Prepoznatljivo ime Marika Rossa je jedno od najzvučnijih imena istočno europske elektroničke scene koje se konstantno pojavljuje kao headliner na velikim festivalima i klubovima diljem svijeta jednako koliko i po Beatportovim ljestvicama.
"Ruska federacija je 29. srpnja podmuklo ubila nekoliko desetaka branitelja Azovstala. Ne mogavši ih poraziti u borbi, okupatori su izvršili podli teroristički čin protiv ukrajinskih heroja. Ruski osvajači, s kojima imamo posla, ne znaju se boriti po pravilima, ne poznaju vojnu čast i vjeruju da je osveta nenaoružanom neprijatelju pravedan, a ne barbarski čin.
U ovim teškim danima cijeli civilizirani svijet s nama čezne za poginulim braniteljima Mariupolja. Mirni skupovi održani su u različitim zemljama kako bi se od UN-a i ICRC-a, koji su jamčili očuvanje života ukrajinskih heroja iz "Azovstala", zahtijevalo hitno reagiranje na teroristički napad u Olenivki, praćenje pružanja odgovarajuće medicinske skrbi za ranjenim borcima, ali i pomoći u povratku tijela poginulih radi doličnog pokopa.
Radi se o jedinstvenom cjelodnevnom glazbenom i umjetničkom festivalu gdje će sudionici imati priliku skočiti padobranom u tandemu i sletjeti samo nekoliko desetaka metara od plesnog podija.
Probajte češće nešto novo – vjerojatno je tako razmišljao i suosnivač ovog događaja Zach Papier, strastveni padobranac. Zajedno s Richardom Haynesom zvanim DJ Sunset, oživjeli su techno i house događaj iz 2020., s drugim izdanjem u južnokalifornijskoj metropoli San Diegu krajem kolovoza.
Ograničen na 200 ljudi, "Skyfest" nudi svakom sudioniku skok padobranom tijekom 12-satnog događaja, sa slijetanjem u neposrednoj blizini plesnog podija. Navečer je after party u noćnom klubu Bloom u grad
Zamislite da odete s plesnog podija na visinu od oko 4 km i zatim se vratite na plesni podij. Za tandemski skok iz padobrana potrebno je odvojiti oko 240 dolara po osobi.
1. Hvala Filipe što si odvojio vrijeme za naš podcast i dobro došao na East Side Connection. Kao jedan od artista sa ovih prostora koji je imao priliku pratiti i biti dio scene od njenih samih početaka koje bi naveo da su temeljne razlike iz perspektive Dj-a u tome šta je značilo biti DJ tada i šta to znači dan danas?
Prvo veliki pozdrav za ESC i vašim pratiteljima :) Najveća promjena/razlika bi bila brzina kojom se stvari sada događaju (protok svih informacija) u odnosu na nekada i aspekt socijalnih mreža koji se vremenom čvrsto integrirao kao (primarni) kanal kojim se DJ koristi kako bi komunicirao sa svojom publikom i kolegama i obznanio svijetu svoj rad i postojanje. Ranije je bilo dovoljno fokusirati se uglavnom na muziku i plasman iste i družiti se s ljudima – a sada je poželjno da budeš dio svakodnevnog scroll matriksa kao pisac, novinar, aktivist, političar, foto model, komičar, fotograf – a sve to u svrsi – biti DJ u 2022 :) .
2. S obzirom na velicinu i snagu elektronske scene u Srbiji ako gledamo na kolicinu ljudi koji ju prate, klubove koji doprinose samoj sceni i DJevima koji se dovodi, misliš li da sama scena ide u dobrom smjeru i na koji način bi se moglo još doprinjeti poboljšanju iste?
Scena je u redu. Mislim da sve ide svojim prirodnim tokom i dokle god postoje ljudi koji žele i rade na tome da se dobre stvari događaju i ne zadovoljavaju se prosjekom, na dobrom smo putu. Što se tiče kako je poboljšati, nisam siguran da imam neki jednostavan odgovor za to, a da nekog ne uvrijedim :) . Mislim da sam svojim radom u Dragstoru u proteklih 9 godina do danas vrlo jasno ukazao i pokazao na smjernice kojima mislim da je dobro da se stvari kreću i kako se može doprinjeti tom cilju.
3. Vlasnik si labela Teskoba Recordings koji je ugostio moćne artiste kao što su Lag,Charlton, Mattias Fridell, Alexander Johansson te mnogi drugi, koliko je teško danas probiti se u svijetu gdje ima "more" label-a i kako doći do izražaja?
Dosta je teško, ali manje teško ako imaš šta da kažeš, jasnu viziju, smjelost u izvedbi iste i ludačku istrajnost + prijatelje koji će ti iskreno reći kada nešto stvarno ne radiš dobro. I dalje teško , ali vraški zabavno.
4. Kada bi morali pronaci techno velika sa kojim nisi nastupao zaista bi se morali potruditi, to sve govori o značaju Filipa Xavia za balkansku techno scenu, samo ove godine si več nastupao sa velikama kao što su Dasha Rush i Ben Sims i još te za sada čekaju nastupi sa Anthony Linellom te Jeroen Searchom. U moru nastupa kroz karijeru ima li neki party koji ti je posebno ostao u sjećanju i zašto baš taj?
Iz svoje osobne i emotivne perspektive – izdvojio bih prvi dolazak mog dragog prijatelja Stanislava Tolkacheva 2013, što je ujedno bio i moj prvi booking u Dragstoru – osim intenziteta nastupa koji se na ovim prostorima do tada nije čuo i vidio, značaj ovog partija je bio pomicanje granice poimanja ljudi šta je zapravo moguće doživjeti u klubu na techno partyu u Beogradu. Poslije ovog partya vjerovali smo da su čuda moguća i dobili vjetar u leđa za sve što je uslijedilo.
