Skip to main content

Amelie Lens povela baku na festival

Kada je Amelie Lens nastupala na Pukkelpop festivalu u Belgiji, na pozornici nije bila sama. Uz klasičnu festivalsku ekipu koju se može zateći da rade na pozornici i oko nje, belgijska techno diva imala je podršku svoje osamdesetogodišnje bake.

Dirljiv video bakinog posjeta njenog radnog mjesta objavila je na društvenim mrežama.


 


Dolazak na Pukkelpop festival, nije bio prvi susret bake belgijske DJ-ice s technom. Amelie Lens je već nekoliko puta na Twitteru podijelila reakcije bake na zvuk njene glazbe. Jedno od glavnih pitanja koje bi dobila od bake je “hoće li se nešto dogodit u pjesmi ilije to to?”.

https://twitter.com/amelielens/status/992080200279166976

Generacije se mijenjaju, tako vjerujemo da će u budućnosti biti još osamdeseto godišnjaka koji slušaju techno i uživaju u zlatnim godinama. Možda upravo netko od budućih old-school partijanera će slušati Amelie Lens u Zagrebu, 11. studenog kada ponovo posjećuje lijepu našu.

Ulaznice za Amelie Lens u Boogaloou, 11. studenog dostupne su preko sustava Entrio.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by

East Side Connection Podcast + intervju: Alen Merdan

Iza sebe ima nekoliko izdanja, od kojih jedno za londonsku izdavačku kuću “Hydraulix”. EP po imenu “Stop Raping Goats” podržala su velika techno imena poput SPFDJ, D.A.V.E. the Drummera i Paca Osune.

Šaljemo pozdrave ovog puta pripadniku mlade generacije DJ-a i producenata iz Zagreba, pozdrav Alene i hvala ti što si našao vremena za naš ESC Podcast.



Svaki DJ/producent ima svoju pozadinsku priču o tome što ga privuklo u ovaj svijet elektroničke glazbe i samog puštanja odnosno stvaranja glazbe.Koja je tvoja priča i kada je počela?

Cijeli život sam proveo zaljubljen u glazbu, mislim da se ne sjećam nijednog razdoblja života u kojem nešto nije non stop bučalo oko mene. Isprva je to bio rock, a nakon njega meni danas cheesy elektronika poput starog Tiesta i Davida Guette. Rano me počeo zanimati i DJ-ing pa sam već u osnovnoj upikirao neke gigove po hotelskim diskotekama za goste i ekskurzije. Naravno da tamo nisam imao priliku puštati ono što sam htio, iako bi ponekad “podvalio” neku traku čisto da ju čujem na jačem soundu, pa je to u dosta slučajeva bilo popraćeno psovkama konobara haha. Sa nekih dvanaest godina sam se po prvi puta zaljubio u bassline, traka je bila Moloko – Sing it back (Herbert’s Tasteful Dub). Mislim da je tu sve krenulo i tada sam počeo otkrivati sve ozbiljniju elektroniku. Sa time je naravno počela radoznalost i o cijelom procesu koji se odvija iza nastanka te glazbe pa sam i tada naravno imao jednu kopiju FL Studija koju mi je susjed instalirao pa sam se pomalo igrao i lijepio neke loopove i crtkarao po piano rollu. Od toda do danas me nije pustilo, a kako stvari stoje mislim da nikad ni neće.

Pripadnik si mlađe i novije generacije techno DJ-a i producenata u Hrvatskoj, kako gledaš na trenutnu i buduću situaciju u Hrvatskoj po pitanju scene? Dali ide u pravom smjeru?

