Ovo je sad već tradicija – Dobar Housei ove godine otvara ljetnu sezonu u legendarnom Barbarella’s Discotheque! Treću godinu zaredom vraćaju se na mjesto gdje je ples uvijek poseban doživljaj.
Barbarella’s Opening Party u režiji Dobrog Housea na rasporedu je za subotu, 28. lipnja uz snažnu domaću postavu koja će zagrijati podij do ranog jutra. Novu sezonu plesa u legendarnom klubu otvoriti će Bsside, Bakula, Egzotika DJs, Paleolitik i TomBug.
Na ovom izdanju pridružuje Dobrog Housea pridružuje se Egzotika DJs, rezidentski dvojac čiji setovi spajaju soulful, deep i classic house s egzotičnim utjecajima i discom. Tu su ponovno Bakula i Paleolitik, koji su prošle godine partijanere u Barbarelli oduševili vrhunskim jutarnjim setom.
Prvi put na Dobar House partyju je i Bsside, dugogodišnji akter scene i rezident DJ Opiuma u Vodicama. Poznat je po setovima koji vješto spajaju razne stilove housea i elektroničke glazbe. Lineup zaokružuje domaćin Tom Bug, producent s izdanjima na nekim od najprestižnijih house etiketa i DJ s preko 20 godina iskustva u organizaciji house događaja u Zagrebu, Hrvatskoj i šire.
Putuješ na event i razmišljaš gdje odsjesti? Dobar House je pokrio i to!
Za sve posjetitelje, za datum 28. lipnjaDobar House je osigurao najpovoljnije cijene smještaja u popularnom The Garden Resortu, svega 10-ak minuta vožnje od Barbarelle. Resort još nije u festivalskom ludilu, što znači da vas čeka opuštenija atmosfera i gotovo “privatna” plaža. Detalje o opcijama objavljuju uskoro, ali bez brige smještaja ima i bit će po jedinstvenim cijenama.
Osiguraj ulaznice na vrijeme
Ulaznice za Dobar House x Barbarella’s Opening dostupne u pretprodaji na Entrio.hr. Trenutno su aktivne Early Bird ulaznice stoga požurite i ugrabite svoju na vrijeme kako bi izbjegli višu cijenu na ulazu.
U 53. godini života napustio nas je Matija Dedić, jedan od najvažnijih i najoriginalnijih pijanista hrvatske jazz scene. Bio je glazbenik koji je suptilno i hrabro kročio izvan granica žanrova, bez straha od eksperimenta i s potpunim poštovanjem prema tišini između tonova.
foto: Vedran Tolić // www.vedrantolic.com
Rođen 2. ožujka 1973. u Zagrebu, u domu Arsena Dedića i Gabi Novak, Matija je već s pet godina započeo glazbeni put za klavirom. Obrazovao se na renomiranoj jazz akademiji u Grazu, a dodatno se usavršavao kod jazz velikana poput Johna Taylora, Billa Dobbinsona i Barryja Harrisa.
Nakon povratka u Hrvatsku 1997. godine, etablirao se kao središnja figura domaće jazz scene, osnivajući Boilers Quartet i kasnije Matija Dedić Trio. Njegova karijera obilježena je nastupima diljem svijeta, albumima koji su osvajali Porine, ali i suradnjama s umjetnicima svih stilova – od Gibonnija i Olivera Dragojevića do Tamare Obrovac i Boška Petrovića.
Susret jazza i elektroničke glazbe
Iako su klasični i jazz idiomi činili jezgru njegova izraza, Matija nije bio purist – bio je “mostograditelj“. Glazbene mostove gradio je i prema elektroničkoj sceni, gdje je jedan od najzanimljivijih projekata bio album “Kompozit“, koji je stvorio u suradnji s Goranom Vlajićem poznatijim kao DJ Go Cut.
foto: Vedran Tolić // www.vedrantolic.com
Pod projektom Vlajić & Dedić, dvojac je spojio lounge, deep house i jazz estetiku u jedan od najsofisticiranijih domaćih elektroničkih uradaka. Na albumu “Kompozit“, Matija je improvizirao za klavirom, dok je DJ Go Cut oblikovao groove, a rezultat je bio zvučna fuzija svjetova koja nadilazi žanrovske granice.
