Jednako tako se ekipe sastavljene oko pojedinih DJ-a i glazbenika trude osigurati (kupiti) lažne likeove od sad već uigranih ekipa kojima je prodaja likova postala posao i koji su osnovali tvrtke koje se time bave, i sami smo nedavno dobili jednu takvu ponudu, koju smo naravno odbili.
No iz Zuckerbergove organizacije javljaju da su i do sada pokušavali spriječiti malverzacije, ali je ovaj novi poboljšani sustav posebno konfiguriran za identifikaciju i poduzimanje stegovnih mjera protiv sumnjivih likeova, kompromitiranih računa, spammera i svih onih koji su pokušali prevariti njihove korisnike – stoji na službenom blogu Facebooka.
Facebook u svijetu koristi 955 milijuna korisnika, od toga je prema procjenama 1.5% „nepoželjnih“ korisnika koji narušavaju integritet Facebooka, pa se Zuckerbergovi ljudi žele stati lažnim likeovima u kraj dok cijela stvar nije izmakla kontroli.
Za razliku od kluba Imperium u kojeg smo polagali nade da će ipak Splitu omogućiti izbor, klub Kameleon opstaje i ustraje u svom naumu pa će takva biti i nova sezona. Vrata kluba otvaraju se 26. rujna, uz Roberta Rodrigeuza aka Manolo koji potpisuje svoje disco i house radove za ugledne etikete Freerange, Plastic City ili 2020 Vision a za pultom će mu se pridružiti sve bolji domaći DJ i producent Mariano Mateljan. Prvi vikend listopada, točnije 7.10. splitska publika će plesati na ritam Mr.C -ja, jednog od omiljenih britanskih DJ-a koje ovaj grad uvijek rado dočekuje.
Osnivač Plink Plonk etikete, frontman The Shamen, suvlasnik The Enda, Mr C. se na glazbenoj sceni istaknuo 1987. i nastavio sve do danas. Suprotno svim pričama koje smo čuli o tome kako je odabrao ime Mr. C, spomenimo onda i onu da je nadobudni navijač Chelsea.
Više informacija i najava iz kluba Kameleon uskoro.
08.09.2012. s početkom u 11 sati održat će dvije radionice, prva će radionica govoriti o različitim tehnikama miksanja glazbe, gdje će sudionici međuostalom dobiti i odgovore na sva moguća pitanja, dok će druga prikazati načine korištenja Pro Tools-a, jednog od najpoznatijih programa za obradu i produkciju glazbe.
{youtube}Xnu3BWkZoIg{/youtube}
Trenutno su otvoreni i upisni rokovi za programe koji počinju u listopadu. Mjesta su ograničena! Dodatne informacije o upisu i danu otvorenih vrata mogu se naći ovdje:
Na natjecanje se mogu prijaviti svi koji uploadju svoj miks prije 30. rujna ovdje, a prva će se prednatjecanja održati u britanskim gradovima Cardiffu, Glasgowu i Manchesteru, dok će pobjednici natjecanja nastupiti u slavnom klubu Ministry of Sound 16. studenog.
Uz tvrtku Movida Corona, Ministry of Sound kreće u potragu za novim talentima koji će nastupati diljem Europe u sklopu Movida Corona turneje tijekom 2013. Bit će odabrano 60 sretnika koji će se boriti u 60 regionalnih natjecanja nakon čega slijedi finale.
{youtube}cNQSzZ9q5ww{/youtube}
Pobjednik će također osim turneje biti nagrađen s Ministry Of Sound radio mixom, svjetskom turnejom pod okriljem Ministry Of Sounda kao i njihovom torbom i drugom DJ opremom. Zgrabite priliku.
Kako najavljuju organizatori najvećeg regionalnog festivala komunikacija od 20.-23. rujna održat će se još veći, provokativniji i uzbudljiviji sajam novih projekata, multimedije i glazbe.
Posjetitelje očekuje i najbogatiji glazbeni program do sada za koji su trenutno najavljeni nastupi Partibrejkersa, Pips, Chips&Videoclips i Ramba Amadeusa.
