Skip to main content

Četvero Hrvata na label kompilaciji Global Tribea


Kompilacija broji izdanja 14 autora, među kojima su i četvorica domaćih producenata Danitz, OVI, NDT= Nine Dot Ten i Utoka.



Global tribe Records je hrvatski hard techno label kojeg vodi techno artist iz Splita Pero Mikas (Danitz). GTR je otvoren 2019. godine i od tada su u suradnji sa s imenima hard techno žanra kao što su Van Dexter, Otin, Greg Denbosa, Pitch!, Lost Minds (DE), P.T.B.S. i drugi.



Korijeni labela dolaze iz Splita, s prvim izdanjima od danitza, a nakon toga GTR se širi i kreće u suradnju s drugim producentima koji također imaju industrijski zvuk pravog techna. Ubrzo nakon toga global Tribe kreće prema top 100 ljestvicama hard techna na Beatportu, kao što su izdanja Inner Circle, Neka Nova Tama, Courage. Label manageri Utoka, Stain Valley & Nine Dot Ten, a masteriziranje svih releasova radi Marul.



Zašto Global Tribe Records kao ime? Baš zato jer je glazba univerzalna ujedinjujuća struktura i lubrikant koji eliminira inter i intra plemenska trenja. Global Tribe Records ocem zove Danitza, DJ-a i producenta iz najrasplesanijeg domaćeg grada.

Izdanje možete kupiti ovdje.

Cijelu kompilaciju možete poslušati ovdje.

Misli lokalno, djeluj globalno: Dubrovački Future House producent DNVX


Iako je 2018. počeo potpisivati ugovore sa izdavačkim kućama, te je 2020. počeo dobivati veći broj preslušavanja na stream servisima Soundcloud, Spotify, Shazam. Iste godine pjesma “I Don’t Need You” izlazi za We Are Diamond i postiže značajnije rezultate među kojima je i 600 tisuća pregleda na Spotifyu.



2021. je bila Game-Changer za Dubrovčanina!

Potpisao je sa njemačkim labelom Future House Cloud koja slovi za jednu od najpopularnijih Future House producentskih kuća. Pjesma "Keep Dancing” izašla mu je za One Seven Music kojoj distribuciju radi Sonyeva kompanija Orchard. Također druge pjesme “Mad” i “Paparazzi” izlaze za Loud Memory koja je u partnerstvu sa Sony Belgijom te joj Orchard takoder radi distribuciju.



Zatim je po prvi put službeno potpisao sa Spinnin’ Recordsom za njihovu producentsku kuću za upcoming artiste zvanu Spinnin’ Records Talent Pool. Pjesmu "Precious Time" izbacio je Zero Cool, od jednog od najpoznatijih producenata MOTI. I takoder pjesmu "Keep Your Heart" za producentsku kuću Will Sparksa zvanu CLUBWRK.



Nova pjesma koja je cover od “Attention” od Charlie Putha također je ugledala svjetlo dana preko Loud Memory 18. veljače ove godine, te će također kao i ostale bit distribuirane Sonyjevom kompanijom Orchard.



Trenutno DNVX ima preko 5 milijuna streamova na Spotify te preko 1.7 milijuna ukupnih slušatelja na Spotify; preko 250 tisuca soundcloud pregleda na svom pofilu, a pjesme su mu bile postavljene na sveukupno preko 30 000 Spotify Playlista.

East Side Connection Podcast + intervju: Teo Harouda

Nastupao je po svim klubovima i festivalima u Hrvatskoj i regiji (već dugi niz godina je promotor i rezident Depoa), te je jedan od najznačajnijih DJ-a na ovim prostorima. Iako je ono što svira nedvojbeno čisti techno, njegove sesije imaju posebnu boju zbog načina na koji miksa različite stilove u rasponu od najmelodičnijeg techna do industrijskih zvukova, uključujući techno loop i sve između. Techno s zamagljenim granicama iz druge Europe.



1. Jako puno ljudi vjerovatno ne zna da si jedan od rijetkih artista na hrvatskoj techno sceni koji doprinosi i uzdiže scenu više od 20 godina. Koje savjete bi dao mladim nadolazećim Dj-evima koji nastoje imati tako dugovječnu karijeru?