Moram isto da spomenem i prvi dolazak Dashe Rush 2014. kada je Dasha poslije svog seta (koji je bio fenomenalan) ostala u klubu i odlušala cijeli moj set, a zatim me pitala da li bi htio da radimo b2b do kraja večeri. Naredna 3 sata do 9 ujutro i do posljednjeg plesača, puštali smo zajedno i to jutro i energiju ću zauvijek upamtiti. Dashina podrška tada je bila prijelomna točka, kada su ljudi i u Srbiji i van nje, počeli da s većom pažnjom posmatraju moj rad i ono što se događa u Dragstoru, i za to ću biti vječno zahvalan. Tijekom godina je toliko jakih i značajnih eventova bilo tijekom svih ovih godina, ukoliko bih nastavio priču, bio bi nam potreban novi intervju :).
5. I za kraj možeš li nam navest 3 Dj-a sa kojima nisi nastupio a volio bi odradit B2B set?
Nisam neki fan b2b setova osim ako ne osjetim da se radi o ljudima koji razmišljaju blisko, to je moram priznati ne tako često, to je obično neki random spontan trenutak. B2B, a i sam DJing je dosta intiman momenat i ne bih volio forsirati bilo šta :). Fantazije neke posebne o nekim b2b nemam, to je sve stvar trenutka.
U Vrnjačku Banju stigli su gosti sa svih strana svijeta, a na pet pozornica nastupilo je više od 80 izvođača.
Zvijezda večeri na Fire stageu, legendarni Danny Tenaglia, premijerno se predstavio publici Lovefesta, a uz njega nastupili su i dvojac Kollektiv Turmstrasse i Kolsch, kao i Katalina i sve uspješniji mladi DJ Coeus. Dio atmosfere s Lovefesta prenijeli smo u našim live storijima na instagramu, kao i niže u objavama.
Prije nego pogledate video pročitajte i njegovu izjavu: "Sve je počelo tako što me Pero pitao da za Moondance odradim live. Drago mi je da sam prihvatio i izašao iz komforne zone jer mi se sad opet otvorilo u glavi milijun mogućnosti.
Za nastup sam koristio Ableton live, koji je bio centar svega (sekvencer, efekti, klipovi itd..), Midi kontroler UC 33 koji je kontrolirao parametre iz Abletona, te Elektron Analog Rhytm u koji sam ubacio svoje drumove i napravio patterne za određene teme.
U set-upu su trebali biti i Arturia Microfreq i Ableton Push međutim struja od napajanja USB huba nije radila pa su morali ostati u torbi. Sreća da sam mislio i na to, pa sam dodao jos 2 Wavetable Syntha iz Abletona i po jedan Operator i Analog koji su bili kao backup za zvukove koji su tribali doći iz Microfreaka. Ableton push je trebao kontrolirati Midi i Audio klipove, i kako ga nisam uspio spojiti, klipove san uključivao preko touchpada na laptopu.
Ima tu još puno posla i vježbe da bi napravio live koji je što manje automatiziran, ali drago mi je da sam krenuo nekako. Hvala puno Peri na pozivu i ekipi na podršci", zaključuje DJ Jock.
Već nekoliko godina rado iznova pjevušimo veliki hit „Tuesday“ koji je stigao do prvog mjesta ljestvica u mnogim zemljama. Njegov autor je Burak Yeter, DJ zvijezda porijeklom iz Turske, danas aktivan u brojnim projektima diljem svijeta. Ove subote, 6. kolovoza ugostit će ga i klub Diamond kod Malinske, nova prijestolnica zabave na Kvarneru.
Može se reći da se Burak Yeter bavi glazbom od svoje pete godine kad je počeo svirati klavir, a potom i gitaru kojom i danas neuobičajeno prati svoje DJ setove. U stjecanju iskustva pomogle su mu česte selidbe zbog velikih poslova njegove obitelji s građevinom kojom se danas i sam bavi uz glazbu. Prve korake u stvaranju glazbe napravio je uz rap grupu koju je sam oformio, no uskoro je krenuo s produkcijom elektroničke glazbe i DJ nastupima. Uz niz svojih hitova remiksirao je mnoge velikane poput Depeche Mode, Adele, Franka Sinatre i Jamesa Browna.
Sklon inovacijama, Yeter je pokrenuo i projekt koncerata sa simfonijskim orkestrom na kojima u svojim aranžmanima kombinira klasičan zvuk s elektroničkom glazbom. Publiku je zadivio i Space Concertom ovoga svibnja u Istanbulu na kojem je nastupio uz impresivne vizualne i svjetlosne efekte. U vrijeme pandemije Burak Yeter održao je 20 virtualnih nastupa diljem svijeta uz vrhunsku produkciju na impresivnim lokacijama, među njima i kod spomenika na Kozari u susjednoj BIH. Sve to dovelo ga je na popis 100 najboljh DJ-a u svijetu prema izboru DJ Maga.
Svoj talent pokazat će ove subote u Diamondu na prvom u nizu sjajnih gostovanja u ovom klubu tijekom kolovoza. Već 12. kolovoza nastupa popularni francuski duo Ofenbach, a tjedan kasnije, 18. kolovoza planetarno poznati hitmejkeri Shouse, te 19. kolovoza južnoafrička DJ zvijezda Themba.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.