate uskoro.

avicii hotel

No ako se radi o stvarnom hotelu onda će Aviciijevi gosti biti vjerojatno klijentela koja treba „biti viđena“, ali i njegovi fanovi koji će biti u stanju platiti visoke cijene kakve se očekuju.

Dok se čeka službena objava o čemu je zapravo riječ, mladi popularni producent Zed je prikladno retwettao: „@Avicii @AshPunani how many levels does the hotel have?“

Avicii je ovih dana poprilično misteriozan, najavio je suradnje s glazbenicima koje uopće ne možemo ni naslutiti, a sad skriva o kakvom se to hotelu i poslovnom potezu radi.

{youtube}o-cQAYLG4T0{/youtube}

Technoviking tuži čovjeka koji ga je snimio

Za sada još uvijek nije poznato ime čovjeka koji tuži autora videa Matthiasa Fritscha zbog povrede osobnih prava i popularizacije te novca koji je na osnovu njegovog lika zaradio.

Fritscha optuženog za "stvaranje i objavljivanje slika vezanih uz Technovikinga"  ako izgubi slučaj, očekuje kazna od 250.000 eura i do šest mjeseci zatvora. Za sada su zabranjene video snimke koje je Fritsch postao, ali ne i ostale varijacije na temu.

{youtube}wv6hz6NCL5M{/youtube}

Teško da u svijetu interneta i među osobama koje prate rave scenu postoji netko tko ne zna za Technovikinga čiji lik je rođen na Fuckparadeu u Berlinu 2000., zahvaljujući Matthiasu Fritschu koji se sa svojom kamerom fokusirao na publiku i rejvere poput ovog.

Tek 2006. Fritsch je snimku uplodao na You Tube, no 2007. je doživjela pravu slavu kad ju je u samo jednoj večeri pogledalo preko dva milijuna ljudi. 2009. Fritsch je dobio upozorenje Technovikingovog odvjetnika da prestane iskorištavati dobit od videa, što je Fritsch odmah i učinio, jer kako kaže nikad mu nije bila namjera iskoristiti njegov lik za bilo kakvu financijsku dobit i tužbe se ne boji, boji se samo da sudac neće razumijeti zašto je popularnost Technovikinga zapravo tolika.

Moglo bi se dogoditi da sudac neće razumijeti rave subkulturu i shvatiti da je popularnost Technovikinga na internetu bila neminovna, te da Fritsch nije izvukao nikakvu posebnu financijsku korist zbog činjenice da je njegov originalni video pogledalo preko 16 miljuna ljudi.

Trenutno na originalnoj verziji videa stoji obavijest: "My Technoviking video is stopped here… because there is a legal problem with the clip's protagonist which is still unsolved."

GEMA i YouTube prekinuli pregovore

Osim s klubovima, GEMA je u 'svađi' s YouTubeom, odnosno određene glazbene video uratke Nijemci nisu u mogućnosti gledati preko ovog, najpoznatijeg svjetskog video providera. Pregovori koji traju 4 godine, sada su prekinuti

Povijest ove rasprave seže od 2009. godine, kada je istekao preliminarni ugovor između dviju strana, te od tada GEMA i YouTube pokušavaju dogovoriti način i cijenu isplate za prikazivanje određenih video spotova. 2010. godine GEMA je tužila Youtube zbog emitiranja spotova bez njihovog dopuštenja. Potom je, u travnju prošle godine, njemački sud donio odluku da Youtube mora instalirati software kojim će onemogućiti korisnicima da na ovaj servis postavljaju sadržaji pod GEMA copyrightom.

alt

GEMA i Youtube su nastavili pregovore van sudnice, ali s razlozima nedogovora igraju se ping pong izjavama, međusobno se okrivljavajući za nemogućnost dogovora. GEMA je također nezadovoljna porukom koju Youtube pokazuje prilikom nemogućnosti gledanja nekog videa.

GEMA smatra da se emitiranje videa mora i platiti kako spada, a Youtube tvrdi da su uspjeli napraviti dogovor s brojnim zemljama diljem svijeta pod jednakim uvjetima, osim s Njemačkom.

Što će uslijediti od svega ovoga najviše interesira naravno Nijemce, koji trpe zbog ovakvih prepirki, a kako se čini, ponajviše zbog agencije GEMA.

Podcast 053: Pero-Fullhouse

Za Klubsku Scenu, Pero Fullhouse je dao veliki doprinos tijekom njenog stvaranja i promoviranja kroz svoje različite partije i to od 2001.g. pa nadalje. S obzirom na dugogodišnju suradnju ovaj podcast je svojevrstan poklon čitateljima u kojem predstavlja retrospektivu njemu najboljih produkcija iz 2012.g.

Od značajnijih projekata u kojima se okušao ističemo pokretanje techno etiketa OmegaRitam i AlfaRitam za koje su izdvali vrsni domaći i inozemni producenti; pokretanje magazina Techno.hr; suradnja na portalu MuzikaNaStruju; CD mix za Dallas Records; te brojne organizacije partija i festivala po cijeloj zemlji.