Nakon Matijine smrti, DJ Go Cut objavio je emotivnu posvetu uz njihovu pjesmu “The End” na svojim društvenim mrežama:
“Nemam riječi…otišao je velikan hrvatske glazbe, otišao je glazbenik, virtuoz, svestrani umjetnik koji je hrabro pomicao granice, spajao žanrove, improvizirao i kreirao…za kojeg sam se uvijek pitao što je njega, dovelo k meni u Dubravu u skromni studio i potaknulo na zajedničko glazbeno putovanje? Trebali smo napraviti jedan singl….Matija je sjeo ispred moje midi klavijaturice koja je odjednom zazvučala kao vrhunski “Steinberg” ….”dragi” čuj, “dragi” je bila njegova poštapalica, “sviđa mi se ovo, ali fali mi još koja oktava”, rekao je u šali i u pola sata odsvirao toliko improvizacija dovoljno za cijeli album….bio je neiscrpan talent koji je još toliko toga trebao dati, ali sudbina je odredila da je Matija baš danas dočeka svoj kraj. Počivaj u miru dragi Matija, bila mi je čast stvarati s tobom.“
Matija Dedić je iza sebe ostavio ne samo bogat i raznolik diskografski opus, već i duh glazbene otvorenosti i poštovanja prema svakoj noti. Njegova ostavština živi kroz albume, koncerte, snimke i suradnje koje su oblikovale domaću jazz scenu i nadahnule brojne glazbenike – ne samo pijaniste, već sve one koji vjeruju u snagu iskrene i osobne glazbene ekspresije.
Ljeto je idealno vrijeme za bijeg preko granice, a ljubitelji elektroničke glazbe znaju da festivalska sezona u regiji nudi nevjerojatan izbor – i to ne samo u neposrednom susjedstvu. Od bajkovitih plaža albanske rivijere, preko riječnih dolina Bosne i Hercegovine i Slovenije, do gigantskih pozornica u Rumunjskoj i Mađarskoj – čeka nas pravi glazbeni maraton. Izdvojili smo neke od ključnih festivala koji nisu predaleko, a pružaju nezaboravno iskustvo za svakog istinskog glazbenog hedonista.
foto: Marko Edge
Kala festival, Dhërmi, Albanija – od 4. do 11. lipnja
Kala je boutique festival koji na Albanskoj rivijeri slavi cijeli spektar elektroničke glazbe. Festival ove godine na plaži pored Dhërmija okuplja brojne izvođače među kojima se ističu live actovi poput Ezra Collectivea te DJ-evi koji dolaze svirati produžete setove poput Thea Parrisha, Palms Traxa, Octo Octe, Antala, Francesca del Garde, Marcellusa Pittmana & Maurice Fultona i drugih.
Unum festival, Shëngjin, Albanija – od 5. do 10. lipnja
Unum festival poznat je po 24-satnoj elektroničkoj glazbi u prekrasnom prirodnom okruženju između mora, pijeska i borove šume. Ovaj jedinstveni festival na albanskoj obali ove godine na svom lineupu ima imena kao što su Ame (live), Black Coffee, Bedouin, Dixon, Damian Lazarus, Carlita, Raresh, Priku, Ricardo Vilalobos i još više desetaka pomno odabranih izvođača. Od melodijske čarolije do sirovog techno groovea, glazba na Unumu ne staje – danju i noću, bez prestanka na tri pozornice svaka sa svojom atmosferom i energijom.
Anjunadeep Explorations, Dhërmi, Albanija – od 12. do 17. lipnja
Anjunadeep Explorations je besprijekorna mješavina glazbenog festivala i odmora na plaži smještena u pozadini prekrasne Albanske rivijere. Ovaj festival tijekom pet dana i noću slavi Anjunadeep etiketu i bred, a ove godine se pleše uz više od 60 imena među kojima su i Lawrence Hart, Romain Garcia, Sasha, Yotto i drugi…
foto: Alex Negulescu
Butik, Tolmin, Slovenija – od 9. do 13. srpnja
Butik je festival koji opravdava svoje ime. Riječ je o intimnom alternativnom festivalu elektroničke glazbe koji se održava svakog ljeta na ušću rijeke Tolmin. Festival bude rasprodan mjesecima unaprijed, a na nekoliko malih, ali zanimljivih pozornica nastupaju svjetski poznata imena uz snažni domaći i regionalni support. Ovog ljeta se na Butiku pleše uz Alexa Ranerra, Francesa Farfu, Paquitu Gordon, Mayella, OK Williamsa, Sybila, Vladu i druge.