Jednostavno radim to što volim… Uživam miksati, uživam slušati muziku, selektirati pjesme, kupovati ploče, organizirati partye. Iz iskustva znam da neki ljudi krenu sa svim time uz neka očekivanja koja kasnije ne idu po planu, pa se čovjek razočara i odustane.. U redu je imati očekivanja i težiti nekom cilju, ali ako to stvarno ne voliš i ne živiš ništa od toga, na kraju nema smisla ili je kratkog vijeka. Također je jako bitno biti kolegijalan i podržati kolege, možda nije tvoj dir, ali čovjek se trudi i treba ga podržati. Nekad ta podrška puno znači posebno na našoj sceni koja je realno dosta mala. U svakom slučaju lijepo je kad kolege i tebe podrže, pa ti to daje dodatnu motivaciju da ideš dalje. Spomenuo bih još da je bitno furati vlastiti đir koji će publika prepoznati i zapamtiti i na kraju ponovo doći na tvoju gažu.



2. Osim što si DJ baviš se i produkcijom i imao si izdanja za Naked Lunch i Dreizehn Schallplatten. Također jedan si od vlasnika Dokument Recordsa. Koliko misliš da je bitno u današnje vrijeme da se DJ bavi produkcijom? Da li je uopće moguće "probiti" se bez kvalitetne produkcije?

To su dvije strane ove grane. Svakako je bitno baviti se i produkcijom jer je nepisano pravilo da dobra produkcija omogućuje DJ gaže, ali opet nije ni to uvjet ni garancija, a opet ima hrpa pre-dobrih DJeva kojima se ili ne da producirati ili jednostavno ne produciraju. Po meni su najgori slučajevi kad dobar producent mora odrađivati gaže samo zato što ima dobru produkciju, pa ga manager forsira da ide po svirkama radi zarade, a ne zbog toga što je dobar DJ. Ali na kraju sve je to dosta otvorena priča i više individualna tako da svatko izabire svoj put do svemira. Nekad to jednostavno bude ona dobra stara "u pravo vrijeme na pravom mjestu".



3. Poznat si i kao veliki ljubitelj gramofonskih ploča, i čuli smo da Dokument Records uskoro prelazi u " Vinyl Only" tako da ti čestitamo na tome! Možeš li nam malo opisati što to znači za tebe i zašto je dobro da DJ zna miksati na gramofonima, a ne samo digitalno?

Obožavam vinyle zato što me ispunjavaju zadovoljstvom kad ih kupujem, a još više kad ih puštam. Teško je u 2022. nekog prozivati da nije dj ako ne pušta na ploče jer tehnologija je možemo reći maksimalno napredovala, ali meni osobno to daje taj neki gušt i zadovoljstvo koje ne mogu dobiti kad npr puštam s cd plejera. Ako voliš DJ-anje i ako si u prilici mislim da je svakako dobro savladati i tu tehniku puštanja muzike.. ipak ti trebaju neki sati prakticiranja, a dođeš i do srži te tematike, pa ako puštaš muziku i s nekog drugog medija imaš tu filozofiju u glavi. Što se tiče naših izdanja na Dokument Recordsu ne bi se ograničavao na samo vinyl izdanja jer je dosta teško to sve realizirati u današnje vrijeme, a i kako smo spomenuli dosta ljudi ne koristi vinyl kao medij, što može dovesti do toga da ćeš ostati zakinut za dio publike jer dosta njih koristi ili stream servise ili jednostavno download shopove.


4. Kao netko tko je prisutan na sceni praktički od samih početaka možeš li nam malo dočarati koja je temeljna razlika kako su ljudi onda doživljavali techno glazbu i kako ju shvaćaju danas? Misliš li da su marketing i "brendiranje" dobili previše zastupljenu ulogu na modernoj techno sceni?

Mislim da se dosta promijenilo shvaćanje glazbe prije i sad posebno zbog tog marketinga i brendiranja što si spomenuo. Recimo prije si se morao dobro namučiti doći do nekog izvora nove muzike dok je danas tu nebrojeno puno servisa svih vrsta koji te bombardiraju s raznim propagandama i marketingom, pa muzika ne zauzima primarnu ulogu nego raznorazni klikovi, lajkovi, cool video setovi itd. Također nekako sam mišljenja da se spustila ljestvica kriterija i da se ide više na ono provjereno i isfurano nego na neki faktor iznenađenja da možda potražiš nešto sto još nitko nije čuo. Naravno i ovo je individualno, ne mogu generalizirati, ali dojma sam da je otprilike takva situacija na nekakvoj globalnoj sceni.



5. Kroz više od 20 godina sigurno da ti se glazbeni ukus mijenjao. Možeš li nam navesti 3 artista koji su imali najviše utjecaja na to kako doživljavaš glazbu i formiranje tvog stila?