Tijekom karijere svirao je i na velikim događajima kao što su Love Parade, Techno Parade, Mayday, Kozzmozz, Exit, Valkana Beach i Diskoteka Riva čiji je i začetnik. Prošle godine započeo je sa organizacijom Bačvice Beach festivala.

Tracklist:

1    Intro // The Resistance (Original Mix)    Scan 7
2    Everless    &Me
3    I Get Deep (DJ T. Remix)    DJ Le Roi Feat Roland Clark
4    Generation (Original Mix)    Tapesh
5    The Panther    Facundo Mohrr
6    New York (Nic Fanciulli Remix)    Leon (Italy), Toky
7    Flashbob(originalmix)    Solee
8    Sex Affair (Main Mix)    Kyodai
9    Picnic Electronique (Deetron Remix)    Marc Romboy
10    Every Inch (Deetron Remix)    George FitzGerald
11    Muzik (Kink Dub Mix)    Marc Romboy & Blake Baxter
12    Acid House (Original Mix)    Cajmere & Wayne Williams
13    Seeded (Motorcitysoul Remix)    Johannes Heil
14    Atmosphere    Greg Gow
15    When the sun goes down(originalmix)    Alex Flatner, Hermanez
16    Bolero (Original Mix)    Dusty Kid
17    Grom Morg    Mononoid
18    Technoir (DNox & Beckers Remix)    David Labeij
19    5meO    Paul Woolford
20    River Ride    Zoutman
21     Mas (Original Mix)    The Fear Ratio
22    Pharao    Gabriel Ananda
23    1000 Miles (Laurent Garnier Remix)    Martin Landsky
24    Lovecraft    Adam Beyer & Ida Engberg
25    Sol (Original Mix)    Uner
26     Jknoussa (Mark Reeve Mix)    Dusty Kid
27    Blacksmith (Original Mix)    Jerome Sydenham
28     Bling It Up! (Original Mix)    Steve Rachmad
29    Idiosynkrasia (Tom Taylor & Paul Woolford Remix)    Francesco Tristano
30    Mutualism (Original Mix)    Jerome Sydenham


{enclose PFH_KS_podcast.mp3}

DOWNLOAD MIX
(desni klik, save link as)

Izbio požar u vodičkoj Haciendi

Za sada se ne zna uzrok požara. Moguće je da je izbio zbog kvara na instalacijama, a nije isključeno ni podmetanje, s obzirom da je Hacienda prošlog ljeta u više navrata bila poprište tučnjava s redarima, kamenovanja, a u kolovozu prošle godine u klubu je izboden jedan muškarac.

U trenutku požara diskoteka nije radila, a vatra je progutala krovište i dio unutrašnjosti diskoteke u kojem je i ured 37-godišnjeg vlasnika iz Zagreba. Prema pisanju Jutarnjeg Lista, Hacienda je imala noćnog čuvara kao i sustav video-nadzora, te će razgovor sa istim kao i pregled snimaka policiji umnogome koristiti u svrhu utvrđivanja okolnosti nastanka požara. Požar su vatrogasci uspjeli ugasiti u 7,30 sati i tako spriječili da se vatra ne prošiti dalje na okolno područje.

Policijski očevid, istraga i utvrđivanje štete su u tijeku.

hacienda

Znate li kako se glasa Centrocercus urophasianus?

Arhivisti The Macaulay Library s Cornell Lab of Ornithology iz Ithace su 12 godina marljivo radili kako bi digitalizirali kolekciju od otprilike 150 tisuća audio snimaka, koje zajedno čine 10-ak terabajta sadržaja, ili 7513 sati. U toj kolekciji predstavljeno je nekih 9 tisuća životinjskih vrsta, odnosno glasanje istih, a sada ih sve možete poslušati online.

S obzirom da je to ipak ornitološki laboratorij, uglavnom su predstavljene ptice, ali možete čuti i kako zvuče kitovi, neke vrste žaba, primata, slonova, vukova i mnogih drugih životinja. Kako kaže direktor Macaulay Librarya, Mike Webster, ovo je najveća i najstarija takva kolekcija, a rade na tome da pretraživanje što je moguće više pojednostavne i omoguće korisnicima da pridonesu svojim audio snimkama, te predstave što široj publici.

photo by: Gerrit Vyn

Također, ova kolekcija omogućava ostalim istraživačima u njihovim radovima, kao i ljubiteljima životinja da usavrše svoje znanje oko načina glasanja životinja. Zvukovi se koriste i kao podloga mnogim muzejskim izložbama, reklamama, filmskoj industriji te, u današnje doba, mobilnim aplikacijama.

Isti ti arhivisti koji su marljivo radili svih tih godina, sada žele usavršiti tu kolekciju uz pomoć ostalih ljubitelja zvukova iz prirode, kako bi napravili najkompletniju i još veću kolekciju zvukova.

photo by: Tim Laman

U svakom slučaju, zanimljivo je poslušati kako se glasaju neke od životinja koje bi ovako tek rijetki mogli vidjeti i čuti uživo.