Skip to main content

Who’s Playing – house party na livadi uz rijeku Kupu u Petrinji


"Pripremamo vam pravu House poslasticu zbog koje nećemo ostaviti ravnodušnima ni one najzahtjevnije." – stoji u opisu službenog Facebook eventa, a na kojem je glavni gost sve popularniji riječki DJ Soulfreq.



Who's Playing se redovito održavao u Klubu Mladih Skwhat, ali tople ljetne večeri su organizatore natjerale "da na kratko pobjegnemo od vrućih zidova kluba i podružimo se na obali rijeke Kupe!" Soulfreq je DJ / producent iz Rijeke koji je na scenu elektroničke glazbe stupio 2017. godine. Od tada nastupa na raznim eventima – Dobar House, Liminal i Press Play, na kojima stage dijeli sa imenima poput Prunk, Mihai Popoviciu, Dana Ruh, M-High, Mariano Mateljan, Marko Nastić i drugima.



Vlastitu glazbu počinje izdavati 2020. godine na inozemnim i domaćim etiketama (Swerve Digital, Surge Recordings, Dobar House, Kubik, Looking Back i drugi), a neka su se izdanja našla i na relevantnim ljestvicama kao što su Mixmag top 10 regionalnih izdanja te Beatport Top 100 Minimal/Deep Tech izdanja uz redovitu podršku imena kao što su Dimmish, Archie Hamilton, Admnti, Project 89 i mnogih drugih. DJ setovi su mu najčešće kombinacija house i minimal zvuka uz izlete u electro i breakbeat.



Glavnom gostu potporu pružaju lokalne snage: Atomic, Seknd Matiya K b2b Danko te naravno Who Am I?, glavni organizator cijele priče. "Potrudit ćemo se napraviti pravi audiovizualni spektakl. Za ozvučenje je zadužen Sungate Soundsystem, a za vizuale će se pobrinut naša lokalna VJ-ica Metam:ö:rph!" – najavljuju organizatori.

Upad je besplatan za sve posjetitelje, sam event će se održati na Kupi u Petrinji, na Kiosku kod Jagića. Ako žele, gosti sami mogu ponijeti svoje piće. Event će se održati u subotu 13. kolovoza, a za sve ostale informacije, zapratite i službeni Facebook event.

Mladen Tomić – Jezgra Mix


Prepoznat ćete ga po beskompromisnom zvuku, snažnoj energiji od koje je satkan svaki njegov set, pažljivo odabranim kompozicijama i unikatnoj produkciji.



Tu je i snažan osobni pečat, bilo da se radi o miksanju, produciranju ili remiksovanju. O tome govore nastupi širom Evrope, Amerike, Kanade, Kolumbije, Meksika, Kostarike, Guatemale i Indije. Lista festivala na čijem se popisu našlo i Mladenovo ime je još impozantnija – Miami WMC 2013. i 2014. (SAD), Soul Tech i Selenic Beach (Meksiko), Kazantip Festival (Ukrajina), Stereo Sunday (Nizozemska), Amsterdam Dance Event (Nizozemska), EXIT – Dance Arena 2014 i 2019 (Srbija), Sea Dance (Crna Gora) i mnogi drugi.



Rezident je i program menadžer Main stage-a na Fresh Wave Festivalu, najvećem festivalu elektroničke glazbe u BiH, kao i na OK Festu, a 2020. godine je pokrenuo i školu glazbene produkcije i DJ-inga “ATOMIC”. U 2019. godine inicirao je i organizirao prvu konferenciju elektroničke glazbe u Banjaluci “Banjaluka Electronic Music Conference – BLEMC”. Mladenova misija je obići cijeli svijet i ljudima otvorenog uma i srca prenijeti svoju viziju glazbe.

Sprema se drugo izdanje Croatia Beach Music Conference na Pagu


Kako su unatoč svim izazovima pandemije uspjeli održati festivalsku i turističku scenu živom, iz prve ruke doznat ćemo od ministrice turizma Nikoline Brnjac i međunarodnih stručnjaka – organizatora The Garden Festivala Nick Colgan-a, suosnivača Exit festivala Ivana Milivojeva, organizatora Ultra Europe festivala Joe Bašića i mnogih drugih.



Iz povijesne perspektive, nakon svakog kriznog razdoblja, uslijedio je festivalski “boom”. Nepredvidivo vrijeme kojeg smo nažalost bili sudionici više od dvije godine, donijelo je mnoge izazove u glazbenoj industriji. Velik broj festivala najavljen je u rekordno vrijeme nakon pandemije, a uskoro ćemo doznati što to znači i kako se to odrazilo na uspješnost svih događanja.

