Singl objavljen u suradnji sa američkim veteranom dance scene DJ Osenkarom, Dani'el je jedan od prvih izvođača na Balkanu koji je novi video spot "Music" objavio na VEVO kanalu uz bok svjetskim zvijezdama. Za režiju video spota zaslužan je Marko Grubišić, modni fotograf i stalni suradnik Dani'ela, dok produkciju video spota potpisuje nova, mlada ekipa Dita Entertainment.
{youtube}XhRiSi7x99g{/youtube}
"Uspjeli smo dobiti VEVO kanal preko vanjskih suradnika, i sljedeći tjedan AVALA DSF, američka kompanija za glazbeni management objavljuje singl na svjetskim radio postajama. SIngl i video spot distribuiran je na iTunes i ostale glazbene servise, a u Hrvatskoj se može downloadati preko francuskog streaming servisa Deezer, kaže Dani'el. Singl se počeo promovirati i na glazbenim stranicama poput Rolling Stonea, Billboarda, MTV-a, VH1."
U suradnji sa DJ PHNTM-om, izdavač Neptun City, 19. studenog također objavljuje i novi singl pod nazivom "Mark my words feat. Dani'el".
Gradonačelnik Eberhard van der Lan jučer je izjavio kako turistima neće biti zabranjen ulazak u poznate coffee shopove, nakon što je nova nizozemska vlada poručila da će lokalne vlasti imati posljednju riječ kada je u pitanju uvođenje takve zabrane.
Van der Lan smatra da bi zabrana prodaje marihuane strancima dovela do većeg broja kaznenih djela. Svake godine, oko 1,5 milijuna turista posjeti Amsterdam kako bi kozumirali kanabis.
"Tih 1,5 milijuna turista neće reći 'dobro, nema više marihuane', već će ići gradom i tražiti gdje mogu kupiti drogu ilegalno", rekao je Van der Lan, koji je poznat kao protivnik zabrane.
"To bi dovelo do povećanog broja pljački, sukoba zbog lažne droge i nedostatka svake kontrole vezane za kvalitetu droga na tržištu, sve na čemu smo radili desetljećima bi bilo srušeno".
Amsterdam u velikoj mjeri ovisi o prihodima od turizma, a uživatelji kanabisa čine trećinu ukupnih posjetitelja. Oko 10.000 posjetitelja na dan, dok 3,9 milijuna godišnje posjeti 14 coffee shopova u Maastrichtu, a 70 posto njih nije iz Nizozemske.
Nizozemska broji 700 coffee shopova, iako je kanabis tehnički ilegalan u Nizozemskoj, 1976. dekriminilizirano je posjedovanje manje od 5 grama marihuane.
Nakon što je Armin na par svojih nastupa pustio pjesme Deadmau5 “Fn Pig” i “Closer”, Deadmau5 mu je odlučio zahvaliti putem Twittera i predložiti mu otvorenu suradnju. Armin je odmah prihvatio prijedlog bez gubljenja vremena jednostavna konverzacija se pretvorila u njihov zajednički singl. Premijerno je Armin novu stvar nazvanu „ID“ pustio u svojoj "A State of Trance 585" radio emisiji i tako milijunima slušatelja omogućio da čuju rezultat njihove spontane suradnje.
Dvojica producenata različitih stilova elektronike našli su se u sredini po pitanju produkcije, dok je Armin radio u Appleovom Logicu, Deadmau5 svoj je dio pjesme radio u Cubaseu, ubrzali su tempo na 132bpm i tek mjesec dana nakon editiranja sretni su što su napravili ovaj singl. To su izazovi koji ih vode u glazbi, nije sve u novcu. Još par posljednjih završnih sitnica bit će editirano naknadno, ali u globalu to je to, pa poslušajte.
Tako je Richie Hawtin u sinoćnoj emisiji na Mixmag TV-u pojasnio svrhu „Beyond EDM turneje“ na koju je krenuo s Loco Diceom kako bi Amerikance educirao, inspirirao i zabavio onim što se ispravno naziva elektronskom glazbom, a ne onim što se njima prezentira kao elektronska glazba. {youtube}uPNWKvArjBg#!{/youtube}
Već je na Amsterdam Dance Eventu Richie istaknuo kako misli da nije kasno za edukaciju i da je pravo vrijeme da se Amerika educira i da djeca prošire vidike. Tijekom dana podučavaju i drže predavanja, a noću nastupaju. „Beyond EDM tour“ je poput misije, pa ćemo vidjeti koliko će njeni misionari uspjeti proširiti dobar underground zvuk.
