Sunnery James & Ryan Marciano umašku će publiku rasplesati 11. srpnja u večernjim satima. ATP Dance Arena po prvi će puta imati priliku čuti glazbu DJ dvojca kojem svijet glazbe predviđa strelovit uspon u TOP 10 DJ-a svijeta. Na nedavno održanom Sensation White partyu u beogradskoj Areni upravo je njihov nastup proglašen jednim od najboljih. Njihov hit "Tribeca", kao i obrada hita DJ Tiesta "Lethal Industry" postali su neizostavni dio DJ setova velikana poput Guette, Van Buurena ili Pete Tonga.
{youtube}tr8VvdzePJ4{/youtube}
Posljednjeg dana turnira, 15. srpnja u večeri zatvaranja nastupit će Eddie Thoneick kojeg povezujemo s hitom "Love Sensation". Suradnja sa Kurdom Maverickom i kasnije Bergetom Lweisom Eddiu otvara nova glazbena prostranstva. {youtube}h26MtNfxTAY{/youtube}
ATP Party Nights trajat će 11 dana i svim generacijama omogućit će obilje glazbe i zabave.
Giorgio Moroder između ostalih pjesama producirao je i neke od njenih najpoznatijih pjesama koje vječno žive poput "I Fell Love" i "Love to Love You Baby". Kako bi odao počast svemu što je Donna učinila za disko glazbu i smjer u kojem se glazba razvila u elektronsku dance glazbu Moroder namjerava napraviti "Tribute to Donna Summer" kompilaciju na kojoj bi surađivao s današnjim pop zvijezdama poput Rihanne i Nicki Minaj.
{youtube}Jv9ub3rfclg{/youtube}
Moroder koji pripada društvu "Dance Music Hall of Fame," i koji je osvojio tri Oskara za glazbu u filmovima "Top Gun," "Flashdance," i "Midnight Express" će svakako napisati pjesme, koje će upotpuniti vokalima ili grupe ili ženskim vokalom kao što imaju njih dvije koje predstavljaju top zvijezde današnjice pa bi na taj način približio lik i djelo Donne Summer mlađim generacijama.
A onda je došao Facebook i "pomeo" sve, tako da je MySpace odlučio poraditi na svojim promjena koje će biti vidljive i objavljene krajem ove godine.Središte promjena fokusirano je na zabavu.
MySpace kao društveni servis koji je 2005. Rupert Murdoch kupio za 80 milijuna dolara, a prošle godine od njega ga je otkupila reklamna agencija Specific Media za 35 milijuna dolara. Justin Timberlake je također investirao novac u MySpace, ali uz uvjete da sudjeluje u novom smjeru kojim servis namjerava ići.
Trenutno u lovu na nove reklamne agencija MySpace mora poduzeti značajne korake kako bi zaustavila konstantan pad i postala pristupačnija korisnicima što će se svakako i učiniti do kraja godine – tvrde iz Specific Medie.
U posljednjih par godina MySpace se odmaknuo od socijalnih mreža i pokušao biti fokusiran na glazbu i umjetnost, nadamo se da će promjene koje namjeravaju napraviti na servisu biti ovaj put dovoljne da MySpace opstane.
Adria Music Conference – AMC otvorio je natječaj za sponzoriranje glazbenih projekata i prijaviti se mogu svi glazbeni projekti. Na stranicama Adria MC-a objavljeno je sljedeće: „Na mail [email protected] pošalji dokument sa sljedećim podatcima: naziv projekta, opis projekta i trajanje, nositelji i sudionici u projektu, okvirni financijski plan, marketing i komercijalne mogućnosti projekta. Na natječaj se mogu prijaviti svi glazbeni projekti. Za vrijeme trajanja konferencije, u okviru B2B programa, tri odabrana projekta će sponzorima predstaviti svoje radove i komentirati ih zajedno s njima.“
Odlična prilika za sve one kojima još samo sponzori nedostaju kako bi realizirali svoje ideje , nekako imamo osjećaj da stvari kreću na bolje.
Iako preferira tech-house i „berlinski“ techno mladi Tino Dobrić iz Rase kod Labina se ne namjerava ograničavati u glazbi, dok u nastupima sluša što publika kaže: „Najbitniji od svega mi je kontakt s publikom. Kad osjetiš kako publika diše i što voli, onda je sve lakše. Tako da na kraju ispada da publika bira stvari, a ne ja.“ – kaže Tino koji je u hrvatskom dijelu natjecanja za Ibiza DJ Residency u klubu Lemon u Zagrebu proglašen najboljim zajedno s Barzuom.
„Čuo sam za Burn Studios još prošle godine, ali sam zakasnio sa prijavom. Ideja svega toga je odlična i mislim da je to prava prilika da pokažeš svoj talent svijetu. U Lemonu je bilo odlično. Upoznao sam nove i zanimljive osobe i izmjenio dosadašnja iskustva sa njima. Neopisivo je dobar osjećaj kad te netko proglasi pobjednikom. Pogotovo u nečemu što voliš i što gradiš već dugi niz godina i kad vidiš da se je sva ta upornost na kraju isplatila. Istaknuo bi naravno, drugog finalista, BarZua. Čuo sam za njega i prije, s obzirom da smo obojica iz Istre, ali nikad se nismo imali priliku upoznati. Odvrtio je super set i drago mi je da je upravo on drugi finalist jer je mlad i talentiran dečko i zaslužio je.“
Nakon finala na Electronic Carnivalu u Ljubljani Tino nije razočaran što nije pobjedio, jer pred njim je cijela budućnost, a ovo je natjecanje bilo njegova velika prilika: "Bez obzira o konačnom ishodu, za mene je ovaj Burnov contest otvorio mnoga vrata u elektronskoj sceni. Pohvalio bi cijelu ekipu iz Burna Hrvatska koji su odlično odradili svoj posao te cijelo vrijeme bili uz nas u Ljubljani, te posebno E-Base-a koji mi je dao veliki support u svemu ovome."
Tino je obećao uskoro izdati prvi „EP“, da će nastupati više i nastaviti biti uporan i dalje, dok mu na riječ vjerujemo u podcastu niže možete poslušati kako zvuči njegov najnoviji mix.
Uz zagrebački Savski nasip kod Jankomirskog mosta organizatori spremaju dvodnevni festival elektronske glazbe na dva stagea te preko dvadeset imena. Mnogi od vas poprilično se sjećaju Invazia partija proteklih godina na kojima su nastupili većinom domaći DJ-i uz gostovanja Space DJZ i Andrea Leme, Ivee i drugih.
Na Invaziu se dosad publika rado odazivala pa će tako biti i ove godine, a dodatne najave izvođača, info o ulaznicama i detalje samog partija donosmo uskoro. Za sad je dovoljno da u svom kalendaru rezervirate 8.-10. lipanj, jer se očekuje jedan od boljih open air evenata ove godine u Zagrebu.
{youtube}aL2Tdn7Sac4{/youtube}
Do sada potvrdili nastup: A-BROTHERS SPIRIAKOS & STEEN OGI MR. DJ DARIO CET ZERO FYUZ N-TER SIMEON F.O.R.M. live CHOVA DRACO MARKO MUSULIN MATIJA MARINIC DOMAGOJ RADAS TEO HAROUDA ZOKY
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.