Prema prvim podacima Hrvatske turističke zajednice sustava eVisitor tijekom srpnja 2022. godine zabilježeno je gotovo 30 milijuna noćenja što je gotovo četiri i pol milijuna više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Možemo li taj turistički uspjeh povezati s uspjehom festivalskih, glazbenih i zabavnih događanja, saznat ćemo na drugom izdanju Croatia Beach Music Conference-a (CBMC-a).



Drugi puta na otoku Pagu u Novalji, od 7. do 10. rujna, okupit će se eksperti iz područja festivalske, elektronske glazbene i klupske scene. Pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta i partnerstva Hrvatske udruge poslodavaca. Upravo na prošlogodišnjem izdanju konferencije saznali smo kako je Hrvatska jedina u svijetu provela projekt 2021. godine o utjecaju korona virusa na festivalski svijet, a time smo dobili odgovore i smjernice za ovu sezonu.  

„Cilj CBMC-a je na jednom mjestu okupiti ljude iz glazbene industrije, posebice one usmjerene na festivalsku i klupsku scenu, gdje će im se omogućiti prilika za razmjenu novih informacija kroz networking i dijeljenje iskustva s kolegama iz cijelog svijeta. Glavna misao vodilja je da kvalitetom govornika i rješenjima koja će naši predavači prenijeti sudionicima, konferencija stekne ugled i status među ciljanom skupinom te time Hrvatsku uvrsti na jedno od vodećih mjesta u Europi kad su ovakvi događaji u pitanju“ rekao je glavni organizator konferencije Ivan Jokić, suvlasnik Noa Beach Club-a na Zrću.



Ove godine na CBMC pozornici dolaze međunarodni eksperti i organizatori uspješnih festivala, poznati i popularni, ali i oni mladi i perspektivni izvođači elektroničke glazbe, produkcijskih timovi, izdavačke kuće i svi ljubitelji glazbenih taktova. Croatia Beach Music Conference mjesto je za povezivanje i dijeljenje informacija, a više o cijelom projektu, može se pronaći na web stranici gdje je moguće osigurati i ulaznicu za ovogodišnje izdanje: https://cbmconference.com.


Croatia Beach Music Conference će se i ove godine sastojati od zanimljivih panela te će i ove godine u Hrvatsku privući velik broj organizatora glazbenih i drugih događanja, predstavnika glazbene industrije iz cijelog svijeta te predstavnika medija

Francesco Del Garda, Gene on Earth i Soichi Terada Live na Dimensionsu


Francesco Del Garda otkrio je ljubav prema elektroničkoj glazbi u dobi od šesnaest godina. Nakon godina iskustva i duboke evolucije pronašao je svoj osobni stil, savršenu mješavinu funka, techna i groovy housea.



Svima je jasna strast Francesca Del Garde prema onome što radi: svira s osmijehom na licu i u svom radu uživa jednako kao i plesači ispred njega. Vole se približiti i osobno, jer su njegovi setovi ispunjeni nepoznatim draguljima, i govore o njegovoj opsjednutosti jedinstvenim zvukovima.

Dobro školovan i tehnički i glazbeno, Talijan koji se stalno razvija miješa glatke groove-ove od housea, electra, garagea, techna i minimala i spaja točkice zaslađujući staro i novo. Bez obzira na trendove Del Garda je oduvijek cijenio vinil i kada su mnogi krenuli u digitalizaciju, on je ostao vjeran svojim korijenima; formatu u koji se prvi put zaljubio sa 16 godina.




GENE ON EARTH

Rođen u SAD-u i sa sjedištem u Berlinu, Gene On Earth proslavio se posljednjih nekoliko godina glatkim, svedenim houseom isporučenim s nekom vrstom opuštene topline. Njegov je zvuk pod utjecajem zajednice diggera koja okružuje The Ghost, berlinski party, DJ ekipu i mobilnu prodavaonicu ploča.

Geneov život kao Gene On Earth slagao se polako, a onda krenuo naglo. Početkom 10-ih preselio se u Berlin i borio se da pronađe svoje uporište kao producent. "Prvih osam godina proveli smo pokušavajući napraviti što god je bilo u modi s vrlo malo uspjeha", kaže nam. Nakon nekoliko setova koji su mu "promijenili život" od Zipa i Nicolasa Lutza dobio je novu priliku, odlučio je da će se još jednom baviti glazbom i odbaciti cijelu stvar ako ne uspije.



Ono što je uslijedilo bila su četiri sjajna EP-a i raskošan album, od kojih je većina objavljena za njegovu vlastitu etiketu, Limousine Dream, a sve su ih rado upili kolege diggeri i obožavatelji loopy housea. Mnogi su ga poznati DJ-evi svrstali među najbolje producente na underground sceni u ovom trenutku, a redovito nastupa na najboljim svjetskim festivalima. U Hrvatskoj je do sada nastupao samo na Dimensions festivalu, a nedavno i na Gardence Open Airu na Kaštel Grobniku.