Exit, Novi Sad, Srbija – od 10. do 13. srpnja
Jubilarno 25. izdanje Exit festivala ovog ljeta na Petrovaradinsku tvrđavu dovodi The Prodigy, DJ Snakea, Solomuna, Amelie Lense, Ninu Kraviz, Inidru Paganotto, Saru Landry, Erica Prydza, Tiesta, I Hate Models i brojne druge kako glazbene, tako elektroničke teškaše.
Ritual Gatherings, Cape Akra, Bugarska – od 11. do 13. srpnja
Ritual Gatherings je jedan od najpoznatijih bugarskih festivala. Iako je koncipiran kao boutique festival, svake godine za njim vlada veliki interes. Ovog ljeta festival nosi temu “Inner Compass”, a svojom glazbu će nju posjetiteljima pobliže dočarati Alan Dixon, Demi Riquisimo, Fafi Abdel Nour, Jamiie i mnogi drugi.
OK fest, Tjentište, Bosna i Hercegovina – od 18. do 20. srpnja
OK Fest se vraća u srce Nacionalnog parka Sutjeska s brojnim aktualnim regionalnim imenima te nekolicinom međunarodnih gostiju. Među brojnim potvrđenim imenima svako vrijedi izdvojiti Anju Schneider, Dubiozu kolektiv, Kuku$m Inner Sense, Matta Sassarija, Mladena Tomica, TBF, Shipu, Z++…
Ozora Festival, Dádpuszta, Mađarska – od 25. srpnja do 5. kolovoza
Jedan od najvećih festivala koji slavi psihodeličnu glazbu i kulturu ovog ljeta se vraća s preko 180 vodećih imena iz svijeta psytrance glazbe među kojima su Juno Reactor, Hallucinogen, Hilight Tribe, System 7, Vlastur Band…
Imperium festival, Bihać, Bosna i Hercegovina – od 31. srpnja do 2. kolovoza
Grad na Uni ovog ljeta od 31. srpnja do 3. kolovoza slavi deseto izdanje Imperium festivala. Uz moto “Universe”, festival okuplja neke od najjačih imena globalne i regionalne scene, a listu potvrđenih imenima predvode David Morales, Marco Bailey, Paolo Barbato i Grše.
Sziget festival, Budimpešta, Mađarska – od 6. do 11. kolovoza
Jedan od najvećih europskih festivala ulazi u novo poglavlje s ambicijom da očuva svoju prepoznatljivu atmosferu i raznolikost, ali i uvede niz kreativnih noviteta. Posjetitelje ovog ljeta očekuje nova programska struktura tj. režim 24/7. Uz brojne pop headlinere, festival ovog ljeta donosi i pregršt elektroničkih zvijezda među kojima su 999999999, Armin Van Buuren, Adriatique, Amelie Lens, Anyma, Boris Brejcha, Dixon, Empire of the Sun i drugi…
foto: Rockstar Photographers
Pyramid festival, Ilino, Srbija – od 4. do 10. kolovoza
Pyramid festival ovog ljeta nosi temu “Kolo” – inspirirana istoimenim tradicionalnim slavenskim plesom, koji simbolizira jedinstvo, zajednicu i ciklus života. Tijekom cijelog festivala ova drevna praksa će biti integrirana u ceremonije i plesne sesije. Kao i lani, kapacitet festivala je ograničen na 2000 posjetitelja koji će uživati u glazbi Ace Venture, Burn in Noisea, Dexa, E-Clipa, Fernande Pistelli, Modern8-a, Sonic Entityja i mnogih drugih.
Sunny Hill festival, Priština, Kosovo – od 1. do 3. kolovoza
Sunny Hill je najveći festival na Kosovu. Ovog ljeta festival u Prištini okuplja Anymu, Fatboy Slima, Peggy Gou, Mochakka i još nekoliko velikih pop zvijezda.
Mountain Music Fest, Divčibarama, Srbija – od 1. do 3. kolovoza
Ovog ljeta Mountain Music Fest slavi deset godina. Na na tri pažljivo koncipirane pozornice – Staza, Vinil i Breza, stiže preko 40 regionalnih i međunarodnih izvođača među kojima su Edo Maajka, Nipplepeople, Porto Morto, Nat Wendell, Nevena Jeremić, Pitaya Soundsystem, Coffee Shop Kollektive, Coco Maria…
Freshwave, Banja Luka, Bosna i Hercegovina – od 7. do 9. kolovoza
Organizatori su zasad samo otkrili datume, a prve izvođače možemo očekivati uskoro.*
Lovefest, Vrnjačka Banja, Srbija – od 7. do 9. kolovoza
Sa sloganom “Love Above All”, osamnaesto izdanje Lovefesta ponovo okuplja tisuće ljudi oko univerzalne vrijednosti – ljubavi. Na čak pet pozornica stižu najveće zvijezde elektroničke scene i planetarno popularna imena među kojima su: Deborah de Luca, Green Velvet, Chris Stussy, Lil’ Louis, Folamour, Anfisa Letyago, KiNK, OGUZ,, DVS1, Luke Slater, Tomoki Tamura i još preko 100 izvođača.