Mogao bi ih puno navesti, ali ako moram baš 3 evo ih:
Jeff Mills
Ben Sims
Daft Punk

 


Housecrecy – Jezgra Mix


Od malih nogu učio je svirati klavir, tako da je muzika sastavni dio njegovog života već dugi niz godina. Redoviti je kolumnist na našem portalu gdje donosi mjesečnih Top 5 noviteta na EDM sceni.



Do danas imao je mnogo nastupa među kojima je najveća bila u Splitu na Ultra Europe festivalu u 2018. Svakog mjeseca imate priliku slušati novih TOP 8 pjesama na njegovom youtube kanalu u podcast-ima „Express Yourself“, kojim pokušava publici pružiti dobre vibracije.

Perspective – kompilacija perspektivnih autora s riječkog područja

Radi se o kompilaciji perspektivnih autora elektroničke glazbe s riječkog područja i predstavlja trenutni presjek glazbenih trendova na lokalnoj sceni. Produkcija elektroničke glazbe, kako u Rijeci, tako i u ostatku Hrvatske pa i čitavoj ex-YU regiji, posljednjih je godina u stalnom porastu.



Neovisno o tome je li riječ o techno, house ili bass glazbi, odnosno nekom od njihovih brojnih podžanrova, elektronička scena, na godišnjoj razini, ''izbacuje'' najveći broj imena na svjetsko glazbeno tržište. Tome u prilog idu i statistički podaci koji kažu da su producenti elektroničke glazbe najproduktivniji među domaćim glazbenim kreativcima, s godišnjim, najvećim brojem glazbenih izdanja.

Riječka elektronička scena, u ovom kontekstu, opet ima posebnu ulogu, baš kao što je to bio slučaj s punkom i novim valom, prije 40-ak godina. Osim što je dala neka, danas kultna glazbena imena, (poput industrial benda Transmisia, početkom 90-ih ili DJ-e poput Ogija, krajem 90-ih), Rijeka danas spada u rijetke gradove koji se mogu podičiti toliko raznovrsnom, a podjednako kvalitetnom generacijom producenata elektroničke glazbe.

Ideja i cilj kompilacije ''Perspective'' upravo je predstavljanje te generacije. Na kompilaciji se, stoga, nalaze djela deset autora novije generacije glazbenika: Ana Antonova, Blank Art, Buccari, Element 33, Fisherman's Friend, Matt R, Mystic, Phyter, Result i Tias, sa svojim interpretacijama glazbenih pravaca kao što su downtempo, deep house, hard techno ili eksperimentalni drum'n'bass.

Tracklist:
01. Fisherman's Friend – Synthalk
02. Buccari – Lightsaber
03. Element 33 – Ventriloquist
04. Blank Art – I Can Make It
05. Ana Antonova – Tiramola
06. Mystic – Apatheia
07. Tias – Synthetic Memories
08. Matt R – Monsters
09. Phyter – Here The Music
10. Result – Bunker

Sirovi industrijski techno Axela Karakasisa u Boogaloo klubu


Prvi party u ožujku rezerviran je za petak, 11.03. kada će se klub obasipati sirovim industrijskim zvukom koji prati poznatog grčkog DJ-a i producenta Karakasisa.



Karakasis osim što je poznato ime koje djeluje još iz 90-ih, ne samo da je nastupao na našim prostorima već je i objavio svoj EP na hrvatskom labelu Konekt Croatia. Iako je već dugi niz godina dosljedan techno zvuku koji ga je definirao od samoga početka, strast prema istome još uvijek nije izgorila pa tako i dan danas isporučuje zvuk koji svaki puta osvježi scenu.



Na line upu je i pionir riječke elektroničke scene, DJ Ogi čiji setovi obiluju hard techno izdanjima. DJ Ogi nije osoba koja samo nastupa jer iza njega stoji i projekt Energetica, a ne smije se izostaviti ni njegov rad na reizdanjima traka, od kojih je jednu u svojim setovima prisvojila i Amelie Lens.



Za kraj line up-a, dolazi DJ-ica i producentica u usponu, Lalita Kali čije ime polagano dopire i do serijala izvan granica Hrvatske. Njena karijera krenula je s rezidencijom u zagrebačkom Depou, a prošle je godine snimila mix za njemački Resilience.

Za sve ljubitelje mračne atmosfere i industrijskog vibea, bit će ovo prava poslastica zato se pridružite i oslobodite svoj najskriveniji dio osobnosti.





FUTURE SCOPE w. Axel Karakasis
Club Boogaloo, 11.03.2022., start: 19.00h

LINE UP:
● AXEL KARAKASIS
● DJ OGI
● LALITA KALI

FB Event: Future Scope w. Axel Karakasis [11.03.2022.]