Čini se kao davna prošlost kada je osnova svakog DJ-inga bila jedna mikseta okružena s dva gramofona, a danas je više vjerojatno da će sve što je potrebno biti spremljeno na neki od pametnih telefona, koji imaju neku ludu DJ aplikaciju, radije od jednog srebrnog sanduka koji sadrži neke od najnovijih vinila, a upravo moderna tehnologija, pristupačnost glazbi i način na koji će neki DJ svirati (digitalno ili vinilno) je tema brojnih današnjih rasprava struke i publike.
Dave Clarke je bio jedan od prvih koji je odustao od teglenja teških sanduka s pločama, prešavši na svojim gažama na sviranje s laptopa. No, svejedno i danas umiksava pjesme ručno, izbjegavajući sync mogućnosti koje mu pruža neki od današnjih DJ programa. {youtube}5vtCjn2QMFg{/youtube}
‘Poanta DJ seta je da se događa tamo i u tom trenutku. Trebalo bi se osjećati uvijek na rubu jer ako nema rizika onda nema ni smisla.‘, kaže Clarke. Drugi pak smatraju da upotrebom svih mogućnosti programa, DJ dobija na prostoru koji može iskoristiti za svoju kreativnost. Na kraju krajeva, koga briga je li šef kuhinje mrkvu narezao sam ili sa strojem, bitan je krajnji rezultat. Ili?
Po Clarkeu nije ništa čudno što su gramofoni zamijenjeni kontrolerima i smatra da naslijeđe treba prenijeti na nove generacije, ali ih ne i istima udaviti, jer za nekoga tko nikad nije bio u prodavaonici s pločama, ništa ne znači umiksavanje sa samo 2 audio kanala.
Clarke također smatra da je neke od ‘učenika’ i pobornika kontrolera zanimljivo slušati, ali su uglavnom dosadni. ‘Ako već imate nebrojeno puno mogućnosti, ne razumijem zašto neki imaju istu set listu na svakoj gaži?!’, pita se Clarke. Smatra da je previše DJ-a zavedeno mogućnostima koje im se pružaju, i zadovoljavaju unutarnjeg štrebera u sebi jer im tehnologija to dopušta. ‘Meni je ugodno raditi s 96 kanalnom miksetom u studiju, ali umjetnost DJ-a je da izabere što bolju mjuzu kad svira. Izaberi jake stvari na koje će publika reagirati, a s kojima DJ može raditi mash up koristeći miksetu, radije nego da pokazuje svoje producentske mogućnosti u klubu‘.
Što točno savjetuje Clarke? ‘Tretirajte svoje alatke s respektom‘, preporučuje, ‘držeći minimalno potrebnog softwarea na svom računalu. Ja stavim gafer traku na ono što ne trebam, i koristim solidstate diskove, umjesto magnetnih koji ne ragiraju najbolje na jake basove.‘
No, na stranu tehnologija, Clarke smatra da je kod DJ-a najvažniji stav. ‘Previše je straha, a premalo uvjeravanja. Nemojte da vas zavaraju PR agencije, jer one vode u prosječnost.‘
Iako nije potvrdio plava kosa koja je izvirala iz kacige na partyju Maroon 5 ovog tjedna ukazuje da se Thom iza DJ pulta prerušio u slavne glazbenike. Možda je samo htio iskusiti kako je to nastupati pod maskom.
Inače u posljednjoj emisiji Mary Anne Hobbs na XFM radiu u srijedu 31. listopada premijerno je puštena nova stvar Thomovog novog glazbenog projekta Atoms For Peace s kojim smo vas ranije upoznali. Pjesma se zove „What The Eyeballs Did“ i nalazi se na B strani vinilnog debi izdanja „Default“, koje izlazi 19. studenog za XL Recordings. Poslušajte!
{youtube}t4Uc7LieFeE{/youtube}
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.