Untold festival, Cluj-Napoca, Rumunjska – od 7. do 10. kolovoza
Untold festival ili kako ga nazivaju Tomorrowlandom istočne Europe, prošle godine je postao najposjećeniji festival na “starom kontinentu”. Deseto izdanje Untold festivala predvode Alan Walker, Anyma, Armin Van Buuren, Fisher, Martin Garrix, Metro Boomin, Post Malone i Tiësto.
Drops festival, Udin Boršt, Slovenija – od 12. do 17. kolovoza
Nedaleko od Kranja prije par godina smjestila se nova psihodelična priča koja okuplja otprilike 2500 sretnika. Festival traje tjedan dana i okuplja ljubitelja psihodeličnih zvukova i kulture, a tko sve stiže u magičnu šumu ćemo saznati uskoro.
Chudo festival, Niš, Srbija – 5. i 6. rujna
Chudo je novi festival koji će ovog rujna debitirati u “industrijskom srcu” Niša. Organizatori najavljuju više od 40 izvođača sa svih kontinenata, osim s Antartike, a zasad su predstavljena imena poput Ciela, Mie Koden, Roze Terenzi, Vladimira Ivkovica i drugih.
Duboko ukorijenjena u katalogu kultne etikete Midtown Records, nizozemska hard house scena čini okosnicu dokumentarca “The Comeback of Hard House“. Ovaj desetominutni film prati uspon, pad i ponovno oživljavanje žanra.
Dokumentarac sadrži ekskluzivne intervjue s pionirima 90-ih poput Club Caviara (poznatog i kao Mass Medium), Klubbheadsa i B.O.B. Ltd (poznatih i kao Sax Brothers), kao i s današnjim producentima poput Benwala i Maruwe, hvatajući tako i nasljeđe i trajan utjecaj nizozemskog doprinosa hard houseu.
„Mislim da je sve počelo s blažim stilom housea…“, podijelio je Bart Arens iz Mass Mediuma/Club Caviara u filmu. „Odjednom se to spojilo s nekim rap dionicama, sirenama i zvučnim signalima – svime što inače koristite za evakuaciju zgrade. E tako je nekako nastao hard house žanr.“
“The Comeback of Hard House” se bavi i time kako je pandemija odigrala ključnu ulogu u ponovnom otkrivanju hard house scene. Sa zatvorenim plesnim podijima i nagomilanom energijom, rasla je želja za zabavnom, brzom i pozitivnom klupskom glazbom, a hard house je to pružio. Do 2022. i 2023. nova generacija izvođača, uključujući Peggy Gou, KI/KI i Kettamu, prigrlila je žanr – bilo uvrštavanjem hard house traka u svoje setove, bilo kroz remiksiranje u vlastitim stilovima – dok su originalni producenti poput Club Caviara ponovno dobili inspiraciju za povratak u studio i na pozornicu.
Nekada vezan uz određeno vrijeme i mjesto, hard house danas odjekuje u setovima i playlistama diljem svijeta. Uz nove trake koje zvuče kao da su izdane 1999., jedno je jasno: ovo nije samo nostalgično prisjećanje, ovo je pravi povratak.
Već 20 godina Fernanda Martins prkosi trendovima i postavlja standarde na globalnoj hard techno sceni. Brazilska DJ-ica i producentica izgradila je snažan glazbeni identitet, prepoznatljiv po beskompromisnoj energiji i vjernosti tvrdim techno zvukovima – daleko prije nego što su isti ponovno postali “in”. Danas, kada žanr proživljava novu popularnost, Fernanda ne lovi val – ona ga i dalje predvodi.