Smatram da je scena u Hrvatskoj trenutno u jako lošem stanju. Evidentan je ogroman manjak sadržaja, dok je sadržaj koji se trenutno nudi većinom dosta sterilan i bljutav. Na scenu je isplivalo mnoštvo aktera kojima se cijele karijere zasnivaju na čistom nepotizmu što je iznimno toksično za bilo kakvu vrstu scene, a kamoli za klupsku. Iako se producente kod nas može nabrojati na prste, već imamo i one koji koriste ghost producente, a mnogi DJ-evi su u tome samo zato jer ih Jehovini svjedoci nisu prvi pronašli i mijenjaju cijeli svoj glazbeni opus kako “vjetar puhne”. Kada se cijeloj jednadžbi pridoda i činjenica da je nova generacija partijanera tijekom korone bila zakinuta za bilo kakav vid “normalnog” clubbinga, dok su pritom bili izloženi kilotonama instagram techno trendova koji nam se svakodnevno guraju pod nos, rezultat nikako ne može biti pozitivan za scenu. Velika većina dosadašnjih organizatora se zbog te iste krize okrenula gotovo pa isključivo onim eventima koji im se čine sigurnom igrom, oduzimajući pritom većinski neafirmiranoj mladeži ikakvu šansu da iskuse pravi clubbing i kvalitetan sadržaj za kakav se svi istinski ljubitelji elektronske glazbe zalažu. Naravno da na našoj sceni još ima aktera koji su ostali doslijedni sami sebi i svemu onome što sačinjava zdravu i kvalitetnu scenu, ali nažalost ne vidim neke pokretače neke clubbing revolucije niti imam pameti ponuditi neki recept za oporavak scene osim pustiti da sve ide svojim tokom i nadati se nekom prezasićenju ofrljeg sadržaja jer po meni je jedina stvarna opcija da scena ponovno zaživi ta da svaki pojedinac doživi taj klik u glavi što je jednostavno nemoguće napraviti preko noći.

Sredinom kolovoza jedna tvoja pjesma našla se na vinyl izdanju Hydraulix labela, čiji je vlasnik D.A.V.E. the drummer, na čemu ti čestitamo.Kako je došlo do tog izdanja i možeš li nam otkriti možda neka buduća izdanja?

Smatram da se svi producenti mogu složiti sa jednom stvari a to je da produkciju kao i sve ostale kreativne branše učiš dok si živ. S time na umu valja napomenuti da sam izdanje za Hydraulix isproducirao 2019. sa svojih 17 godina, tako da je jasno na kojem je levelu moja produkcija tada bila. Bilo kako bilo, demo trake sam poslao na desetak labela, a dva su ih prihvatila. Jedan od njih je bio Hydraulix što je u tom trenutku za mene stvarno bio nevjerojatan osjećaj.

Izdanje u digitalnom obliku izašlo sredinom 2020., a već tada me dosta kopkalo to kako moje izdanje zapravo zvuči iako sam i dalje bio presretan što će mi se ime pojaviti na jednom respektabilnom labelu. Godinu dana nakon izdanja Henry me kontaktirao i rekao da je zbog broja digitalnih prodaja jednu stvar odlučio otisnuti na ploču zajedno sa ostalim najprodavanijim trakama sa labela. Zbog korone se cijeli proces izdavanja produljio tako da je ploča izašla tek u kolovozu ove godine, a trenutno se može pronaći još samo par desetaka primjeraka.

Od tada je moj ukus evoluirao nekim prirodnim tokom, a takoder smatram da sam tijekom dvije godine konstantnog rada izoštrio i svoje produkcijske vještine.

Da si ne bih ponovno priuštio situaciju gdje se istovremeno radujem vlastitom izdanju i sažaljevam nad manjkom truda uloženog u isto, odlučio sam pauzirati sa svim izdanjima dok napokon ne budem sto posto zadovoljan i ponosan svojim radom te smatram da je to vrijeme sada došlo te da su novi radovi još malo pa tu, zajedno sa novim aliasom sa kojim otvaram jedno novo poglavlje.

Low End je naziv tvoje klupske večeri odnosno samog projekta, na kojemu si već ugostio ozbiljna imena techno glazbe.Koliko je teško i komplicirano organizirati sami event u Hrvatskoj, tj. koje su ti prednosti odnosno nedostaci u samoj organizaciji?