SOICHI TERADA LIVE

Soichi Terada dugo je bio bastion šarmantne house glazbe u Japanu. Nedavna prezentacija njegovog rada od strane Huneea — ​“Sounds From The Far East” — na etiketi Rush Hour, privukla je zapadnu publiku njegovim ugodno naivnim, ali emocionalno rezonantnim zvukom, i nakon toga počinje dobivati sve više prilika za nastupe



Tijekom duge karijere koja seže u 80-e, Terada je bio odgovoran za soundtrackove računalnih igara poput Ape Escape, kao i za bezbrojna sjajna izdanja za svoju izdavačku kuću Far East Recordings zajedno s dobrim prijateljem Shinichirom Yokotom.



Sa zvukom koji ogoljuje suptilna obilježja New Yorka 80-ih i 90-ih, Terada je neprestano kuhao svoj vlastiti melodijski bogati nagib prema houseu, i zbog toga se uvijek isticao. U rasponu stilova od osobnog i zabavnog do raspoloženijeg i duševnog, on ima široku zvučnu paletu koja je puna humora i stvarnog karaktera. Pjesme kao što je Larry Levan podržan od ​"Sun Shower", koju je producirao 1989. za japansku pjevačicu Nami Shimada, pune su melodije i dirljivog aranžmana tako da se uvijek mogu povezati s plesačima i DJ-ima.

Njegov nastup uživo rekreira ove klasične stare pjesme kao i one s kompilacije Rush Hour i to na zadivljujući način.



Kao što smo već spominjali Dimensions festival se od 1. do 5. rujna održava u The Garden Resortu (Tisno), a afteri su u Barbarelli. Nedavno je objavljen kompletan program brodskih zabava.

ULAZNICE
U prodaji su regionalne festivalske ulaznice, kao i jednodnevne ulaznice, te ulaznice za aftere, a dostupne su na Entrio.



Line up:

 

Slunjski župnik o MoDemu: -Pokušavamo proniknuti u tajnu ovog festivala i glazbe-

Posjetili smo MoDem festival na Mrežnici

Ovih su dana u Slunj stizali mladi ljudi iz svih dijelova svijeta prepoznatljivi po svojoj odjeći i stilu života. Neki su stigli kamperima, osobnim automobilima a neki javnim prijevozom. Organizatori su se dobro pripremili za ovaj diljem svijeta poznati festival. Danas smo posjetili ovaj festival. Ljubazni domaćin nam je osigurao narukvicu bez koje se ne može ući u prostor festivala. Ostavili smo automobil na ulazu i krenuli u obilazak ovog kompleksa. Kao svećenik sam prepoznatljiv i mnogi me pozdrave smiješkom, mahanjem ruke. S nekima porazgovaram. Susrećem mlade iz Italije, Njemačke, Izraela, Tunisa, Indije…Iz svih europskih zemalja.



Šatorska naselja posvuda. Glavni punkt iz kojeg se pušta psihodelična glazba radi smanjenom snagom koja se pojačava u noći. Neki u ritmu glazbe plešu. Spuštamo se k rijeci Mrežnici gdje je živo. Također šatorska naselja, trgovački kiosci. Neki se u ritmu glazbe vrte…Svako toliko naiđemo na naše ljude koji rade u osiguranju, održavanju…Trgovci nude hranu i piće. Dojam je da je svima drago vidjeti svećenika među njima. To pokazuju smiješkom. Ali ovdje su ljudi različitih kultura, svjetonazora, nacionalnosti, jezika. Nismo primijetili ni trunka nasilja, svađe, povišenog tona. Pokušavamo proniknuti u tajnu ovog festivala i glazbe. Možemo teoretski raspravljati i analizirati festival ali ovdje se radi ne samo o posebnoj glazbi nego se posvećuje pažnja vizuelnom dojmu, njeguje se odgovornost prema prirodi i okolišu. Možemo zamisliti na ovom relativno malom prostoru blizu deset tisuća ljudi različitih kultura, jezika, boje kože, naobrazbe ali nema nikakvog sukoba.