Povodom obilježavanja dva desetljeća karijere, Fernanda je dala opsežan intervju za Faze Mag, u kojem otkriva svoje početke, otkriva detalje o životu u Brazilu i Europi, ali i razmišlja o razvoju hard techno kulture. Uz prisjećanja na prve setove, ističe se njezin nezaustavljivi entuzijazam i kontinuirana posvećenost stvaranju, nastupanju i otvaranju prostora za nove generacije.
U sklopu svoje obljetničke turneje ove subote, 14. lipnja dolazi i u Ljubljanu, gdje će nastupiti u Cvetličarni na Schranz-Tanz Nightu uz niz prominentnih imena žanra. Više o Schranz-Tanz Nightu pročitajte ovdje, a u nastavku donosimo intervju koji najbolje oslikava tko je zapravo Fernanda Martins – brazilska techno ratnica sa stavom i pričom.
Pozdrav Fernanda, prije svega čestitke na tvojoj 20. obljetnici kao DJ-ice! Reci nam, kako je započela tvoja karijera? Gdje si prvi put nastupila i koje je bilo tvoje prvo izdanje?
Hvala ti puno! Moje putovanje započelo je 2005. u Curitibi, Brazil, gradu u koji sam se preselila zbog studija odnosa s javnošću. Često sam izlazila na underground partyje i tamo se zaljubila u techno kulturu. Prijatelj, DJ Bad, pomogao mi je da napravim prve korake za DJ pultom. Moj prvi nastup dogodio se 13. svibnja 2005. u Stereo Clubu u Curitibi. Nisam ni sanjala da bi to mogla postati karijera – u početku je sve bila samo strast.
Moje prvo izdanje došlo je nešto kasnije, 2009. godine. Bio je to track pod nazivom „Lurba Zumba“ na 12” vinilu s raznim izvođačima u izdanju nizozemske etikete Mental Torments, koja je okupljala međunarodne artiste. Vinili su već dugo rasprodani, ali pjesma je ponovno objavljena na etiketi Cannibal Society Records i još uvijek je dostupna u digitalnom obliku.
Zanimljiv podatak o imenu pjesme: „Lurba Zumba“ bio je izmišljeni negativac kojeg je izmislio moj otac.
Kako si postala poznata na svjetskoj razini? Je li tvoja selidba u Barcelonu imala veze s razvojem karijere?
To je bila kombinacija ljubavi prema glazbi i DJ-ingu, pravog trenutka i pomoći ljudi koje sam upoznala u prvim godinama karijere. Kada sam započela, društvene mreže su se tek počele razvijati, a da bi te partijaneri primijetili, morao si biti prisutan na lineupovima. Uz to, pomogla je i usmena preporuka između DJ-eva i promotora, što me dovelo do nastupa diljem Brazila.
Preseljenje u Barcelonu 2008. definitivno mi je pomoglo – dovelo me bliže europskoj sceni i olakšalo putovanja. Odatle sam mogla nastupati po cijeloj Europi i graditi međunarodnu prisutnost. Ostalo je bilo stvar ustrajnosti i izdržljivosti.
foto: Fernanda Martins Facebook
Možeš li nam otkriti nešto što ljudi možda ne znaju, a što ti je pomoglo da izgradiš stabilnu i dugotrajnu karijeru?
Mislim da ljudi ne znaju da nikad nisam prestala učiti sve ove godine. Naravno, moj studij komunikacija na početku karijere bio mi je jako koristan. Kasnije sam studirala glazbenu industriju, tonsku tehniku, glazbenu teoriju i klavir, a nedavno sam završila i magisterij iz glazbene industrije s fokusom na inovacije.
Tijekom pandemije radila sam i na vlastitoj ideji za aplikaciju koja bi pomagala nezavisnim izvođačima elektroničke glazbe u upravljanju poslovanjem, s naglaskom na workflow, planiranje izdanja, financije i povezivanje izvođača. Projekt je čak bio odabran u startup inkubatoru i dobio početno ulaganje. Bilo je sjajno ući u startup svijet, razviti svoje poslovno znanje i okupirati um u tim nesigurnim vremenima. Čim se svijet opet „pokrenuo“, vratila sam se svom uobičajenom DJ životu.
Da, volim menadžerske i poslovne aspekte i uvijek potičem izvođače da uče i razumiju glazbeni sektor. Često savjetujem izvođače, vlasnike etiketa i managere o tim temama. Mislim da se dugoročna karijera ne gradi samo na odličnim setovima. Važno je izgraditi brend koji se temelji na tvojoj autentičnosti i ima dobru strategiju. Čak i ako ne radiš sve samostalno, moraš imati znanje da možeš razumjeti tim s kojim radiš ili kojeg angažiraš.