Iako nisam imao ranijeg iskustva u organizaciji evenata, uz pomoć drugih kolektiva koji su odradili veliki dio posla, s lakoćom sam odradio cijeli proces od samog bookinga artista do motanja kablova. Smatram da je u Hrvatskoj, barem u Zagrebu, jednako lako organizirati event kao i bilo gdje drugdje, ako zanemarimo broj venue-a koji su na raspolaganju iako je sam venue očito ogroman faktor cijelog eventa. Ono što je u Hrvatskoj malo teže jest na kraju učiniti taj event isplativim, ali na sreću još nisam imao negativnih iskustava što se toga tiče iako sam cijelo vrijeme bio svjestan da je moguća i ta situacija, ali svi koji se žele okušati u organizaciji znaju da moraju biti spremni na sve moguće scenarije.
 

Za kraj samog intervjua odaberi nam 3 pjesme koje su obilježile tvoj današnji glazbeni ukus.

Flits – Litta

Zisko – Singularity of Space

 

SANSIBAR – Used to Live in Detroit

 

Hvala na izdvojenom vremenu i želimo ti puno sreće u nastavku karijere.

 

Poznati su datumi sljedećeg izdanja Amsterdam Dance Eventa

Završeno je 27. izdanje Amsterdam Dance Eventa koje je bilo rekordno. Preko 450 tisuća posjetitelja, zabilježeno je proteklog vikenda u Amsterdamu.

Ovogodišnje izdanje srušilo je rekord i po broju partyja, ali i mjesta održavanja događaja. Preko 100 različitih lokacija je ugostilo partyje, radionice, konferencije i ostale događaje vezane uz elektroničku glazbu. Rekordna zainteresiranost bila je i za povratnički konferencijski dio Amsterdam Dance Eventa. ADE Pro i ADE Lab povezali su elektroničku i glazbenu industriju ponovno nakon pandemije koronavirusa. Kroz edukativni dio ADE-a, svjetski poznata imena elektroničke glazbe otvorili su detaljnu raspravu na razne teme te ponudili svoje uvide kroz pitanja i odgovore. Konferencijski dio Amsterdam Dance Eventa je također potvrđen zasljedeću godinu.


Velik broj rasprodanih klupskih večeri i ostalih događaja potaknuo je organizatore da ranije nego inače objave datume sljedećeg izdanja. 28. izdanje Amsterdam Dance Eventa održat će se od 18. do 22. listopada 2023. godine.

Noisia je objavila snimku svog posljednjeg seta ikad

Noisia je prije tri godine objavila kako elektronički trio ide u povijest. Velikani drum ‘n’ bassa su se objavom na društvenim mrežama obratili fanovima i objasnili svoju odluku.

“Svi smo narasli, kao ljudi ali i kao glazbenici. Gotovo dvadeset godina, sva trojica smo htjeli manje više isto, ali smo se razvijali i došli smo do trenutka kad svi želimo nešto drugačije. Ako želimo nešto drugačije, nema smisla da radimo kao Noisia.” istaknuli su iz elektroničkog tria 2019. i dodali “Zato smo odlučili da je najbolje za nas, ali i za vas naše slušatelje i fanove, najpoštenije je da zatvorimo ovo poglavlje naših života i krenemo u novo. Noisia je bila bez kompromisa, ali da Noisia postane sami kompromis, to znači da je vrijeme za krenuti dalje.”




Prije nego što elektronički trio krene dalje, obećali su objavit posljednji album i oproštajnu turneju. Album “Closer” objavili su ranije ovog proljeća, a svoj posljednji nastup i set su odradili krajem ljeta na Lowlandsu u Nizozemskoj.

Poslušajte dva sata čiste ekslopzije drum ‘n’ bassa.

Humanitarci koji su biciklima došli na ADE, prikupili su 37 tisuća funti

Družina humanitaraca je biciklima otputovala za glavni grad Nizozemske kako bi prikupili novce za potrebite koji se žele bavit glazbom, a nemaju kako.

Dvadeset šest umjetnika i radnika iz industrije elektroničke glazbe biciklirali su četiri dana i prešli više od 500 kilometar u humanitarne svrhe. Kroz akciju tradicionalnu akciju “ADE Cycle” humanitarci su odvozili rutu od Londona do Amsterdama kako bi skupili novce za organizacije “Bridges For Music” i “Choose Love”.