Ipak, ne možemo se oteti dojmu da ovi mladi ljudi nešto traže, da ne mogu sakriti krik, vapaj. Veliki Augustin prošao je njihovo iskustvo i došao do spoznaje: „Nemirno je srce naše dok ne otpočine u Tebi, Bože!“Ovi su dragi ljudi djeca Božja. Bog ih je volio prije nego što su ugledali ovaj svijet, dao im je identitet. Čudo je što svatko od njih postoji. Dok sam prolazio između njih, susretao ih pogledom, molio sam Božju dobrotu da ih spasi, da budu sudionici festivala u vječnosti, festivala Ljubavi. Nije mi žao što sam zaprašio cipele, umorio se hodajući kilometre. Bio sam s njima u njihovoj radosti zajedništva u različitosti, njihovog traganja za puninom ljubavi…

Izvor: https://www.slunj-crkva.hr/52291

Tijana T: -Voljela bih doći u Split, jer jako volim dolaziti dole-

Svoju karijeru je započela kao novinarka i sama je radila za EXIT, dok sada nastupa kako po EXITovim festivalima, tako i po cijelome svijetu. Prije nego što je preuzela kormilo na Nautilus Arene na Sea Staru, uhvatili smo je za kratki razgovor.



Jako i zaposleno si krenula u ovu godinu od samog početka. Cjelonoćni setovi, otvaranje klubova, festivala, sezona…

Tek polijećemo, baš kao sportaši. Moramo da uđemo u formu i zaista je tako, jer kad se malo izađe iz forme, to ide teže jer budemo rusty, što bi mi rekli hrđavi. Kad se sve to podmaže, onda ide malo nabolje. Meni je prosto drago da ponovno živimo normalno, eto toliko.


Kako se pripremaš za svoje setove?

Moje pripreme su dosta kaotične i onda iz tog nekakvog kaosa, nešto smisleno nastane. Ja pristupam traženju muzike na internetu, isto onako kako sam pristupala i kada sam odlazila u prodavaonice ploča. To i dalje radim ali rjeđe, jer rjeđe puštam s ploča. Znači, otvorim sve moguće digitalne prodavaonice, otvorim svoj mejl gdje mi stižu promo trake i onda slušam sve jedno po jedno. To traje, tu slušam, slušam i slušam. Zatim odaberem neke nove pjesme, nekad ih je pet, nekad ih je trideset pet! Zavisi kakav je tjedan, što se novog pojavilo.

To sve ide u jedan folder koji se primjerice zove, Sea Star, bez nekakvog reda i rasporeda, je li to za početak, sredinu ili kraj seta. Je li to ovaj žanr ili onaj žanr. Prolazim kroz svoje stare playliste, foldere jer zapravo svu svoju muziku uvijek nosim sa sobom. Ja imam na svojim USB-ovima muziku koju sam spremala za žuru recimo 2011.-te. Tako da uz tu veliku količinu muzike, uvijek postoje neki aktualni favoriti koje volim pustit u svojim setovima. Primjerice, postoje neke stvari kojih se tako nasumično sjetim, recimo iz 2006. i nisam ju dugo pustila pa bi ju sad mogla pustit i ona mi je tu. Tako da ne bi neka metodologiju da izvedem, tu je dosta veliki kaos, ali dobro je ono što iz kaosa nešto dobro nastane!



Kreativni nered…

Ja sam inače uvijek ovako uredna za sve druge stvari u životu, za neke čak možda i previše. Ali za to s muzikom je kaos. Mislim jednom sam pokušala da sredim, kako sam sredila foldere više ništa nisam znala gdje se nalazi, ništa nisam mogla naći, tako da ono hahaha!


Večer je posebna večer u Umagu, ženske snage cijelu noć u plavoj laguni…

Ne znam jel to namjerno ili slučajno, to bih baš voljela da znam. To sam trebala pitati, je li namjerno ili slučajno. Meni se sviđa da se to događa. Ali pazi, da su večeras svi muškarci na lineupu to pitanje ne bi postavio, jer ne bi primjetio. Ja jedva čekam dan kada se nećemo čudit što su tu sve žene!



Često te možemo uhvatit na festivalima i partyjima uz obalu i more. Je li ti to možda najdraži ambijent za setove?

Meni je sve uz more najdraže. More mi je najdraža pojava na planeti Zemlji, Jadransko more posebno to sam ti vjerojatno rekla i u Buljarici prošle godine. Tako da bolje ne može biti. Drugačiji je jednostavno kad je tu neka velika voda u blizini, onda se sve drugačije čuje i naravno ambijent je drugačiji. Party, tj festival, klub, događaj nisu samo ljudi, DJ i sound system. To ovisi o još mnogo drugih faktora, mislim da i vlažnost zraka može utjecat na to kakva će žurka bit. S obzirom da smo pored mora u ovoj lijepoj prirodi, to već doprinosi da sve bude ugodnije i lepršavije.


Gdje te ovog ljeta još možemo uhvatit, kako na obali, tako i u regiji?

Voljela bih doći u Split, da se tamo nešto održi i pozovu me, jer jako volim dolazit dole.