Koji bi savjet dala mladim techno izvođačima?
Budite vjerni svom zvuku i svojim vrijednostima. Autentičnost je danas rijetkost i postaje najvrjednija osobina. Ne žurite – gradite temelj korak po korak. Upoznajte scenu, i kreativno i poslovno. Iznad svega, budite poštovani prema drugima i radite ono što doista volite – tada ništa neće biti teško.
Možeš li podijeliti neko ludo, izvanredno iskustvo koje si imala u karijeri – možda s nekog putovanja?
Ima ih puno! Ali jedno me posebno iznerviralo. Godine 2009., dok sam još puštala vinile, na letu za Italiju nisu mi dopustili da unesem torbu s pločama u avion. Prtljaga je završila u skladištu. Stigla sam u odredište malo prije ponoći i čekala uz traku za prtljagu dok se nije zaustavila – moja torba nije došla. Shvatila sam da nemam nijednu ploču za set.
Na kraju sam u zadnji tren posudila vinile od drugog DJ-a koji je također nastupao te večeri i puštao hard techno. Međutim, gotovo ništa nisam poznavala iz njegove kolekcije. Svejedno sam odradila dvosatni set s gotovo nepoznatom glazbom i publika nije primijetila da je nešto pošlo po zlu. Bilo je odlično.
foto: @auburn_sky
Vratimo se u sadašnjost: što za tebe danas znači hard techno u usporedbi s ranijim danima?
Ovo pitanje mi stalno postavljaju – omiljeno je među novinarima. Ali neću odgovoriti previše kontroverzno.
Scena je danas očito puno veća. To mi je sjajno. Donosi više profesionalnosti u organizaciju evenata i u javni imidž. Što se tiče zvuka, pojavilo se više podžanrova, što mi je također super! Volim kada izvođači izražavaju svoju viziju stila na različite načine, umjesto da kopiraju popularne producente. Također je osvježavajuće, izazovno i motivirajuće kada DJ-i imaju više opcija za gradnju seta. No sve danas nazivati hard technom (ili schranzom) postao je trend koji nije održiv ako ti trackovi nemaju elemente techna.
Što se tiče prenaglašenih nastupa nekih DJ-eva – to je stvar ukusa. Mene ne impresionira kad netko radi piruete na pozornici, a miksevi su loši, svi trackovi imaju istu strukturu i teksturu ili DJ vrti edit za editom. Volim kad me DJ impresionira jedinstvenim odabirom pjesama i preciznom tehnikom miksanja. No, naravno, želim imati slobodu nastupati kako ja želim, pa vjerujem da svaki umjetnik treba imati slobodu da radi ono što ga veseli. A publika ne mora svaki nastup secirati – treba uživati u trenutku.
Što te osobno pokreće da nakon 20 godina i dalje ideš dalje?
Moja ljubav prema miksanju, otkrivanju nove glazbe i izvođača, networking i energija koju dobijem od publike. Srećom, još uvijek osjećam isto uzbuđenje kad stanem na pozornicu. Volim nastupati kao DJ! Također želim nastaviti doprinositi sceni iz svoje perspektive. Želim podržavati karijere drugih izvođača, a rad na mojim labelima me dodatno motivira.
foto: @recreioclubber
Što ti slijedi u budućnosti? Kako planiraš proslaviti 20 godina karijere?
Naravno, doseći 20 godina karijere je poseban trenutak. Zajedno s mojom bookericom Sally pripremila sam slavljeničku turneju. Također sam usko surađivala s jednim španjolskim modnim dizajnerom na dizajnu “capsule kolekcije” povodom obljetnice. Bit će lansirana u lipnju, tako da pratite moje društvene mreže!
Snimili smo i video o proteklih 20 godina, u kojem se želim zahvaliti svima koji su me pratili na ovom putovanju.
U sklopu slavljeničke turneje Fernanda Martins za vikend stiže u Sloveniju na “Schranz-Tanz Night – The Reunion“. Brazilska techno heroina se tako u subotu, 14 lipnja u ljubljanskoj Cvetličarni za pultom pridružuje Svetecu, Alex TB-u, Gumji, Viper XXL-u i Skerli, koji će razveseliti sve ljubitelje schranza. Sve detalje o Schranz-Tanz Nightu otkrijte ovdje, a ulaznice osigurajte kroz sustav Entrio.si.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.