Biciklisti su krenuli prošle nedjelje, a stigli točno na otvaranje Amsterdam Dance Eventa u srijedu. Usprkos lošem vremenu, kiši, vjeru, umornim nogama i manjim ozljedama svih dvadeset šest biciklista je završilo rutu i sudjelovalo u skupljanju 37 tisuća funti.

Ovogodišnju družinu humanitaraca činili su ljudi koji rade za Pioneer, Parlophone, RA, Elrow, Defected, Toolroom i mnoge druge eminentne brendove povezane s elektroničkom glazbom.

Od osnutka “Bridges For Music” prikupilo se više od 200 tisuća eura s kojima se osiguralo glazbeno obrazovanje potrebitima. Ove godine, prikupljeni novci idu ukrajinskim izbjeglicama i neprivilegiranim zajednicama u Južnoj Africi koji se žele baviti glazbom, a nemaju kako.

Poslušajte 8 zaboravljenih techno klasika

Ipak, za neke trake, svi se mogu složiti da im se ovi pridjevi apsolutno pripadaju. Trenutci u kojima se povežemo s glazbom i krenemo ju intimno proživljavati dok plešemo u klubu su stvari koje nam se urežu u pamćenje.



Nakon nekog vremena, kada ponovno čujemo neku od tih traka, sjećanja nadođu i izmamu osmijeh na lice. Ovo je lista osam zaboravljenih techno klasika uz koje sigurno dio partijanera nešto veže. Ne brinite se, na listi nema DJ Rolandovog Knights of The Jaguar.

 

Bam Bam – “Where’s Your Child” objavljen 1998. na Westbrook Recordsu

Kombinacija acida, housea i techna koja je bila neizbježna krajem 90-ih na plesnom podiju.
{youtube}luFyIxHkDwI{/youtube}

 

Mescalinum United – “We Have Arrived” objavljen 1991. na Industrial Strenghtu

Traka iza koje stoji njemački producent Marc Traunner poznat po svojim brojnim pseudonimima i hardcore techno zvuku.
{youtube}G3IixvevE98{/youtube}

 

Robert Armani – “Ambulance” objavljen na Dance Maniji 1991.

Jedna od “onih” traka s početka 90-ih koja je obilježila cijelu generaciju američkih DJ-eva, a neki od njih danas imaju svjetski renome.


Hardfloorova verzija Katana – “Erotmania” objavljeno na Think Green Recordsu 1994.

Rijetko kad obrade ili remixi nadmaše original, ali ovo je jedna od iznimki. Kroz 90-te godine prošlog stoljeća Hardfloorovi remixi su podizale trake na višu razinu. {youtube}PAi_qtaZnqY{/youtube}

 

DJ HMC – “Phreakin” objavljen na Dirty House Recordsu 1995.

Stvar iz Australija koja je pokorila svijet i predstavila dirty house u kombinaciji s acidom.
{youtube}4PqnKctoA74{/youtube}

 

Woody McBride – “Basketball Heroes” objavljen na Communique 1996.

Traka za koju su njemački novinari izjavili da nema Love Paradea bez nje
.{youtube}8f3ii6SiEsQ{/youtube}

 

Green Velvet – “Destination Unknown” objavljen na Relief Recordsu 1997.

Ovo nije najveći hit Curtis Jonesa, ali je jedan od njegovih najvažnijih. Stvar koja se krajem prošlog tisućljeća redovno nalazila u setovima Carl Coxa, Sven Vatha i mnogih drugih…
{youtube}_Y-aZtC0vfw{/youtube}

 

Thomas P. Heckmann – “Welt In Scherben 1” objavljen na Force Inc 1998.

Jedna od onih traka kojoj ne znate ime, ali kad ju čujete jednostavno vas raspleše. Zvuk electronic body musica u punom smislu te riječi.
{youtube}tEF27KsMh9o{/youtube}