{youtube}LBNO98yA5A8{/youtube}
Weekend Media Festival i ove godine dovodi niz vrlo uglednih predavača i panelista iz regije, ali i iz svijeta. Tako će o budućnosti vijesti i demokracije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa. White-Sullivan je jedan od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promijeni klasični pristup vijestima, zbog čega je dobio i priznanje američkog predsjednika Baracka Obame, te je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina.
Multimedijski producent Gabriel Dance pet je godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma oko budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov „Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti“.
Internetske igrice su globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uvjeren je da u toj industriji itekako ima mjesta za regionalne igrače iz Jugoistočne Europe. Prije dolaska u Fidelity Growth Partners, Davor je bio suosnivač i član nadzornog odbora tvrtke Experia, sa sjedištem u Hrvatskoj.
Iz kompanije Hearst Magazines International u Rovinj dolaze potpredsjednica Kim St. Clair Bodden i viši potpredsjednik Jay McGill. U proteklih 30 godina Kim St. Clair Bodden proputovala je cijeli svijet, plasirajući međunarodna izdanja časopisa poput Cosmopolitana, Esquirea, Harper's Bazaara, Good Housekeepinga i mnogih drugih. Jay McGill je zadužen za nadzor Hearstovih izdavačkih i digitalnih poslova u Europi i Africi te na Bliskom Istoku, a uz to McGill je trenutno član upravnog odbora osam zajedničkih izdavačkih kompanija širom svijeta.
Jedan od gostiju petog Weekend Media Festivala je i Nenad Čanak, predsjednik Lige socijaldemokrata Vojvodine. Tema Čankova predavanja je provokacija kao komunikacija, a osnovna je teza da je u Srbiji i regiji govoriti istinu i biti principijelan bilo i ostalo provokativno i nepopularno. Kako zadržati pažnju birača u situaciji kada je primjetno zasićenje politikom? Kako komunicirati u uvjetima kada se sve češće čuje da su „svi političari isti“? To su neka od pitanja na koja će Čanak pokušati dati odgovor svojim predavanjem.
Weekend Media Festival ove se godine predstavlja i s novim formatom Hard Talk, u kojoj će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe.
U bogatom programu panel rasprava ističu se „Mit o TV rejtingu“, „Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?“ i „Gdje se događa novinarstvo?“ te „Pogled preko plota“.
Weekend otvara, naravno, i niz tema iz područja nove tehnologije, pa će se tako raspravljati o novim medijskim igračima digitalnog doba, a nastavlja se i predstavljanje živahne regionalne start up scene.
Jedna u nizu novosti petog Weekend Media Festivala je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore imaju priliku predstaviti svoje radove, koji će kontinuirano biti prikazivani u posebnoj dvorani u sklopu festivala. Iako BalCannes nije prvenstveno natjecateljskog karaktera, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijaliziranih za oglasnu industriju, dobit će priliku osobno predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala te će im biti uručen poseban certifikat.
Protekle je godine Weekend Media Festival ugostio oko 4000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe, Amerike i Japana, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 120 predavača i panelista iz cijele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je poznat i kao mjesto najboljih koncerata i partija s kojima završava ljetna sezona u Rovinju.
Ono što možda niste očekivali je najnovija suradnja Davida Guette s kanadskim indie pop blizankama Tegan i Sarom te sa švedskim progresive house producentom Sweede Alessom.
Tegan i Sara su postale poznate po suradnji s grupom White Stripes, ali i glazbom za soundtrack jedne od popularnijih serija koju znamo kao „Uvod u anatomiju“. Također su vrlo brzo priznale svoju gey seksualnu orijentaciju, a da je eksperimentiranje u svakom pogledu dio njihovog života govori i ova posljednja suradnja nazvana baš prikladno „Every Chance We Get We Run“.
{youtube}mUW9Vfi5CcY{/youtube}
U Alessovom stilu prevladava progressive zvuk koji prate mili vokali djevojaka, a pjesma će biti dio nadolazećeg Guettinog re-izdanja albuma „Nothing But The Beat 2.0.“.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.