Skip to main content

Ugodno nedjeljno poslijepodne provedite uz mix Nathan Colesa

 

Prošlo je više od 16 godina od kada je Terry Francis započeo organizirati Wiggle partije čime je započeo tech-house movement kojemu su se ubrzo priključili Nils Hess, Eddie Richards i Nathan Coles.

Drifting Mix najava je nadolazećeg novogodišnjeg partija koji će se održati na lokaciji Paramount u Londonu. Sviraju Nathan Coles, Terry Francis i Evil Eddie Richards.

U svom radu kao DJ, a jednako tako i kroz svoj producentski rad, Nathan Coles isfurava pomalo funky tech-house. Inače koristi se mnogim pseudonimima pa ako naletite na The Delinquents, Two Right Wrongans, Mashupheadz i Housey Doingz, znajte da su to sve shortcutevi koji vode do Nathana, a ponekad i drugih s kojima radi. Osim što se zajedno sa Asad Rizvijem, Terry Francisom i mnogima drugima bavi producentskim poslom, vodi i dva labela, Wiggle Records i Wrong Records. Nathan je, uz Terry Francisa, zaslužan za Wiggle club nights, gdje je kroz protekle godine izgrađen image kvalitetne glazbe i skupljeno mnoštvo sljedbenika.

Nathan Coles Drifting 2010 mix poslušajte ovdje.

Ponovno izlaze klasici Derrick Maya iz 1992.g.

 

Nizozemska etiketa nedavno je objavila limitiranu 12″ verziju vinyla na kojoj se nalaze četiri produkcije Derrick Maya iz 1992. Pjesme su uzete s njegove kompilacije Relics – A Transmat Compilation is spomenute godine.

Ovi radovi napravljeni su pod Derrickovim alias-ima Rhythim Is Rhythim, Long Ago, Long Long Ago i Longer Than Long Ago. Vinyl naslovljen “Relics Sampler” izašao je u samo 1000 primjeraka. Stilski sadrži Detroit techno uz mnogo tužnih synth melodija, zazivajućih bass linija te vragolastih bubnjeva.

Tracklist:
1. Rhythim Is Rhythim – MS 6
2. Long Ago – A Relic
3. Long Long Ago – Another Relic
4. Longer Than Long Ago – A Relic

{seyretpic id=524 align=center}

Derrick May – ukratko
Jedan je od trojice najzaslužnijih ljudi svjetskog techno pokreta koji su isprobavali granice duha elektronske plesne glazbe te istoj dali novi oblik i ime. Njegov ugled, kao začetnika, ostao je vrlo visok unatoč višegodišnjoj neaktivnosti što se tiče produciranja novih stvari.

Dok se na Juana Atkinsa s pravom gledalo kao na čovjeka koji je technu dao ime (‘godfather of techno’), počevši svoju snimateljsku karijeru ranih osamdesetih u doba electro scene, kada je stvorio neke od najinspirativnijih stvari elektronske plesne glazbe danas, a na Kevina Saundersona kao na detroitskog producenta koji je postigao najveći ‘mainstream’ uspjeh surađujući sa vokalisticom Paris Gray na projektu ‘Inner City’ (najveći hitovi: ‘Big Fun’ i ‘Good Life’), Derrickov položaj producenta u devedesetima pomalo pada zahvaljujući neobjašnjivom pomanjkanju aktivnosti.

Koliko god utjecaj vrijedi kao dio izjednačavanja sa drugima, May snima pjesme koje su najbolji producenti plesne glazbe ocjenili kao najutjecajnije i najizvornije. Klasičan zvuk Derricka Maya je pametna ravnoteža između prirodnih zvukova udaraljki (percussion), teških zvuènih kaskada sa sampleovima žičanih instrumenata (strings), topline zvuka koju je dobio za vremena provedenog u Chicagu te izbrazdanosti neophodnim ‘grooveom’ DJ-a poput Rona Hardya i Frankiea Knucklesa. Opširnije ovdje.

Calvin Harris prekida pjevačku karijeru


"Neću više pjevati", kazao je za australski tabloid Herald Sun. "Nisam pjevač, nisam uvježban za to. Stajati ispred gomile ljudi na bini u toj situaciji ne veseli me nikako. Turneja pjevača može nekada biti prioritet a nekad noćna mora. Ako sam imao lošu noć prije svog koncerta, osjećat ću se "usrano" i iduću noć, a onda svu tu energiju prenosim na publiku".

Namjera mu je nastaviti pjevati u studiu te snimiti neke singlove ali nastupe uživo prekida za sva vremena. "Nije vrijedno riskiranja, za moju publiku ili mene, to je moj ponos." Calvin Harris ovim riječima odlučno je stao na stranu svoje DJ karijere te produciranja s renomiranim autorima.
"Fokusirat ću se više na produkciju i DJ-ing. Radit ću pjesme s ljudima koji znaju pjevati, pravim umjetnicima i performerima".

Svakako začuđujuća odluka od Calvin Harrisa, no sigurno je da s kvalitetom koju je do sada pokazao kao DJ i producent, publiku nikada neće izgubiti. Harrisa smo imali prilike čuti ovog ljeta u Papayi na Zrću, a reportažu pogledajte u nastavku.

{youtube}kCGonVzZ2js{/youtube}